Gjest formula Skrevet 21. desember 2017 #46601 Skrevet 21. desember 2017 14 minutter siden, Kollontaj skrev: Narrativet denne høsten har grunnlaget sitt i MINNER. Ganske overtydelig. My point exactly
Kleenex Skrevet 21. desember 2017 #46602 Skrevet 21. desember 2017 Fotballfruemannen på twitter15.12.17: "Vanskelig å søke dialog med noen som blankt fornekter fakta og lever i en alternativ virkelighet." De er av samme ulla både Frua og Lassebasse. 31
Inocybe Skrevet 21. desember 2017 #46603 Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, Kleenex skrev: Fotballfruemannen på twitter15.12.17: "Vanskelig å søke dialog med noen som blankt fornekter fakta og lever i en alternativ virkelighet." De er av samme ulla både Frua og Lassebasse. Står det hvem han ønsker dialog med? 4
Gjest Skribent Skrevet 21. desember 2017 #46604 Skrevet 21. desember 2017 Vi har jo alle blitt invitert inn på soverommet allerede, for å få ta hjertelig del i nytt sengetøy til 50 % hos leverandør så... Er det noe jeg savner så er det jammen flere innblikk på folks soverom, altså.
Gjest Skribent Skrevet 21. desember 2017 #46605 Skrevet 21. desember 2017 6 minutter siden, Inocybe skrev: Står det hvem han ønsker dialog med? Han søker dialog, faktisk! Det er, tilgi meg, noe vanskelig å se for seg... Det innebærer vel to noenlunde vennligsinnede parter?
BlendaSensitive Skrevet 21. desember 2017 #46606 Skrevet 21. desember 2017 Men var LKE med som pådriver til å male husene? Jeg tolket de tidligere innleggene som at han ufrivillig måtte bli med. Hun malte og han åt pizza og drakk vin skrev hun tidligere i uka.... 17
Lopploella Skrevet 21. desember 2017 #46607 Skrevet 21. desember 2017 (endret) Hun er virkelig ikke god på pynting og håndarbeid. Jeg tenkte egentlig at den landsbyen kunne bli fin, men spraymaling, merkelige hvite hauger og en masse overdimensjonerte potteplantetrær (plassert symmetrisk selvfølgelig) gjorde ikke akkurat susen. Endret 21. desember 2017 av Lopploella 21
Inocybe Skrevet 21. desember 2017 #46608 Skrevet 21. desember 2017 20 minutter siden, Skribent skrev: Han søker dialog, faktisk! Det er, tilgi meg, noe vanskelig å se for seg... Det innebærer vel to noenlunde vennligsinnede parter? 1
LilleSnupp Skrevet 21. desember 2017 #46609 Skrevet 21. desember 2017 Hun er like dårlig på estetikk som på etikk. 29
VildeS Skrevet 21. desember 2017 #46610 Skrevet 21. desember 2017 Jeg syns byen var finere i farger, men så pynter jeg mer til jul med farger generelt enn frua. Om det er samme byen som de har på mitt lokale Hageland så koster hvert hus fra ca 500 og oppover så jeg syns den er ganske dyr. Ville nok heller funnet en som var hvit i utgangspunktet. 10
Gjest formula Skrevet 21. desember 2017 #46611 Skrevet 21. desember 2017 6 minutter siden, Lopploella skrev: Hun er virkelig ikke god på pynting og håndarbeid. Jeg tenkte egentlig at den landsbyen kunne bli fin, men spraymaling, merkelige hvite hauger og en masse overdimensjonerte potteplantetrær (plassert symmetrisk selvfølgelig) gjorde ikke akkurat susen. Jeg tenker at det kunne sett litt bedre ut hvis hun fjernet alt dilldall som kuler og plastikkgran-planter, og kun beholdt husene. Jeg skjønner heller ikke hva de to ananasene(?) til høyre gjør der
LilleSnupp Skrevet 21. desember 2017 #46612 Skrevet 21. desember 2017 Akkurat nå, formula skrev: Jeg tenker at det kunne sett litt bedre ut hvis hun fjernet alt dilldall som kuler og plastikkgran-planter, og kun beholdt husene. Jeg skjønner heller ikke hva de to ananasene(?) til høyre gjør der Nå er vel ikke overlesset et ukjent fenomen når det kommer til frua. 9
Gjest Atheena Skrevet 21. desember 2017 #46613 Skrevet 21. desember 2017 (endret) 10 minutter siden, formula skrev: Jeg tenker at det kunne sett litt bedre ut hvis hun fjernet alt dilldall som kuler og plastikkgran-planter, og kun beholdt husene. Jeg skjønner heller ikke hva de to ananasene(?) til høyre gjør der Ja de er klumpete, store og stygge. Hun har rett og slett ingen sans for interiør og dandering. Hun har en greie med symmetri som bare ikke gjør seg. Samme med farger og tekstur. De store pottetrærne der blir også helt malplasert og selvfølgelig symmetrisk plassert. Endret 21. desember 2017 av Atheena
Stjernekikkeren Skrevet 21. desember 2017 #46614 Skrevet 21. desember 2017 21 minutter siden, VildeS skrev: Jeg syns byen var finere i farger, men så pynter jeg mer til jul med farger generelt enn frua. Om det er samme byen som de har på mitt lokale Hageland så koster hvert hus fra ca 500 og oppover så jeg syns den er ganske dyr. Ville nok heller funnet en som var hvit i utgangspunktet. I såfall, det var noen ufattelig dyre hus som de malte over...... 8
Keaton Skrevet 21. desember 2017 #46615 Skrevet 21. desember 2017 Hus til 2-3000 samlet? Som man maler hvite og plasserer planter i potter i mellom? Jaja, hver sin smak. Kanskje på et barnerom, men ikke til den prisen, gitt. 21
Gjest Skribent Skrevet 21. desember 2017 #46616 Skrevet 21. desember 2017 3 minutter siden, Kollontaj skrev: Hus til 2-3000 samlet? Som man maler hvite og plasserer planter i potter i mellom? Jaja, hver sin smak. Kanskje på et barnerom, men ikke til den prisen, gitt. Blir litt som å kjøpe en designkjole for så å legge den opp til «hullkort» og hive paljetter på... Ta noe dyrt og få det til å se tacky ut er vel den eneste spisskompetansen å spore hos denne bloggeren, være seg møbler eller klær.
Anonym90059005 Skrevet 21. desember 2017 #46617 Skrevet 21. desember 2017 54 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Men var LKE med som pådriver til å male husene? Jeg tolket de tidligere innleggene som at han ufrivillig måtte bli med. Hun malte og han åt pizza og drakk vin skrev hun tidligere i uka.... Hun svarte vel at det ikke var all verden han bidro med nei. Han var mer opptatt av å spise pizza og sette opp laget til romjulscup, så maling var det så som så med. Men det var den dagen, i dagens innlegg er det en annen virkelighet som passer bedre... 19
Ultiva Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #46618 Skrevet 21. desember 2017 (endret) 3 timer siden, formula skrev: Nei dette ble virkelig ikke pent. Ser jo at det meste er duset ut på bildene, tolker det sånn at detaljene ikke skal vises på nært hold. Så tipper den går på dynga i stedet for at de "fikser det senere". Det som er mest fascinerende er at LKE har vært en stor pådriver i dette prosjektet. Hvem skulle trodd det? At denne fotballspillende kranglefanten har engasjert seg voldsomt i å få malt denne julebyen hvit, så den ble lik den mormoren hans hadde da han var liten? Ja, Caroline går så langt at hun faktisk antyder at den minner ham om barndommens jul. Snufs. Stemmer dårlig med CBEs kommentar om at han ikke var særlig engasjert: https://imgur.com/H8UfNRv Alle disse sannhetene man skal holde styr på altså Endret 21. desember 2017 av Ultiva Imgur hentet fra: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/12/18/julelandsby-makeover/ 26
LilleSnupp Skrevet 21. desember 2017 #46619 Skrevet 21. desember 2017 link til hageland https://www.hageland.no/tilbehor/julepynt?julepynt=julebyer 2
Morgan Le Fay Skrevet 21. desember 2017 #46620 Skrevet 21. desember 2017 1 time siden, Skribent skrev: Vi har jo alle blitt invitert inn på soverommet allerede, for å få ta hjertelig del i nytt sengetøy til 50 % hos leverandør så... Er det noe jeg savner så er det jammen flere innblikk på folks soverom, altså. Merkelig, så nettopp at en annen blogger (Anne Brith) OGSÅ hadde vært på Kid og kjøpt sengetøy til 50% rabatt!!! For et merkelig sammentreff! Eller...? 24
Fremhevede innlegg