Fantastica Skrevet 22. oktober 2017 #41681 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg synes ekteparet burde lese/lytte til siste del av "The Widow" av Fiona Barton, for å få et innblikk i hvor lett det er å bli helt hekta på et lite barn og de grusomhetene som kan følge av det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter #41682 Del Skrevet 22. oktober 2017 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg skulle ønske at caroline kom på banen nå og skrev litt om valgene de har gjort rundt eksponeringen av ungene. Kulturredaktøren i Aftenposten har skrevet direkte om praksisen i familien - og nå har Live Nelvik også sdressert dette. Jeg synes det er helt merkelig at man er en stor medievirksomhet og bare velger å late som ingenting når folk debatterer måten man bedriver virksomheten sin på. Jeg tenker at mange sikkert faktisk er interessert i å høre hva paret bak CBE.no synes om dette. Nå må du huske at de som kritiserer bedriften "lever i en alternativ verden"! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. oktober 2017 #41683 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) 3 minutter siden, Ultiva skrev: Nå må du huske at de som kritiserer bedriften "lever i en alternativ verden"! Ja, det stemmer jo. Live, Sara og Kg-mafiaen. Og forbrukerombudet, barneombudet, datatilsynet og noen andre med for mye fritid. Endret 22. oktober 2017 av pøbelsara 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 22. oktober 2017 #41684 Del Skrevet 22. oktober 2017 @pøbelsara Kanskje de er klar over at de ikke vil klare å forsvare avgjørelsen på en troverdig måte, og velger strutsetaktikken (siden den jo har fungert sååå fint tidligere)? Det er litt underlig at ikke fotballfruemannen benytter anledningen til å angripe mens det fortsatt er kvinner som kritiserer dem. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. oktober 2017 #41685 Del Skrevet 22. oktober 2017 Eksponering av barn skyldes kun penger. De tjener enda mer. Nå er det tv aksjon på tv. Hva om paret stilte opp der og var litt ydmyke? De vil bare ha spons selv til alt de foretar seg. Jeg kaller det offentlig tigging. Og dette kunne jeg sagt til dem face to face. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 22. oktober 2017 #41686 Del Skrevet 22. oktober 2017 7 minutter siden, mikrobe skrev: Det er litt underlig at ikke fotballfruemannen benytter anledningen til å angripe mens det fortsatt er kvinner som kritiserer dem. Det tør han nok ikke. Ser i såfall for meg at Live Nelvik eller kanskje Tore Sagen hadde tatt tak i dette - det kunne nok ha blitt i overkant humoristisk vinklet for herr og fru Fotball. Gir ikke inntrykk av å være i besittelse av alt for mye selvironi de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 22. oktober 2017 #41687 Del Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, formula skrev: Ser for meg at du treffer blink her ja Og de får masse ros i kommentarfeltet for at de beskytter barna. Åh ja. Vi må ikke glemme det perfekte kommentarfeltet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. oktober 2017 #41688 Del Skrevet 22. oktober 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 22. oktober 2017 #41689 Del Skrevet 22. oktober 2017 Vinterdress vises fram på eldste på Snapchat, for noen uker siden var den vist fram i et reklameinnlegg på instagram. For folk kommer jo ikke til å spørre hvor den dressen er fra🙄 #bestiklassen #f*ckmarkedsføringsloven #idialogmedFO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. oktober 2017 #41690 Del Skrevet 22. oktober 2017 Vinterdress i 10 varmegrader? Ok... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 22. oktober 2017 #41691 Del Skrevet 22. oktober 2017 Fra kommentarfeltet: Du er så innmari pen, Caroline! - tusen takk! Hvor gammel er hun? 14 år? Nå er det snart på tide å bli voksen og legge bort dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 22. oktober 2017 #41692 Del Skrevet 22. oktober 2017 52 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Vinterdress vises fram på eldste på Snapchat, for noen uker siden var den vist fram i et reklameinnlegg på instagram. For folk kommer jo ikke til å spørre hvor den dressen er fra🙄 #bestiklassen #f*ckmarkedsføringsloven #idialogmedFO Og tilbake til å bruke ungene til egen vinning. Det tok hvor lenge? To dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 22. oktober 2017 #41693 Del Skrevet 22. oktober 2017 7 timer siden, eksiltronder skrev: Det var jammen meg ikke mange likheter mellom toppbildet på den saken og bildene man får servert fra frua sjøl..! Nei, nesten ingen likheter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 22. oktober 2017 #41694 Del Skrevet 22. oktober 2017 46 minutter siden, Anne B skrev: Fra kommentarfeltet: Du er så innmari pen, Caroline! - tusen takk! Hvor gammel er hun? 14 år? Nå er det snart på tide å bli voksen og legge bort dette. Som nevnt tidligere her, så kan det jo virke som om grunnen til å ha kommentarfelt er for å få nettopp slike kommentarer. Synes også det er på høy tid å legge bort dette, samt slutte med trut/sexy pose bilder. Enten så er trangen til å please absolutt alle typer lesere litt for stor, eller så er det noen med et enormt behov for bekreftelse her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 22. oktober 2017 #41695 Del Skrevet 22. oktober 2017 59 minutter siden, Anne B skrev: Fra kommentarfeltet: Du er så innmari pen, Caroline! - tusen takk! Hvor gammel er hun? 14 år? Nå er det snart på tide å bli voksen og legge bort dette. Jupp, i stedet kunne hun svart på "Stine" sin kommentar om hvorfor hun lar andre lesere lange ut mot henne pga en kommentar om merking; https://imgur.com/a/3mBio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 22. oktober 2017 #41696 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Enig med deg @Sirkustjukk. CBE bør snart ta ansvar for kommentarfeltproblematikken, jfr. https://imgur.com/a/piDzR (med kildehenvisninger) Endret 22. oktober 2017 av Asti La inn ny lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 22. oktober 2017 #41697 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Har de svart på spørsmål om hvorfor de fortsetter å eksponere barna, nå i senere tid? Etter den gangen fansen visstnok sto utenfor å tok bilder, mener jeg? Jeg synes rett og slett det er vanskelig å forstå. Penger kan være en god grunn for mye, men samtidig setter jo de fleste barna sine høyere enn alt. Manglende forståelse for problematikken burde jo ikke være mulig lengre, selv om det kanskje var det i begynnelsen. Det hadde vært veldig interessant å høre hvorfor, om hun har svart noen av dere som spør henne i kommentarfeltet. Endret 22. oktober 2017 av CoolSistah Leif 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 22. oktober 2017 #41698 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) 19 minutter siden, CoolSistah skrev: Har de svart på spørsmål om hvorfor de fortsetter å eksponere barna, nå i senere tid? Etter den gangen fansen visstnok sto utenfor å tok bilder, mener jeg? Jeg synes rett og slett det er vanskelig å forstå. Penger kan være en god grunn for mye, men samtidig setter jo de fleste barna sine høyere enn alt. Manglende forståelse for problematikken burde jo ikke være mulig lengre, selv om det kanskje var det i begynnelsen. Det hadde vært veldig interessant å høre hvorfor, om hun har svart noen av dere som spør henne i kommentarfeltet. Jeg har vanskelig for å forestille meg at folk faktisk kom på døra for å se barnet. Men når de sier det må vi vel gå ut fra at det er sant. Og det samme gjelder at de "måtte" vise fram eldste barn for å avkrefte rykter om at ikke alt var som det skulle....vel, det virker så rart at jeg har problemer med å tro det. Men nå er begge barna vist fram til gangs, og da skulle jo fansen ha fått sitt. Så det hadde vært veldig interessant å høre hvorfor de fortsetter. At det er for penger er det jo ikke tvil om. Men DE bør jo ha andre argumenter. Endret 22. oktober 2017 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. oktober 2017 #41699 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jepp. 20 100 treff når jeg googler navnet til eldste. Massevis av bilder som viser en søt, velskapt liten frøken plenty med bevis for at hun er akkurat som hun skal være. 7 400 treff på yngstedatteren. Nok av bilder av henne også. Case should be closed. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 22. oktober 2017 #41700 Del Skrevet 22. oktober 2017 25 minutter siden, pøbelsara skrev: Jepp. 20 100 treff når jeg googler navnet til eldste. Massevis av bilder som viser en søt, velskapt liten frøken plenty med bevis for at hun er akkurat som hun skal være. 7 400 treff på yngstedatteren. Nok av bilder av henne også. Case should be closed. 20 100 treff??? Det er galskap! 😡 Hvordan i all verdens dager kan de unngå å se det??? Det er bare så utrolig tragisk og trist! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg