Gjest Skribent Skrevet 20. desember 2017 #46541 Skrevet 20. desember 2017 (endret) 13 minutter siden, Miranda16 skrev: Det er mange nordmenn som tar seg et glass eller to i uka. Det handler ikke om å man være opplyst eller ikke. Om man som foreldre sitter å bøtter ned vin når man har småbarn i huset er en annen sak Det heter «i ny og ne» etter månefasene, var mitt poeng, ikke «ny og ned» - poenget i forhold til det jeg skrev ble bare så beleilig bekreftet. Dette «ene glasset eller to i uka» vet man jo nå er en pen omskriving for at terskelen for å drikke alkohol generelt er atskillig lavere enn før. Nordmenns drikkevaner bekymrer de som forsker på sånt og de som jobber i fagmiljøer som er relatert til rus. Bottom line, en blogger bør være obs på hvilke signaler som sendes. Enda mer interessant, bloggere som tar sikte på å være toppen av sofistikert burde vite at det i flere og flere kretser er helt ut å skulle ta seg et glass i tide og utide. Akkurat slik de fleste oppegående mennesker nå absolutt ikke kan tenke seg å røyke. Endret 20. desember 2017 av Skribent
Gjest pelikanen Skrevet 20. desember 2017 #46542 Skrevet 20. desember 2017 Det var rart hun ikke er på sponset Dubai tur. Hun tar jo alt.
Gjest Anna Nas Skrevet 20. desember 2017 #46543 Skrevet 20. desember 2017 Jeg bryr meg egentlig døyten om hvor mange alkoholenheter familien Berg Eriksen i realiteten får i seg i løpet av en uke. Det får de holde kontroll med selv og det gjør de sikkert også, i og med at de er godt over gjennomsnittlig opptatt av kroppen sin. Jeg er derimot ikke sikker på om det er klokt å integrere alkohol i merkevaren sin eller som en del av den ukentlige kommunikasjon med leserne, av en hel haug årsaker som det vil føre for langt å dra inn i denne tråden.
Gjest Skribent Skrevet 20. desember 2017 #46544 Skrevet 20. desember 2017 7 minutter siden, Anna Nas skrev: Jeg bryr meg egentlig døyten om hvor mange alkoholenheter familien Berg Eriksen i realiteten får i seg i løpet av en uke. Det får de holde kontroll med selv og det gjør de sikkert også, i og med at de er godt over gjennomsnittlig opptatt av kroppen sin. Jeg er derimot ikke sikker på om det er klokt å integrere alkohol i merkevaren sin eller som en del av den ukentlige kommunikasjon med leserne, av en hel haug årsaker som det vil føre for langt å dra inn i denne tråden. Eksakt. Som (etter sigende) over snittet interessert i kosthold, trening og familieverdier blir det unødvendig. Bekrefter like fullt, som mye annet, hvor lite samsvar det er mellom ønsket image og det som faktisk formidles.
Trude.lutt Skrevet 20. desember 2017 #46545 Skrevet 20. desember 2017 Huff. Gikk inn på bloggen for å se innlegget om veldedighet.... Hun klarer å skrive at de gir beløp til div i løpet av året. Og at de donerer mye til Fretex! Død litt..... 4
Gjest pelikanen Skrevet 20. desember 2017 #46546 Skrevet 20. desember 2017 Ja den måtte jo komme nå. Etter massiv kritikk. Ble vi overrasket?
Aldrisur Skrevet 20. desember 2017 #46547 Skrevet 20. desember 2017 Same same but different. ...å donere til Fretex er bare en annen måte å kaste ting/klær i søpla på. 17
Gjest pelikanen Skrevet 20. desember 2017 #46548 Skrevet 20. desember 2017 1 time siden, Miranda16 skrev: Et glass rødvin i ny og ne er plutselig trashy og vitner om uvitenhet? Ja,ja Ikke uvitenhet, men ut ja. Husker da jeg begynte på fb... alle hadde bilde av vinglass på fredagskvelden. ..på terassen...på stranda. lørdag var det biffen og vinen. Ernst oppbrukt.
Gjest Skribent Skrevet 20. desember 2017 #46549 Skrevet 20. desember 2017 (endret) 17 minutter siden, Aldrisur skrev: Same same but different. ...å donere til Fretex er bare en annen måte å kaste ting/klær i søpla på. Så hun med god samvittighet kan kjøpe, unnskyld bli sponset med, nye plagg. Ser frem til at halve Særp i fremtiden kommer til å sprade rundt som små Svetlanaer den uforliknelige stilen til «tidlig østfoldsk forfall». 15 minutter siden, pelikanen skrev: Ikke uvitenhet, men ut ja. Husker da jeg begynte på fb... alle hadde bilde av vinglass på fredagskvelden. ..på terassen...på stranda. lørdag var det biffen og vinen. Ernst oppbrukt. Nemlig! Nå er det harry, som røyking. Nå er det helse og miljøbevissthet som gjelder Endret 20. desember 2017 av Skribent
Populært innlegg swiftyness Skrevet 20. desember 2017 Populært innlegg #46550 Skrevet 20. desember 2017 Hva i alle dager skjer på snap???? «Klar for dagens økt vol: gjør plass til all julematen» Jeg blir seriøst dypt bekymret over de signalene hun sender ut. 53
Gjest pelikanen Skrevet 20. desember 2017 #46551 Skrevet 20. desember 2017 24 minutter siden, Skribent skrev: Så hun med god samvittighet kan kjøpe, unnskyld bli sponset med, nye plagg. Ser frem til at halve Særp i fremtiden kommer til å sprade rundt som små Svetlanaer den uforliknelige stilen til «tidlig østfoldsk forfall». Nemlig! Nå er det harry, som røyking. Nå er det helse og miljøbevissthet som gjelder Halve særp? Sprade rundt. ..haha. Folk i Sarpsborg er vel litt større, så kanskje en del 12 åringer?
Gjest pelikanen Skrevet 20. desember 2017 #46552 Skrevet 20. desember 2017 20 minutter siden, swiftyness skrev: Hva i alle dager skjer på snap???? «Klar for dagens økt vol: gjør plass til all julematen» Jeg blir seriøst dypt bekymret over de signalene hun sender ut. Plass til julematen? Får man mere plass? Sykt
Gjest Regn Skrevet 20. desember 2017 #46553 Skrevet 20. desember 2017 22 minutter siden, swiftyness skrev: Hva i alle dager skjer på snap???? «Klar for dagens økt vol: gjør plass til all julematen» Jeg blir seriøst dypt bekymret over de signalene hun sender ut. :/
Inocybe Skrevet 20. desember 2017 #46554 Skrevet 20. desember 2017 1 time siden, Trude.lutt skrev: Huff. Gikk inn på bloggen for å se innlegget om veldedighet.... Hun klarer å skrive at de gir beløp til div i løpet av året. Og at de donerer mye til Fretex! Død litt..... Ikke rart de har mye å donere til Fretex med det hinsides overforbruket deres. 19
Krokanis Skrevet 20. desember 2017 #46555 Skrevet 20. desember 2017 Spent på om Disney-kulene passer inn i julestilen slik at det får lov til å henge på treet. 5
Gjest formula Skrevet 20. desember 2017 #46556 Skrevet 20. desember 2017 En ting er sikkert, hun har utviklet et nært forhold til "Baby, it's cold outside"-kruset fra Kremmerhuset. Det har vel vært med på så å si alle innlegg den siste uka, bare avløst av et vinglass innimellom. Fra kosekroken i stua, til skøytebanen, i bruk til kakao og nå får det altså være med helt inn på soverommet. Spesielt.
Gjest Regn Skrevet 20. desember 2017 #46557 Skrevet 20. desember 2017 Akkurat nå, formula skrev: En ting er sikkert, hun har utviklet et nært forhold til "Baby, it's cold outside"-kruset fra Kremmerhuset. Det har vel vært med på så å si alle innlegg den siste uka, bare avløst av et vinglass innimellom. Fra kosekroken i stua, til skøytebanen, i bruk til kakao og nå får det altså være med helt inn på soverommet. Spesielt. https://www.huffingtonpost.com/em-and-lo/a-linebyline-take-down-of_b_6334026.html
Gjest Skribent Skrevet 20. desember 2017 #46558 Skrevet 20. desember 2017 6 minutter siden, Regn skrev: https://www.huffingtonpost.com/em-and-lo/a-linebyline-take-down-of_b_6334026.html Har alltid syntes den sangen har vært ekkel og veldig gammeldags (not in a good way), og lurt på hvorfor den skal være så morsom og søt og med på alle juleplater. Godt å se flere som ikke synes gammeldags=søtt. Avsporing der, altså. Men koppene hennes fra den butikken har fulgt henne i årevis, og med den mengden kaffe hun drikker bør hun få gratis kopper ut millenniet
Gjest Regn Skrevet 20. desember 2017 #46559 Skrevet 20. desember 2017 Akkurat nå, Skribent skrev: Har alltid syntes den sangen har vært ekkel og veldig gammeldags (not in a good way), og lurt på hvorfor den skal være så morsom og søt og med på alle juleplater. Godt å se flere som ikke synes gammeldags=søtt. Avsporing der, altså. Men koppene hennes fra den butikken har fulgt henne i årevis, og med den mengden kaffe hun drikker bør hun få gratis kopper ut millenniet Den sangen er svært ekkel og da jeg leste den teksten ble det brutt ned for meg.
Tulipanpiken Skrevet 20. desember 2017 #46560 Skrevet 20. desember 2017 3 timer siden, Skribent skrev: Det heter «i ny og ne» etter månefasene, var mitt poeng, ikke «ny og ned» - poenget i forhold til det jeg skrev ble bare så beleilig bekreftet. Dette «ene glasset eller to i uka» vet man jo nå er en pen omskriving for at terskelen for å drikke alkohol generelt er atskillig lavere enn før. Nordmenns drikkevaner bekymrer de som forsker på sånt og de som jobber i fagmiljøer som er relatert til rus. Bottom line, en blogger bør være obs på hvilke signaler som sendes. Enda mer interessant, bloggere som tar sikte på å være toppen av sofistikert burde vite at det i flere og flere kretser er helt ut å skulle ta seg et glass i tide og utide. Akkurat slik de fleste oppegående mennesker nå absolutt ikke kan tenke seg å røyke. Feil bruk av «i forhold til». Synes det er greit å påpeke dette siden du retter på andre. For øvrig forstår jeg ikke hvilke kretser du sikter til. Jeg omgås mange forskjellige mennesker, og de aller fleste drikker et glass vin innimellom. 27
Fremhevede innlegg