Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Takk og lov og halleluja! Hva skulle folk gjort uten Berg Eriksens bilder? Sett på Urix? 😱

Endret av Kollontaj
  • Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for persondebatt, innhold med opphavsrett, identifisering av privatpersoner og svar til dette.

Edie, adm.

Skrevet

Har ikke bedriften mistet veldig mange følgere på Instagram den siste tiden? Mener de hadde 328 k inntil nylig? Nå er det 326. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
13 hours ago, Irja said:

Nå skal resten av ferien bare nytes, men ta det med ro! Full eksponering både på Instagram og snap. Og kamera er selvfølgelig alltid med! 

De minste må stille opp på fotoshoot, men mor og far trenger litt ro og fred på kveldstid. Er så slitsomt å bla gjennom flere hundre bilder for vurdering. Får ta et skippertak når de kommer hjem 💪🏻 Da blir det bilderas på bloggen 🙌🏻

Selvmotsigelsen lenge leve. Et uendelig antall kjedelige insta og snap er jo viktig å få med, som dokumentasjon på at man har vært på ferie. 

Endret av Zaza
Skrevet
13 timer siden, Irja skrev:

Nå skal resten av ferien bare nytes, men ta det med ro! Full eksponering både på Instagram og snap. Og kamera er selvfølgelig alltid med! 

De minste må stille opp på fotoshoot, men mor og far trenger litt ro og fred på kveldstid. Er så slitsomt å bla gjennom flere hundre bilder for vurdering. Får ta et skippertak når de kommer hjem 💪🏻 Da blir det bilderas på bloggen 🙌🏻

Bildedryss. Det høres mer delikat ut slik. Som sukrinmelis og stjernestøv😉

• Liker 20
Skrevet

Jeg har en kommentar  som avventer moderasjon der jeg etterspør hennes tanker rundt klimaendringene som pågår for øyeblikket, hetebølgene som slår over Europa og resten av verden, samt hva hun tenker om skogbrannen i Athen, hun er jo i Hellas. Hun nevner jo været hele tida, at det er så fint at sola skinner, men nå ser vi baksiden av medaljen og det er at bønder sliter, mennesker og dyr dør. Tror dere kommentaren blir godkjent?

• Liker 25
Gjest Sobril
Skrevet
7 minutter siden, Breakeven skrev:

Jeg har en kommentar  som avventer moderasjon der jeg etterspør hennes tanker rundt klimaendringene som pågår for øyeblikket, hetebølgene som slår over Europa og resten av verden, samt hva hun tenker om skogbrannen i Athen, hun er jo i Hellas. Hun nevner jo været hele tida, at det er så fint at sola skinner, men nå ser vi baksiden av medaljen og det er at bønder sliter, mennesker og dyr dør. Tror dere kommentaren blir godkjent?

Det tar i hvert fall en stund før hun svarer, for der stiller du spørsmål som må grunnes lenge på 😉

Gjest formula
Skrevet
16 timer siden, Irja skrev:

Sannheten er vel snarere: Hvor mange blogginnlegg kan man egentlig lage om "dager på stranden i bølgene under solen"? Og lunsj på små spisesteder ute? Jeg kjenner godt til stedet de er på, og det finnes virkelig ikke noe annet å gjøre der enn akkurat det de gjør - nemlig sol og bad. Og hvordan få varierte blogginnlegg over en 14-dagers periode i disse omgivelsene? Like greit å "ta fri" fra bloggen.

Skulle ønske det samme gjaldt snap og insta, der eksponeringen har gått over alle støvleskaft den siste tiden. Da jeg fulgte CBE på snap for få måneder side, var barna kun vist "ovenfra og ned" eller bakfra, med få unntak. Da jeg tittet innom nå, var det full eksponering av begge, og den yngste som jeg ikke visste hvordan så ut, har jeg nå sett flere nærbilder av.

Det er skremmende at de velger å gå mot strømmen på denne måten. Skulle ønske det var CBE Mads Hansen tok for seg. Uansett positivt med alle offentlige stemmer som tar til orde mot denne eksponeringen, og en kan jo håpe at andre bloggmammaer også føler seg truffet.

Gjest formula
Skrevet
3 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Bildedryss. Det høres mer delikat ut slik. Som sukrinmelis og stjernestøv😉

Bildedryss av en solkysset familie.

Skrevet (endret)
1 time siden, Breakeven skrev:

Jammen hun gjør jo det hun kan, hun dropper faktisk av og til å spise rødt kjøtt innimellom alle flyreisene, shoppingbonanzaene, den konstante produktpushingen, ballongbuene og oppussingsprosjektene :/

Endret av Ultiva
  • Liker 25
Skrevet

Hun der kommer ikke til å gjøre en hederlig innsats for miljøet med mindre hun får betalt for det. 

• Liker 30
Skrevet

Null bilder av barna etter at Mads Hansens Ig-post om MTM gikk vitalt. 

Og det etter et veritabelt bilderas av ungene både i bloggen og andre SoMe-kanaler i det siste. Lurer på hvor lenge det varer? 

• Liker 19
Skrevet
25 minutter siden, pøbelsara skrev:

Null bilder av barna etter at Mads Hansens Ig-post om MTM gikk vitalt. 

Og det etter et veritabelt bilderas av ungene både i bloggen og andre SoMe-kanaler i det siste. Lurer på hvor lenge det varer? 

Tenkte akkurat den samme tanken. Kan ikke være tilfeldig.

• Liker 5
Skrevet

No lev jo denne bedrifta i si eiga lille delikate boble, så ein må nok sjå langt etter samfunnsbevisste innlegg der. Dei om det, men det syner jo kor fokuset til bedrifta ligg, å selga reklame og fronta den perfekte, delikate livsstil med ungane som rekvisittar, ikkje å bry seg om landet som brenn rundt dei. 

• Liker 20
Skrevet

De må bare ta seg ferie. Skjønner godt det ikke er mer å tyne ut om den plassen de befinner seg på. Det er nok bilder fra stranda nå. Eller, hun har ikke tatt ferie når hun fortsetter på IG og snap. Avslørt. Det er ikke noe mer å skrive om.

• Liker 6
Skrevet

Jeg er enig at denne bloggen ikke trenger å ha et samfunns aktuelt innhold, men de bør. For de har en stemme som burde bli brukt på noe annet enn fjas.

Men, jeg tror også en årsak kan være at en slik tekst hadde blitt for krevende å skrive. Innholdet i tekstene til bloggen blir svakere og svakere, og dette er nok et resultat av slurv og dårlig vedlikehold av skrivekunnskapene deres.

Og de har tatt ferie, og takk og lov for det, for de mindreårige sin del.

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, decker skrev:

No lev jo denne bedrifta i si eiga lille delikate boble, så ein må nok sjå langt etter samfunnsbevisste innlegg der. Dei om det, men det syner jo kor fokuset til bedrifta ligg, å selga reklame og fronta den perfekte, delikate livsstil med ungane som rekvisittar, ikkje å bry seg om landet som brenn rundt dei. 

Hva vet du om det ? Fordi hun ikke skriver om det på bloggen ? Det blir for dumt å pirke på. Skal hun begynne å skrive om dette så bør hun vel engasjere seg i alle brannene her hjemme, i Sverige, vann mangel, bønder som sliter. Hva skulle hun ha skrevet da, det er en forferdelig tragedie men det å skrive noe på det på bloggen sin vil kommet helt feil ut uansett. Vi lar vel ikke alt stoppe opp selv om det er nok branner rundt om i vårt land også, de er på Karpathos og ikke i Athen eller områdene rundt. 

Skrevet
Akkurat nå, Liver skrev:

Jeg er enig at denne bloggen ikke trenger å ha et samfunns aktuelt innhold, men de bør. For de har en stemme som burde bli brukt på noe annet enn fjas.

Men, jeg tror også en årsak kan være at en slik tekst hadde blitt for krevende å skrive. Innholdet i tekstene til bloggen blir svakere og svakere, og dette er nok et resultat av slurv og dårlig vedlikehold av skrivekunnskapene deres.

Og de har tatt ferie, og takk og lov for det, for de mindreårige sin del.

De fortsetter ferien på IG og snap. De folka logger aldri av. 

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, virkelig skrev:

Ja en kan begynne lure . Det er kun for å finne noe å pirke på. Hadde hun skrevet noe så hadde det blitt feil uansett om varmen og tragedien, branner, vann mangel  etc. Hva skulle hun ha skrevet?  Alt ville vridd på og analysert negativt. Men nå har hun jo skrevet de tar litt ferie fra bloggen i tillegg så hva er poenget med å gnage på at det ikke kommenteres. Om de ønsker å lese om klima endringer, varme og hetebølger, vann mangel, bønder som sliter, skog branner etc så står det nok i ellers på nettet

Bloggeren har ikke rent mel i posen og blir derfor omdiskutert.

• Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, Surikatt skrev:

De må bare ta seg ferie. Skjønner godt det ikke er mer å tyne ut om den plassen de befinner seg på. Det er nok bilder fra stranda nå. Eller, hun har ikke tatt ferie når hun fortsetter på IG og snap. Avslørt. Det er ikke noe mer å skrive om.

Hun skrev ferie fra bloggen, men følg gjerne på IG og snap, Så hva er avslørt ? 

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...