Gjest Bergensia Skrevet 13. november 2016 #29101 Skrevet 13. november 2016 1 time siden, Kollontaj skrev: Nå har jo nettbutikken på Siljan lagt ut en video der alle kan beskue at håret til 15-20 000 blir klippet. Vet ikke om man skal le eller gråte. Den videoen tar selvdiggingen og narsissismen til nye høyder🙄
Gjest Yaki Skrevet 13. november 2016 #29102 Skrevet 13. november 2016 Ikke at jeg har noe i mot kvinnelige brystvorter, men hadde ikke trodd at CBE kom til å legge ut sine på youtube, gitt
Gjest Mary Vincent Skrevet 13. november 2016 #29103 Skrevet 13. november 2016 (endret) Da jeg hadde små babyer og ammet så luftet jeg også brystene iblant, men på en ganske annen måte enn Fotballfrua. I fjor var det bakdelen, og i år er det fordelen(e). Hva er strategien her? Jeg finner det besynderlig og ganske komisk, må jeg innrømme. Endret 13. november 2016 av Mary Vincent
amadine Skrevet 13. november 2016 #29104 Skrevet 13. november 2016 (endret) Så lenge målet med å sette på hår var denne fotoshooten så hadde det funket fint med en parykk av syntetisk hår. En frisør ville fått en parykk til å se ut som at det var hennes ekte hår. Men det var kanskje ikke det kunden bak shooten ønsket. Hmm, sette på gratis hår og få godt betalt for å stille opp på fotoshoot, det er jo vinn vinn for CBE. Jeg synes enkelte bloggere har en bruk og kast mentalitet når det kommer til løshår. Håret er jo ment til å vare rundt et år, men bloggerne setter på flunka nytt hår hver sjette uka. Dette har irritert meg i mange år. Endret 13. november 2016 av amadine 18
Gjest Blondie65 Skrevet 13. november 2016 #29105 Skrevet 13. november 2016 Her lærte jeg mye jeg ikke visste om løshår og løsvipper. Løsbryn har jeg aldri hørt om. Jeg har aldri brukt løshår både fordi jeg synes det ser stygt ut på de fleste og fordi jeg aldri har sett behovet. Løsvippene jeg brukte noen få ganger på 80-tallet var syntetisk. Det undrer meg ikke at dette er uetisk - som så mye annet i mote og skjønnhetsindustrien. Det er vel neppe slik at vi alle lever 100 % etisk hele tiden. Men når man påstår at man ønsker et mer etisk liv (ref. færre rødt kjøtt middager) så stiller man seg fryktelig lagelig til for kritikk. Når salget av markedsføringsplass er viktigere enn etikken en hevder seg opptatt av blir dette bare pinlig.
Louiah Skrevet 13. november 2016 #29106 Skrevet 13. november 2016 Av en eller annen grunn har jeg på følelsen av at det er Noah hun er på photoshoot for, selv om det egentlig ikke henger på greip. 5
Frk.K Skrevet 13. november 2016 #29107 Skrevet 13. november 2016 (endret) Ryddet for omtale av barn, tredjepart, spekulasjoner og svar til dette. Frk.K, mod. Endret 13. november 2016 av Frk.K 2
Frk.K Skrevet 13. november 2016 #29108 Skrevet 13. november 2016 Ryddet for bilde tatt fra sosial media og svar til dette. Frk.K, mod.
Attami Skrevet 13. november 2016 #29109 Skrevet 13. november 2016 Hva er greia med denne rulla som liksom skal fjerne pigmentflekker i huden? Pigmenterflekker forvinner ikke ved å stikke hull i huden på kryss og tvers... 7
amadine Skrevet 13. november 2016 #29110 Skrevet 13. november 2016 48 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: Jo for melasma er opphopning av pigmenter. Som noen får når man er gravid. Så de rullene lager små skader i huden som huden da vil reparere. Også penetrerer serumet dypere også. Leste i kommentarfeltet på youtube at hun skulle satse mer på videoer i 2017. Blir spennede å se, for LK er flink å filme. Det å satse på YouTube er en businesstrategi. Flere bloggere har fått "beskjed" om å satse mer på YouTube. 6
Rosenrød Skrevet 14. november 2016 #29111 Skrevet 14. november 2016 Hjelpe meg, har hun klippet seg igjen? Glad jeg boikotter henne. 5
Edie Skrevet 14. november 2016 #29113 Skrevet 14. november 2016 Ryddet for kommentarer til moderering og svar til dette. Edie, mod.
Gjest Mallory Skrevet 14. november 2016 #29114 Skrevet 14. november 2016 12 timer siden, Thisisnotmyname skrev: Jo for melasma er opphopning av pigmenter. Som noen får når man er gravid. Så de rullene lager små skader i huden som huden da vil reparere. Også penetrerer serumet dypere også. Leste i kommentarfeltet på youtube at hun skulle satse mer på videoer i 2017. Blir spennede å se, for LK er flink å filme. Mot melasma pleier hudleger og andre spesialister først og fremst å anbefale laserbehandling og/eller medisinske kremer. Ifølge disse plastisk kirurgene som uttaler seg på nettstedet realself.com, kan micro needling (Dermaroller m.fl) også forårsake melasma, ikke fjerne det. Med andre ord skal man ikke tro blindt på dem som tjener penger på å markedsføre utstyr og behandling, og være klar over fare for bivirkninger som hyperpigmentering, eksem ol. Det er jo som oftest store forskjeller i kvalitet på utstyret fra ulike leverandører og stor forskjell mellom salongbehandling og hjemmebehandling (selv om leverandører selvsagt ikke gir inntrykk av det), dermed vanskelig å si noe generelt om effekt. Jeg nevner det fordi jeg synes folk flest må bli mer kritiske til hva de leser, og spesielt hva bloggere forteller dem. All kildekritikk og/eller beskrivelser av andres negative erfaringer kan avvises med at bloggeren kun skriver om egne erfaringer. Smart.
frk91 Skrevet 14. november 2016 #29115 Skrevet 14. november 2016 (endret) Jeg synes hun endelig så ut som sitt gamle jeg igjen på den fotoshooten hun hadde i helgen. Forstår ikke hvorfor hun/mannen overredigerer bildene de selv tar av henne, hun ser mye bedre ut når bildene er mer naturlige. Edit: Det samme må sies om den bianco-kvelden. Der ser hun jo faktisk livlig og ung ut, i stedet for den vanlige porselensdukke-looken. Endret 14. november 2016 av frk91 20
Edie Skrevet 15. november 2016 #29116 Skrevet 15. november 2016 Ryddet for spekulasjoner. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger. Edie, mod. 1
Gjest TulleteKatt Skrevet 15. november 2016 #29117 Skrevet 15. november 2016 Er virkelig 'bilder fra Pinterest' OK? Det er jo ikke de som eier bildene på lik linje som Google...
konkelimonke Skrevet 15. november 2016 #29118 Skrevet 15. november 2016 skjønner ikke hun skal kjøpe en ikea ovn og kran når du akkurat hr brukt 8,8 mill på resten av huset.... Brukt 3000 kr til og få kvalitet, har de ikke råd til det? snakker bare om ikea, blir hun sponset ? Baderommet/vaskerommet skulle også ha ikea møbler 13
hufsaaaaa Skrevet 16. november 2016 #29119 Skrevet 16. november 2016 20 timer siden, TulleteKatt skrev: Er virkelig 'bilder fra Pinterest' OK? Det er jo ikke de som eier bildene på lik linje som Google... Nei, der er da naturligvis ikke ok. Og det vet hun også - men driter i det, som vanlig. 11
Gjest Bergensia Skrevet 16. november 2016 #29120 Skrevet 16. november 2016 18 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Nei, der er da naturligvis ikke ok. Og det vet hun også - men driter i det, som vanlig. Jupp, de som egentlig eier bildene burde jo være glade for "gratis PR"🙄 (basert på tidligere holdinger når CBE.no har fått påpeket dårlig kreditering andres verk)
Fremhevede innlegg