Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Full ekspo av begge barna i dag på blogg, insta og snap. Påsnap med morsomt filter. (...). Men kanskje foreldrene burde tenke at en slik snap kan man sende til tanter, onkler og besteforeldre - og ikke via mors offisielle snap-konto?

Jeg skjønner ikke hva det er hun driver med? Hva vil hun oppnå? mr debatt her inne? I såfall har hun lykkes. (...) Men hvorfor i all verden dele det? Det skjønner jeg virkelig IKKE. Det er virkelig helt forkastelig. At de vil og at de tør.

Ryddet for persondebatt. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

Når barn blir accessories 🙈 

Er det ingen med stemme i media som kan ta tak i denne kyniske bruken av små barn?

Eksponeringen er jo verre enn noen gang!

Ja det er verre enn verst. Er det i så fall barnevernet man bør tipse? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillehammeren skrev:

Det stemmer ikke. Bildet fra bloggen er veldig annerledes enn din imgur. 

Det er to bilder som er nesten helt like. Du så sikkert på det øverste.

Men når to objekter med samme farge plasseres foran hverandre og lyset er helt flatt, så vil man jo ikke klare å skille dem, spesielt ikke hvis bildet har dårlig kvalitet i tillegg. På det øverste bildet hvor den "rosa" hælen er foran den brune foten så ser man skillet veldig godt. Rosa hæl foran rosa hæl så ikke helt bra ut. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har falt på bligglisten samtidig som bloggen blir kritisert for eksponering av barn. Bloggen gjør som alle andre tenåringer : reagerer med barnslig trass.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, penny_ skrev:

Det er to bilder som er nesten helt like. Du så sikkert på det øverste.

2 timer siden, lillehammeren skrev:

Det er to nesten like bilder ja. Det er noe merkelig med proporsjonene på hele benet..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
9 timer siden, lillehammeren skrev:

joda, hælen er veldig redigert. jeg ser det på en stor pc skjerm. den er nesten usynliggjort. aner ikke hvordan jeg lager sånn bilde her, men trust me... redigert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit, som det trenes på ferie. Noen ganger to ganger om dagen. Alt skal selvfølgelig dokumenteres, hvis ikke skjedde treningen aldri. Nå har hun nettopp tatt 90 burpees😳 tydelig at det skal skrytes, «se så flink jeg er som trener på ferie» 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Emilie112 skrev:

Hun har falt på bligglisten samtidig som bloggen blir kritisert for eksponering av barn. Bloggen gjør som alle andre tenåringer : reagerer med barnslig trass.

På to små, uskyldige barn sin bekostning. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om redigering.... se bildet av henne med kjolen og beina i sanden. Der er det noe veldig merkelig med tærne hennes, eller?

Jeg får ikke til sånn imgur, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Kanskje noen andre kan lage imgur.... 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, lillehammeren skrev:

Imguren er laget av originalbildet. Jeg screenshottet et utsnitt av bildet mens jeg var inne på bloggen. Det er det bildet jeg har laget imgur av. Du ser det tydelig hvis du går inn på bloggen og zoomer inn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er cbe beskyttet? Hun er ikke et hakk bedre enn de andre. Håper Mads Hansen tar disse også i sømmene. Tjener store penger på barna sine de og. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CamillaS skrev:

Når vi snakker om redigering.... se bildet av henne med kjolen og beina i sanden. Der er det noe veldig merkelig med tærne hennes, eller?

Jeg får ikke til sånn imgur, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Kanskje noen andre kan lage imgur.... 😉

Jøss. Hun har jo ikke tær der 😱godt gjort med lys og skygge 👍👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Jøss. Hun har jo ikke tær der 😱godt gjort med lys og skygge 👍👏

Du ser vel at tårne er ned i sanden, dyttet ned i sanden som en ofte gjør i sånn type sand strand . Måte på hvor en skal vri og vrenge på det som er sannhet

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, virkelig skrev:

Du ser vel at tårne er ned i sanden, dyttet ned i sanden som en ofte gjør i sånn type sand strand . Måte på hvor en skal vri og vrenge på det som er sannhet

Nei, det ser jeg ikke? Hun har da vel ikke så store ben? For meg ser det ut som tærne er 'blurret' ut. Men egentlig betyr det ingenting, det føyer seg bare inn i st man faktisk får seg til å tro på det mest utrolige i denne bloggen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
44 minutter siden, Xstrella skrev:

Er cbe beskyttet? Hun er ikke et hakk bedre enn de andre. Håper Mads Hansen tar disse også i sømmene. Tjener store penger på barna sine de og. 

Kanskje gammel kompis av fotballfruemannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at penger er den største drivkraften, men hvor lenge kan frua holde på med å vise fram arvingene så voldsomt før barnevernet tar tak i dette? Leser at Anna Rasmussen har hatt kontakt med barnevernet siden ifjor høst jf hennes egne utsagn.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Nei, det ser jeg ikke? Hun har da vel ikke så store ben? For meg ser det ut som tærne er 'blurret' ut. Men egentlig betyr det ingenting, det føyer seg bare inn i st man faktisk får seg til å tro på det mest utrolige i denne bloggen. 

Er kanskje ikke så rart om de velger å blurre ut tærne hennes heller, mtp all kritikken hun har fått for disse tærne og føttene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Er kanskje ikke så rart om de velger å blurre ut tærne hennes heller, mtp all kritikken hun har fått for disse tærne og føttene sine. 

God grunn til å gjemme tærne i sanden. De ser ikke like velpleide ut som fingerneglene.....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Hvis jeg sier til deg at jeg har en hund, ville du tenkt at jeg lyver da? Har det noe å si for deg om jeg lyver om det eller ikke?
En ting er å redigere mage, lår og rygg tynnere. Unge, usikre jenter vil da også se slik ut. Problemet er at det er uoppnåelig. Hvorfor tror du at de har redigert tær som er gravd ned i sanden? Hva er i så fall farlig med det? Det er jo ingen som tenker: "Oi, for noen fine tær som er begravd i sanden, sånne vil jeg også ha!"

Du vil vel bare avsløre at de lyver? Det er jo alltid gøy når man klarer det, men det er så kjedelig å lese påstander om redigering med så lite belegg. Kom med noe mer juicy.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes helt ærlig at tærne hennes er uinteressante. Om de driver fortsatt redigering for å fremstå i bedre lys, så er det på en måte gamle nyheter. Selv om det er like patetisk nå som  den gang de startet. Om man er så henkta på eget utseende at ALT må fikses på, er det bare trist. 

Men hvis hun insisterer på å skrive på engelsk må hun enten få noen til å lese korrektur, eller anstrenge seg litt for å lære det ordentlig. Out for A late lunch heter det. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...