Gjest Topptur Skrevet 30. juli 2017 #36641 Skrevet 30. juli 2017 Men det å ta en privat fotoshoot på låvebrua før festen, er ikke det ufattelig kleint? CBE snapet mannen mens han gjorde klart et kamera med en enorm linse og på bloggen ligger det bilder i den sedvanlige posituren. Jeg hadde dødd av flauhet om noen sto og såg på mens jeg poserte som en wannabe-modell!
Gjest Sobril Skrevet 30. juli 2017 #36642 Skrevet 30. juli 2017 6 minutter siden, Topptur skrev: Men det å ta en privat fotoshoot på låvebrua før festen, er ikke det ufattelig kleint? CBE snapet mannen mens han gjorde klart et kamera med en enorm linse og på bloggen ligger det bilder i den sedvanlige posituren. Jeg hadde dødd av flauhet om noen sto og såg på mens jeg poserte som en wannabe-modell! Enig. Og jeg følger ikke med på Snap - men er det de samme historiene som innimellom vises på Instagram? I vårt bryllup var det ei som filmet og sendte på Snap ustanselig. Det irriterte meg veldig - mest fordi vedkommende ikke spurte om lov. Det har liksom blitt allemannsrett dette.
Shopgirl2014 Skrevet 30. juli 2017 #36643 Skrevet 30. juli 2017 (endret) 22 minutter siden, Topptur skrev: Men det å ta en privat fotoshoot på låvebrua før festen, er ikke det ufattelig kleint? CBE snapet mannen mens han gjorde klart et kamera med en enorm linse og på bloggen ligger det bilder i den sedvanlige posituren. Jeg hadde dødd av flauhet om noen sto og såg på mens jeg poserte som en wannabe-modell! De tar jo ofte bilder ute blant folk, på gaten og i parker etc. Så tror nok de har kommet over dette kleinhetsaspektet for lenge siden! Om det var greit for brudeparet, ser jeg ikke noe problem i å utnytte en fin location til å ta noen bilder. Endret 30. juli 2017 av Shopgirl2014 5
Shopgirl2014 Skrevet 30. juli 2017 #36644 Skrevet 30. juli 2017 På 27. juli 2017 den 20.37, Tørst skrev: Husker han også kommenterte hver eneste gang kona fikk kommentarer om vekt, både før og under graviditetene, særlig den første. Og frua gikk selvsagt ikke opp ett eneste gram mer enn 12 kg. Tenk å ha et sånt liv. På 27. juli 2017 den 21.42, papirfly skrev: Ubehagelig hvordan LKE har stålkontroll på hva kona hans veier og hvor mange gram hun gikk opp måned til måned. Når noen skreiv i kommentarfeltet at Caroline hadde fått fyldigere lår etter graviditeten, svarte LKE at hun ikke hadde blitt en eneste centimeter større. Mannen min vet ikke hvor mange centimeter omkrets lårene mine har eller hvor mye jeg gikk opp måned til måned som gravid, og jeg ser det som en selvfølge at han ikke er opptatt av sånt. Kan ikke si det samme om LKE. Kanskje vi kan få se noen lenker til disse famøse kommentarene? Nå har dette blitt diskutert over ni (?) sider, og LKE fremstilles som en kontrollerende ektemann som hele tiden passer på hvor mye kona veier. Mishandler han kona si psykisk, er det det dere prøver å si? 2
Kleenex Skrevet 30. juli 2017 #36645 Skrevet 30. juli 2017 10 timer siden, Shopgirl2014 skrev: Han har jo også opparbeidet seg arbeidserfaring og kompetanse gjennom å være deleier (?) i konas blogg. Å nå ut til så mange lesere over så mange år som CBE-bloggen, skal man ikke kimse av. Så tror nok begge (men særlig CBE) evt. kan få seg jobb i kommunikasjons eller reklamebransjen, om de ønsket det. Tror neppe eksfotballfruemannen egner seg i "kommunikasjonsbransjen", da må det et nytt nettkurs til. 20
Pås Skrevet 30. juli 2017 #36647 Skrevet 30. juli 2017 33 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Kanskje vi kan få se noen lenker til disse famøse kommentarene? Nå har dette blitt diskutert over ni (?) sider, og LKE fremstilles som en kontrollerende ektemann som hele tiden passer på hvor mye kona veier. Mishandler han kona si psykisk, er det det dere prøver å si? Altså, jeg gidder ikke å gå inn på bloggen for å lete frem bevis, holder det ikke å si at en faktisk husker at han skrev disse tingene? Jeg mener ikke at han mishandler henne eller noe sånt, men jeg husker at jeg frøs på ryggen da noen kommenterte at hun kledde rundere former (da hun var gravid vel å merke!), og han svarte at hun var like slank som hun alltid hadde vært... det fremstod ikke som helt normalt! 19
Shopgirl2014 Skrevet 30. juli 2017 #36648 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, Pås skrev: Altså, jeg gidder ikke å gå inn på bloggen for å lete frem bevis, holder det ikke å si at en faktisk husker at han skrev disse tingene? Jeg mener ikke at han mishandler henne eller noe sånt, men jeg husker at jeg frøs på ryggen da noen kommenterte at hun kledde rundere former (da hun var gravid vel å merke!), og han svarte at hun var like slank som hun alltid hadde vært... det fremstod ikke som helt normalt! Nei, det holder faktisk ikke å si at man husker det sånn og sånn. Dette er alvorlige anklager mot navngitt person, og bør underbygges med lenker. 7
Lærke Skrevet 30. juli 2017 #36649 Skrevet 30. juli 2017 43 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: ......sider, og LKE fremstilles som en kontrollerende ektemann som hele tiden passer på hvor mye kona veier. Mishandler han kona si psykisk, er det det dere prøver å si? Tror nok heller at vekt, mat og trening er et stort tema i Eriksen-huset og at han derfor vet hva hun veier. Jeg tror ikke han er kontrollerende eller passer på henne i den forstand. CBE er neppe en skjør liten blomst. Selv om hun liker å fremstille seg selv slik. Hun vet akkurat hva hun driver med og min oppfatning er at det er hun som styrer showet. Han er "puddelen" som tøfler bak henne og gjør som hun sier. Og så tar han innimellom på seg "pitbull-masken" og knurrer litt når noen er slemme mot henne. 20
Pås Skrevet 30. juli 2017 #36650 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, Shopgirl2014 skrev: Nei, det holder faktisk ikke å si at man husker det sånn og sånn. Dette er alvorlige anklager mot navngitt person, og bør underbygges med lenker. Er det en alvorlig anklage å skrive at lke kommenterte at cbe ikke la på seg under svangerskapet?? Da har vi ganske forskjellige oppfatninger om hva "alvorlige anklager" er... 33
Gjest MSTS Skrevet 30. juli 2017 #36651 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, Shopgirl2014 skrev: Nei, det holder faktisk ikke å si at man husker det sånn og sånn. Dette er alvorlige anklager mot navngitt person, og bør underbygges med lenker. Enig, udokumenterte påstander og antydninger om hist og pist relatert til reaksjonen mellom Eriksen-paret senker nivået på debatten betraktelig. Akkurat nå, Pås skrev: Er det en alvorlig anklage å skrive at lke kommenterte at cbe ikke la på seg under svangerskapet?? Da har vi ganske forskjellige oppfatninger om hva "alvorlige anklager" er... Nå er det vel langt mer enn det som har blitt sagt om temaet på de siste sidene. 1
Pås Skrevet 30. juli 2017 #36652 Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, MSTS skrev: Enig, udokumenterte påstander og antydninger om hist og pist relatert til reaksjonen mellom Eriksen-paret senker nivået på debatten betraktelig. Nå er det vel langt mer enn det som har blitt sagt om temaet på de siste sidene. Jeg svarer kun på det jeg ble sitert på! 6
Kollontaj Skrevet 30. juli 2017 #36653 Skrevet 30. juli 2017 (endret) 1 time siden, Shopgirl2014 skrev: Kanskje vi kan få se noen lenker til disse famøse kommentarene? Nå har dette blitt diskutert over ni (?) sider, og LKE fremstilles som en kontrollerende ektemann som hele tiden passer på hvor mye kona veier. Mishandler han kona si psykisk, er det det dere prøver å si? http://www.carolinebergeriksen.no/2013/07/03/shades-of-grey/ Noen eks: https://imgur.com/a/kfJ0I Endret 30. juli 2017 av Kollontaj 18
Shopgirl2014 Skrevet 30. juli 2017 #36654 Skrevet 30. juli 2017 4 minutter siden, Kollontaj skrev: http://www.carolinebergeriksen.no/2013/07/03/shades-of-grey/ Er det disse to kommentarene her det vises til? Det som er litt spesielt, er at mange av de som påpeker det, mener det positivt, men de legger det frem som om at nå er mye bedre enn før. Det er jo ikke noe hyggelig å høre, dessverre er det ikke alle som forstår det. Anin: Tror du Caroline har fått meg til å forsvare henne? Spesiell påstand Jeg kommentarer da akkurat som jeg. Hvordan mener du at jeg har forsvart henne? Fordi jeg påpeker at det er interessant å se hvordan psykologi kan være en såpass stor faktor når det gjelder oppfatningen av et annet menneske? Det er jo unektelig interessesant at enkelte så hardnakket mener at hun har fått større og bredere hofter, når det vitterlig ikke er tilfellet. FOlk vet at hun er gravid, og endrer dermed automatisk oppfatning, og danner seg så et feilaktig bilde. Jeg synes det er interessant, har ingenting med å forsvare Caroline å gjøre, det klarer hun fint selv. 2
Kollontaj Skrevet 30. juli 2017 #36655 Skrevet 30. juli 2017 Det må du nesten spørre brukeren som tok dette opp om, jeg har bare gitt deg noen eksempler. 11
Lopploella Skrevet 30. juli 2017 #36656 Skrevet 30. juli 2017 Den tråden der med insistering på hoftemålet viser jo med all mulig tydelighet at noe er helt, helt feil. Noe så sykt. 26
minimymlen Skrevet 30. juli 2017 #36657 Skrevet 30. juli 2017 42 minutter siden, MSTS skrev: Enig, udokumenterte påstander og antydninger om hist og pist relatert til reaksjonen mellom Eriksen-paret senker nivået på debatten betraktelig. Dette er dokumentert opp og i mente i tidligere tråder, og muligens også i denne. Det dreier seg først og fremst om kommentarfusket som kom fram. Men enig i at det bør dokumenteres, og som @Shopgirl2014 sier er det ikke nok at noen husker at det sto sånn og slik. I tillegg er det nye lesere og debattanter siden den gang, så kanskje ikke alle har fått det med seg. Mange av kommentarene som er nevn er dokumentert i denne bloggen som ble opprettet etter kommentar- og bilderedigeringssaken: http://whatthehell.blogg.no/ 11
Gjest Sirkustjukk Skrevet 30. juli 2017 #36658 Skrevet 30. juli 2017 (endret) "...mektig provosert fordi jeg har veid nøyaktig det samme i mange år" Jupp, høres ut som en som var avslappet og trygg i sin egen kropp det der ja🙄 (Ja, vet at det er fem år gamle kommentarer) Endret 30. juli 2017 av Sirkustjukk
minimymlen Skrevet 30. juli 2017 #36659 Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, minimymlen skrev: Dette er dokumentert opp og i mente i tidligere tråder, og muligens også i denne. Det dreier seg først og fremst om kommentarfusket som kom fram. Men enig i at det bør dokumenteres, og som @Shopgirl2014 sier er det ikke nok at noen husker at det sto sånn og slik. I tillegg er det nye lesere og debattanter siden den gang, så kanskje ikke alle har fått det med seg. Mange av kommentarene som er nevn er dokumentert i denne bloggen som ble opprettet etter kommentar- og bilderedigeringssaken: http://whatthehell.blogg.no/ Når jeg leser gjennom en del av raljeringene til LKE så fremstår det faktisk som verre enn jeg husket det.... 28
Gjest Anne B Skrevet 30. juli 2017 #36660 Skrevet 30. juli 2017 2 timer siden, Topptur skrev: Men det å ta en privat fotoshoot på låvebrua før festen, er ikke det ufattelig kleint? CBE snapet mannen mens han gjorde klart et kamera med en enorm linse og på bloggen ligger det bilder i den sedvanlige posituren. Jeg hadde dødd av flauhet om noen sto og såg på mens jeg poserte som en wannabe-modell! Jeg har ikke snap og har ikke sett bildene men får en følelse at for henne så handler bryllupet om meg meg meg og enda noen flere klær hun har anskaffet seg.
Fremhevede innlegg