Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå viser det seg iflg ig at det ikke er CBE som slettet den kommentaren som inneholdt opplysninger om forskriften ang gratis merkingen.. Bare så alle her vet det;-)

Har du skjermdump på det?

Ok, da er det noe annet.

Endret av DitteH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en uting å skrive en lang tekst der overraskelse i posten ble mottatt fra ... Der er så rotete lagt opp og ikke tydelig nok. Som om jeg hadde skrevet at jeg fikk en overraskelse i posten fra mora mi. Det er jo på det venne/familiære språket hun skriver.

Ja. Hun skriver blogg. Slik er sjangeren. Dere begynner virkelig å gjøre meg skremt. Herregud...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Nå viser det seg iflg ig at det ikke er CBE som slettet den kommentaren som inneholdt opplysninger om forskriften ang gratis merkingen.. Bare så alle her vet det;-)

Ja, det stemmer. Hun som posta kommentaren bekreftet at hun slettet den selv.

Edit: Ser nå at noen allerede har skrevet det her, sorry.

Endret av Hold the door
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hun skriver blogg. Slik er sjangeren. Dere begynner virkelig å gjøre meg skremt. Herregud...

En bedriftsblogg. Rettere sagt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Har PT-Åge vært uskikkelig igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunda123456

Haha neida, hun som skrev kommentaren har skrevet at hun slettet den selv;-) altså ikke CBE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer. Hun som posta kommentaren bekreftet at hun slettet den selv.

Edit: Ser nå at noen allerede har skrevet det her, sorry.

Men jeg så flere kommentarer om dette, det skrev jeg tidlig i dag. Jeg er helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er frustrerende er at disse bloggerne (ikke bare CBE, men mange av de store bloggerene med titusenvis av lesere) kan gjøre akkurat som de vil, uten konsekvenser.

Det er helt feil at en bransje skal være fritatt alle lover og etiske regler.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei - rumpa er helt perfekt!

Hilsen flymekaniker & kvantefysiker.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunniva82

Jeg forstår godt at mange ikke har et fnugg av tillit til bloggen nå. Redelig å beklage da det viste seg å ikke være ff som slettet. Men at hun ikke sensurerer er ikke riktig, har opplevd å bli skrotet på bloggen for helt vanlige ting. Gidder ikke prøve engang mer, det var derfor jeg heller tipset ombudet.

Men igjen, det står fremdeles "gratis" på det siste bildet i innlegget. Sikkert menneskelig feil osv, men de tjener jo sikkert litt ekstra på denne manglende grundigheten.

Er også enig i at takkeinnlegget for hundegaver er suspekt. Det er riktig at det kommer godt frem i innlegget at det er snakk om gaver. Likevel er det bedre å være helt tydelig og merke det med "inneholder omtale av sponsede produkter" eller lignende.

Det samme gjelder Det Nye, som andre har kommentert. Hvis det er riktig at hun har samarbeid med dem burde det for ordens skyld opplyses hver gang de er omtalt/avbildet. Noe a la: "Det Nye er kommersiell samarbeidspartner" eller "Abonnement på blad er sponset", alt etter hva som er greia.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunda123456

Men jeg så flere kommentarer om dette, det skrev jeg tidlig i dag. Jeg er helt sikker.

alt er borte ihvertfall.. Ingenting annet enn det tomrerfrue ha lagt igjen.. Ingenting som tyder på at det har vært noen andre kommentarer heller..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Det fikk jeg ikke med meg at du skrev. Da blir det jo noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rart at ingen kommenterte det tomrerfrue la ut hvis flere hadde kommentarer som var slettet..

Hei du som registrerte deg for en halvtime siden og nå har bedt om å bli slettet igjen.

Jeg så det jeg så, og hvis du ser på innleggene mine, ser du at jeg skrev det om at jeg så fler kommentarer tidlig i dag, så det er ikke for å dekke over noe.

Hvis du lest noen sider her inne, ser du at det er flere som har opplevd å få kommentarer slettet og så blitt blokkert. Jeg vet ikke hva som har skjedd her, og det vet vel ikke du heller (?), så å si at det tyder på det ene eller det andre blir bare spekulasjoner fra din side.

Jeg så.

(Og nå må jeg logge av :-) )

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

jo, vi er lei.

Drittlei.

Drittlei av bloggere som jukser og lurer tenåringsbarna våre gjennom falske fasader og umerket reklame, og alvorlig møkka lei av folk som kritiserer at vi er kritiske.

Er så lei folk som skyver tenåringsbarna foran seg i "kampen" mot Caroline. Men er fullstendig enig i at en skal være kritisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart at ingen kommenterte det tomrerfrue la ut hvis flere hadde kommentarer som var slettet..

Det er flere her inne som har opplevd å bli blokkert. Les bare et par sider bakover, så ser du en. Ikle lett å kommentere da.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunda123456

Jeg tviler ikke på det du sier 9na:-) men det trengs bevis for å melde videre;-) jeg er ikke CBE og har fulgt tråden fra start, grunnen til at jeg laget meg profil var for å se bildene som var lagt ut i posten og de får en ikke se uten profil,-) Men syns det er synd at de som får sine kommentarer slettet ikke står sammen når det kommer opp så flere ser hva som foregår i Siljan;-) 9na: selvfølgelig!! DET tenkte jeg ikke på;-)

Endret av Gunda123456
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...