Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

2 timer siden, caskerette skrev:

Hvafforno? Har det rabla for henne?

Det er et barnerom, jeezez. Jeg synes det første barnerommet hun innredet i Siljan var fint. Hun burde ha stoppet der. Noen har tydeligvis ikke godt av å få for mye penger mellom hendene.

Det er jammen ikke mye på de barnerommene som veteranbloggeren har betalt for selv. Det der er ikke et barnerom, det er et showroom for betalende annonsører. Og nå har CBE kommet med ønskelisten for den neste oppussingen av nevnte showroom; altså takrosett, velour, gull osv. Som du hentyder; penger kan dessverre ikke kjøpe god smak.

Endret av Ultiva
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gull og grått blir ikke fint, CBE, men for all del... oppussing er jo gøy. Sitte i sofaen med rødvin, var jo definisjonen i Sarp.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, formula skrev:

Kommentaren min ble godkjent! Og ser det er flere som ikke helt forstår denne oppussingen. Men hun får selvsagt støtte fra E.S, som sier det Caroline har sagt før, nemlig at: tapetfarge passer ikke til fargene på tingene som er i rommet, da tapeten har varme fargetoner i seg. Det krasher med de kolde farger på interiøret. Og E.S er tydeligvis dansk, og vet nok hva h*n snakker om.

DK-Åge?

Endret av Bettys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, den uttalelsen om at huset ikke skulle se ut som det er gammelt selv om det er det fikk meg til å bli litt svimmel, kjenner jeg. :ler: 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

@pøbelsara: Du må huske på dette med alternative virkeligheter ... :fnise: En virkelighet med "snille, søte CBE", en virkelighet med "Drakoniske CBE", en virkelighet med "Jeg elsker karbad med duftlys og sterkt parfyrmerte badeoljer rett etter migreneanfall-CBE", en virkelighet med "Jeg babler noe overfladisk rør om kreft mens jeg velter meg rundt i senga i rosa neglisje-CBE", en virkelighet med "Buhu alle er så slemme mot meg og ingenting er min feil-CBE", og ikke minst en virkelighet med "Jeg gir faen i personvern og lovverk-CBE". 

Du glemte "jeg står her i taksuiten min, nyter deilige croissanter på sølvfat og sender en øm tanke til alle uteliggerne som står der nede og fryser-CBE":sexy:

#letthemeatcake

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:  for å svare på Aricia sier her:

Sitat

Ok, den uttalelsen om at huset ikke skulle se ut som det er gammelt selv om det er det fikk meg til å bli litt svimmel, kjenner jeg. :ler: 

Meg også. Og så skjønner jeg ikke hvorfor de ikka bare bygde et nytt bløtkakehus sånn american style? Slik, feks? Amerikansk drømmevilla for folk som liker det litt herskapelig 

Endret av pøbelsara
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke se gammelt ut? Eh. Servanter, lysekroner osv, badekaret! Alt som er opprinnelig gammelt skal bort, men fake-gammelt er ok, helt til perioden man må reklamere for tapeten er over, selvsagt. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg FATTER ikke at CBE ønsker en sånn tone i kommentarfeltet. Hvem skriver hun for egentlig? det er stygt, slemt uhøflig og utrolig uproft. Det er så jeg nesten ikke tror det. Ufattelig uproft, :daane:

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
24 minutter siden, Aricia skrev:

Ok, den uttalelsen om at huset ikke skulle se ut som det er gammelt selv om det er det fikk meg til å bli litt svimmel, kjenner jeg. :ler: 

Har sagt det før, og sier det igjen: tror ikke de egentlig trives med gammelt hus. Så jeg blir ikke overrasket om de selger og bygger nytt/kjøper nytt om noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Nå er det postet en link på CBEs Facebook, om tekstilarbeidere for Zara, med en timelønn på 3 kr, med en vennlig oppfordring til henne om å engasjere seg. Den blir vel neppe besvart, kanskje heller ikke stående særlig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer egentlig på hva CBE mener de gangene hun har sagt hun har hatt lyst på noe "så lenge"? Hun sa det blant annet i innkjøpsvideoen da hun pakket ut en hel ESKE med nyinnkjøpte varer fra Zara (?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Glorious skrev:

Godt å vite at det er enda mer jeg må tenke på til mitt kommende barn. Ikke nok med alt som skal kjøpes inn, det er viktig at det matcher også!!!! :nori:

Du får kalle avkommet for Fanta Zero og hente inn ekstra penger på den måten, så skal du se du får råd til å matche leker og gardiner du også. :troest: 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest CecilieX
13 minutter siden, Fantastica skrev:

Haha, det var JEG som postet den kommentaren for å sjekke om hun går på alt bare det er pakket inn i et kompliment. :lol: 

Og denne kommentaren ble selvfølgelig publisert. Surprise....not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
1 time siden, formula skrev:

Nå er det postet en link på CBEs Facebook, om tekstilarbeidere for Zara, med en timelønn på 3 kr, med en vennlig oppfordring til henne om å engasjere seg. Den blir vel neppe besvart, kanskje heller ikke stående særlig lenge.

Grunn til refleksjon når 15 stk har trykket "liker" på linken til bloggposten, mens 25 stk liker linken fra Framtiden i våre hender? Men da må evnen til å reflektere være til stede. Og viljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...