Raven Emerald Skrevet 7. november 2018 #63041 Del Skrevet 7. november 2018 Ryddet for krenkende innhold, spekulasjoner, og svar til dette. Raven Emerald, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 7. november 2018 #63042 Del Skrevet 7. november 2018 23 timer siden, Emmy_H skrev: Hvordan har det seg at CBE har gått så drastisk ned i formue? https://www.dn.no/markedsforing/blogg/sosiale-medier/medier/toppbloggerne-bygger-opp-millionformuer/2-1-422236 Det står jo svar på det i artikkelen du linker til..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 7. november 2018 #63043 Del Skrevet 7. november 2018 3 timer siden, Surikatt skrev: Det siste bildet ved pianoet er jo grusomt. Hva har de gjort med det? Heavy redigering. Hun ser utrolig mye eldre ut enn hun er hvertfall... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 7. november 2018 #63044 Del Skrevet 7. november 2018 Syns plasseringen av pianoet klint inn til peisen er fascinerende. Rette plassen for et piano. Det andre som fascinerer er den evinnelige styrketreningen som cbe kaller det, utført foran en hel vegg med manualer, alltid liggende på plass i holderne sine. Ikke rart progresjonen uteblir. Hvis det bloggeieren viser, faktisk er treningen som gjennomføres. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sideburn Skrevet 7. november 2018 #63045 Del Skrevet 7. november 2018 Tenk å ha et eget, fullt utstyrt treningsrom, og ikke bruke vektene! What a waste. Eller waist, som virker er det eneste den damen tenker på. Hopp og sprett, forbrenn, forbrenn! Løp på mølla, forbrenn, forbrenn, forbrenn! Skuldre, triceps, lats.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 8. november 2018 #63046 Del Skrevet 8. november 2018 7 timer siden, Sideburn skrev: Tenk å ha et eget, fullt utstyrt treningsrom, og ikke bruke vektene! What a waste. Eller waist, som virker er det eneste den damen tenker på. Hopp og sprett, forbrenn, forbrenn! Løp på mølla, forbrenn, forbrenn, forbrenn! Skuldre, triceps, lats.. Fordi hun hovedsaklig bruker egen kroppsvekt i trening, hun følger VS-modellene sitt treningsopplegg, derav ingen tunge vekter 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 8. november 2018 #63047 Del Skrevet 8. november 2018 Jeg skjønner ikke helt om hun faktisk tror «30 bokseslag ut i luften» skal kunne gi noen som helst effekt? Eller hvorfor hun i det hele tatt «luftrener»? Like mye trening i det som å ligge på sofaen å sykle.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. november 2018 #63048 Del Skrevet 8. november 2018 3 minutter siden, AntiBullshit skrev: Jeg skjønner ikke helt om hun faktisk tror «30 bokseslag ut i luften» skal kunne gi noen som helst effekt? Eller hvorfor hun i det hele tatt «luftrener»? Like mye trening i det som å ligge på sofaen å sykle.. Man ser tydelig "effekten" av treningen på inspirasjonsvideoene hennes. Hun virker til å slite med å utføre basale styrkeøvelser korrekt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 8. november 2018 #63049 Del Skrevet 8. november 2018 38 minutter siden, Inocybe skrev: Man ser tydelig "effekten" av treningen på inspirasjonsvideoene hennes. Hun virker til å slite med å utføre basale styrkeøvelser korrekt. Jeg reagerte litt på det også. Da hun løftet begge vektene opp til siden (husker ikke hva øvelsen heter) så var armene hennes veldig bøyd, virket som hun hadde for tunge vekter. Jeg er ingen ekspert, men på trening har jeg fått beskjed om å ha armene rett. Nå er jeg kanskje fryktelig pirkete. Men hun sier jo hun kun trener styrke en gang i uken. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesta Skrevet 8. november 2018 #63050 Del Skrevet 8. november 2018 23 minutter siden, Breakeven said: Jeg reagerte litt på det også. Da hun løftet begge vektene opp til siden (husker ikke hva øvelsen heter) så var armene hennes veldig bøyd, virket som hun hadde for tunge vekter. Jeg er ingen ekspert, men på trening har jeg fått beskjed om å ha armene rett. Nå er jeg kanskje fryktelig pirkete. Men hun sier jo hun kun trener styrke en gang i uken. La merke til det samme. Til og med jeg klarer å utføre øvelsen bedre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 8. november 2018 #63051 Del Skrevet 8. november 2018 Jeg rotet meg inn på bloggen by mistake og scrollet litt nedover. Ble sjokkert over bildene av frua, skal ikke si hva jeg synes ansiktsuttrykkene minner om, men de er jo rene parodien. Og lagene med sminke ser ut til å bli tykkere og tykkere. Trist at en naturlig vakker noenogtrettiåring ikke klarer å være naturlig. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 8. november 2018 #63052 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Får veldig Dynastiet vibber av den siste reklamen for Floyd. Veldig nostalgisk, men kanskje ikke så effektiv reklame? Edit: nei, ikke Dynastiet, mer Silke. Noen som husker den serien? 😂 Endret 8. november 2018 av neon_sun 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. november 2018 #63053 Del Skrevet 8. november 2018 1 minutt siden, neon_sun skrev: Får veldig Dynastiet vibber av den siste reklamen for Floyd. Veldig nostalgisk, men kanskje ikke så effektiv reklame? Edit: nei, ikke Dynastiet, mer Silke. Noen som husker den serien? 😂 Ja, jeg husker den serien og er enig med deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sideburn Skrevet 8. november 2018 #63054 Del Skrevet 8. november 2018 Bokseslag i luften.. da trener jeg mer hver gang jeg åpner kjøleskapsdøra. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 8. november 2018 #63055 Del Skrevet 8. november 2018 36 minutter siden, neon_sun skrev: Får veldig Dynastiet vibber av den siste reklamen for Floyd. Veldig nostalgisk, men kanskje ikke så effektiv reklame? Edit: nei, ikke Dynastiet, mer Silke. Noen som husker den serien? 😂 Mer Hollywood-fruer, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 8. november 2018 #63056 Del Skrevet 8. november 2018 At denne bloggvirksomheten går så bra er for meg en gåte. Reklameinnlegget for Floyd tar kaka når det gjelder posering. Iskalde, livløse og oppstilte bilder, stive "smil" som aldri når øynene og tilslutt det sensuelle "se ned" bildet som vi har sett hundreogfjerten ganger før. Ble jeg inspirert til å stikke innom Floyd? Ikke et sekund. Bloggen i sin helhet handler om meg, meg og atter meg, i litt forskjellige innpakninger. Et glattpolert, fotoshoppet og redigert sukkerspinn. Ingen humor, ingen snert, få meninger og lite som skaper identifikasjon. (det er et ganske vesentlig journalistisk grep). Sist, men ikke minst; kynisk utnyttelse av eget avkom og et overforbruk som savner sidestykke. Jeg skammer meg nesten over at jeg klikker meg inn flere ganger i uka, det er vel kikkeren i meg som tar overhånd. Jeg kan dog med hånda på hjertet si at jeg ikke en eneste gang har blitt inspirert til å kjøpe noe av det hun reklamerer for. Tvert om. Så mine klikk er lite verdt for annonsørene. (selv om jeg er i målgruppen) Synes det er underlig at valget faller på en blogger som henne når det feks. skal reklameres for cruise i Karibien. Totalt uinteressante innlegg siden det som vanlig var mest fokus på å presentere delikate bilder av henne selv og barna. Hvorfor velger de ikke heller en dreven reiseblogger? Det fins jo så mange flinke! I tillegg til eksponeringen av barn, shady merking og kommentarjuks, tror jeg at denne sukkersøte framstillingen av livet i Casa Kulpeåsen (eller hva det nå heter) er en vesentlig årsak til at hun får mye kritikk. Leserne er ikke dumme. Innholdet føles ikke ekte. Det føles ikke ærlig. Vi identifiserer oss ikke med det du deler, Caroline. Tror for eksempel ikke at det er mange småbarnsforeldre som blir spesielt inspirert eller fenget av innlegg om trening klokka 06 - med full sminke? Jeg er ikke i tvil om at det har vært og er mye arbeid med en blogg som har blitt så stor. Den arbeidsinnsatsen står det respekt av. Hvis dette i fortsettelsen skal være familiens levebrød så tror jeg hun må gjøre noen grep. Bloggen er i utakt med tiden og det er nok begrenset hvor lenge hun kan flyte på nåværende image. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. november 2018 #63057 Del Skrevet 8. november 2018 Tjene 2 mill men akk så fattig. Alt er jo til salgs. Ingen verdighet igjen. Stor skam at bloggere håver inn på slikt tullejobb. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 8. november 2018 #63058 Del Skrevet 8. november 2018 Oversikt over det kritikkverdige med cbe.no: Brudd på alkoholloven Brudd på markedsføringsloven Bruk av barn i SoMe Diverse Klima og miljø Kroppsfokus Løgner og juks NB! Lenkene fører til https://influencere.wordpress.com/cbe-no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. november 2018 #63059 Del Skrevet 8. november 2018 Ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 8. november 2018 #63060 Del Skrevet 8. november 2018 7 timer siden, Xstrella skrev: Tjene 2 mill men akk så fattig. Alt er jo til salgs. Ingen verdighet igjen. Stor skam at bloggere håver inn på slikt tullejobb. Enig med deg👍🏽 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg