Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Xstrella skrev:

Full utlevering av barnebursdag. Skulle ikke de skjerme barna??

De bør ansette et menneske som kan hjelpe dem. En rådgiver eller noe i den duren da uttalelsene deres skader dem personlig. Det er ikke bare virksomheten som mister sin troverdighet. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

De bør ansette et menneske som kan hjelpe dem. En rådgiver eller noe i den duren da uttalelsene deres skader dem personlig. Det er ikke bare virksomheten som mister sin troverdighet. 

Håper virkelig Mads Hansen kommer på banen her. Hvem går i utebursdag stivpyntet og stivsminket? Jeg kom plutselig over snappen hennes. Følger ikke verken ig eller snap, så da ligger den offentlig. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xstrella skrev:

Håper virkelig Mads Hansen kommer på banen her. Hvem går i utebursdag stivpyntet og stivsminket? Jeg kom plutselig over snappen hennes. Følger ikke verken ig eller snap, så da ligger den offentlig. 

Jeg tviler på at han vil forta seg noe.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Louiah skrev:

«Ektemannen er veldig fornøyd med å endelig kunne sove om nettene igjen» 

Vent. Så det var bare på bloggen barna sov natten gjennom begge to fra 4. mnd. alder pga rutiner? 

Og at de trenger mer plass og tid for å få et 3. barn? 

LKE kom ikke heldig ut av dette intervjuet...

Er det noen av disse 2 som kommer godt ut av noe når de har vært å uttalt seg?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Louiah skrev:

Vent. Så det var bare på bloggen barna sov natten gjennom begge to fra 4. mnd. alder pga rutiner? 

Mulig noen andre i familien sov godt om natta når andre måtte opp med barn? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Louiah skrev:

Hehehe det la jeg merke til også. Har vært masse folk i kommentarfeltet i flere år av typen utslitte småbarnsmødre som spør «hvordan får du det til» også har hun fortalt om gode vaner og rutiner og bla bla.

Høres ut som han bekrefter det de fleste har trodd uansett- at det var en sannhet med modifikasjoner. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
1 minutt siden, Kleenex skrev:

Frua sier at hun er ydmyk, på ig? Joda, den var ny.. 

Leken med språket har gått litt over styr, ser jeg. Nå redefineres altså ordenes betydning også. Fredagskveldene i stue 1/2/3 på whiskey-sour-fylla med "Norges Lover" og fire flasker korrekturlakk får nå selskap av "Norsk Ordbok". Good times!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig takknemlig og veldig ydmyk. Og takknemlig. Ikke minst. Takknemlig for alle leserne som har fulgt....og da fortsatte jeg direkte inn i Pernille Sørensens eminente video. Assossieringsevnen gikk beklageligvis over styr. Men jeg blir så lett revet med av ydmykhet og takknemlighet jeg da. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle

Får en følelse av at CBE har takket nei til Bloggerne tidligere sesonger fordi de har følt seg for fine for å delta, litt slik at ‘vi er da bedre enn det’. CBE var tross alt norges største blogger med en hel haug av lesere, og var titt og ofte å se i andre media. De hadde flere større samarbeidspartnere før, de uttalte selv at de ville velge eksklusive samarbeidspartnere fordi de kunne velge og vrake, og de tjente veldig godt på det. Good Morning America ringte pga 4-dager-etter-fødsel-bilde, det er jo litt Big deal å bli lagt merke til i utlandet. Da Bloggerne startet, var det ikke så store navn med, og tror ikke de ønsket å bli forbundet med den TV-serien.

CBE tjener nok gode penger enda, men tror de merker den gradvise nedgangen i popularitet de har hatt. Ingen ringte fra USA etter magebilde nr 2. Det spørs om de kan velge å vrake i samarbeidspartnere lenger. Føler deres deltagelse i Bloggerne er litt sånn krampeaktig forsøk på å oppnå ny storhetstid. Det toget både tror, og håper jeg, er gått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, SelinaKyle skrev:

Får en følelse av at CBE har takket nei til Bloggerne tidligere sesonger fordi de har følt seg for fine for å delta, litt slik at ‘vi er da bedre enn det’. CBE var tross alt norges største blogger med en hel haug av lesere, og var titt og ofte å se i andre media. De hadde flere større samarbeidspartnere før, de uttalte selv at de ville velge eksklusive samarbeidspartnere fordi de kunne velge og vrake, og de tjente veldig godt på det. Good Morning America ringte pga 4-dager-etter-fødsel-bilde, det er jo litt Big deal å bli lagt merke til i utlandet. Da Bloggerne startet, var det ikke så store navn med, og tror ikke de ønsket å bli forbundet med den TV-serien.

CBE tjener nok gode penger enda, men tror de merker den gradvise nedgangen i popularitet de har hatt. Ingen ringte fra USA etter magebilde nr 2. Det spørs om de kan velge å vrake i samarbeidspartnere lenger. Føler deres deltagelse i Bloggerne er litt sånn krampeaktig forsøk på å oppnå ny storhetstid. Det toget både tror, og håper jeg, er gått. 

Jeg tror du har veldig rett. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, loffen skrev:

Æsj, har alle utenom meg Sumo eller? 

Trodde det var første episode kl 21:30. :sukk: 

Du er ikke alene ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, loffen skrev:

Æsj, har alle utenom meg Sumo eller? 

Trodde det var første episode kl 21:30. :sukk: 

Fikk to mnd til 99 så slo til. Ikke pga bloggerene da, men ligger her nyoperert og dårlig underholdning er bedre enn ingen underholdning. 

Og til saken; syntes de eksponerte barna for mye i den første episoden. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Blogger Caroline Berg Eriksen (31) er blitt mer varsom når det kommer til å dele bilder av døtrene med offentligheten. Her forklarer hun hvorfor":  https://youtu.be/sxP_-H6Lrmc

CBE uttaler blant annet der ".. det skal ikke være slik fronting av barn da, men i og med at vi er en familie, og de følger meg litt i dagliglivet, så må de på en måte være litt til stede, men det er veldig anonymt og veldig fint...". 

Dere som har sett 1. episoden, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Jeg satt faktisk med åpen munn av innledningen. Ungene på rommet, de prater osv, filmet rett forfra (moren er mer fra siden i denne sekvensen...).

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Asti skrev:

"Blogger Caroline Berg Eriksen (31) er blitt mer varsom når det kommer til å dele bilder av døtrene med offentligheten. Her forklarer hun hvorfor":  https://youtu.be/sxP_-H6Lrmc

CBE uttaler blant annet der ".. det skal ikke være slik fronting av barn da, men i og med at vi er en familie, og de følger meg litt i dagliglivet, så må de på en måte være litt til stede, men det er veldig anonymt og veldig fint...". 

Dere som har sett 1. episoden, stemmer det?

1. episode var en katastrofe når det kommer til anonymt...

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...