LilleSnupp Skrevet 22. mars 2016 #24321 Del Skrevet 22. mars 2016 Bare en bagatell.. jeg gikk på limpinnen. Trodde bildene fra morgenstund var tatt i dag tidlig. Men ser jo av neglene at det er gamle bilder. Flere som lot seg lure av historiefortellingen? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 22. mars 2016 #24322 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Den 22. mars 2016 at 21.42, LilleSnupp skrev: ..... Endret 24. mars 2016 av Amafalathiel 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. mars 2016 #24323 Del Skrevet 22. mars 2016 Litt fiksjon må man regne med. De viser jo ikke livet sitt, men en redigert, oppstilt og polished variant. Som ikke nødvendigvis foregikk den dagen de fremviser det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsjunkie1 Skrevet 22. mars 2016 #24324 Del Skrevet 22. mars 2016 2 timer siden, LilleSnupp skrev: Bare en bagatell.. jeg gikk på limpinnen. Trodde bildene fra morgenstund var tatt i dag tidlig. Men ser jo av neglene at det er gamle bilder. Flere som lot seg lure av historiefortellingen? Men dette har jo bloggerne gjort siden blogging ble hett. De tar masse bilder en dag og bruker dem i ulike innlegg senere. Ikke noe å lage debatt av det. Ikke unikt for CBE dessverre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 23. mars 2016 #24325 Del Skrevet 23. mars 2016 Går annonselenken til Boozt? For i så fall er det ikke genseren CBE.no tjener penger på sålenge genseren som plutselig fremvises på alle kanaler er utsolgt fra nettsiden. Hva om bloggeren kunne være ærlig om hvordan det reelt sett tjenes penger i lang tid på senere kjøp hos nettstedet, gjennom plantede cockies i lesernes maskiner når man følger annonselenken? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 23. mars 2016 #24326 Del Skrevet 23. mars 2016 50 minutter siden, Cornucopia skrev: Går annonselenken til Boozt? For i så fall er det ikke genseren CBE.no tjener penger på sålenge genseren som plutselig fremvises på alle kanaler er utsolgt fra nettsiden. Hva om bloggeren kunne være ærlig om hvordan det reelt sett tjenes penger i lang tid på senere kjøp hos nettstedet, gjennom plantede cockies i lesernes maskiner når man følger annonselenken? Den gule genseren er ikke lenket til i noe annonsenettverk pr. nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 23. mars 2016 #24327 Del Skrevet 23. mars 2016 Hmmm, jeg er sikker på at den var lenket til da jeg så den igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 23. mars 2016 #24328 Del Skrevet 23. mars 2016 18 minutter siden, Cornucopia skrev: Hmmm, jeg er sikker på at den var lenket til da jeg så den igår. Den som er gul øverst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 23. mars 2016 #24329 Del Skrevet 23. mars 2016 17 minutter siden, LilleSnupp skrev: Den som er gul øverst? Jepp. Den er brukt i to innlegg, "påskeverksted" og "slik får du barna til..." samt behørig vist på snap, og nevnt i kommentarfeltet. Mulig den kommer med annonselenke, snart da. "Mange har spurt..." 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinEgenOnkel Skrevet 23. mars 2016 #24330 Del Skrevet 23. mars 2016 Lurer på hvor miljøvennlig denne Range Roveren de har fått låne er... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 23. mars 2016 #24331 Del Skrevet 23. mars 2016 29 minutter siden, SinEgenOnkel skrev: Lurer på hvor miljøvennlig denne Range Roveren de har fått låne er... Kanskje det var derfor det var kjøttfrie vårruller i dag? "Hadde ikke kjøtt til middag, så det veier opp for miljøutslippet i kveld" ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 23. mars 2016 #24332 Del Skrevet 23. mars 2016 56 minutter siden, SinEgenOnkel skrev: Lurer på hvor miljøvennlig denne Range Roveren de har fått låne er... Lurer enda mer på hvem som låner ut en sånn bil, og hva de får igjen for det, og hvorfor det ikke skal reklamemerkes. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 24. mars 2016 #24333 Del Skrevet 24. mars 2016 Bilen er fra autostranda, en bilforhandler i Skien . Sikkert grei reklame at frua og forballmannen tuter rundt i en splitter ny bil med en gigantisk autostranda logo på siden. Er jo levende reklameplakat på fire hjul som i tillegg havner på en godt lest blogg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. mars 2016 #24334 Del Skrevet 24. mars 2016 6 timer siden, Bimmern skrev: Bilen er fra autostranda, en bilforhandler i Skien . Sikkert grei reklame at frua og forballmannen tuter rundt i en splitter ny bil med en gigantisk autostranda logo på siden. Er jo levende reklameplakat på fire hjul som i tillegg havner på en godt lest blogg. Nemlig. Så ergo er det rart at innlegget ikke er merket. veldig rart. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 24. mars 2016 #24335 Del Skrevet 24. mars 2016 Er nok et av disse grå sone tilfellene.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 24. mars 2016 #24336 Del Skrevet 24. mars 2016 Burde ha sladdet logoen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 24. mars 2016 #24337 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) LK bare låååånte med seg en reklamemerket bil sånn helt plutselig, når de har to fra før? Javel. Jeg får stikke innom Bertel O. Steen og spørre om å få lååååne en Mercedes på Påskeaften fordi mannen min er musiker, og vi har lyst til....nei, jeg orker ikke å tulle. De kjører en sponset bil med firmalogo på påskeferie. Det tas bilder til blogg og evt. annet bruk. Det skal merkes. Punktum. Endret 24. mars 2016 av Cornucopia 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggivegg Skrevet 24. mars 2016 #24338 Del Skrevet 24. mars 2016 9 timer siden, Amafalathiel skrev: Lurer enda mer på hvem som låner ut en sånn bil, og hva de får igjen for det, og hvorfor det ikke skal reklamemerkes. Hva om bilen de har er på verksted? Har selv fått låne bil om min har vært ødelagt. Å da låner de mye ut biler som har reklame på. Men de burde jo så klart bedt om bil uten logo😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. mars 2016 #24339 Del Skrevet 24. mars 2016 12 minutter siden, Veggivegg skrev: Hva om bilen de har er på verksted? Har selv fått låne bil om min har vært ødelagt. Å da låner de mye ut biler som har reklame på. Men de burde jo så klart bedt om bil uten logo😀 Erstatningsbil som får et blogginnlegg dedikert til seg. Logisk, synes du? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 24. mars 2016 #24340 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Da tenker jeg det hadde vært et eget innlegg om at begge bilene hadde streika. Endret 24. mars 2016 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg