Ultiva Skrevet 31. august 2018 Forfatter #59921 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) 20 minutter siden, Donpedro skrev: Jeg er enig med deg. Men jeg tror Helsedirektoratet foretrekker å ta tak i de virkelig åpenbare bruddene. Spesielt hvis de skal ilegge gebyrer, som jo er ganske uvanlig. Offentlige instanser er da ofte glade i klare saker for å skape presedens (som i mtm-saken). Dette har også med ressurser å gjøre. Helsedirektoratet har allerede refset bedriften offentlig 3 ganger for brudd på Alkoholreklameloven, så de mener åpenbart at den er verdt å bruke tid på. Men jeg skjønner hva du mener. Bedriften liker å operere i et etisk gråsoneland, og det får de dessverre stort sett lov til. Endret 31. august 2018 av Ultiva 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebbbbbe Skrevet 31. august 2018 #59922 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) På denne house- touren fikk vi ikke se veldig mye av huset. Vi så jo bare Caroline hele tiden. Siste stuen snakket hun om nytt gulvteppe og noe annet nytt, men vi så ingenting av det. For en elendig video!! Bare plakater fra Desenio og frua sjøl🤨 Endret 31. august 2018 av Hebbbbbe 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 31. august 2018 #59923 Del Skrevet 31. august 2018 31 minutter siden, Hebbbbbe skrev: På denne house- touren fikk vi ikke se veldig mye av huset. Vi så jo bare Caroline hele tiden. Siste stuen snakket hun om nytt gulvteppe og noe annet nytt, men vi så ingenting av det. For en elendig video!! Bare plakater fra Desenio og frua sjøl🤨 Det er nok fordi det huset er så trist, så trist 😢 Hvis jeg skal «lese» interiøret og dets beboere, så blir jeg trist jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 31. august 2018 #59924 Del Skrevet 31. august 2018 2 timer siden, Berga skrev: Den filmen. Jeg skjønner at hun er stolt over huset sitt, men huff så trist det er der inne. Jeg ble ikke overbevist et sekund om st det bor mennesker der. Veldig rart «her har vi fått et nytt teppe» og «her har vi fått en ny kommode (eller hva det nå var)» også fortsettes det bare med filming av henne. Jeg sier det igjen; VELDIG rart....! 🤷🏼♀️ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 31. august 2018 #59925 Del Skrevet 31. august 2018 NYTT, NYTT, NYTT!!!! 😱😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjarlos Skrevet 31. august 2018 #59926 Del Skrevet 31. august 2018 Denne treningsvideoen i stuen dere prater om. Hvor kan man se den? Finner den ingen sted, er den slettet tro?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 31. august 2018 #59927 Del Skrevet 31. august 2018 3 minutter siden, SKE87 skrev: Veldig rart «her har vi fått et nytt teppe» og «her har vi fått en ny kommode (eller hva det nå var)» også fortsettes det bare med filming av henne. Jeg sier det igjen; VELDIG rart....! 🤷🏼♀️ Har ikke sett denne filmen, men det er jo alltid sånn. Til og med i salgsvideoen for huset i Siljan var det jo hun som var i fokus. Og det kan jo f.eks være et blogginnlegg om en eller annen naturperle, med 15 bilder, der 13 av dem er av henne (med go'sida til) og med en fjelltopp i det fjerne bak henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truka Skrevet 31. august 2018 #59928 Del Skrevet 31. august 2018 Akkurat nå, kjarlos skrev: Denne treningsvideoen i stuen dere prater om. Hvor kan man se den? Finner den ingen sted, er den slettet tro?🤔 Den er på YT, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjarlos Skrevet 31. august 2018 #59929 Del Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, Truka skrev: Den er på YT, tror jeg. Finner ingen på YT heller. Kun den "house tour/desenio" filmen der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 31. august 2018 #59930 Del Skrevet 31. august 2018 11 minutter siden, kjarlos skrev: Denne treningsvideoen i stuen dere prater om. Hvor kan man se den? Finner den ingen sted, er den slettet tro?🤔 Den var på instastory. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 31. august 2018 #59931 Del Skrevet 31. august 2018 2 timer siden, Berga skrev: Den filmen. Jeg skjønner at hun er stolt over huset sitt, men huff så trist det er der inne. Jeg ble ikke overbevist et sekund om st det bor mennesker der. Hus uten sjel kalles det også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 31. august 2018 #59932 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) 27 minutter siden, kjarlos skrev: Denne treningsvideoen i stuen dere prater om. Hvor kan man se den? Finner den ingen sted, er den slettet tro?🤔 Her: https://www.instagram.com/stories/highlights/17942150623095919/ Bla deg til de siste videoene. Endret 31. august 2018 av penny_ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjarlos Skrevet 31. august 2018 #59933 Del Skrevet 31. august 2018 3 minutter siden, penny_ skrev: Den er lagret som høydepunkt på instagram. Den heter "Get fit". Bla deg til de siste videoene. Muchas Gracias 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 31. august 2018 #59934 Del Skrevet 31. august 2018 1 time siden, SKE87 skrev: Veldig rart «her har vi fått et nytt teppe» og «her har vi fått en ny kommode (eller hva det nå var)» også fortsettes det bare med filming av henne. Jeg sier det igjen; VELDIG rart....! 🤷🏼♀️ Veldig rart. Kanskje det er derfor jeg opplevde det hele som fryktelig trist. Videoen viser en stiv og støl trekkoppfigur som går rundt i et dystert interiør, slår ut med armene, viser tenner, og går videre. Nå hører det med at jeg alltid ser hennes videoer uten lyd. Orker ikke voksne kvinner med småpikestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 31. august 2018 #59935 Del Skrevet 31. august 2018 3 timer siden, Ultiva skrev: Helsedirektoratet har allerede refset bedriften offentlig 3 ganger for brudd på Alkoholreklameloven, så de mener åpenbart at den er verdt å bruke tid på. Poenget mitt var mer at et tilfelle med champagne på disken og i fokus, samtidig med reklame for "kjøp mine bukser i denne linken" er mer tydelig alkoholreklame enn en umerket hustur med film der man sveiper forbi en tralle med alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 31. august 2018 #59936 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) 8 minutter siden, Donpedro skrev: Poenget mitt var mer at et tilfelle med champagne på disken og i fokus, samtidig med reklame for "kjøp mine bukser i denne linken" er mer tydelig alkoholreklame enn en umerket hustur med film der man sveiper forbi en tralle med alkohol. Eeeeh - det er jo AKKURAT det samme som i Gina Tricot-reklamen som skjer i denne filmen. Hun står sammen med Whiskey-tralla foran Desenio-rammene og sier "bruk koden "25CAROLINE" for å få rabatt blablabla". Hvorfor er dette mindre graverende? Bevis: https://imgur.com/a/avlbDsn #bestiklassen Endret 31. august 2018 av Rubella 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 31. august 2018 #59937 Del Skrevet 31. august 2018 Du trenger ikke krangle med meg, jeg er ikke uenig i at det er alkoholreklame. Jeg forteller bare hvordan det offentlige til tider tenker. Om de gjør det i denne saken, håper jeg jo selvsagt ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 31. august 2018 #59938 Del Skrevet 31. august 2018 4 timer siden, Kleenex skrev: Hus uten sjel kalles det også. Huset hadde masse sjel og historie da de kjøpte det. Nå er det meste av det som gav det wow-faktor borte. Huset har blitt intetsigende. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 31. august 2018 #59939 Del Skrevet 31. august 2018 1 time siden, Donpedro skrev: Du trenger ikke krangle med meg, jeg er ikke uenig i at det er alkoholreklame. Jeg forteller bare hvordan det offentlige til tider tenker. Om de gjør det i denne saken, håper jeg jo selvsagt ikke. Mente ikke virke kranglete - fint vi er enige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 31. august 2018 #59940 Del Skrevet 31. august 2018 7 timer siden, Ultiva skrev: Det var vel kun én bruker som mente det var unormalt med synlig alkohol i huset? Det er nok mange som vokser opp med litt synlig alkohol i hjemmet, men da er det vel gjerne innestengt i et vitrineskap/vinskap og ikke stående på en vidåpen tralle i perfekt småbarnshøyde. Men som andre også understreker; det danderes mye før bildetaking, og jeg håper at disse tunge karaflene med brennevin står langt mer beskyttet til vanlig. I fht alkoholreklameloven så skal man heller ikke sammenblande alkohol og reklame. Når majoriteten av det bedriften har i huset sitt er sponset/reklame så vil det ikke være unaturlig om bedriften snart får sin fjerde (!) refs fra Helsedirektoratet. Ja, og det var jo gjerne den brukeren jeg faktisk svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg