Bootybuilder Skrevet 9. april 2015 #11801 Skrevet 9. april 2015 Denne tråden er jo helt sykelig. Jeg har aldri brukt kommentaren "Skaff dere et liv!" før, men her er det jaggu ingen vei utenom. herregud, du burde kanskje sette deg inn i tråden, her er det hovedsakelig saklig kritikk og diskusjon av million bedriften CBE. 9
Cavatina Skrevet 9. april 2015 #11802 Skrevet 9. april 2015 Er det flere enn meg som har lagt merke til at dagens veske er godt synlig plassert i hvert bilde på bloggen, facebook, og instagram? Den er forøvrig fra Adax, et merke som regelmessig fremvises på alle kanalene til CBE. Senest i det umerkede innlegget Blue Notes fra igår, der det opplyses om at den blå vesken (blant annet) i innlegget er sponset - under alle de umerkede bildene. Skjult reklame? 9
Gjest Bergensia Skrevet 9. april 2015 #11804 Skrevet 9. april 2015 Er det flere enn meg som har lagt merke til at dagens veske er godt synlig plassert i hvert bilde på bloggen, facebook, og instagram? Den er forøvrig fra Adax, et merke som regelmessig fremvises på alle kanalene til CBE. Senest i det umerkede innlegget Blue Notes fra igår, der det opplyses om at den blå vesken (blant annet) i innlegget er sponset - under alle de umerkede bildene. Skjult reklame? Jeg la inn en kommentarer på det innlegget og lurte på om ikke innlegg med sponsede produkter ikke også skulle merkes øverst. Ikke godkjent.
Cavatina Skrevet 9. april 2015 #11805 Skrevet 9. april 2015 Jeg la inn en kommentarer på det innlegget og lurte på om ikke innlegg med sponsede produkter ikke også skulle merkes øverst. Ikke godkjent. Ikke overraskende. Er helt oppgitt over det inkonsekvente i merke-rutinen. 4
Cavatina Skrevet 9. april 2015 #11807 Skrevet 9. april 2015 I brev datert 14.05.13 fra Forbrukerombudet fikk CBE opplyst at hun skal merke innlegg som reklame bl.a. når hun mottar gratis produkter. Der står også at merkingen skal stå øverst. CBE har altså blitt informert om hvordan slik reklame skal merkes. Tilføyelse: Forbrukerombudet viser til i sin veiledning at man skal være tydelig på å merke hver eneste gang man skriver et blogginnlegg som er, eller inneholder, reklame for et produkt eller en tjeneste. Det vil ikke være nok å opplyse generelt om dette i et enkelt innlegg som også vil gjelde for fremtidige blogginnlegg. Takk skal du ha! Veldig kjekt å få det inn med teskje så man ser hvor lett det er å merke riktig. Selv blir jeg i tvil for hva som er riktig hver gang jeg ser et nytt innlegg, når merkingen er så gjennomført inkonsekvent 3
minimymlen Skrevet 9. april 2015 #11808 Skrevet 9. april 2015 Står om det i Journalisten og Dagbladet Unnskyld om jeg spør om ting det har vært skrevet om før eller som burde være opplagt, men hva slags stilling hadde han egentlig i DN? Siden han sier opp må det jo ha vært noe "fast" med det, men har han vært ansatt som journalist, leverandør av artikler i ny og ne, eller som hva?
minimymlen Skrevet 9. april 2015 #11811 Skrevet 9. april 2015 Journalisten omtaler han som "featurejournalist". Selv oppgir han "Journalist Dagens Næringsliv april 2013 – Nåværende (2 år 1 måned) Lørdagsmagasinet, jfr. Linkedln Så uttrykket "Don't quit your dayjob" ift hva han sier om nye prosjekter osv trenger passer nødvendigvis ikke inn her?
Gjest Bergensia Skrevet 10. april 2015 #11812 Skrevet 10. april 2015 (endret) Og der var PT-Åge på farten igjen: http://mamsi.no/hmm-lars-kristian-er-det-deg/ edit: for de som ikke vil klikke seg inn på bloggen; kort fortalt viser det seg at noen med samme ip som wpadmin til CBE har kommentert på Mamsi sin blogg. Innlegget som opprinnelig ble kommentert handlet om feil i lesertallene. Endret 10. april 2015 av Bergensia
Keaton Skrevet 10. april 2015 #11813 Skrevet 10. april 2015 Blir flau på CBE-folka sine vegne. Makan til pinlig. 20
mamsi Skrevet 10. april 2015 #11814 Skrevet 10. april 2015 Gammel vane vond å vende, er det ikke så? Jeg tror LK trenger en pause fra internett. Hei dere - jeg ble nesten overrasket i stad da jeg så det, for jeg trodde ikke de ville gjøre flere slike feil. Synes det blir for dumt at de svarer med et tullenick når bedriften deres kritiseres.. 18
Donpedro Skrevet 10. april 2015 #11815 Skrevet 10. april 2015 Hahaha, jeg elsker mamsi, for den saklige fremstillingen hennes, og for de fine vinklene hun fronter dette på. 17
Gjest Bergensia Skrevet 10. april 2015 #11816 Skrevet 10. april 2015 Hei dere - jeg ble nesten overrasket i stad da jeg så det, for jeg trodde ikke de ville gjøre flere slike feil. Synes det blir for dumt at de svarer med et tullenick når bedriften deres kritiseres.. Lurer veldig på hva "forsvaret" blir denne gangen; var det familen som måtte beskyttes mot reelle påstander om feil i lesertallene?
Alexxia Skrevet 10. april 2015 #11817 Skrevet 10. april 2015 Forstod at de ikke tok lærdom av skandalen da de lukket mulighetene til å se hvem som er admin i kommentarfeltet etter skandalen. Hadde de virkelig ønsket å endre seg kunne vel åpenheten blomstret? Moro å se at de driter seg ut igjen... 17
Gjest Asti Skrevet 10. april 2015 #11818 Skrevet 10. april 2015 (endret) Endret 12. juni 2015 av Asti
Jobbermedbarn Skrevet 10. april 2015 #11819 Skrevet 10. april 2015 Jeg kan jo på en måte forstå at de ønsker og forsvare seg, men.... For det første burde de av alle ligge veldig lavt når det gjelder å bruke ordet svindel! Og for det andre voks opp, stå for det du skriver og mener, spesielt i kommentarfeltet til mamsi som har stått opp med fullt navn! Hvem i all verden kan ta denne bedriften seriøst? 20
Gjest CecilieX Skrevet 10. april 2015 #11820 Skrevet 10. april 2015 Jeg vil gjerne utfordre LKE evt CBE til å forklare dette med å ikke kunne være seg selv i kommentarfelt og det å ikke ha lært av sine feil. Det hender jeg leser her på KG og tenker at en av dem gjemmer seg bak et nick eller en anonym bruker, men så kommer jeg jo på at de jo har sluttet heeeelt å bry seg om det som skrives her.. Høhø Hvis ikke kan kanskje Gjesp, Shopgirl, Synne V eller noen andre av forsvarerne forklare meg dette?
Fremhevede innlegg