Gjest Puddelen Skrevet 6. oktober 2017 #40601 Skrevet 6. oktober 2017 Endelig har hun mottatt hjelp med innredningen. Dette burde hun ha gjort fra dag en. Nå forandrer stilen seg også ser det ut til...hilsen interiørkonsulent.
SusieDerkins Skrevet 6. oktober 2017 #40602 Skrevet 6. oktober 2017 6 timer siden, Piggi skrev: https://imgur.com/a/dnVyB Her er redigert ja. Lurer på hva det er snakk om🙄😳 dette så veldig spesielt ut. Jeg tror ikke det var disse kommentarene som ble omtalt som nebbete i går. De kommentarene jeg så i går, som senere ble slettet var helt ordinært nebbete kommentarer som handlet om hvordan leserne ikke kan vite noen ting om hvordan hennes arbeidsdag er. 9
SusieDerkins Skrevet 6. oktober 2017 #40603 Skrevet 6. oktober 2017 41 minutter siden, xx girl xx skrev: Wow! Truet hun virkelig leseren sin? Nå vet jeg ikke hva leseren skrev. Men jeg er enig med de, som mener det burde tas privat. hvordan skal hun ta privat noe som kommer i kommentarfeltet? de som kommenterer er jo anonyme, og det er ikke nødvendig å bruke en ekte e-postadresse 1
miagunda Skrevet 6. oktober 2017 #40604 Skrevet 6. oktober 2017 Håper hun gjør noe med de fæle flisene på kjøkkenet også. Så irriterende mønster Blir sliten i øynene bare å se bilder av de. 4
SusieDerkins Skrevet 6. oktober 2017 #40605 Skrevet 6. oktober 2017 1 time siden, Inocybe skrev: CBE burde ha slettet den kommentaren og tatt diskusjonen privat (virker til hun har en ide om hvem det er) eller bare ignorert det. Jeg vet ikke hva som stod i kommentaren som er slettet. Kanskje det var veldig stygt og det er selvfølgelig ikke greit. Likevel kunne CBE ha spart seg for disse truslene om "jeg vet hvem du er og har IPen din" i all offentlighet. Er det alvorlige ting bør CBE gå til politiet, og hvis ikke burde hun slette og ignorere og sette det på kontoen for idioter på internett. men det virker ikke som hun vet nøyaktig hvem det er, og da er det jo ikke så lett å ta det privat. Jeg tror det er tomme trusler det der med at hun nesten vet hvem det er. 3
Vernis Skrevet 6. oktober 2017 #40606 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg fatter fremdeles ikke hva som fenger med denne bloggen. Oppskriftene kanskje, men de utgjør jo veldig lite. For meg som er interessert i interiør gir i hvert fall bloggen null og niks. Jeg kan like å lese om interiører i stiler ulik min egen, men det betinger at formidleren haren stil, har teft, talent. Det samme gjelder klær og mote. En fin kjole gir ingen stil, det i seg selv er ikke inspirerende. At hun får hjelp av en interiørdesigner kan gjøre at hun får et hjem hun er fornøyd med og som kan være pent å vise frem, men det inspirerer jo ikke. For å bli inspirert må i hvert fall jeg lese om tankene bak det som er gjort osv. Det finnes lassevis med bilder av fine hjem på nettet, likevel kjøper jeg interiørmagasiner hver mnd. Det er fordi jeg vil ha noe mer enn bare pene bilder. Og så er det treningen, som stort sett er løping med tilhørende snapping fra mølle. Jeg har lest litt i bloggen siden i sommer, mest fordi jeg ble litt nysgjerrig på hva som gjør at enkelte blogger blir så store og leses av så mange. Jeg fatter det fremdeles ikke. Ser at denne typen blogger sammenlignes med glossy magasiner, men kvaliteten ligger da milevis under, hvis man sammenligner med blader som kk og kamille. Det mest interessante/underholdene med cbe-bloggen er i grunnen denne tråden.. 26
pøbelsara Skrevet 6. oktober 2017 #40607 Skrevet 6. oktober 2017 49 minutter siden, xx girl xx skrev: Wow! Truet hun virkelig leseren sin? Nå vet jeg ikke hva leseren skrev. Men jeg er enig med de, som mener det burde tas privat. Det er jo helt utrolig at hun/de skriver slik i kommentarfeltet sitt. Jeg skjønner at de blir sure av den evige strømmen med kritikk - særlig nå rett etter sponsebonanzaettårsdagen hvor de også har fått kritikk i ulike kanaler for eksponering av ungene, men de KAN virkelig ikke svare folk sånn i kommentarfeltet. Det er jo bedriften deres - som de lever av - og det er jo helt hylende uproft å svare lesere sånn. Jeg skjønner at de blir opprørt hvis de får gjengitt et rykte som ikke har belegg i virkeligheten, men å true folk er bare noe man ikke gjør. 19
Gjest xx girl xx Skrevet 6. oktober 2017 #40608 Skrevet 6. oktober 2017 (endret) 16 minutter siden, Amafalathiel skrev: hvordan skal hun ta privat noe som kommer i kommentarfeltet? de som kommenterer er jo anonyme, og det er ikke nødvendig å bruke en ekte e-postadresse Hun skrev i kommentaren at hun hadde ip adressen. Og at det ikke er noe problem å kontakte han/henne. Til CBE sitt forsvar, kan jeg forstå ønsket om å forsvare seg, dersom det var så drøyt. Men slik det står nå, er det CBE sin trussel som fanger mest oppmerksomhet. Endret 6. oktober 2017 av xx girl xx Skrivefeil
SusieDerkins Skrevet 6. oktober 2017 #40609 Skrevet 6. oktober 2017 6 minutter siden, xx girl xx skrev: Hun skrev i kommentaren at hun hadde ip adressen. Og at det ikke er noe problem å kontakte han/henne. Til CBE sitt forsvar, kan jeg forstå ønsket om å forsvare seg, dersom det var så drøyt. Men slik det står nå, er det CBE sin trussel som fanger mest oppmerksomhet. ja, men kan jo ikke maile folk på ip-adressen. Hun skriver ikke at hun vet hvem det er - hun skriver at hun kan finne det ut hvis hun går inn for det, og det er jo noe annet. 5
Gjest xx girl xx Skrevet 6. oktober 2017 #40610 Skrevet 6. oktober 2017 Akkurat nå, Amafalathiel skrev: ja, men kan jo ikke maile folk på ip-adressen. Hun skriver ikke at hun vet hvem det er - hun skriver at hun kan finne det ut hvis hun går inn for det, og det er jo noe annet. Du har rett i det.
Aricia Skrevet 6. oktober 2017 #40611 Skrevet 6. oktober 2017 (endret) 16 minutter siden, pøbelsara skrev: Det er jo helt utrolig at hun/de skriver slik i kommentarfeltet sitt. Jeg skjønner at de blir sure av den evige strømmen med kritikk - særlig nå rett etter sponsebonanzaettårsdagen hvor de også har fått kritikk i ulike kanaler for eksponering av ungene, men de KAN virkelig ikke svare folk sånn i kommentarfeltet. Det er jo bedriften deres - som de lever av - og det er jo helt hylende uproft å svare lesere sånn. Jeg skjønner at de blir opprørt hvis de får gjengitt et rykte som ikke har belegg i virkeligheten, men å true folk er bare noe man ikke gjør. Hvis den aktuelle kommentaren nå er slettet (?) er det kanskje uttrykk for at de har kommet til den erkjennelsen selv også. Men det ser jo ut til at dårlig impulskontroll framdeles ikke lar seg holde helt i tømme av profesjonalitet i denne bedriften, selv etter så mange år i gamet. Evt er det "påskuddet" de forsøker å skjule seg bak for å tillate seg selv å være ufine. Endret 6. oktober 2017 av Aricia 8
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. oktober 2017 #40612 Skrevet 6. oktober 2017 Men det er jo klassisk CBE.no modus operandi; sletter alle konstruktive kommentarer som er kritiske til sponsebursdag og heller publiserer kommentarer som inneholder (sannsynligvis) tullball og andre ville ha slettet, så for å lage litt drama i kommentarfeltet. Sikkert lettest sånn🙄
Sophia_08 Skrevet 6. oktober 2017 #40613 Skrevet 6. oktober 2017 CBE kommer jo med en slags "jeg vet hvor du bor"-trussel mot "Stine", så helt bort i natta kan ikke kommentaren ha vært, Om dette var snakk om et nettroll langt ute på viddene, så er det vel ikke noe for CBE å bruke krefter på? 11
Vitulina Skrevet 6. oktober 2017 #40614 Skrevet 6. oktober 2017 Tydeligvis ille nok til at de må bruke tyngre skyts (trusler) for å begrense skadepotensialet. 11
pøbelsara Skrevet 6. oktober 2017 #40615 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg FATTER ikke at de publiserte det der. Ikke pent. Helt i utakt med det polerte, snille søte-deg-imaget hennes. 19
miagunda Skrevet 6. oktober 2017 #40616 Skrevet 6. oktober 2017 Var det hun selv som ble drita mon tro, ha ha. 12
Gjest formula Skrevet 6. oktober 2017 #40617 Skrevet 6. oktober 2017 Ser at hun blir spurt om tips til "hvordan få til en rød tråd gjennom huset, med farger, møbler, tekstiler og mye mer, litt generelle råd og tips til et best mulig resultat." Ja, nå har de jo fått profesjonell hjelp til å velge møbler og farger fra Sixbondstreet, så nå er det den kyndige veiledningen fra dem som blir presentert som CBS gode smak og stil. Som hun kommer til å få masse skryt for. Og den gotiske bordellstilen blir glemt. Der de tydeligvis kjørte på med det DE likte, og alle andre så at bare var så feil og harry. Problemet er jo rett og slett at CBE ikke har noen tydelig egen smak og stil. Rett og slett ingen teft, hverken når det gjelder klær eller innredning. Det blir hummer og kanari, og når hun tror noe passer sammen (eller matcher som hun liker å si) blir det oftest overkill. Stil og evnen til å kle seg har ingenting med penger å gjøre. Man blir ikke automatisk velkledd, selv om man har råd til Gannigensere til 4000 pr stk. Og dette viser hun jo gang på gang, så at folk spør henne om råd er for meg et mysterium.
Hebbbbbe Skrevet 6. oktober 2017 #40619 Skrevet 6. oktober 2017 9 minutter siden, formula skrev: Ser at hun blir spurt om tips til "hvordan få til en rød tråd gjennom huset, med farger, møbler, tekstiler og mye mer, litt generelle råd og tips til et best mulig resultat." Ja, nå har de jo fått profesjonell hjelp til å velge møbler og farger fra Sixbondstreet, så nå er det den kyndige veiledningen fra dem som blir presentert som CBS gode smak og stil. Som hun kommer til å få masse skryt for. ...og da skal jeg ikke handle på SixBondStreet lenger! 15
Kleenex Skrevet 6. oktober 2017 #40620 Skrevet 6. oktober 2017 2 timer siden, Aricia skrev: Hvis den aktuelle kommentaren nå er slettet (?) er det kanskje uttrykk for at de har kommet til den erkjennelsen selv også. Men det ser jo ut til at dårlig impulskontroll framdeles ikke lar seg holde helt i tømme av profesjonalitet i denne bedriften, selv etter så mange år i gamet. Evt er det "påskuddet" de forsøker å skjule seg bak for å tillate seg selv å være ufine. He he. Hvem av de ansatte i Treasures har den dårligste impulskontrollen da tro?? 17
Fremhevede innlegg