Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Klappe skrev:

Jeg jobber i en bedrift som driver med bistand til barn i u-land. ☺️ Jeg har aldri vært inne på denne tråden før, men har sett at den er veldig aktiv. Ble sjokkert over at folk sitter å diskuterer singlet, bh, pupper, osv, når det faktisk er større og viktigere problemer der ute. 

Nå er jo diskusjonstrådene inndelt etter emner, og det er også spesifikke tråder under hvert emne. 
Hvorfor oppsøke emner/temaer du ikke er interessert i, og disse de som er aktive der? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AntiBullshit skrev:

På en måte synes jeg det blir litt smålig å skulle «ta henne» på at hun ikke har på seg bh, det er da 100% opp til henne og ikke noe som trengs å moraliserers. Spesielt med tanke på at hun slettes ikke sitter med puppene bar, utrigningen er ikke en gang nevneverdig spør du meg. Men på den andre siden vet man jo at ingenting er tilfeldig der i gården, hun har jo tidligere redigert vekk både gnagsårplaster og halvert både den ene og andre kroppsdelen. Sett i lys av dette er det ikke urimelig å anta at hvis hun synes brystvortene var sjenerende på bilde så hadde hun redigert de vekk. Man kan derfor stille spørsmålstegn ved intensjonen med å la de forbli så synlige. Men skal jeg være ærlig synes jeg ikke det er så veldig mye å henge seg opp i

Enig i at det ikke er det mest kritkkverdig med den bloggen, det er nok å ta av. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klappe skrev:

Sikkert de samme kjerringene som tror muslimer (som vil at norske kvinner skal kle seg mer konservativt )skal ta over Norge. Og der mener disse kjerringene at norske kvinner må absolutt få kle seg som vi vil. Utenom Caroline B.Eriksen da...

Ja, det er sikkert de. Helt sikkert de samme. Det er nok det. Du har skjønt det. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Klappe skrev:

Jeg jobber i en bedrift som driver med bistand til barn i u-land. ☺️ Jeg har aldri vært inne på denne tråden før, men har sett at den er veldig aktiv. Ble sjokkert over at folk sitter å diskuterer singlet, bh, pupper, osv, når det faktisk er større og viktigere problemer der ute. 

Det singler godt rundt deg nå? 

Tenk noe så meningsløst å diskutere folk som diskuterer noe du syns er uviktig. 

Og imens dør det barn i Afrika. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Det singler godt rundt deg nå? 

Tenk noe så meningsløst å diskutere folk som diskuterer noe du syns er uviktig. 

Og imens dør det barn i Afrika. 

Sorry @Klappe, men det kortet er utspilt. Du er neppe alene om å ha en viktig jobb her. Jeg oppfatter det som at det er mange høyt utdannede kvinner og menn som er aktive i tråden. Det gjelder også for mitt vedkommende, uten at jeg har tenkt å dytte det foran meg som et argument. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Klappe skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke fascinasjonen deres for å analysere hvert innlegg? Signalet hun sender meg er at de koser seg med et verksted med barna. Hvis dere får dette til å handle om pupper så er det faktisk noe gale med dere. Hva med å gå en tur i det fine høstværet? Ring en venn dere ikke har snakket med en stund. Det er ikke sunt å oppføre seg på denne måten. Dere kan virkelig ikke ha det godt med dere selv. Når vi har verksted med familien blir det også tatt bilder, som også blir delt på sosiale medier. Det går helt fint, dette er helt vanlig ! Det er barn som sulter der ute! Kan dere ikke heller gjøre noe for disse barna? Jeg er helt sikker på at CBE sine barn ikke trenger å reddes av dere ❤️

Hvem skal redde de da?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal sette av noen timer i kveld og i morgen til pynting. Noen har mer å gjøre enn andre, det er brennsikkert. 

#bloggerhverdag

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
2 timer siden, Klappe skrev:

Jaha, men så er denne bloggeren et forbilde og har stor påvirkning på unge jenter her i Norge og andre steder. Og når hun påstår at kropp, pupper og ansikt blir perfekt med kosthold og trening mens hun helt klart lyger om både å fjerne kroppsdeler, har kjøpt seg pupper og redigerer hele trynet «perfekt» før hun poster det og sier at løping og lavkarbo er grunnen, så lyger hun for leserne sine. Ungen jenter som tror de kan oppnå det umulig fordi hele bloggen er basert å løgn og Photoshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AntiBullshit skrev:

På en måte synes jeg det blir litt smålig å skulle «ta henne» på at hun ikke har på seg bh, det er da 100% opp til henne og ikke noe som trengs å moraliserers. Spesielt med tanke på at hun slettes ikke sitter med puppene bar, utrigningen er ikke en gang nevneverdig spør du meg. Men på den andre siden vet man jo at ingenting er tilfeldig der i gården, hun har jo tidligere redigert vekk både gnagsårplaster og halvert både den ene og andre kroppsdelen. Sett i lys av dette er det ikke urimelig å anta at hvis hun synes brystvortene var sjenerende på bilde så hadde hun redigert de vekk. Man kan derfor stille spørsmålstegn ved intensjonen med å la de forbli så synlige. Men skal jeg være ærlig synes jeg ikke det er så veldig mye å henge seg opp i

Men det er nettopp det! Hvis det hadde vært hvilken som helst annen blogger som ikke har en bakgrunn med å studere bildene med lupe (virker det som) og redigere de delene hun ikke er fornøyd med så hadde ikke så mange reagert. Men det er nettopp det at hun vet så godt hva hun publiserer, som jeg sa ingenting er tilfeldig. Jeg blir ikke akkurat provosert, men jeg må jeg stusser litt over dette behovet for å vise seg frem og få bekreftelse hele tiden?! Hun prøver å fremme et budskap om at familietid er så viktig for henne og at hun syns det er så koselig, men jeg må si at jeg har vanskelig for å få den oppfatningen når jeg vet at så mye er staget. 

Nå snakker jeg om meg selv, men når jeg er med familien så prøver jeg å bruke mobilen minst mulig fordi jeg nettopp vil være i øyeblikket. For henne så er å være i øyeblikket og si til barna sine «stå stille, hold isen opp mot kameraet, se på mamma», det er sånn jeg tenker det foregår på ferie, juleverksted, Halloween verksted og ja, alle anledninger som mor kan bruke som en anledning til photoshoot. Det er det jeg reagerer mer på enn de eksponerte niplene hennes egentlig. Alt er regi regi regi.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Breakeven skrev:

Men det er nettopp det! Hvis det hadde vært hvilken som helst annen blogger som ikke har en bakgrunn med å studere bildene med lupe (virker det som) og redigere de delene hun ikke er fornøyd med så hadde ikke så mange reagert. Men det er nettopp det at hun vet så godt hva hun publiserer, som jeg sa ingenting er tilfeldig. Jeg blir ikke akkurat provosert, men jeg må jeg stusser litt over dette behovet for å vise seg frem og få bekreftelse hele tiden?! Hun prøver å fremme et budskap om at familietid er så viktig for henne og at hun syns det er så koselig, men jeg må si at jeg har vanskelig for å få den oppfatningen når jeg vet at så mye er staget. 

Nå snakker jeg om meg selv, men når jeg er med familien så prøver jeg å bruke mobilen minst mulig fordi jeg nettopp vil være i øyeblikket. For henne så er å være i øyeblikket og si til barna sine «stå stille, hold isen opp mot kameraet, se på mamma», det er sånn jeg tenker det foregår på ferie, juleverksted, Halloween verksted og ja, alle anledninger som mor kan bruke som en anledning til photoshoot. Det er det jeg reagerer mer på enn de eksponerte niplene hennes egentlig. Alt er regi regi regi.

Jepp! 👍👌

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig snudd det vanvittige behovet for å være perfekt for fruen - til noe positivt for meg og jentene. Vi har funnet ut at vi har mange PERFEKTE kroppsdeler - som vi ikke har ofret en tanke. Jeg har ALDRI ofret en tanke over om leppene min var fine. De har liksom bare vært der. Gjennom fruens enorme fokus på de smale leppene sine og injeksjoner - har jeg oppdaget at jeg (og jentene mine) har ekte, fyldige lepper😄. Størrelsen på føttene mine har heller ikke vært noe jeg har ofret noen særlige tanker, men nå vet jeg at de er PERFEKT små. Jeg har samme høyde som fruen påstår hun har, men 3 størrelser mindre i sko.Jeg trenger ikke å kjøpe sko som tærne stikker ut av. Kroppen min var jeg i mange år litt misfornøyd med. Jeg syntes jeg var for tynn. Nå ser jeg jo at den også er PERFEKT, UTEN at jeg trenger å gå på diett (les lavkarbo eller holde seg unna alt - eller spise lite) eller trene mer enn for gøy. Det siste jeg har forstått er perfekt - er brystene mine. De er faktisk litt store i forhold til at jeg er så tynn, men det er altså PERFEKT i følge fruen. Jeg sitter her (sammen med mine døtre), og vi har funnet ut at vi må være helt PEFEKTE 😜. Så snur man fruens elendige forhold til sin egen kropp og utseende til noe positivt - ja, så kan vi oppdage nye ting ved oss selv. Hilsen ei som hadde fått fruen til å "dø" av misunnelse over kropp og utseende🤣..PS. i tillegg har jeg født TRE barn uten å ødelegge kroppen - slå DEN DU - fruen.🤣

Endret av Myrthel
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Klappe skrev:

Og så? 😅😅 igjen- det er barn som sulter der ute. Bruk energien din på å hjelpe de, ikke på å analysere klærne til en blogger.👊

Wow

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Emilie112 skrev:

Jeg skjønner ikke hva bliggen ønsker å formidle med slike bilder og innlegg. Mulig jeg er litt dum, men jeg skjønner ikke hva fokuset på kløft, stive brystvorter, barn og Halloween har i et og samme innlegg å gjøre.. hva er budskapet her?

http://www.carolinebergeriksen.no/2018/10/29/halloween-verksted/

( og kilde til dokumentasjon https://imgur.com/a/2BdwGSD )

Budskapet slik jeg forstår det er at fotografen vil vise hvor glad vedkommende er i store struttende fordeler. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Breakeven skrev:

Helt enig. Familietid for henne = photoshoot. Det er ikke kvalitetstid det er jo bare tragisk. Folk postet slikt på Facebook før i tiden. Denne bloggeren er egentlig utdatert, vil jeg si. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, Klappe skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke fascinasjonen deres for å analysere hvert innlegg? Signalet hun sender meg er at de koser seg med et verksted med barna. Hvis dere får dette til å handle om pupper så er det faktisk noe gale med dere. Hva med å gå en tur i det fine høstværet? Ring en venn dere ikke har snakket med en stund. Det er ikke sunt å oppføre seg på denne måten. Dere kan virkelig ikke ha det godt med dere selv. Når vi har verksted med familien blir det også tatt bilder, som også blir delt på sosiale medier. Det går helt fint, dette er helt vanlig ! Det er barn som sulter der ute! Kan dere ikke heller gjøre noe for disse barna? Jeg er helt sikker på at CBE sine barn ikke trenger å reddes av dere ❤️

Hm, hva om CBE brukte sin påvirkningskraft (i den grad hun fortsatt har noen) til å gjøre noe for barn som sulter? Hva om hun i stedet for å bli sponset, ba sponsorene om å gi de varme og fine barneklærne til barn som fryser og ikke har råd til å kjøpe slike klær selv? Og hva om hun sluttet å bruke sine egne barn som utstillingsdukker, og lot dem få velge selv om de vil være med i dette sirkuset når de blir litt større (slik hun sa hun skulle gjøre da førstemann ble født)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Shopaholic skrev:

Hvis familietiden hadde vært så dyrebar og fantastisk som hun sier, hadde hun ikke hatt dette behovet for å vise det fram. Det er noe som skurrer når behovet faktisk er der.

Dette.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...