Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest CecilieX
Skrevet

Takk for imgur @Asti

http://imgur.com/a/n7fBy

Og det er lesernes feil selvfølgelig, som "tvinger dem til å forsvare seg". Dem om det. Valget om hvordan de forsvarer (er ikke det et rart begrep å bruke) seg tar de jo helt på egenhånd; ufine personangrep og falske kommentarer. De er virkelig tofjeset med "søte du" på den ene siden og sånn dritt som det der på den andre. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

LKE er en mann som tror han kan noe om alt. Han fremstår som uspiselig og blærete, og er vel bare en halvstudert fyr . Eller rettere sagt, han har tatt noen brevkurs.  

Skrevet
18 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

LKE er en mann som tror han kan noe om alt. Han fremstår som uspiselig og blærete, og er vel bare en halvstudert fyr . Eller rettere sagt, han har tatt noen brevkurs.  

Husker han også kommenterte hver eneste gang kona fikk kommentarer om vekt, både før og under graviditetene, særlig den første. 

Og frua gikk selvsagt ikke opp ett eneste gram mer enn 12 kg. 

Tenk å ha et sånt liv. 

• Liker 38
Skrevet (endret)

Ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner.

Edie, mod.

Edit: og kommentarer til moderering. Edie, mod.

Endret av Edie
Skrevet (endret)
1 time siden, Jobbermedbarn skrev:

For det første er det helt utrolig hva denne mannen får seg til å påstå/skrive. Han viser igjen en total mangel på kunnskap og erfaring innen også dette feltet! 

For det andre viser en gjennomgang av dette at de i flere år har skrevet falske kommentarer, og tydeligvis i et veldig stort omfang siden en helt tilfeldig diskusjon kommer opp, og det avslører dem igjen! 

Og leser man litt fra den gangen ser man jo at de høyst sannsynlig har drevet med "opphausing" i eget kommentarfelt i mange år også. Det er veldig lett å kjenne igjen. 

Jeg tror ikke et sekund på at de har sluttet med dette før de åpner muligheten til å kunne se det igjen. 

1 time siden, Kleenex skrev:

Tør de å åpne for at man skal kunne det da? De slettet jo mye da jukset ble oppdaget... Troverdigheten er ganske lav og det dukker jo opp stadig nye ting her på kg. Virkelig underholdende! Stå på dere som finner ut av så mye snusk.

Det er ikke noe poeng i det. De tabbet seg ut med å kommentere mens de var innlogget. Om de er logget ut, bruker en annen nettleser eller en annen PC som ikke er logget inn som CBE, LKE eller admin f.eks. så vil det ikke vises.

Endret av penny_
  • Liker 14
Skrevet
18 minutter siden, papirfly skrev:

Ubehagelig hvordan LKE har stålkontroll på hva kona hans veier og hvor mange gram hun gikk opp måned til måned. Når noen skreiv i kommentarfeltet at Caroline hadde fått fyldigere lår etter graviditeten, svarte LKE at hun ikke hadde blitt en eneste centimeter større. Mannen min vet ikke hvor mange centimeter omkrets lårene mine har eller hvor mye jeg gikk opp måned til måned som gravid, og jeg ser det som en selvfølge at han ikke er opptatt av sånt. Kan ikke si det samme om LKE. 

han er ikke bra for henne....

• Liker 39
Skrevet

Fyren har jo alltid vært en skrue. Særdeles opptatt av vekt, spesielt CBE og hennes kropp. Under fødselen lå han jo bak forhenget så han kunne se hodet komme ut. HVEM vil utsette seg selv for noe sånt. 

• Liker 19
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
18 minutter siden, Butternut skrev:

han er ikke bra for henne....

Jeg tror heller de passer hverandre helt utmerket, like selvhøytidelige og utspekulerte.

Gjest Topptur
Skrevet
4 minutter siden, Tjukk Norris skrev:

Fyren har jo alltid vært en skrue. Særdeles opptatt av vekt, spesielt CBE og hennes kropp. Under fødselen lå han jo bak forhenget så han kunne se hodet komme ut. HVEM vil utsette seg selv for noe sånt. 

Hva mener du med bak forhenget? Og de fleste menn ser da på når baby kommer ut?

Nå må ikke argumentene vippe over til hets og spekulasjoner igjen!

Gjest justcurious
Skrevet (endret)

,

Endret av justcurious
Skrevet (endret)
53 minutter siden, papirfly skrev:

Ubehagelig hvordan LKE har stålkontroll på hva kona hans veier og hvor mange gram hun gikk opp måned til måned. Når noen skreiv i kommentarfeltet at Caroline hadde fått fyldigere lår etter graviditeten, svarte LKE at hun ikke hadde blitt en eneste centimeter større. Mannen min vet ikke hvor mange centimeter omkrets lårene mine har eller hvor mye jeg gikk opp måned til måned som gravid, og jeg ser det som en selvfølge at han ikke er opptatt av sånt. Kan ikke si det samme om LKE. 

Han skrev også at rådene var generelle, og at leger og jordmødre vurderer hver enkelt graviditet og legger en plan sammen med den gravide for vektoppgang. 

Haha, det så jeg aldri noe til, for å si det sånn. Kan ikke huske at vekt var noe tema i det hele tatt, og iallfall ikke noen plan for vektoppgang. 

Derimot brydde alle seg om hvordan JEG hadde det, og det tror jeg er mye viktigere enn alt. 

Endret av Tørst
Fjernet vekt og selvskryt
  • Liker 16
Skrevet
1 time siden, penny_ skrev:

Det er ikke noe poeng i det. De tabbet seg ut med å kommentere mens de var innlogget. Om de er logget ut, bruker en annen nettleser eller en annen PC som ikke er logget inn som CBE, LKE eller admin f.eks. så vil det ikke vises.

Ok. De kommentarene som eksfotballfruemannens skrev i VG sitt kommentarfelt for en liten stund siden var ganske "morsomme". De ble forresten fort sletta. Det han skriver er ganske likt i språket og er lett å kjenne igjen. Jeg tror personlig at bloggen til CBE.no fremdeles har ganske mange kommentarer skrevet av LKE. 

• Liker 26
Skrevet
42 minutter siden, Topptur skrev:

Gjør de det? Ser de på underlivet fra nært hold og ser ungen komme ut? Er det vanlig? Hadde jeg aldri akseptert da jeg tror fyren aldri ville sett på underlivet mitt på samme måte igjen. En revner jo gjerne litt og, det er ikke for sarte sjeler for å si det mildt.

ikke spekulasjon, står om i fødselshistorien henne.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror ikke man klarer å få tilstrekkelig inntrykk av de gjennom hverken blogg eller kommentarer rundt omkring til å vurdere hvem som er sjefen eller hvordan de er. Husker denne saken med Lizbeth Osnes, og siden den gang og lignende saker har de kommet ganske langt profesjonelt - og de lar ikke lenger følelser og meninger skinne i gjennom  (i hvertfall ikke i samme grad) så det man får er business og hva som gagner den. 

• Liker 2
Gjest Skribent
Skrevet
16 minutter siden, lillevennen skrev:

Jeg tror ikke man klarer å få tilstrekkelig inntrykk av de gjennom hverken blogg eller kommentarer rundt omkring til å vurdere hvem som er sjefen eller hvordan de er. Husker denne saken med Lizbeth Osnes, og siden den gang og lignende saker har de kommet ganske langt profesjonelt - og de lar ikke lenger følelser og meninger skinne i gjennom  (i hvertfall ikke i samme grad) så det man får er business og hva som gagner den. 

Det som kan observeres er like fullt en mann som er over snittet komfortabel med å selge objektiviserende bilder av sin kone og utallige bilder av barna. Tatt i betraktning i hvilken grad CBE er under pisken til et (slags) skjønnhetsideal, har han i hvert fall ingen motforestillinger med tanke på å dyrke det ukritisk videre, for å si det forsiktig.

Skrevet
1 time siden, Topptur skrev:

De fleste menn ser absolutt ikke på når babyen kommer ut. Vi holder oss i hodeenden...

• Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, Skribent skrev:

Det som kan observeres er like fullt en mann som er over snittet komfortabel med å selge objektiviserende bilder av sin kone og utallige bilder av barna. Tatt i betraktning i hvilken grad CBE er under pisken til et (slags) skjønnhetsideal, har han i hvert fall ingen motforestillinger med tanke på å dyrke det ukritisk videre, for å si det forsiktig.

Men han har vel like fullt en kone som er like komfortabel med det?

• Liker 1
Gjest Skribent
Skrevet
10 minutter siden, lillevennen skrev:

Men han har vel like fullt en kone som er like komfortabel med det?

Maktbalansen i et ekteskap er forsåvidt helt off topic. Angående hva de fremstiller på bloggen, jeg påpeker bare at en person som er komfortabel foran kamera ikke ser ut slik frua gjør. Hun er absolutt ingen modell, og er aldri annet enn oversminket og stylet til trengsel. Ikke ett spontant ansiktsuttrykk å se. Vi VET at mannen har usedvanlig sterke meninger om hvordan en kvinnekropp skal se ut, også kroppen til kona, jf alt som er dokumentert tidligere i tråden. Han er også fotografen hennes. 

Hun har helt sikkert noen egne meninger bak all staffasjen, men det kommer ikke frem på bilder. På bilder ser vi en person som i grunnen ikke virker komfortabel som motiv i det hele tatt, jf kroppsspråk, holdning, (mangel på) ansiktsuttrykk og ensidig posering. Bildene er rett og slett ingen god reklame for produktet. 

Skrevet
2 minutter siden, Skribent skrev:

Maktbalansen i et ekteskap er forsåvidt helt off topic. Angående hva de fremstiller på bloggen, jeg påpeker bare at en person som er komfortabel foran kamera ikke ser ut slik frua gjør. Hun er absolutt ingen modell, og er aldri annet enn oversminket og stylet til trengsel. Ikke ett spontant ansiktsuttrykk å se. Vi VET at mannen har usedvanlig sterke meninger om hvordan en kvinnekropp skal se ut, også kroppen til kona, jf alt som er dokumentert tidligere i tråden. Han er også fotografen hennes. 

Hun har helt sikkert noen egne meninger bak all staffasjen, men det kommer ikke frem på bilder. På bilder ser vi en person som i grunnen ikke virker komfortabel som motiv i det hele tatt, jf kroppsspråk, holdning, (mangel på) ansiktsuttrykk og ensidig posering. Bildene er rett og slett ingen god reklame for produktet. 

Ser ikke den samme ukomfortable damen du ser.. dette er hennes blogg, hennes navn og jeg håper virkelig at det vi ser er hvordan hun ønsker å fremstille seg, ikke hvordan han ønsker at hun gjør det. 

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...