Ultiva Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter #41221 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, caskerette skrev: Hvafforno? Har det rabla for henne? Det er et barnerom, jeezez. Jeg synes det første barnerommet hun innredet i Siljan var fint. Hun burde ha stoppet der. Noen har tydeligvis ikke godt av å få for mye penger mellom hendene. Det er jammen ikke mye på de barnerommene som veteranbloggeren har betalt for selv. Det der er ikke et barnerom, det er et showroom for betalende annonsører. Og nå har CBE kommet med ønskelisten for den neste oppussingen av nevnte showroom; altså takrosett, velour, gull osv. Som du hentyder; penger kan dessverre ikke kjøpe god smak. Endret 13. oktober 2017 av Ultiva 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. oktober 2017 #41222 Del Skrevet 13. oktober 2017 Gull og grått blir ikke fint, CBE, men for all del... oppussing er jo gøy. Sitte i sofaen med rødvin, var jo definisjonen i Sarp. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 13. oktober 2017 #41223 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) 56 minutter siden, formula skrev: Kommentaren min ble godkjent! Og ser det er flere som ikke helt forstår denne oppussingen. Men hun får selvsagt støtte fra E.S, som sier det Caroline har sagt før, nemlig at: tapetfarge passer ikke til fargene på tingene som er i rommet, da tapeten har varme fargetoner i seg. Det krasher med de kolde farger på interiøret. Og E.S er tydeligvis dansk, og vet nok hva h*n snakker om. DK-Åge? Endret 13. oktober 2017 av Bettys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pikachuchu Skrevet 13. oktober 2017 Populært innlegg #41224 Del Skrevet 13. oktober 2017 1 time siden, Milio skrev: "Fargen fikk rommet til å se gammelt ut". Ja, altså.. huset er jo gammelt. Hva har det egentlig å si at rommet ser gammelt ut? Hun ønsker det "herskapelig". Men hva er egentlig herskapelig, når "gammelt" er fyfy? Føler det ofte går hånd i hånd. Edit: Ser noen har kommentert det samme. Altså hva?? Vil ikke huset skal se gammelt ut selv om det er det? Får ikke laget imgur nå. Vil ikke at skal se gammelt ut, men takrosett, badekar med løveføtter og en antikk skjenk som servantskap er ok? 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 13. oktober 2017 #41225 Del Skrevet 13. oktober 2017 Ok, den uttalelsen om at huset ikke skulle se ut som det er gammelt selv om det er det fikk meg til å bli litt svimmel, kjenner jeg. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter #41226 Del Skrevet 13. oktober 2017 6 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: @pøbelsara: Du må huske på dette med alternative virkeligheter ... En virkelighet med "snille, søte CBE", en virkelighet med "Drakoniske CBE", en virkelighet med "Jeg elsker karbad med duftlys og sterkt parfyrmerte badeoljer rett etter migreneanfall-CBE", en virkelighet med "Jeg babler noe overfladisk rør om kreft mens jeg velter meg rundt i senga i rosa neglisje-CBE", en virkelighet med "Buhu alle er så slemme mot meg og ingenting er min feil-CBE", og ikke minst en virkelighet med "Jeg gir faen i personvern og lovverk-CBE". Du glemte "jeg står her i taksuiten min, nyter deilige croissanter på sølvfat og sender en øm tanke til alle uteliggerne som står der nede og fryser-CBE" #letthemeatcake 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. oktober 2017 #41227 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) for å svare på Aricia sier her: Sitat Ok, den uttalelsen om at huset ikke skulle se ut som det er gammelt selv om det er det fikk meg til å bli litt svimmel, kjenner jeg. Meg også. Og så skjønner jeg ikke hvorfor de ikka bare bygde et nytt bløtkakehus sånn american style? Slik, feks? Amerikansk drømmevilla for folk som liker det litt herskapelig Endret 13. oktober 2017 av pøbelsara 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. oktober 2017 #41228 Del Skrevet 13. oktober 2017 Det skal ikke se gammelt ut? Eh. Servanter, lysekroner osv, badekaret! Alt som er opprinnelig gammelt skal bort, men fake-gammelt er ok, helt til perioden man må reklamere for tapeten er over, selvsagt. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. oktober 2017 #41229 Del Skrevet 13. oktober 2017 jeg FATTER ikke at CBE ønsker en sånn tone i kommentarfeltet. Hvem skriver hun for egentlig? det er stygt, slemt uhøflig og utrolig uproft. Det er så jeg nesten ikke tror det. Ufattelig uproft, 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 13. oktober 2017 #41230 Del Skrevet 13. oktober 2017 24 minutter siden, Aricia skrev: Ok, den uttalelsen om at huset ikke skulle se ut som det er gammelt selv om det er det fikk meg til å bli litt svimmel, kjenner jeg. Har sagt det før, og sier det igjen: tror ikke de egentlig trives med gammelt hus. Så jeg blir ikke overrasket om de selger og bygger nytt/kjøper nytt om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. oktober 2017 #41231 Del Skrevet 13. oktober 2017 Fy fela for en bedriten svaring fra firmaet under Lindex innlegget! #hersketeknikkmegherogmegder 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 13. oktober 2017 #41232 Del Skrevet 13. oktober 2017 Nå er det postet en link på CBEs Facebook, om tekstilarbeidere for Zara, med en timelønn på 3 kr, med en vennlig oppfordring til henne om å engasjere seg. Den blir vel neppe besvart, kanskje heller ikke stående særlig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 13. oktober 2017 #41233 Del Skrevet 13. oktober 2017 Jeg lurer egentlig på hva CBE mener de gangene hun har sagt hun har hatt lyst på noe "så lenge"? Hun sa det blant annet i innkjøpsvideoen da hun pakket ut en hel ESKE med nyinnkjøpte varer fra Zara (?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akj Skrevet 13. oktober 2017 #41234 Del Skrevet 13. oktober 2017 😂😂 http://nouw.com/bloggsynserne/en-forretningside-31657121 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 13. oktober 2017 #41235 Del Skrevet 13. oktober 2017 11 minutter siden, Akj skrev: 😂😂 http://nouw.com/bloggsynserne/en-forretningside-31657121 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 13. oktober 2017 #41236 Del Skrevet 13. oktober 2017 2 timer siden, Glorious skrev: Godt å vite at det er enda mer jeg må tenke på til mitt kommende barn. Ikke nok med alt som skal kjøpes inn, det er viktig at det matcher også!!!! Du får kalle avkommet for Fanta Zero og hente inn ekstra penger på den måten, så skal du se du får råd til å matche leker og gardiner du også. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 13. oktober 2017 #41237 Del Skrevet 13. oktober 2017 28 minutter siden, Akj skrev: 😂😂 http://nouw.com/bloggsynserne/en-forretningside-31657121 Haha, det var JEG som postet den kommentaren for å sjekke om hun går på alt bare det er pakket inn i et kompliment. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. oktober 2017 #41238 Del Skrevet 13. oktober 2017 13 minutter siden, Fantastica skrev: Haha, det var JEG som postet den kommentaren for å sjekke om hun går på alt bare det er pakket inn i et kompliment. Og denne kommentaren ble selvfølgelig publisert. Surprise....not. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 13. oktober 2017 #41239 Del Skrevet 13. oktober 2017 1 time siden, formula skrev: Nå er det postet en link på CBEs Facebook, om tekstilarbeidere for Zara, med en timelønn på 3 kr, med en vennlig oppfordring til henne om å engasjere seg. Den blir vel neppe besvart, kanskje heller ikke stående særlig lenge. Grunn til refleksjon når 15 stk har trykket "liker" på linken til bloggposten, mens 25 stk liker linken fra Framtiden i våre hender? Men da må evnen til å reflektere være til stede. Og viljen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. oktober 2017 #41240 Del Skrevet 13. oktober 2017 Tråden er ryddet for persondebatt, latterliggjøring og svar til dette. Tekola, teamleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg