Gjest Anne B Skrevet 5. oktober 2017 #40581 Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) "Jeg leste "etter deg" på engelsk og innleseren var fantastisk". Kan hun ikke bare slutte å skrive at hun har lest en lydbok. Endret 5. oktober 2017 av Anne B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikachuchu Skrevet 5. oktober 2017 #40582 Del Skrevet 5. oktober 2017 5 minutter siden, Amafalathiel skrev: Men jeg mener vi må tro på dem når de sier at det ligger mye arbeid bak bildene på bloggen, og det er selvfølgelig også mye arbeid involvert i kontakt og pleie av annonsører, planlegging av gråsoneutnytting og kreativ lesing av markedsføringsloven, eller hva de nå gjør i kategorien administrative arbeidsoppgaver. Poenget er vel at de er to personer, på etter sigende mer enn heltid, så mye tid går virkelig ikke med. Han omtaler seg som fotograf på sin IG-konto, og med det sikkert hinsides store bildematerialet de har opparbeidet seg gjennom årene har han nok, forhåpentligvis, utviklet en god arbeidsflyt. Både når det gjelder selve fotograferingen, utvelgelsen og til slutt redigeringen. Man lærer seg etterhvert raskt å se hva som fungerer og ikke. Egen erfaring i hvert fall. Det går helt sikkert med tid til de andre tingene du nevner også, men de er altså to personer, i tillegg til eget management som etter hva jeg har forstått håndterer mye av arbeidet med annonsører? Hvis hun er oppe seks om morgenen, har begge ungene i barnehage på dagtid og likevel kan holde på med jobb til 22-23 om kvelden kan jeg ikke forstå de har det så veldig hektisk... Markedsføringsloven og veiledningen til Forbrukerombudet tror jeg ikke de kaster bort så altfor mye tid på 😜 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 5. oktober 2017 #40583 Del Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, Pikachuchu skrev: Poenget er vel at de er to personer, på etter sigende mer enn heltid, så mye tid går virkelig ikke med. Han omtaler seg som fotograf på sin IG-konto, og med det sikkert hinsides store bildematerialet de har opparbeidet seg gjennom årene har han nok, forhåpentligvis, utviklet en god arbeidsflyt. Både når det gjelder selve fotograferingen, utvelgelsen og til slutt redigeringen. Man lærer seg etterhvert raskt å se hva som fungerer og ikke. Egen erfaring i hvert fall. Det går helt sikkert med tid til de andre tingene du nevner også, men de er altså to personer, i tillegg til eget management som etter hva jeg har forstått håndterer mye av arbeidet med annonsører? Hvis hun er oppe seks om morgenen, har begge ungene i barnehage på dagtid og likevel kan holde på med jobb til 22-23 om kvelden kan jeg ikke forstå de har det så veldig hektisk... Markedsføringsloven og veiledningen til Forbrukerombudet tror jeg ikke de kaster bort så altfor mye tid på 😜 jeg tror de er elendige på fornuftig planlegging og prioriteringer. Og så tror jeg de diller vekk store deler av barnehagetiden på sminking, trening og dokumentasjon av kaffedrikking. Den jobbingen hun driver med på kvelden tipper jeg er å redigere kommentarfeltet, shoppe på nettet og dasse rundt på pinterest etter "inspirasjon". 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikachuchu Skrevet 5. oktober 2017 #40584 Del Skrevet 5. oktober 2017 2 minutter siden, Amafalathiel skrev: jeg tror de er elendige på fornuftig planlegging og prioriteringer. Og så tror jeg de diller vekk store deler av barnehagetiden på sminking, trening og dokumentasjon av kaffedrikking. Den jobbingen hun driver med på kvelden tipper jeg er å redigere kommentarfeltet, shoppe på nettet og dasse rundt på pinterest etter "inspirasjon". Det må skorte litt på fornuftig planlegging og prioritering ja. Eller så har hun bare fått for seg at det er status å ha det så innmari travelt.. Og fasade er jo tilsynelatende veldig viktig for dem. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 5. oktober 2017 #40585 Del Skrevet 5. oktober 2017 To friske mennesker med to friske barn, godt nettverk og høy levestandard kan for fanden ikke klage over å ha det TRAVELT Rent skamvett må vel slå inn på er tidspunkt! Alternativet er at de er planetens dårligste på planlegging og koordinering, og generelt ekstremt uorganiserte. Hvis de ikke fikk det de ønsket for leiligheten, har lånt det de kunne på hus og nå får oppussingsrunde nr to på mindre enn ett år så kanskje panikken brer seg litt? Ikke råd til å slutte med barneeksponering med det første? Hvis hun skulle tegnet et troverdig overklasse-image og uansett ikke eier skrupler med å bruke ungene, har hun jo verdens beste forutsetninger for å lage en blogg som glossy, harmonisk hemmafru, hvor hun nettopp har tid til egenpleie, matlaging og interiør. Denne heseblesende tilværelsen med en baby og en liten jente i hælene på reiser og hva enn virker alt annet enn inspirerende, spør du meg. Eller sunt i lengden. Er det for å finansiere mannens hobby? Hva skal han leve av fremover, skal bloggen tjene inn to solid betalte 100 % stillinger på ubestemt tid? Det er mye som skurrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 5. oktober 2017 #40586 Del Skrevet 5. oktober 2017 Synd hun slettet de nebbete svarene sine i det innlegget om Oslotur. De var klassisk CBE. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 5. oktober 2017 #40587 Del Skrevet 5. oktober 2017 1 minutt siden, troikaen skrev: Synd hun slettet de nebbete svarene sine i det innlegget om Oslotur. De var klassisk CBE. Ja. True colors... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 5. oktober 2017 #40588 Del Skrevet 5. oktober 2017 11 minutter siden, troikaen skrev: Synd hun slettet de nebbete svarene sine i det innlegget om Oslotur. De var klassisk CBE. Satser på noen har knipset det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fina Skrevet 5. oktober 2017 #40589 Del Skrevet 5. oktober 2017 5 minutter siden, Skribent skrev: Satser på noen har knipset det... Ja, jeg vil se! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 5. oktober 2017 #40590 Del Skrevet 5. oktober 2017 Nei, nei, nei!! Skal hun ta de fine lenestolene mine og maltraktere de også? Vær så snill da.. Jeg elsker dem jo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 5. oktober 2017 #40591 Del Skrevet 5. oktober 2017 41 minutter siden, troikaen skrev: Synd hun slettet de nebbete svarene sine i det innlegget om Oslotur. De var klassisk CBE. Noen som har screenshots av dette? Ser jo tydelig at kommentarfeltet fra de siste innleggene er kraftig sensurerte... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 5. oktober 2017 #40592 Del Skrevet 5. oktober 2017 13 timer siden, Oz- skrev: Eller så kan man faktisk ta toget, slippe å stå i bilkø og til og med fått gjort unna litt jobb Øh.. toget er bare for oss vanlige dødelige mennesker, så det er helt uaktuelt for eksfotballfruen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 5. oktober 2017 #40593 Del Skrevet 5. oktober 2017 2 timer siden, På besøk skrev: Noen som har screenshots av dette? Ser jo tydelig at kommentarfeltet fra de siste innleggene er kraftig sensurerte... Kanskje bedriftens representanter ikke er enige? Den ene overtok tastaturet en kveld og den andre må rette det opp i ettertid? Ville ikke vært første gangen det er interne stridigheter om PR-strategi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 5. oktober 2017 #40594 Del Skrevet 5. oktober 2017 https://imgur.com/a/dnVyB Her er redigert ja. Lurer på hva det er snakk om🙄😳 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 5. oktober 2017 #40595 Del Skrevet 5. oktober 2017 22 minutter siden, Piggi skrev: https://imgur.com/a/dnVyB Her er redigert ja. Lurer på hva det er snakk om🙄😳 Oj. Den måten å skrive på var det noe kjent med Voksne mennesker! Prøver å finne ord. Gir opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 5. oktober 2017 #40596 Del Skrevet 5. oktober 2017 34 minutter siden, Piggi skrev: https://imgur.com/a/dnVyB Her er redigert ja. Lurer på hva det er snakk om🙄😳 😨😨😨 hva handler dette om??? Det er jo en drøy oppvask å ta i et kommentarfelt! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 5. oktober 2017 #40597 Del Skrevet 5. oktober 2017 55 minutter siden, Piggi skrev: https://imgur.com/a/dnVyB Her er redigert ja. Lurer på hva det er snakk om🙄😳 Nå ble jeg mer nysgjerrig enn jeg liker å innrømme! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 6. oktober 2017 #40598 Del Skrevet 6. oktober 2017 4 timer siden, Piggi skrev: https://imgur.com/a/dnVyB Her er redigert ja. Lurer på hva det er snakk om🙄😳 CBE burde ha slettet den kommentaren og tatt diskusjonen privat (virker til hun har en ide om hvem det er) eller bare ignorert det. Jeg vet ikke hva som stod i kommentaren som er slettet. Kanskje det var veldig stygt og det er selvfølgelig ikke greit. Likevel kunne CBE ha spart seg for disse truslene om "jeg vet hvem du er og har IPen din" i all offentlighet. Er det alvorlige ting bør CBE gå til politiet, og hvis ikke burde hun slette og ignorere og sette det på kontoen for idioter på internett. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. oktober 2017 #40599 Del Skrevet 6. oktober 2017 Sikkert bare for å kvesse klørne til fanbestisene og hudflette denne Stine litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 6. oktober 2017 #40600 Del Skrevet 6. oktober 2017 5 timer siden, Piggi skrev: https://imgur.com/a/dnVyB Her er redigert ja. Lurer på hva det er snakk om🙄😳 Wow! Truet hun virkelig leseren sin? Nå vet jeg ikke hva leseren skrev. Men jeg er enig med de, som mener det burde tas privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg