Snaskesnusken Skrevet 11. september 2018 #60641 Skrevet 11. september 2018 57 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Hun spurte faktisk om det var noen som synes det var en god ide 🙈 Altså at man skal se på CBE mens CBE ser på seg selv... Altså, SER de det ikke? Og de som svarer henrykt at det er en super ide, må da tulle med henne? Man begynner vel å tro at begrepet narsissisme får en ny og utvidet betydning. Hjelpeogtrøste altså. Når har jo virksomheten avslørt at de redigerer lesernes kommentarer på bloggen. Spørsmålet her er i hvilken grad redigerer de? Er dette kommentarer skrevet av ekte lesere? Er kommentarene pyntet på ? 20
Populært innlegg Miranda16 Skrevet 11. september 2018 Populært innlegg #60642 Skrevet 11. september 2018 At han valgte å slutte med fotballen stemmer ikke, han fikk ikke fornyet kontrakten og fikk ikke "signa" med noen andre klubber. 74
Gjest Saul Skrevet 11. september 2018 #60643 Skrevet 11. september 2018 Hva annet skal man prate om i et program som omhandler en selv? Bloggere har et annet oppmerksomhetsbehov enn folk flest.
Viking-girl Skrevet 11. september 2018 #60644 Skrevet 11. september 2018 (endret) 10 minutter siden, Miranda16 skrev: At han valgte å slutte med fotballen stemmer ikke, han fikk ikke fornyet kontrakten og fikk ikke "signa" med noen andre klubber. Eksakt !! Til og med dette må de pynte på. Lars Kristian Eriksen har aldri vært noen fotballspiller i toppsjiktet. Endret 11. september 2018 av Viking-girl 41
Gjest Snøsøta Skrevet 11. september 2018 #60645 Skrevet 11. september 2018 2 timer siden, Zeitgeist skrev: Så den CBE man har møtt på bloggen og alle dens satelitter i snart ti år er ikke i nærheten av den ekte CBE. Den CBE man nå møter på TV-skjermen, er heller ikke den ekte CBE. Hvem i all verden er den ekte CBE? Dette er så absurd at jeg lurer på om det hele er et kunstprosjekt av det mer surrealistiske slaget som har gått fullstendig over styr. Vi får vel vente på selvbiografien... Caroline Berg Knausgård - Min kamp. Lanseres sammen med en coffee table bokserie - Caroline som gravid, Caroline ser på fattige folk fra luksussuiter, Caroline i høye heler - i snøen, på fjellet, med småbarn og ikke minst - Caroline med buksa nede: På forsiden av magasiner; uten truse; og - tatt med buksa nede gjennom år med kontroverser.
Gjest formula Skrevet 11. september 2018 #60646 Skrevet 11. september 2018 8 minutter siden, Snøsøta skrev: Vi får vel vente på selvbiografien... Caroline Berg Knausgård - Min kamp. Lanseres sammen med en coffee table bokserie - Caroline som gravid, Caroline ser på fattige folk fra luksussuiter, Caroline i høye heler - i snøen, på fjellet, med småbarn og ikke minst - Caroline med buksa nede: På forsiden av magasiner; uten truse; og - tatt med buksa nede gjennom år med kontroverser. 6 bind à ca 500 sider. Det blir saker!
Gjest Glufseguri Skrevet 11. september 2018 #60647 Skrevet 11. september 2018 3 minutter siden, formula skrev: 6 bind à ca 500 sider. Det blir saker! Lydbok!😆
Gjest formula Skrevet 11. september 2018 #60648 Skrevet 11. september 2018 (endret) 56 minutter siden, Glufseguri skrev: Lydbok!😆 Storytel. Boka blir lest av forfatteren selv😮 Med babystemme Endret 11. september 2018 av formula
virkelig Skrevet 11. september 2018 #60649 Skrevet 11. september 2018 22 minutter siden, Viking-girl skrev: Eksakt !! Til og med dette må de pynte på. Lars Kristian Eriksen har aldri vært noen fotballspiller i toppsjiktet. Han har nå kunnet leve av å spille fotball i mange år, det er ikke så mange som kan det. han har spilt for en av de størte klubbene i Norge. Alle kan ikke dra til utlandet og være best eller floppe i utenlandske klubber som nange norske spillere gjør. Han var vel på noen landslag også som ungdom. Men han har kunnet leve av noe han brant for og han spilte for den høyeste divisjonen i Norge i flere år. Om han ikke fikk kontrakt eller ønsket spille mer kan du ikke dokumentere ? Han var vel en del plaget av skader og gjorde kanskje lurt i å legge opp, ikke presse maks ut av det som mange norske gjør . 9
Gjest Fvonk Skrevet 11. september 2018 #60650 Skrevet 11. september 2018 8 minutter siden, formula skrev: Storytel. Boka blir lest av forfatteren selv😮 Med bonuslydfil: "CBE reagerer på CBE som leser Min Kamp av CBE."
Populært innlegg Hege899 Skrevet 11. september 2018 Populært innlegg #60651 Skrevet 11. september 2018 16 minutter siden, virkelig skrev: Han har nå kunnet leve av å spille fotball i mange år, det er ikke så mange som kan det. han har spilt for en av de størte klubbene i Norge. Alle kan ikke dra til utlandet og være best eller floppe i utenlandske klubber som nange norske spillere gjør. Han var vel på noen landslag også som ungdom. Men han har kunnet leve av noe han brant for og han spilte for den høyeste divisjonen i Norge i flere år. Om han ikke fikk kontrakt eller ønsket spille mer kan du ikke dokumentere ? Han var vel en del plaget av skader og gjorde kanskje lurt i å legge opp, ikke presse maks ut av det som mange norske gjør . Det er imponerende hvor mye du vet om de ansatte i bedriften CBE🤓 62
Rev. Revenge Skrevet 11. september 2018 #60652 Skrevet 11. september 2018 1 time siden, Miranda16 skrev: At han valgte å slutte med fotballen stemmer ikke, han fikk ikke fornyet kontrakten og fikk ikke "signa" med noen andre klubber. Legger ved denne artikkelen, der man kan lese at han tydelig ikke var førstevalg av flere grunner. Godt mulig han valgte å legge opp på grunnlag av det som er beskrevet. https://www.dagsavisen.no/fredrikstad24/eriksen-bade-08-og-ffk-interessant-1.786629 15
Rev. Revenge Skrevet 11. september 2018 #60653 Skrevet 11. september 2018 9 minutter siden, Hege899 skrev: Det er imponerende hvor mye du vet om de ansatte i bedriften CBE🤓 Og råkjapp med infoen!🙂 32
Jobbermedbarn Skrevet 11. september 2018 #60654 Skrevet 11. september 2018 18 minutter siden, virkelig skrev: Han har nå kunnet leve av å spille fotball i mange år, det er ikke så mange som kan det. han har spilt for en av de størte klubbene i Norge. Alle kan ikke dra til utlandet og være best eller floppe i utenlandske klubber som nange norske spillere gjør. Han var vel på noen landslag også som ungdom. Men han har kunnet leve av noe han brant for og han spilte for den høyeste divisjonen i Norge i flere år. Om han ikke fikk kontrakt eller ønsket spille mer kan du ikke dokumentere ? Han var vel en del plaget av skader og gjorde kanskje lurt i å legge opp, ikke presse maks ut av det som mange norske gjør . Nå skrev vel @Viking-girl at han aldri har vært en spiller i toppsjiktet, og det stemmer vel overens med det du også skriver? Han har spilt på høyeste nivå i Norge i en helt ok klubb i norsk målestokk. Han har aldri vært på A-landslaget, han har aldri spilt for et utenlandsklubb, flopp eller ikke så ligger jo det over det nivået LKE har vært på, så jeg kan ikke se at hun har feil i at han aldri har vært i toppsjiktet? Norsk fotball er rimelig lavt rangert i fotballverden for å si det mildt, selv om man har fått frem noen talenter oppigjennom, så jeg synes Viking-girl treffer godt med påstanden sin. Når det gjelder at han ikke fikk fornyet kontrakt mener jeg at det har vært dokumentert her tidligere? Han satt så og si kontinuerlig på benken i sin siste sesong i Odd og for oss som følger med i fotball, er det ganske tydelige signaler på at du er på vei ut av klubben (mulig det var noen skader også, men det var ikke bare det...). 44
virkelig Skrevet 11. september 2018 #60655 Skrevet 11. september 2018 11 minutter siden, Hege899 skrev: Det er imponerende hvor mye du vet om de ansatte i bedriften CBE🤓 Det er vel ikke akkurat ijnformasjon som ikke er offentlig, og er man litt inne i fotball Norge så følger en med og kjenner til de forskjellige spillerne. Vet ikke mer enn det som deles i blogg og media , og om det imponerer deg så skal det ikke mye til 4
virkelig Skrevet 11. september 2018 #60656 Skrevet 11. september 2018 3 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Nå skrev vel @Viking-girl at han aldri har vært en spiller i toppsjiktet, og det stemmer vel overens med det du også skriver? Han har spilt på høyeste nivå i Norge i en helt ok klubb i norsk målestokk. Han har aldri vært på A-landslaget, han har aldri spilt for et utenlandsklubb, flopp eller ikke så ligger jo det over det nivået LKE har vært på, så jeg kan ikke se at hun har feil i at han aldri har vært i toppsjiktet? Norsk fotball er rimelig lavt rangert i fotballverden for å si det mildt, selv om man har fått frem noen talenter oppigjennom, så jeg synes Viking-girl treffer godt med påstanden sin. Når det gjelder at han ikke fikk fornyet kontrakt mener jeg at det har vært dokumentert her tidligere? Han satt så og si kontinuerlig på benken i sin siste sesong i Odd og for oss som følger med i fotball, er det ganske tydelige signaler på at du er på vei ut av klubben (mulig det var noen skader også, men det var ikke bare det...). Det er vel måten det skrives på . Tror ikke noen sitter på dokumentasjon om at han ikke fikk fornyet kontrakt, mener jeg leste i et intervju med han at han ville ha klubber i nærheten av Sarpsborg innenfor en viss radius. Og om en ikke kjenner de som sitter med spillerkjøp og kontrakter i alle klubbene rundt omkring så blir dette ren spekulasjon at han ikke fornyet kontrakt. Når en spiller signaliserer at han vil bort og ikke fornyer kontrakt så er det ofte slik at vedkommende blir satt på benken. 3
Snaskesnusken Skrevet 11. september 2018 #60657 Skrevet 11. september 2018 9 minutter siden, virkelig skrev: Det er vel måten det skrives på . Tror ikke noen sitter på dokumentasjon om at han ikke fikk fornyet kontrakt, mener jeg leste i et intervju med han at han ville ha klubber i nærheten av Sarpsborg innenfor en viss radius. Og om en ikke kjenner de som sitter med spillerkjøp og kontrakter i alle klubbene rundt omkring så blir dette ren spekulasjon at han ikke fornyet kontrakt. Når en spiller signaliserer at han vil bort og ikke fornyer kontrakt så er det ofte slik at vedkommende blir satt på benken. Han var ikke god nok. Slik er livet noen ganger.. 29
Snaskesnusken Skrevet 11. september 2018 #60658 Skrevet 11. september 2018 Med tanke på kommentarjuks og redigering av kommentarer på CBE blogg, samt manglende forståelse av norsk lovverk og pågående barneeksponering i sosiale medier er ikke denne mannens ord verdt fem flate øre, @virkelig! 27
FruRosa Skrevet 11. september 2018 #60659 Skrevet 11. september 2018 (endret) Slettet. Modererte meg selv. Endret 11. september 2018 av FruRosa 8
Klaraku78 Skrevet 11. september 2018 #60660 Skrevet 11. september 2018 24 minutter siden, virkelig skrev: Det er vel måten det skrives på . Tror ikke noen sitter på dokumentasjon om at han ikke fikk fornyet kontrakt, mener jeg leste i et intervju med han at han ville ha klubber i nærheten av Sarpsborg innenfor en viss radius. Og om en ikke kjenner de som sitter med spillerkjøp og kontrakter i alle klubbene rundt omkring så blir dette ren spekulasjon at han ikke fornyet kontrakt. Når en spiller signaliserer at han vil bort og ikke fornyer kontrakt så er det ofte slik at vedkommende blir satt på benken. Vi vet kanskje ikke om han fikk tilbud om noen nye kontrakt. Men hvis alternativet var å fortsette med fotball eller å blogge, så velger han blogging. Da sier det seg selv at de eventuelle tilbudene han fikk, måtte ha vært begredelige. Jeg tviler på at det er noen andre menn (eller kvinner) som skjønner seg på det valget.. 28
Fremhevede innlegg