Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ref bloggen; Så kjipt at hun ikke fikk endret starttiden på løpet, hun liker å løpe på morgenen...

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Tørst skrev:

Hey, selv om jeg syns halvmaratontiden hennes ikke er noe å rope hurra for med tanke på all treningen over såpass mange år, så syns jeg vi skal holde oss for gode til å latterliggjøre den. Hun løper jo, vi gjør ikke, det ser ut til at hun fullfører, og dette er konkurransedebuten hennes. Syns egentlig vi skal klappe litt for at hun går utenfor egen komfortsone og faktisk ser ut til å fullføre løpet innen rimelig tid. 

Enig!!!

• Liker 5
Skrevet
5 minutes ago, Tørst said:

Hey, selv om jeg syns halvmaratontiden hennes ikke er noe å rope hurra for med tanke på all treningen over såpass mange år, så syns jeg vi skal holde oss for gode til å latterliggjøre den. Hun løper jo, vi gjør ikke, det ser ut til at hun fullfører, og dette er konkurransedebuten hennes. Syns egentlig vi skal klappe litt for at hun går utenfor egen komfortsone og faktisk ser ut til å fullføre løpet innen rimelig tid. 

Enig. Det blir noe spesielt å kritisere henne for å ikke løpe fort nok, det er jo nok av andre ting å ta av. Dessuten, hva sier det til andre som har lyst å løpe, men ikke helt tør? Kan man ikke gjøre noe lenger, om man ikke gjør det perfekt? Er man en taper, om man kommer på 2. plass? Prestasjon, prestasjon, prestasjon😣

• Liker 10
Skrevet
9 minutter siden, Undreguri skrev:

Ref bloggen; Så kjipt at hun ikke fikk endret starttiden på løpet, hun liker å løpe på morgenen...

Hun løper på kveldstid om hun må. Dokumentert på snap. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Tørst skrev:

Jepp. Godt jobba av Caroline.

• Liker 3
Skrevet

Å kritisere tiden hennes er lavmål. Kritiser henne gjerne for lovbrudd og etiske overtramp, men hvor fort hun løper har ingenting med bedriften hennes å gjøre. Man kan være glad i å løpe selv om man ikke løper kjempefort. 

• Liker 15
Skrevet

Jeg mente egentlig ikke å kritisere tida, jeg ble rett og slett overraska. Trodde hun løp mye fortere. Som jeg også skrev syns jeg det er supert at hun faktisk deltok! Virket jo litt som om hun ville trekke seg. Håper det har gitt litt mersmak, løp er gøy og en flott avveksling fra å løpe alene. Anbefaler alle å prøve! 

Skrevet
28 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hun løp mila på cirka 60 min for 7 år siden også, så hun har jevn form, iallfall. 

Husker du det etter 7 (!) år? Imponerende  

10 minutter siden, Undreguri skrev:

Det var da i rettferdighetens navn ikke det hun sa i det hele tatt! Hun liker best å løpe på morgenen. 

På langturer gjør jeg også det, da trenger jeg ikke å spise flere måltider først og sjansen for å få vondt i magen minskes. 

Det blir for dumt å kritisere personlige preferanser. 

Skrevet
1 minutt siden, CoolSistah skrev:

Enig. Det blir noe spesielt å kritisere henne for å ikke løpe fort nok, det er jo nok av andre ting å ta av. Dessuten, hva sier det til andre som har lyst å løpe, men ikke helt tør? Kan man ikke gjøre noe lenger, om man ikke gjør det perfekt? Er man en taper, om man kommer på 2. plass? Prestasjon, prestasjon, prestasjon😣

Nei, det er man ikke. Hun er flink som fullfører noe hun ikke ante noe særlig om, og burde være stolt. Iallfall av gjennomføringa. Det er hun sikkert også. Så kan hun kose seg med yoghurtnøtter og sjokolademelk og høste applaus på sosiale medier - velfortjent. 

Neste gang bør hun kanskje øve mer på farta hun vil holde, lese litt om verdien av negativ splitt for løpsopplevelsen, og løpe en langtur i uka. En skikkelig langtur. 16-25 km. Droppe maniske kortintervaller, løpe mer på terskel, ikke minst finne ut hva terskelfarta si til enhver tid er. Og droppe crossfit. 

Å løpe konkurranser er å prioritere hardt. Skal man løpe løp på høsten, bør hele sommeren gå med til å prioritere dette. Det nytter ikke å komme i ettertid å forklare at man prioriterte annerledes. 

• Liker 9
Gjest boblebrist
Skrevet
2 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Å kritisere tiden hennes er lavmål. Kritiser henne gjerne for lovbrudd og etiske overtramp, men hvor fort hun løper har ingenting med bedriften hennes å gjøre. Man kan være glad i å løpe selv om man ikke løper kjempefort. 

Helt enig. 

Skrevet

2:07:18 og hun fikk med en slags sluttspurt. Jeg gleder meg til å høre om hennes opplevelse av løpet, ja, også unnskyldningene for å ikke komme under to timer, slik hun sikkert hadde sett for seg. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ingen grunn til å kritisere tida, synes også at det er flott av henne å gjennomføre. 

4 minutter siden, Topptur skrev:

Jeg googla. 

Og mølle og uteløping er ikke helt det samme. 

IMG_1137.PNG

Endret av Kollontaj
  • Liker 1
Skrevet

Ikke kritikk av CBE eller løpemåten hennes, fint at hun stiller opp. Det jeg synes er litt skuffende er at det for lenge siden startet med at hun ikke var sikker på formen/motivasjonen, eller hva det var, hint hele tiden om at det kanskje ikke ville bli noe av eller noe. Stadige unnskyldninger for hva enn som ikke ble perfekt i dag. Sorry altså, men for meg virker det som ei som har bygget opp litt vel mye forventninger som hun tidlig mistenkte at hun ikke ville greie å leve opp til, og dermed passa på å helgardere seg. Det funker ikke for meg, hun burde vært ærlig fra start og bare stått på, gjort sitt beste og det hadde vært bra, ikke laga en masse unnskyldninger til hvorfor det ikke er perfekt. 

• Liker 16
Gjest Hold the door
Skrevet

Jeg synes det var tøft av henne å stille opp og bra av henne å gjennomføre. 👍

Skrevet

Dere som syns det er lavmål å kommentere tida er kanskje ikke så interessert i løping? Syns alltid det er interessant å se hva folk har løpt på, særlig når man vet om treningsbakgrunnen deres. Derfor syns jeg også det er overraskende at hun ikke løp fortere. Men det er jo topp at hun gjennomførte!
Jeg begynte å lese FFs blogg for ørten år sida pga løpefokuset hennes. Men så falt jeg av fordi hun trente så utrolig ensformig at det jo ikke ble noe spennende å lese om lenger. Derfor logga jeg også inn igjen nå fordi jeg var nysgjerrig. Og jeg håper hun skriver et innlegg om løpet, det har jeg lyst til å lese.

Skrevet
7 minutter siden, Gillians skrev:

Dere som syns det er lavmål å kommentere tida er kanskje ikke så interessert i løping? Syns alltid det er interessant å se hva folk har løpt på, særlig når man vet om treningsbakgrunnen deres. Derfor syns jeg også det er overraskende at hun ikke løp fortere. Men det er jo topp at hun gjennomførte!
Jeg begynte å lese FFs blogg for ørten år sida pga løpefokuset hennes. Men så falt jeg av fordi hun trente så utrolig ensformig at det jo ikke ble noe spennende å lese om lenger. Derfor logga jeg også inn igjen nå fordi jeg var nysgjerrig. Og jeg håper hun skriver et innlegg om løpet, det har jeg lyst til å lese.

Enig med deg, for meg er det naturlig å prate om tider og resultater her, en av de store pilarene i hennes blogg har i alle år vært trening, og da spesielt løping. 

• Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, Gillians skrev:

Dere som syns det er lavmål å kommentere tida er kanskje ikke så interessert i løping? 

Korrekt. Jeg løper 2-3 ganger i uka, og har deltatt i flere løp, men jeg er overhodet ikke interessert i løping. Tider og sånt synes jeg bare blir kjedelig. Supert av cbe, men hun kunne holdt seg for god til å sutre på forhånd, og håper det ikke kommer noe unnskyldnings-innlegg i etterkant. 

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, Gillians skrev:

Ikke å kommentere tida. Latterliggjøre den er lavmål. Kommentere den gjør jeg gjerne. Og interessert i løping og resultater er jeg også. Det verste jeg vet er folk som bare "har løpt, var flink" og så ingenting om hvem hva hvor hvorfor hvordan når og resultater. 

• Liker 4
Skrevet
20 minutter siden, Topptur skrev:

Det var da i rettferdighetens navn ikke det hun sa i det hele tatt! Hun liker best å løpe på morgenen. 

På langturer gjør jeg også det, da trenger jeg ikke å spise flere måltider først og sjansen for å få vondt i magen minskes. 

Det blir for dumt å kritisere personlige preferanser. 

Helt uenig! Mener det er en tullete ting å ha fokus på,tusenvis som løper og folk kunne ikke brydd seg mindre....opplever et ekstremt fokus på seg selv. Hva har hun grudd seg til? Elsker jo å løpe....

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...