Speedmaster Skrevet 29. mai 2015 #13541 Skrevet 29. mai 2015 Noen andre som får litt krampetrekninger av de snappene hennes der hun mimer falskt ti musikk? Virker så påtatt og selvgod. Synes det er så tragisk...Har gått fra å like henne litt, til å tenke omg så falskt. Sletter henne fra snap nå! Snappene hennes kan være kleine, men merkelig nok synes jeg LKE ofte kommer bra fra det på Snap (sitter langt inne å skrive dette:))
Gjest mammanicolene Skrevet 29. mai 2015 #13542 Skrevet 29. mai 2015 Snappene hennes kan være kleine, men merkelig nok synes jeg LKE ofte kommer bra fra det på Snap (sitter langt inne å skrive dette:)) Enig. Men han er klein han og
MiniMjau Skrevet 29. mai 2015 #13543 Skrevet 29. mai 2015 Snappene hennes kan være kleine, men merkelig nok synes jeg LKE ofte kommer bra fra det på Snap (sitter langt inne å skrive dette:)) Klein men tidvis veldig funny! "Laustausa karroline".... :D 1
LilleSnupp Skrevet 29. mai 2015 #13544 Skrevet 29. mai 2015 Noen andre som får litt krampetrekninger av de snappene hennes der hun mimer falskt ti musikk? Virker så påtatt og selvgod. Synes det er så tragisk...Har gått fra å like henne litt, til å tenke omg så falskt. Sletter henne fra snap nå! Den der trutmunn mimingen var bare klein - type pute-tv. 2
Gjest faico Skrevet 29. mai 2015 #13545 Skrevet 29. mai 2015 Da er det bare en ting å gjøre damer... Slutt å følge de på snap:( så enkelt er det. Så slipper dere å irritere dere over hvor"kleint" det er.. 6
Gjest Happyface87 Skrevet 30. mai 2015 #13547 Skrevet 30. mai 2015 Vel, det er nok ikke tilfeldig at de har åpen snapchat. LKE har jo ikke hatt noe bra rykte, men nå begynner folk å like han pga. snap.
Magnifique Skrevet 31. mai 2015 #13548 Skrevet 31. mai 2015 Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger. - Magnifique, moderator. 1
Gjest Lalalala59 Skrevet 31. mai 2015 #13549 Skrevet 31. mai 2015 Igjen reklamerer hun med at man kan prøve noe gratis (men man må betale frakt). Lærte hun ikke forrige gang hun fikk påpekt reglene vedrørende dette?
MiniMjau Skrevet 31. mai 2015 #13550 Skrevet 31. mai 2015 Igjen reklamerer hun med at man kan prøve noe gratis (men man må betale frakt). Lærte hun ikke forrige gang hun fikk påpekt reglene vedrørende dette? Hun må ha ekstremt dårlige internrutiner i firmaet sitt. De fleste ville jo ha lært av sine feil og laget rutiner for å unngå å gjøre feilene på ny. 13
Gjest Bergensia Skrevet 31. mai 2015 #13551 Skrevet 31. mai 2015 Igjen reklamerer hun med at man kan prøve noe gratis (men man må betale frakt). Lærte hun ikke forrige gang hun fikk påpekt reglene vedrørende dette? Jeg synes det er forbausende at hun har publisert en kommentar som påpeker dette... Men hun har ikke endret teksten i innlegget. Står fortsatt "gratis".
skruf Skrevet 1. juni 2015 #13552 Skrevet 1. juni 2015 Kanskje hun mener at det holder at hun skriver at du automatisk abonnerer på den når du bestiller pakken, og må huske på å melde deg ut innen 14 dager hvis du ikke vil ha flere... men likevel så er det jo ikke kroner 0 for den prøvepakken da.
MarianneE Skrevet 1. juni 2015 #13553 Skrevet 1. juni 2015 Jeg synes det er forbausende at hun har publisert en kommentar som påpeker dette... Men hun har ikke endret teksten i innlegget. Står fortsatt "gratis". Det er nok bare for at harmet hennes skal gyve løs på vedkommende.... 3
LilleSnupp Skrevet 1. juni 2015 #13554 Skrevet 1. juni 2015 Jeg synes det er forbausende at hun har publisert en kommentar som påpeker dette... Men hun har ikke endret teksten i innlegget. Står fortsatt "gratis". Nå står det nesten helt gratis..
Speedmaster Skrevet 1. juni 2015 #13555 Skrevet 1. juni 2015 Nå står det nesten helt gratis.. Kjenner jeg begynner å bli lei av denne 'ettermerkingen' som Treauseres bedriver titt og ofte. Alle vet jo at de fleste treffene kommer det første døgnet. Klart det har ekstra verdi å 'glemme' merkingen i 24 timer eller så. Er det noen som lenger tror på at dette er tilfeldig? 23
rumperister Skrevet 1. juni 2015 #13556 Skrevet 1. juni 2015 Kjenner jeg begynner å bli lei av denne 'ettermerkingen' som Treauseres bedriver titt og ofte. Alle vet jo at de fleste treffene kommer det første døgnet. Klart det har ekstra verdi å 'glemme' merkingen i 24 timer eller så. Er det noen som lenger tror på at dette er tilfeldig? Dersom jeg leser om dette tilbudet på bloggen og bestiller det "helt gratis" for så å oppdage at det ikke er gratis likevel - kan jeg da sende regningen til fotballfrue? Sånn i henhold til lov om markedsføring? NÅ står det "nesten helt gratis", og det er flott! Men tenk på de som ikke er helt i varer, som tror på alt de leser? Andre steder står det gjerne en * etterfulgt av tekst som forklarer at det ikke er gratis. Da er det meg som kunde som må ta ansvar. 11
LilleSnupp Skrevet 1. juni 2015 #13557 Skrevet 1. juni 2015 Dersom jeg leser om dette tilbudet på bloggen og bestiller det "helt gratis" for så å oppdage at det ikke er gratis likevel - kan jeg da sende regningen til fotballfrue? Sånn i henhold til lov om markedsføring? NÅ står det "nesten helt gratis", og det er flott! Men tenk på de som ikke er helt i varer, som tror på alt de leser? Andre steder står det gjerne en * etterfulgt av tekst som forklarer at det ikke er gratis. Da er det meg som kunde som må ta ansvar. Hallo.. nå står det jo inne i annonsen at den koster 39,- for frakt og ekspedisjon dah. Regner med at de som bestiller leser igjennom annonsen før de trykker abboner, så jeg skjønner ikke at dette er et stort problem.. .. skriver ei i kommentarfeltet til frua. 11
9na Skrevet 1. juni 2015 #13558 Skrevet 1. juni 2015 Kjenner jeg begynner å bli lei av denne 'ettermerkingen' som Treauseres bedriver titt og ofte. Alle vet jo at de fleste treffene kommer det første døgnet. Klart det har ekstra verdi å 'glemme' merkingen i 24 timer eller så. Er det noen som lenger tror på at dette er tilfeldig? Overhode ikke! 7
Lillemy23 Skrevet 1. juni 2015 #13559 Skrevet 1. juni 2015 Kjenner jeg begynner å bli lei av denne 'ettermerkingen' som Treauseres bedriver titt og ofte. Alle vet jo at de fleste treffene kommer det første døgnet. Klart det har ekstra verdi å 'glemme' merkingen i 24 timer eller så. Er det noen som lenger tror på at dette er tilfeldig? Har en sterk mistanke om at PT-Åge fremdeles er overbevist 14
rumperister Skrevet 1. juni 2015 #13560 Skrevet 1. juni 2015 Hallo.. nå står det jo inne i annonsen at den koster 39,- for frakt og ekspedisjon dah. Regner med at de som bestiller leser igjennom annonsen før de trykker abboner, så jeg skjønner ikke at dette er et stort problem.. .. skriver ei i kommentarfeltet til frua. Sed er ja, et utfyllende svar fra en leser... Fra spøk til alvor; faller ikke dette under samme regel som Netcom ble felt for, en påstand om at noe er gratis? Villedende er det jo. http://www.forbrukerombudet.no/2013/05/gratispaastander-villeder-forbrukerne
Fremhevede innlegg