Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Miranda16 skrev:

Kan aldri tenke meg det er like lett å tørke vekk feks flekker. De aller fleste flislegger ikke med tanke på oppussing senere.

Hvilke flekker får du egentlig på veggene? :/ krever kanskje et sekund mer tid å få bort en flekk fra en malt vegg enn en flis, men til gjengjeld går det mye kjappere å fjerne fra vegg kontra fuge. Fuger er ganske uhygienisk, så jeg er faktisk enig med FF i denne saken - dog ikke fargevalget.

Men kanskje fargevalgene er taktisk tenkt mtp bloggen? Hva skal hun blogge om når huset er ferdig oppusset? Ny oppussing ;) 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Hvor svart skal badet bli? Ser ikke hvor hun har skrevet om det. Altså, helt svarte vegger? Det er jo sykt upraktisk, og lite hyggelig. Jeg VET det er en trend nå, men i og med at hennes forrige hjem var alt annet blir jeg smått overrasket over denne 180 graders endringen i "smak". Jeg visste hun var en trendnisse, men ikke i så stor grad. Det merkes dog også i klesstilen hennes. (Som jeg tillater meg å kommentere når hun tjener titusenvis av kroner på den i året og den definitivt er å regne som en del av bedriften hennes og ikke privat.) Valentinesbildet i dag med den tjukke røde genseren nedi det skjørtet med de høye bootsene til er bare fascinerende ulekkert og samtidig alt annet enn chic elle hipt. Nei, klessammensettinger er hun ikke så god på.

Tror det var svarte fliser, med spill av hvitt. Ser ut som marmor. 

Nå går det mot lysere tider, men lurer på hva de synes om disse mørke veggene og gulvene i huset gjennom den lange mørketida....?

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, Pås skrev:

Jeg ler og ler av den oppussingen deres! Helt tydelig at nå skal det bli et ordentlig herskapshus med stil og klasse! En stue til drinker før middagen? Et bibliotek som de må full fart ut og kjøpe bøker til? Prikken over i'en var likevel sigarer som skal ligge til pynt.... Hvem tror hun kommer egentlig? :PDette er bare utrolig komisk, jeg tar sjansen på å skrive dette elv om jeg sikkert blir slettet for latterliggjøring! Caroline trenger ikke meg til det, det klarer hun helt fint selv!

"Kaa-anskje kommer Kongen" :fnise:

• Liker 14
Skrevet

Hun skal nok bare male noen flater. Det er veldig pent med en kombinasjon av flis i dusjsonen og malte flater ellers. Og flislagt gulv selvsagt (det er veldig holdbart)

Men jeg hadde nok valgt andre farger. Og marmor er alt annet enn praktisk da det trekker til seg farge og må behandles flere ganger i året for å holdes pent. Høyt vannoppsug er det også.

Det finnes jo så mye fin flis, noen skikkelig flotte porselensflis hadde gjort seg.

Skrevet

ENDELIG PÅ SNAP: Eiendom&Hjem sponser oppussingen av kjøkkenet vårt. 

• Liker 15
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
11 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Ettermerker aldri, lizzom?:fart2:

Gjest justcurious
Skrevet (endret)

-

Endret av justcurious
Skrevet

Når oppussing er sponset, ferie er sponset, bursdagen og merkedager er sponset, hår/ negler/ hudpleie... Hele utseendet er sponset, gaver til barna er sponset (om jeg husker rett).... Du selger deg selv! Du er ikke en person lenger men en kropp med et liv til salgs til den som betaler mest. 

Fy fader så trist.

• Liker 44
Skrevet
6 timer siden, Vikinggirl skrev:

Den snappen er et glimrende eksempel på hvor frekke og uredelige de bloggerne er.

1: Nei. Hun glemte ikke å merke. Hun "glemte" igjen slik at hun kan få litt fler penger enn hun ellers ville ha fått og det er vel det som teller i lengden eller? Så lenge vi snakker om penger så driter vi i resten. Merking av reklame er en viktig del av jobben til bloggeren og her gjør CBE en elendig jobb. Igjen!

2: Snappen er så nedlatende mot dem som mener man bør bestrebe seg på å være redelig og følge loven. Caroline faller her i samme kategori som dem som skryter av at de snyter på skatten og bruker svart arbeid. Drit i andre, i felleskapet og i samfunnet så lenge bloggeren får det hun vil ha. Det er en så selvopptatt og narscisssitisk tankegang jeg blir småkvalm. "Tihi, jeg kjørte i 80 forbi barneskolen og jeg ble ikke tatt tihi" (kanskje litt over toppen men de jeg kjenner med slik personlighet, som det jeg føler CBE viser av seg gjennom SoMe, kunne fint ha kommet med en slik bemerkning). Selvopptatte, frekke, nedlatende og egoistiske som de er. 

CBE.no viser meg noen trender i samfunnet jeg setter veldig lite pris på. Kanskje det var slike tendenser før blogg-tiden også, men nå i disse internettidene er det så tydelig. Selvopptatthet, egoisme, følelsen av å være hevet over loven og resten av samfunnet og et veldig alternativt forhold til sannheten er en trend. Bare se på hvem som er i president i USA. 

• Liker 32
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, og svar til dette.
/lillesky (mod)

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt arbeidsfolk i mitt hus hadde jeg heller sett at de brukte tiden til jobb og ikke mobil og snapchat. Men blir kanskje noe annet når man ikke skal betale selv.

• Liker 16
Skrevet
4 minutter siden, LilleLerke skrev:

Hvis jeg hadde hatt arbeidsfolk i mitt hus hadde jeg heller sett at de brukte tiden til jobb og ikke mobil og snapchat. Men blir kanskje noe annet når man ikke skal betale selv.

Hvis du hadde valgt Rune og gjengen og forventet deg at de ikke brukte noe tid på mobil og snapchat hadde det nok vært din egen feil.

• Liker 11
Skrevet (endret)
1 time siden, LilleLerke skrev:

Oppussingen er sponset, så da er det del av pakka. 

Endret av Miranda16
  • Liker 6
Skrevet

Hele dette oppussingstyret er jo kjempe komisk!

Jeg klarer ikke annet en å le av hvor slitsomt det er å pusse opp og sminke seg samtidig. Cbe skal virkelig være glad hun har klart å skape sin egen arbeidsplass. Jeg vet jeg gjentar det andre har skrevet, men dette blir jo mer mer krampaktig. Fortsatt like mye fokus på overforbruk, godt hun har tatt den gode tiden tilbake... eller vent litt.. nei, det er sant. Det var en annen sjokolade som galdt på valentinsdagen.. CBE spiser kanskje ikke melkesjokolade så ofte allikevel..

• Liker 30
Skrevet
1 time siden, Miranda16 skrev:

Helt sikkert!

For meg framstår det som ganske useriøst. Firmaet gjør sikkert en god jobb, men for meg er ikke all snappingen god reklame. Jeg skal ha håndverkere hjem til meg neste uke, og forventer at de jobber når de skal. 

Men dette er vel en sosiale medier-variant av "Tid for hjem" og diverse andre TV-serier med renovering og oppussing som tema. Må huske på å fortelle meg selv det. 

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Miranda16 skrev:

Så du ikke min siste setning? Har jo skjønt at det er sponset, derfor gjør det jo ikke noe om de bruker tid på snap, DERIMOT for de som betaler selv hadde det jo vært kjipt om tiden man betaler for at de skal jobbe blir brukt til annet.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, neiognei skrev:

Hvis du hadde valgt Rune og gjengen og forventet deg at de ikke brukte noe tid på mobil og snapchat hadde det nok vært din egen feil.

Hvorfor? Jeg kjenner ikke til dem men for meg har reklamen motsatt virkning uansett.

• Liker 8
Skrevet (endret)

X

Endret av Juliannaos
Feil forum
  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...