Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest nicecar
Skrevet
16 timer siden, Marimekkoen skrev:

Nysgjerrig. Hva var historien rundt «luke nr 7»? Googlet meg frem til produktet hun reklamerte for. Hun slettet innlegget, skjønner jeg. Uten å forklare hvorfor? 

Om noen orker å oppklare :takke:

Det samme lurer jeg på :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angående Storytel så har jeg også hørt fra skuespillere (som leser inn lydbøkene) at de tjener veldig dårlig hos Storytel i forhold til andre lydbok-leverandører. Jeg syns det er ekstra tragisk i lys av at de tydeligvis mer enn gjerne sponser CBE. Pengene burde jo hvertfall gå til de som faktisk jobber for pengene sine.

• Liker 24
Skrevet
18 timer siden, Marimekkoen skrev:

Nysgjerrig. Hva var historien rundt «luke nr 7»? Googlet meg frem til produktet hun reklamerte for. Hun slettet innlegget, skjønner jeg. Uten å forklare hvorfor? 

Om noen orker å oppklare :takke:

1 time siden, nicecar skrev:

Det samme lurer jeg på :goodbye:

Såvidt jeg kan huske kom det aldri noen forklaring på hvorfor luke 7 ble slettet. 

Dere kan eventuelt lese herfra og noen sider fremover: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1067768-cbeno-en-tvilsom-merkevare/?page=5&tab=comments#comment-19010643 . 

:) 

Skrevet

Flere av bildene av Lasse, så sitter han med en mobil i hånden. Senest gårdagens innlegg og pepperkaker og julefilm, hvor de ligger i sofaen og ler til hverandre. Hva er greia? Er det en rekvisitt? Eller klarer han bare ikke å legge fra seg telefonen under filmkvelder, resturantbesøk og reiser? 

Jeg vet jo at han "alltid er på", slik at han kan engasjere seg i samfunnsdebatt, styre kommentarfelt og beskytte kona. Men come on? Så opptatt som de er av detaljer og fasade, er det rart at telefonen ikke legges bort i et foto som illustrerer kjærlighet og kvalitetstid mellom de to.

• Liker 27
Skrevet
20 minutter siden, BeverTramp skrev:

Flere av bildene av Lasse, så sitter han med en mobil i hånden. Senest gårdagens innlegg og pepperkaker og julefilm, hvor de ligger i sofaen og ler til hverandre. Hva er greia? Er det en rekvisitt? Eller klarer han bare ikke å legge fra seg telefonen under filmkvelder, resturantbesøk og reiser? 

Jeg vet jo at han "alltid er på", slik at han kan engasjere seg i samfunnsdebatt, styre kommentarfelt og beskytte kona. Men come on? Så opptatt som de er av detaljer og fasade, er det rart at telefonen ikke legges bort i et foto som illustrerer kjærlighet og kvalitetstid mellom de to.

Det siste bildet på sofaen bruker han nok mobilen som selvutløser til kameraet. 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet

I kommentarfeltet nå på "trøtt morgentrening", får hun mye pes på at bildet er arrangert. Dama prøver så godt hun kan å rettferdiggjøre dette, men foreløpig har nok kritikerne ledelsen😆 hun vinner nok til slutt, når hun slutter å godkjenne de kritiske kommentarene og supporterne slipper til🤔 denne bloggen er virkelig fornøyelig og underholdende😂😁

• Liker 23
Gjest formula
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Konvall skrev:

I kommentarfeltet nå på "trøtt morgentrening", får hun mye pes på at bildet er arrangert. Dama prøver så godt hun kan å rettferdiggjøre dette, men foreløpig har nok kritikerne ledelsen😆 hun vinner nok til slutt, når hun slutter å godkjenne de kritiske kommentarene og supporterne slipper til🤔 denne bloggen er virkelig fornøyelig og underholdende😂😁

"Konstruktiv kritikk kommer alltid med, men noen ganger må jeg styre kommentarfeltet sånn at det opprettholdes en god og fin tone :) "

Hennes egne kommentarer er jo tydeligvis unntatt denne vurderingen. Er vel ikke stort mer enn et døgn siden hun kalte en av leserne sine nettroll. Skaper vel ikke den helt gode tonen å bruke slike karakteristikker, men underholdende - absolutt.;)

Endret av formula
Skrevet

Kommentarene fra lesere som mener bildene er for rigget, er jo prakteksempel på konstruktiv kritikk bedriften burde ta til etterretning. Skjønner ikke at hun vil krangle så mye i det kommentarfeltet. 

• Liker 20
Skrevet
2 minutter siden, formula skrev:

"Konstruktiv kritikk kommer alltid med, men noen ganger må jeg styre kommentarfeltet sånn at det opprettholdes en god og fin tone :) "

Hennes egne kommentarer er jo tydeligvis utelatt fra denne vurderingen. Er vel ikke stort mer enn et døgn siden hun kalte en av leserne sine nettroll. Skaper vel ikke den helt gode tonen å bruke slike karakteristikker, men underholdende - absolutt.;)

CBE fornekter seg ikke.  Så det er "styre kommentarfeltet" hun driver med... Er det en videreføring av LKE sin deltakelse i kommentarfeltet i sin tid?

Kommentarfeltproblematikk: https://imgur.com/a/piDzR

Kommentarjuks 2012 - 2014: https://imgur.com/a/ZFKMr

Gjest nicecar
Skrevet
20 minutter siden, Konvall skrev:

I flere tilfeller klikker jeg inn på bloggen kun for kommentarfeltet, det er rene krigen der i perioder. CBE-geriljan mot de slemme fæle nett-trollene. Når hun har driti seg nok ut så slutter hun å godkjenne flere kommentarer fra oss hatfulle lesere og slipper deretter gjennom team-CBE gjengen som kjefter og smeller mot de andre, samtidig som de bedyrer hvor vakker og fantastisk hun er😂 Hver. Bidige. Gang. Slår liksom aldri feil 😂😂

Skrevet
28 minutter siden, nicecar skrev:

I flere tilfeller klikker jeg inn på bloggen kun for kommentarfeltet, det er rene krigen der i perioder. CBE-geriljan mot de slemme fæle nett-trollene. Når hun har driti seg nok ut så slutter hun å godkjenne flere kommentarer fra oss hatfulle lesere og slipper deretter gjennom team-CBE gjengen som kjefter og smeller mot de andre, samtidig som de bedyrer hvor vakker og fantastisk hun er😂 Hver. Bidige. Gang. Slår liksom aldri feil 😂😂

For ikke å glemme kommentarene om hvor tålmodig hun er som svarer nettrollene så høflig/ordentlig..

• Liker 14
Gjest pelikanen
Skrevet
1 time siden, nicecar skrev:

Hun bør lese seg opp på hva netttroll er

Skrevet

De er altfor grodd fast i hverandre og ikke minst i sin egen verden til å skjønne hva som foregår. De oppfører seg akkurat som alle andre mindre glupe folk som skriver på nettet og tror at det aldri får konsekvenser. Fatter ikke at de tror de er så forbaska urørlige, de har ett og annet i vente. 

• Liker 25
Gjest pelikanen
Skrevet
1 time siden, Asti skrev:

Ja,ikke sant. Ikke så mange kvelder siden han satt å hamret på tastaturet igjen,men som han slettet.  Altså, om ikke hun som er på nett hver dag, ikke vet hva netttroll er...så bør noen fortelle det. At hun kaller folk dette, som stiller henne spørsmål...herregud for et nivå. 

Skrevet
2 minutter siden, pelikanen skrev:

Ja,ikke sant. Ikke så mange kvelder siden han satt å hamret på tastaturet igjen,men som han slettet.  Altså, om ikke hun som er på nett hver dag, ikke vet hva netttroll er...så bør noen fortelle det. At hun kaller folk dette, som stiller henne spørsmål...herregud for et nivå. 

Ja,  det er av og til man kan lure...  

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...