Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 minutter siden, hotellpute09 skrev:

Husker for noen år siden da hun skrev på bloggen at hun måtte drikke vin for å kurere flyskrekken. Da skrev jeg et kritisk innlegg til henne om at vin ikke skal brukes som medisin, men at hun kan oppsøke lege og få hjelp. 

Da ble jeg blokkert, gitt. Fikk ikke noen svar heller!

Hvilken hjelp tror du hun hadde fått hos legen? Sannsynligvis bare en resept på Valium eller Sobril. Ville ha foretrukket et glass vin for å roe nervene framfor å begynne med B-preparater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man få mer plass til julematen av å trene? Jeg lurer oppriktig, har aldri hørt uttrykket bli brukt på den måten.  

Lurer også på om det er lurt å bli assosiert med frenetisk løping, alkohol, barneeksponering, gneldring på lesere, dårlig merking av reklame, kommentarfusk, redigering til det ugjenkjennelige, blått-blått samfunnssyn, egne ideer om hvordan lese forskning og ja, det er liksom ikke så mye positivt.  

• Liker 39
Skrevet
3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Kan man få mer plass til julematen av å trene? Jeg lurer oppriktig, har aldri hørt uttrykket bli brukt på den måten.  

Lurer også på om det er lurt å bli assosiert med frenetisk løping, alkohol, barneeksponering, gneldring på lesere, dårlig merking av reklame, kommentarfusk, redigering til det ugjenkjennelige, blått-blått samfunnssyn, egne ideer om hvordan lese forskning og ja, det er liksom ikke så mye positivt.  

Ang «mer plass til julematen» så er det vel at klærne hun skal ha på seg blir pittelitt større pga all den løpinga og PT’timene hun har hatt i det siste. Intet mer, intet mindre. Magesekken blir hvertfall ikke mer utvidet for å få plass til mer mat. Det hele er bare svært uheldig av henne å skrive. Et hån mot personer som sliter med kropp og mat. 

• Liker 19
Gjest Skribent
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Kollontaj skrev:

Lurer også på hvor hun mener den positive stemningen skal komme fra.

Ang. plass til julematen er det jo en kjent sak at magevolumet øker med hardtrening :ler:  :ironi: - men hun sikter sikkert til å skulle fortjene julekos i det hele tatt, uten at vekten øker med ett eneste gram...

Endret av Skribent
La til ironiflagget for å unngå lynsjing
Skrevet

De jeg kjenner som trener mye, de spiser jo også veldig mye. 

• Liker 7
Skrevet

Da var julebyen ferdig. Og den ble hvit. Tenker vi får nyte synet, for den dukker vel neppe opp på bloggen igjen.

Ser vel nærmest ut som om noen har mistet en sekk melis over bordet, og prøvd å redde situasjonen med å sette små granplanter rundt omkring.

Blir nok en gang slått av tanken: er dette på alvor, eller er det for å få reaksjoner?

Gjest Hold the door
Skrevet

👀

Gjest Skribent
Skrevet (endret)
14 minutter siden, formula skrev:

Da var julebyen ferdig. Og den ble hvit. Tenker vi får nyte synet, for den dukker vel neppe opp på bloggen igjen.

Ser vel nærmest ut som om noen har mistet en sekk melis over bordet, og prøvd å redde situasjonen med å sette små granplanter rundt omkring.

Blir nok en gang slått av tanken: er dette på alvor, eller er det for å få reaksjoner?

På Snap viser de at de lager julekuler, dvs ungen må svare på ledende spørsmål - er ikke dette herlig, jaaaaa!!! 

Det er Disney-julekuler, noe som er veldig passende. Sett en Disney-jul? Ikke akkurat less is more, faktisk er det den amerikanske tegneseriejulen de gjenskaper hjemme. Digre julestrømper på peisen, enorme julekranser overalt og ikke en kvadratmeter uberørt av nips og glitter. Noen kommer aldri hjem fra Neverland, for å si det sånn.

Endret av Skribent
Fjernet sitat barn
Skrevet

Altså, nå måtte jeg le høyt....av den siste posten på CBE sin IG med teksten: (Hold dere fast, godtfolk) "I don`t want a lot for christmas" Hahaha, say what?!? Tror hun glemte ironiflagget på den, for å si det sånn.

• Liker 47
Skrevet
2 minutter siden, Mädchen skrev:

Altså, nå måtte jeg le høyt....av den siste posten på CBE sin IG med teksten: (Hold dere fast, godtfolk) "I don`t want a lot for christmas" Hahaha, say what?!? Tror hun glemte ironiflagget på den, for å si det sånn.

Nei, altså - når man har fått/tatt i hue og ræva hele resten av året, så er det vel ikke så mye mer å ønske seg til jul. Vente en uke til nyttår 😁

Skrevet
39 minutter siden, Skribent skrev:

Sett en Disney-jul? Ikke akkurat less is more, faktisk er det den amerikanske tegneseriejulen de gjenskaper hjemme. Digre julestrømper på peisen, enorme julekranser overalt og ikke en kvadratmeter uberørt av nips og glitter

Takk! Visste det var noe det minnet meg om, men fikk ikke riktig tak i det. Nå falt den brikken på plass:lol:

Skrevet

Skal det være hvitt, så skal det være hvitt si. Maskeringsteip, korrektutlakk og sprayboks i salig blanding. Ser jo ikke ut på nært hold.

• Liker 17
Gjest Xstrella
Skrevet

Kan noen ta et imgur bilde? Litt nysgjerrig og.

Noe jeg også lurer på er bloggere og ferie. De får vel feriepenger? De skal vel ikke blogge da? Ser vp skriver Ferie...men blogger i vei...

Skrevet
1 minutt siden, Anonym90059005 skrev:

Skal det være hvitt, så skal det være hvitt si. Maskeringsteip, korrektutlakk og sprayboks i salig blanding. Ser jo ikke ut på nært hold.

Nei dette ble virkelig ikke pent. Ser jo at det meste er duset ut på bildene, tolker det sånn at detaljene ikke skal vises på nært hold. Så tipper den går på dynga i stedet for at de "fikser det senere". 

Det som er mest  fascinerende er at LKE har vært en stor pådriver i dette prosjektet. Hvem skulle trodd det? At denne fotballspillende kranglefanten har engasjert seg voldsomt i å få malt denne julebyen hvit, så den ble lik den mormoren hans hadde da han var liten? Ja, Caroline går så langt at hun faktisk antyder at den minner ham om barndommens jul. Snufs.

Gjest Skribent
Skrevet
7 minutter siden, Xstrella skrev:

Kan noen ta et imgur bilde? Litt nysgjerrig og.

Noe jeg også lurer på er bloggere og ferie. De får vel feriepenger? De skal vel ikke blogge da? Ser vp skriver Ferie...men blogger i vei...

I et AS med vanlige ansatte bestemmes en lønn, og dermed alt som følger med av rettigheter som sykepenger, permisjon, feriepenger osv. Det som er litt uklart er hvordan dette slår ut når de, som du påpeker, «har ferie» eller som flere har lurt på - hva med fødselspermisjon?

Skrevet
5 minutter siden, formula said:

(...) Ja, Caroline går så langt at hun faktisk antyder at den minner ham om barndommens jul. Snufs.

Hun antyder det ikke; hun skriver det rett ut. Men hva er problemet? 

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, Skribent said:

På Snap viser de at de lager julekuler, dvs ungen må svare på ledende spørsmål - er ikke dette herlig, jaaaaa!!! 

Det er Disney-julekuler, noe som er veldig passende. Sett en Disney-jul? Ikke akkurat less is more, faktisk er det den amerikanske tegneseriejulen de gjenskaper hjemme. Digre julestrømper på peisen, enorme julekranser overalt og ikke en kvadratmeter uberørt av nips og glitter. Noen kommer aldri hjem fra Neverland, for å si det sånn.

Her skal nok den amerikanske svigerinnen like seg godt i julen, så kan de overgå hverandre i ordgyderi på hver sin blogg etterpå.

• Liker 14
Skrevet
31 minutter siden, Anna ~ skrev:

Hun antyder det ikke; hun skriver det rett ut. Men hva er problemet? 

Narrativet denne høsten har grunnlaget sitt i MINNER. Ganske overtydelig. 

• Liker 20
Skrevet

Gleder meg til hun skal vise frem JULEBADET! (Not)

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...