Gjest Kate* Skrevet 12. januar 2015 #6181 Del Skrevet 12. januar 2015 Heldal var veldig, veldig bra Langt mer oppegående enn jeg trodde. Anbefales til dem som ikke har sett det ennå. Hun er eks-sjefen min så kan skrive under på at hun er dyktig. Oppdatert på etikk, og langt mer kritisk enn mange tror 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 12. januar 2015 #6182 Del Skrevet 12. januar 2015 Selvinnsikt er en mangelvare hos enkelte. Desverre tilhører dette en av egenskapene til Norges mest leste blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 12. januar 2015 #6183 Del Skrevet 12. januar 2015 Han diskuterer seriøst? Altså, hvis Tjomlids versjon av seriøst er å henge ut folk som har en annen mening og utelukkende vise til mildt sagt omdiskutert forskning, hadde kanskje kommentaren gitt mening. Han skriver jo selv at han ikke har satt seg inn i fakta, da vet han heller ikke konteksten kommentarene er skrevet i. Utrolig synd at mange tar unnskyldning om hets så enkelt... Det var et tamt innlegg og mye "megmeg". *Gjesp* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whatevz Skrevet 12. januar 2015 #6184 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) dette syns jeg er HYSTERISK! men- blir dette ansett som mobbing? for meg er dette klart erting og akseptabelt, men får litt inntrykk av fotballfrue-leiren at dette er mobbing. hva sier dere? Nå kødda de om overgrepet til bill Cosby på golden globe på direkten, noe jeg anser som mye verre hos strenge amerikanere. Da tror jeg at litt uskyldig erting som dette ikke anses som mobbing.den der var jo faktisk veldig morsom Endret 12. januar 2015 av Whatevz 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klar*a Skrevet 12. januar 2015 #6185 Del Skrevet 12. januar 2015 Har det kommet noen respons fra alle annonsørene? Mulig det har blitt nevnt, men jeg har ikke rukket å lese de siste 20 sidene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 12. januar 2015 #6186 Del Skrevet 12. januar 2015 Har det kommet noen respons fra alle annonsørene? Mulig det har blitt nevnt, men jeg har ikke rukket å lese de siste 20 sidene. http://nrk.no/kultur/_-fotballfrue-vil-miste-inntekter-1.12145983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klar*a Skrevet 12. januar 2015 #6187 Del Skrevet 12. januar 2015 http://nrk.no/kultur/_-fotballfrue-vil-miste-inntekter-1.12145983 Har sett denne, men jeg tenkte mer på om de hadde kommet noe direkte fra annonsørene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åge Mustafa Skrevet 12. januar 2015 #6188 Del Skrevet 12. januar 2015 Jo mer jeg tenker på det jo mer provosert blir jeg over at leserne får skylda. Jeg syns det er vanskeligere å se en menneskelig side eller å finne empati med fruen fordi leserne får skylda. Jeg syns det er kvalmt at en vi vet kan være en kynisk, kløktig og kalkulert forretningskvinne tror vi er dumme nok til å bite på at hun har vært clueless. Offermentaliteten virker mot sin hensikt hos meg.. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gjest Nettopp Skrevet 12. januar 2015 Populært innlegg #6189 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Jeg har ikke lest de siste 20 sidene, men jeg var med fra start til Nordlys tok saka. Jeg er faktisk stolt av å ha vært en del av dette, selv om jeg bare deltok i diskusjonen og kom med mine innspill hvordan sprekke det i media. Dette var godt gravearbeid av grasrota, av damer med forskjellig kompetanse, som slo seg sammen. Det er mye grums i bloggverdenen og denne bloggen er den største. Vi er helt nødt til å ettergå de. Hvorfor? Jo, det har jeg sett på egen FB-vegg i dag. Frua er teit, frua er harry, hvorfor bry seg om noe så latterlig og uvesentlig? Jeg mener at dette skal man bry seg om, når ingen av de "seriøse" gjør det. De (de, som i firmaet) har stor påvirkningskraft på unge jenter og jeg liker ikke hva generasjonen under meg blir utsatt for. Så enkelt. Jeg forlater tråden nå, og KG. Men jeg er straks tilbake om man kan jobbe godt i fellesskap igjen. Tro det eller ei, dere som mener at vi hetser og mobber, vi har ettergått makta (de er en maktfaktor) og satt de på plass. Demokratiet fungerer og KG har vært ei perle for ytringsfriheten med å la oss få gjøre dette. Frua og fruemannen bryr meg veldig lite, men media skal ikke lyve til meg. Frua ER en del av media. Godt jobba jenter! Kvinnefronten kan gå å legge seg, det er KG som har slått et slag for jentene våre disse dagene. Det er helt herlig! Edit: skrivefeil Endret 12. januar 2015 av Nettopp 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 12. januar 2015 #6190 Del Skrevet 12. januar 2015 Har sett denne, men jeg tenkte mer på om de hadde kommet noe direkte fra annonsørene. Okei, det vet jeg ikke noe om Jeg venter på dette jeg ogå. Jeg skal i alle fall benytte meg av min forbrukermakt å ikke handle fra de som fortsetter å sponse henne og bruke henne som annonsør. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lepus Skrevet 12. januar 2015 #6191 Del Skrevet 12. januar 2015 LKE iskuterer seriøst? Altså, hvis Tjomlids versjon av seriøst er å henge ut folk som har en annen mening og utelukkende vise til mildt sagt omdiskutert forskning, hadde kanskje kommentaren gitt mening. Han skriver jo selv at han ikke har satt seg inn i fakta, da vet han heller ikke konteksten kommentarene er skrevet i. Utrolig synd at mange tar unnskyldning om hets så enkelt... forsåvidt enig i at han er flink til å legge frem sine synspunkter og påstander. men det blir ikke diskusjon hos ham, heller "jeg legger frem min sak-alle andre tar feil". oda rygh og mat er medisin er for meg personhets pakket inn i det som skal se ut som en legitim diskusjon. i tillegg må han slutte med å diskutere enkeltsetninger som oda rygh:" fotballfrue slet med spiseforstyrrelser..." og lk lager en stor sak om at hun har slitt med mat e.l, men ikke hatt en spisefortyrrelse og drar derfor frem at hennes dårlige evner som skribent samt trekker frem definisjon på spisefortyrrelser i det møysommelige osv. han kunne gjort det veldig bra dersom han hadde lagt fra seg disse uvanene tror jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 12. januar 2015 #6192 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg er spent på om dette får noen konsekvenser fra Vixen blog awards. Tror bloggeren selv hadde følt seg litt pinlig berørt om hun hadde vunnet prisen for "årets blogger" etter alt dette. Det beste hadde selvfølgelig vært om hun hadde trukket seg fra kåringen i lys av de siste ukenes avsløringer, men om ikke syns jeg hun burde diskvalifiseres av arrangøren. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lepus Skrevet 12. januar 2015 #6193 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg er spent på om dette får noen konsekvenser fra Vixen blog awards. Tror bloggeren selv hadde følt seg litt pinlig berørt om hun hadde vunnet prisen for "årets blogger" etter alt dette. Det beste hadde selvfølgelig vært om hun hadde trukket seg fra kåringen i lys av de siste ukenes avsløringer, men om ikke syns jeg hun burde diskvalifiseres av arrangøren. kan se for meg mye halvveis klapping og noen som jubler dersom det skjer. kleinorama 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milus Skrevet 12. januar 2015 #6194 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Jeg er spent på om dette får noen konsekvenser fra Vixen blog awards. Tror bloggeren selv hadde følt seg litt pinlig berørt om hun hadde vunnet prisen for "årets blogger" etter alt dette. Det beste hadde selvfølgelig vært om hun hadde trukket seg fra kåringen i lys av de siste ukenes avsløringer, men om ikke syns jeg hun burde diskvalifiseres av arrangøren. Jeg er selvfølgelig helt enig. Men. Hvorfor skal hun trekke seg fra kåringen når hun i egne øyne ikke har gjort noe galt? Det er jo det som er så trasig med denne saken. De feilene hun og mannen har gjort mener jo de hardnakket er på grunn av at andre har indirekte eller direkte fått dem til å gjøre det. Endret 12. januar 2015 av Milus 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. januar 2015 #6195 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg har ikke lest de siste 20 sidene, men jeg var med fra start til Nordlys tok saka. Jeg er faktisk stolt av å ha vært en del av dette, selv om jeg bare deltok i diskusjonen og kom med mine innspill hvordan sprekke det i media. Dette var godt gravearbeid av grasrota, av damer med forskjellig kompetanse, som slo seg sammen. Det er mye grums i bloggverdenen og denne bloggen er den største. Vi er helt nødt til å ettergå de. Hvorfor? Jo, det har jeg sett på egen FB-vegg i dag. Frua er teit, frua er harry, hvorfor bry seg om noe så latterlig og uvesentlig? Jeg mener at dette skal man bry seg om, når ingen av de "seriøse" gjør det. De (de, som i firmaet) har stor påvirkningskraft på unge jenter og jeg liker ikke hva generasjonen under meg blir utsatt for. Så enkelt. Jeg forlater tråden nå, og KG. Men jeg er straks tilbake om man kan jobbe godt i fellesskap igjen. Tro det eller ei, dere som mener at vi hetser og mobber, vi har ettergått makta (de er en maktfaktor) og satt de på plass. Demokratiet fungerer og KG har vært ei perle for ytringsfriheten med å la oss få gjøre dette. Frua og fruemannen bryr meg veldig lite, men media skal ikke lyve til meg. Frua ER en del av media. Godt jobba jenter! Kvinnefronten kan gå å legge seg, det er KG som har slått et slag for jentene våre disse dagene. Det er helt herlig! Takk til deg Nettopp! Du har vært en ressurs og en veldig trygg og saklig debattant her disse dagene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 12. januar 2015 #6196 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg er selvfølgelig helt enig. Men. Hvorfor skal hun trekke seg fra kåringen når hun i egne øyne ikke har gjort noe galt? Det er jo det som er så trasig med denne saken. De feilene hun og mannen har gjort mener jo de hardnakket er på grunn av at andre har indirekte eller direkte fått dem til å gjøre det. Hadde vært en fin sjangse for henne til å virke litt ydmyk og kanskje få litt ekstra goodwill på. Hun hadde ikke engang trengt å innrømmet skyld, bare sagt at hun følte for å trekke bloggen litt unna rampelyset og kanskje heller gi noen andre en sjangse med tanke på all kontroversen som har vært rundt hennes firma den siste tiden. Ikke at jeg tror det kommer til å skje, som du sier så mener hun jo at hun er et offer i denne saken og er fritatt (det meste av) skyld. Får bare håpe arrangørene er profesjonelle nok til å skjønne at dette må få konsekvenser. Ikke at det er gitt at hun vinner, men ingen burde få være finalist i en kåring når man opptrer så uprofesjonelt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 12. januar 2015 #6197 Del Skrevet 12. januar 2015 Takk til deg Nettopp! Du har vært en ressurs og en veldig trygg og saklig debattant her disse dagene. Tusen takk, det var pent sagt. Det er alltid fint å være en del av et større hele som gjør noe samfunnsnyttig. Mange har vært veldig flinke til å være saklige og holdt seg til tema, og det har vært en lærerik tråd. Jeg er skribent, jeg skal se hva jeg kan bidra med utenfor KG. Se etter meg 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. januar 2015 #6198 Del Skrevet 12. januar 2015 Tusen takk, det var pent sagt. Det er alltid fint å være en del av et større hele som gjør noe samfunnsnyttig. Mange har vært veldig flinke til å være saklige og holdt seg til tema, og det har vært en lærerik tråd. Jeg er skribent, jeg skal se hva jeg kan bidra med utenfor KG. Se etter meg Jess! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. januar 2015 #6199 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg er selvfølgelig helt enig. Men. Hvorfor skal hun trekke seg fra kåringen når hun i egne øyne ikke har gjort noe galt? Det er jo det som er så trasig med denne saken. De feilene hun og mannen har gjort mener jo de hardnakket er på grunn av at andre har indirekte eller direkte fått dem til å gjøre det. Mediestrategi. Hva hun egentlig mener og tenker selv, er vanskelig å vite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 12. januar 2015 #6200 Del Skrevet 12. januar 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporing, innlegg om barn og opphavsrett + svar til disse har blitt slettet som et ledd i ryddingen. ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg