Gjest Cocosa Skrevet 3. oktober 2017 #40421 Del Skrevet 3. oktober 2017 Jeg synes det er fint at noen tar opp debatten hos Festlige Tings IG. Der blir i alle fall ikke kommentarer slettet - noen av dem står i alle fall besvart, og flere er enige. Så da kan man jo bare regne med hva som aldri blir publisert hos CBE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 3. oktober 2017 #40422 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) 4 minutter siden, Cocosa skrev: Jeg synes det er fint at noen tar opp debatten hos Festlige Tings IG. Der blir i alle fall ikke kommentarer slettet - noen av dem står i alle fall besvart, og flere er enige. Så da kan man jo bare regne med hva som aldri blir publisert hos CBE. Men selvsagt må noen der ty til Whataboutism og lurer på tidsbruken til den som kommer med kritikken mot Festlige Ting/CBE. Barnslig og useriøst, men slipper heldigvis ikke unna😉 Endret 3. oktober 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 3. oktober 2017 #40423 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) De har altså malt om begge stuene. Den fantastiske deco blue fargen med rødt teppe og tilbehør, varte altså bare noen måneder. Så nå har de malt om, men bare midlertidig må vite, de planlegger en annen endring i stuen, så da skal det males på nytt igjen. Noen som sa storkvinnes!galskap? Men pytt pytt, bare å prøve og feile litt, og få inn noen nye sponsede tepper og produkter. Forbruksmønsteret den familien/bedriften fronter er så hinsides all fornuft. Endret 3. oktober 2017 av Anonym90059005 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. oktober 2017 #40424 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Skjønner ikke hva de tenkte på da de malte stuene grønn og blå, fordi fargene passer ikke til møblene. Forstår at de malte på nytt, selv om å gå helt hvitt er ganske kjedelig og traust. Er vel uansett ikke så mye annet som lar seg lett kombinere med brunt gulv og mørke møbler dominert av svart. 40 kommentarer under innlegget, var nesten 170 under forrige 1-årsdag. Endret 3. oktober 2017 av Kollontaj 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 3. oktober 2017 #40425 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, formula skrev: Kun en kritisk kommentar slapp gjennom på bursdagsinnlegget, og det var om helium. Som CBE triumferende kan avkrefte at de har brukt. Absolutt ingenting om eksponering av barn, enda vi jo vet at minst en har kommentert, jeg tipper flere. Tvert imot får vi i et svar vite MER om barnet! Nemlig at hun er " skjønn, skjør og fantastisk elskelig". Eier de ikke skam? Hvor skal denne galskapen ende? Veldig synd at ingen skjermdumpet de to digre heliumballongene som ble snap'et og så slettet, nevnt litt tidligere i tråden her av minst et par brukere som hadde sett det. Tilføyelse: Det er faktisk interessant å se hvordan bedriften gjør en liten tabbe, blir oppmerksomme på den og sletter beviset, for deretter å avkrefte at kritikken er berettiget. Det er så typisk denne bedriften. I tillegg viser det jo at personene bak bedriften gir blanke f. i miljøhensyn, og turer videre med sin skinnhellighet. Endret 3. oktober 2017 av Cavatina Skrivefeil 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 3. oktober 2017 #40426 Del Skrevet 3. oktober 2017 Men under «fotoshooten» de hadde for noen dager siden ble det da brukt heliumballonger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 3. oktober 2017 #40427 Del Skrevet 3. oktober 2017 23 minutter siden, Cavatina skrev: Veldig synd at ingen skjermdumpet de to digre heliumballongene som ble snap'et og så slettet, nevnt litt tidligere i tråden her av minst et par brukere som hadde sett det. Tilføyelse: Det er faktisk interessant å se hvordan bedriften gjør en liten tabbe, blir oppmerksomme på den og sletter beviset, for deretter å avkrefte at kritikken er fortjent. Det er så typisk denne bedriften. I tillegg viser det jo at personene bak bedriften gir blanke f. i miljøhensyn, og turer videre med sin skinnhellighet. Min oppfording til CBE er at hun slutter å bruke så mye energi på å skjule sporene etter de to heliumballonger og sitt eget selvvalgte miljøsvineri og i stedet bruker energien på å skjerme de to barna. Altså begynner å slette bilder av barn i stedet for ballonger. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 3. oktober 2017 #40428 Del Skrevet 3. oktober 2017 Eldste er snart 4 år. Jeg tenker at eksponeringen vil fortsette et par år til men da er det skolestart. Om det ikke tar slutt da, vil det bli problematisk for eldste. De må nok snart ta stilling til hva slags fokus denne bloggen skal ha. Uansett hvordan den fremstår, med eller uten barn, kan det gi uønsket oppmerksomhet på skolen for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 3. oktober 2017 #40429 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) 14 minutter siden, Inocybe skrev: Min oppfording til CBE er at hun slutter å bruke så mye energi på å skjule sporene etter de to heliumballonger og sitt eget selvvalgte miljøsvineri og i stedet bruker energien på å skjerme de to barna. Altså begynner å slette bilder av barn i stedet for ballonger. Mye energi? Å la være å poste, ev slette, bilder av to ballonger? Seriøst? Endret 3. oktober 2017 av Topptur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 3. oktober 2017 #40430 Del Skrevet 3. oktober 2017 15 timer siden, Loffeliten skrev: Skal vi gjette? Ettårsdaginnlegget er bare trist. Så mye dill og ræl, og spons spons spons fra ende til annen. Var ikke Fruen litegranne god på feiringer i gamle dager, eller er det bare et rykte? Ikke bare har hun fått hele kalaset sponset, men det er jo ikke noe FINT engang! Altså, dette her...? Det ser jo ut som om noen har prøvd veldig veldig hardt å kopiere nyrik-russer-stilen, uten å få det skikkelig til? Så vanvittig rotete, og så ...MYE. Hvem gjør hun dette for? Er det virkelig meningen at "fansen" skal la seg inspirere? https://imgur.com/a/i0op6 He he, som nyrike russere. Spot on 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 3. oktober 2017 #40431 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) 6 timer siden, Cocosa skrev: Jeg synes det er fint at noen tar opp debatten hos Festlige Tings IG. Der blir i alle fall ikke kommentarer slettet - noen av dem står i alle fall besvart, og flere er enige. Så da kan man jo bare regne med hva som aldri blir publisert hos CBE. Ja det var intr lesing hos festlige ting og i tillegg morsomt. Endret 3. oktober 2017 av Kleenex Retting av ord 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 3. oktober 2017 #40432 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) 25 minutter siden, Topptur skrev: Mye energi? Å la være å poste, ev slette, bilder av to ballonger? Seriøst? Du skjønner vel at brukeren mener det burde brukes mer energi på å la være å eksponere barn enn å slette bilder av heliumballonger? Eller er du vrang med vilje med denne kommentaren? Endret 3. oktober 2017 av Cavatina 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 3. oktober 2017 #40433 Del Skrevet 3. oktober 2017 1 time siden, Anonym90059005 skrev: De har altså malt om begge stuene. Den fantastiske deco blue fargen med rødt teppe og tilbehør, varte altså bare noen måneder. Så nå har de malt om, men bare midlertidig må vite, de planlegger en annen endring i stuen, så da skal det males på nytt igjen. Noen som sa storkvinnes!galskap? Men pytt pytt, bare å prøve og feile litt, og få inn noen nye sponsede tepper og produkter. Forbruksmønsteret den familien/bedriften fronter er så hinsides all fornuft. Hvilken farge har hun malte den blå stuen i? Finner ingenting på bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 3. oktober 2017 #40434 Del Skrevet 3. oktober 2017 Var finere sånn det var når de overtok der 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 3. oktober 2017 #40435 Del Skrevet 3. oktober 2017 11 timer siden, Levina skrev: Jeg baserer dette på mitt inntrykk av henne som mor etter å ha fulgt bloggen før hun fikk barn. Jeg anser henne som en reflektert og oppegående person, hvor det å prate med barna sine er endel av rollen som mor. Jeg lurer på om du kan dokumentere at hun er reflketer og oppegående? Snakke med barna på 1 og 4 år om at livet deres blir offentliggjort på en blogg? Hæ?? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 3. oktober 2017 #40436 Del Skrevet 3. oktober 2017 1 time siden, Topptur skrev: Mye energi? Å la være å poste, ev slette, bilder av to ballonger? Seriøst? Du skjønner vel hva jeg mener . Hun tar tilsynelatende så inn over seg kritikk av hennes fravær av miljøhensyn at hun går inn og sletter bildet av ballongene etter det er lagt ut. Jeg skulle ønske hun brukte dette "engasjementet" sitt til å verne barna i stedet for å verne seg selv mot kritikk for å være den miljøslaske hun er. Barnas privatliv BURDE ha mer fokus. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 3. oktober 2017 #40437 Del Skrevet 3. oktober 2017 https://organicinspire.no/produkt/s-k-o-l-e-s-t-a-r-t/ballonger-i-naturgummi-50-stk Bare et lite tips til enkelte bloggeiere (i tilfelle de dropper innom her). Ikke like fancy, sponset og ekstravagant som heliumsballonger selvsagt, men laget av naturgummi som faktisk kan brytes ned i naturen, og fylt med luft istedet for uerstattelige naturgasser.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 3. oktober 2017 #40438 Del Skrevet 3. oktober 2017 2 minutter siden, Akvarium85 skrev: https://organicinspire.no/produkt/s-k-o-l-e-s-t-a-r-t/ballonger-i-naturgummi-50-stk Bare et lite tips til enkelte bloggeiere (i tilfelle de dropper innom her). Ikke like fancy, sponset og ekstravagant som heliumsballonger selvsagt, men laget av naturgummi som faktisk kan brytes ned i naturen, og fylt med luft istedet for uerstattelige naturgasser.. Spørs om de sponser cbe-bloggen, og da er det kanskje ikke aktuelt? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LFNemi Skrevet 3. oktober 2017 #40439 Del Skrevet 3. oktober 2017 Noen som har skrevet noen nye konstruktive kommentarer og ikke fått dem publisert? Jeg mener det bør settes søkelys på hvor kunstige kommentar er pga det er også med på å lure blogglesere på lik linje med skjult reklame. Media vil nok før eller siden undersøke dette med kommentarer selv. Spørsmålet er når saken kommer på trykk. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 3. oktober 2017 #40440 Del Skrevet 3. oktober 2017 4 minutter siden, LFNemi skrev: Noen som har skrevet noen nye konstruktive kommentarer og ikke fått dem publisert? Jeg mener det bør settes søkelys på hvor kunstige kommentar er pga det er også med på å lure blogglesere på lik linje med skjult reklame. Media vil nok før eller siden undersøke dette med kommentarer selv. Spørsmålet er når saken kommer på trykk. Ja, min kommentar om miljøsvineri er fortsatt ikke publisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg