Oz- Skrevet 4. februar 2018 #49541 Skrevet 4. februar 2018 Det ble ingen pris på CBE i år: http://vixen.no/2018/02/04/er-vinnerne-av-vixen-influencer-awards-2017/ 11
Bakepulver Skrevet 4. februar 2018 #49542 Skrevet 4. februar 2018 6 minutter siden, Lin10 skrev: Det kan jo hende at du ikke vet alt om det som har skjedd, og jeg tror ikke LKE bare tar det ut fra løse luften. Det at LKE ikke svarer vedkommende, kan jo være at han mener de ikke har opptrådd redelig i forhold til flere innlegg på bloggen om toppblogger, , samt det som har kommet frem i kommentarfeltet deres. Der har det vært både hets og løgner og ut fra hva jeg har skjønt, så er han ikke interessert i dialog med de som bedriver denslaks. Hva er dette for en måte å respondere på?Hvorfor svarer du ikke på spørsmålene som er blitt stilt? 11
pøbelsara Skrevet 4. februar 2018 #49543 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, virkelig skrev: Den var vel lavvmål ? De har fått brev i form av henvisning til bedre merking og der har de skjerpet inn. Og uansett i dette landet så er alle uskyldige til det motsatte er bevist De har fått brev om at de har brutt loven. Det står i brevet de fikk fra FO. De har også fått beskjed fra Helsedirektoratet om at det har brutt alkohollovgivningen. Bare for å presisere. 20
Gjest Asti Skrevet 4. februar 2018 #49544 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 14 minutter siden, Lin10 skrev: Det kan jo hende at du ikke vet alt om det som har skjedd, og jeg tror ikke LKE bare tar det ut fra løse luften. Det at LKE ikke svarer vedkommende, kan jo være at han mener de ikke har opptrådd redelig i forhold til flere innlegg på bloggen om toppblogger, , samt det som har kommet frem i kommentarfeltet deres. Der har det vært både hets og løgner og ut fra hva jeg har skjønt, så er han ikke interessert i dialog med de som bedriver denslaks. Nå har Bloggomtoppbloggere skrevet at det stemmer ikke.... Så lenge LKE ikke kan dokumentere påstanden, så er det å spre rykter han driver på med... Er det rederlig? Endret 4. februar 2018 av Asti
pøbelsara Skrevet 4. februar 2018 #49545 Skrevet 4. februar 2018 14 minutter siden, Lin10 skrev: Det kan jo hende at du ikke vet alt om det som har skjedd, og jeg tror ikke LKE bare tar det ut fra løse luften. Det at LKE ikke svarer vedkommende, kan jo være at han mener de ikke har opptrådd redelig i forhold til flere innlegg på bloggen om toppblogger, , samt det som har kommet frem i kommentarfeltet deres. Der har det vært både hets og løgner og ut fra hva jeg har skjønt, så er han ikke interessert i dialog med de som bedriver denslaks. Dette blir vel spekulasjoner. Eller kjenne du til denne saken fra innsiden? 25
pøbelsara Skrevet 4. februar 2018 #49546 Skrevet 4. februar 2018 33 minutter siden, virkelig skrev: Ikke mere å diskutere, jeg står for det jeg har skrevet. CBE er hverken straffet eller fått bøter på hverken manglende merking eller fra Helsedir. Det at hun har fått brev med henvisning til å droppe vise alkohol under reklame innlegg og være tydlig på merking av reklame er nå så. Men for meg så vil det ikke endre seg uansett hvor mange av dere som mener annet , eller som gnager om dette til krampa tar dere. Det er hakk i plata, enda lar dere den fortsatt gå ? Seriøst? skjønner du virkelig ikke dette? Hun har fått beskjed om at hun har brutt loven. Det er offentlig tilgjengelig informasjon. 23
Keaton Skrevet 4. februar 2018 #49547 Skrevet 4. februar 2018 LKE vil ikke ha dialog med slike som godkjenner hets og løgner. Jeg ler fortsatt. (Et bittelite eksempel: CBE.no publiserte usanne uttalelser om mamsi, det tok svært lang tid før de slettet innlegget, selv etter flere henvendelser fra mamsi. At de har løyet og bløffet i årevis på bloggen sånn generelt, trenger jeg vel ikke nevne.) 32
Bakepulver Skrevet 4. februar 2018 #49548 Skrevet 4. februar 2018 Jeg kan godt skjønne at bedriftens tilhengerene ikke ønsker at bloggeren skal få negativ omtale, men når det foreligger besvis på at de er tatt for en rekke lovbrudd skjønner jeg ikke tankegangen deres! Da er det plutselig greit å bryte loven og advarsler har ingentig og si da de hevder at bloggeren er skyldfri!? Her kommer jeg til nøtten i denne tankegangen; dersom det ikke foreligger lovbrudd, hvordan kan det da ha seg at de har fått advarsler?? Jeg skjønner bare ikke denne tankegangen som blotter enkelte fans for sunn fornuft! 17
Gjest formula Skrevet 4. februar 2018 #49549 Skrevet 4. februar 2018 18 minutter siden, Oz- skrev: Det ble ingen pris på CBE i år: http://vixen.no/2018/02/04/er-vinnerne-av-vixen-influencer-awards-2017/ Litt overraskende. Så forøvrig ut som om de satt med hodene tett sammen og snakket med hverandre under hele Vixen, totalt uinteressert i hva som foregikk på scenen. Veldig spesielt. Skulle tro de fikk snakket nok sammen ellers.
Lin10 Skrevet 4. februar 2018 #49550 Skrevet 4. februar 2018 5 minutter siden, Asti skrev: Nå har Bloggomtoppbloggere skrevet at det stemmer ikke.... Så lenge LKE ikke kan dokumentere påstanden, så er det å spre rykter han driver på med... Er det rederlig? Det kan jo være at de ikke sier sannheten. Uansett så er det ord mot ord. Har forståelse for at LK ikke ønsker å gå mer inn på dette. Det omhandler hans eget barn. Du vet nok selv hva som kom frem i kommentarfeltet og diskusjon rundt navn som ble nevnt/ linket til nettsider som var lite hyggelige og ulovlige. Poenget med hvorfor han nevnte det slik jeg ser det, var denne bloggens forhold til redelighet og debatten om hvorfor folk ikke kunne forstå hvorfor de var utelatt til finalen. 3
Norabora Skrevet 4. februar 2018 #49551 Skrevet 4. februar 2018 Jeg synes hun så veldig bra ut i kveld. Han derimot.. 9
Miranda16 Skrevet 4. februar 2018 #49552 Skrevet 4. februar 2018 53 minutter siden, virkelig skrev: Ikke mere å diskutere, jeg står for det jeg har skrevet. CBE er hverken straffet eller fått bøter på hverken manglende merking eller fra Helsedir. Det at hun har fått brev med henvisning til å droppe vise alkohol under reklame innlegg og være tydlig på merking av reklame er nå så. Men for meg så vil det ikke endre seg uansett hvor mange av dere som mener annet , eller som gnager om dette til krampa tar dere. Det er hakk i plata, enda lar dere den fortsatt gå ? Du har mye innside informasjon. Hvordan kan du med sikkerhet hevde dette? 24
Oppland Skrevet 4. februar 2018 #49553 Skrevet 4. februar 2018 12 minutter siden, formula skrev: Litt overraskende. Så forøvrig ut som om de satt med hodene tett sammen og snakket med hverandre under hele Vixen, totalt uinteressert i hva som foregikk på scenen. Veldig spesielt. Skulle tro de fikk snakket nok sammen ellers. Det var nok kvalitetstid de hadde sammen. 9
Keaton Skrevet 4. februar 2018 #49554 Skrevet 4. februar 2018 Ville ikke snakke med journalister i kveld. (Kilde: VG) Nei, ikke noe nytt, det. 24
Gjest Asti Skrevet 4. februar 2018 #49555 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 26 minutter siden, Lin10 skrev: Det kan jo være at de ikke sier sannheten. Uansett så er det ord mot ord. Har forståelse for at LK ikke ønsker å gå mer inn på dette...... LKE burde ha holdt seg for god til å skrive noe han ikke kan eller vil dokumentere inne på Stort og smått om sosiale medier. Uredelig av Lars Kristian Eriksen. Endret 4. februar 2018 av Asti
Gjest Asti Skrevet 4. februar 2018 #49557 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 8 minutter siden, Emilie112 skrev: Ingen vixen priser til CBE? Nei. Endret 4. februar 2018 av Asti
Bakepulver Skrevet 4. februar 2018 #49558 Skrevet 4. februar 2018 23 minutter siden, Lin10 skrev: Det kan jo være at de ikke sier sannheten. Uansett så er det ord mot ord. Har forståelse for at LK ikke ønsker å gå mer inn på dette. Det omhandler hans eget barn. Du vet nok selv hva som kom frem i kommentarfeltet og diskusjon rundt navn som ble nevnt/ linket til nettsider som var lite hyggelige og ulovlige. Poenget med hvorfor han nevnte det slik jeg ser det, var denne bloggens forhold til redelighet og debatten om hvorfor folk ikke kunne forstå hvorfor de var utelatt til finalen. Bedfriten CBE er blitt tatt i løgner og lovbrudd så du har rett i at det er noen som ikke har fortalt sannheten her.... jeg holder en knapp på at LKE ikke er ærlig / rederlig som er en konsekvens av useriøs fremtreden! 17
Gjest Gregor Clegane Skrevet 4. februar 2018 #49559 Skrevet 4. februar 2018 28 minutter siden, Kollontaj skrev: Ville ikke snakke med journalister i kveld. (Kilde: VG) Nei, ikke noe nytt, det. Det er ikke vanskelig å se for seg, betviler ikke et sekund at de ikke ville snakke. Får de ikke legge alle føringer, intet intervju. Snakk om å skyte seg selv i foten. Når de gang på gang avslår pressen uten noen åpenbar grunn, vil folk reagere.
pøbelsara Skrevet 4. februar 2018 #49560 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 48 minutter siden, Lin10 skrev: Det kan jo være at de ikke sier sannheten. Uansett så er det ord mot ord. Har forståelse for at LK ikke ønsker å gå mer inn på dette. Det omhandler hans eget barn. Du vet nok selv hva som kom frem i kommentarfeltet og diskusjon rundt navn som ble nevnt/ linket til nettsider som var lite hyggelige og ulovlige. Poenget med hvorfor han nevnte det slik jeg ser det, var denne bloggens forhold til redelighet og debatten om hvorfor folk ikke kunne forstå hvorfor de var utelatt til finalen. Det som er vest å merke seg, var at det innlegget på BOTB handlet nettopp om hva som kunne skje når man legger ut bilder av ungene - innlegget ble jo skrevet utfra et innlegg CBE selv hadde sluppet gjennom i eget kommentarfelt i egen blogg - hvor en leser spurte om hun hadde satt i extensions i håret til datteren. Jeg leste det innlegget. BOTB er veldig kritiske til eksponering av barn på blogg. de spredte ikke rykter om datteren, de snakket om hva slags rykter som var spredt om datteren. Hvis vi snakker redelighet her, må det gjelde for alle. Jeg leser innlegget og så kommentarfeltet. De var veldig kritiske mot konsekvenser av eksponering av unger - de sladret ikke om en fireåring. Endret 4. februar 2018 av pøbelsara 48
Fremhevede innlegg