Surikatt Skrevet 10. september 2018 #60541 Del Skrevet 10. september 2018 Kan virke som de mister normal dømmekraft for hva som er for mye eksponering etter alle de årene med bilder av seg selv og barna følger derfor med i dragsuget. Det er ikke rart det blir slik når man har en jobb som går ut på å dyrke sitt eget ego og hovedfokuset er meg, meg, meg. Hun burde fått seg en annen type jobb og skiftet litt fokus men det tror jeg faktisk ikke hun er i stand til. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. september 2018 #60542 Del Skrevet 10. september 2018 26 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Tripper stivpyntet rundt på valentinsko en kald høstdag i Sarpsborg. Stiller seg opp foran en blomsterbutikk der LKE har full photo shoot. De er på restaurant og spiser lunsj. Måltidet blir avbrutt flere ganger for oppstilte poseringer. Kan det bli kleinere? 🙈 Det er neppe den «ekte» Caroline vi skal bli kjent med. Deres «Bloggerne» debut er like velregissert som reklamebloggen. Høydepunktet for meg var scenen fra hjemmekontoret hennes. Der henger det innrammede plakater med «Feminism», «Girl Power» etc. 😂 Plakater av Girl power og feminisme er super kleint. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. september 2018 #60543 Del Skrevet 10. september 2018 33 minutter siden, LilleSnupp skrev: Lite nytt. Morgenstellet, avskjed i kjøkkendøra, photoshoot ved en blomsterbutikk og ut å spise lunsj + gnålet om at hun blir dømt utfra bloggen. 😶 En kan begynne å lure på hvilken grad av selvinnsikt og kontakt med virkeligheten bloggerparet har. Selvfølgelig blir CBE & Co dømt ut i fra det narrativet de presenterer i sosiale medier. Foreldre som velger å eksponere mindreårige mens de oppfordrer til et enormt forbruk gir ikke akkurat et godt inntrykk av seg selv. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 10. september 2018 #60544 Del Skrevet 10. september 2018 Nok et koselig intervju med CBE AS.. denne gangen på tv2.no.. CBE er ikke gravid, altså.. ryktene (hvilke?) er avkreftet. LKE sier at hadde de fått et barn til måtte de ikke bare fått seg større bil men også større hus...!? https://www.tv2.no/underholdning/10070752/ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. september 2018 #60545 Del Skrevet 10. september 2018 (endret) 46 minutter siden, Sophia_08 skrev: Nok et koselig intervju med CBE AS.. denne gangen på tv2.no.. CBE er ikke gravid, altså.. ryktene (hvilke?) er avkreftet. LKE sier at hadde de fått et barn til måtte de ikke bare fått seg større bil men også større hus...!? https://www.tv2.no/underholdning/10070752/ Å svare på "rykter" om en nykommer gidder de, men å undra seg eksponeringen av de to de allerede har finter de unna. 🤪 Hvem er de to egentlig på Bloggerne, er de der i regi av seg selv som privatpersoner, eller har Treasures tatt imot betaling for å iscenesette virkeligheten bak bloggen? https://www.vg.no/rampelys/tv/i/nzXdJ/skuffet-isabel-raad-langer-ut-mot-tv-2-serien-bloggerne Endret 10. september 2018 av Revenge of Cthulhu Lenke 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 10. september 2018 #60546 Del Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, Revenge of Cthulhu skrev: Å selv skape rykter om en nykommer gidder de, men å undra seg eksponeringen av de to de allerede har finter de unna. 🤪 Hvem er de to egentlig på Bloggerne, er de der i regi av seg selv som privatpersoner, eller har Treasures tatt imot betaling for å iscenesette virkeligheten bak bloggen? Viktig spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. september 2018 #60547 Del Skrevet 10. september 2018 30 minutter siden, Sophia_08 skrev: Nok et koselig intervju med CBE AS.. denne gangen på tv2.no.. CBE er ikke gravid, altså.. ryktene (hvilke?) er avkreftet. LKE sier at hadde de fått et barn til måtte de ikke bare fått seg større bil men også større hus...!? https://www.tv2.no/underholdning/10070752/ Dette er første gang jeg hører rykter om at bloggeren er gravid.. TV 2 og virksomheten lever tydlelig i sin egen fabrikkerte virtuelle virkelighet. Snakk om å drite seg enda mer ut.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 10. september 2018 #60548 Del Skrevet 10. september 2018 Det har faktisk vært flere kommentarer på bloggen hennes hvor folk skriver at de tror hun er gravid. Alle jeg har sett - er kommet etter at størrelsen på frontpartiet økte. Så det er vel noen som er så "naive" at de tror at det er en graviditet som har økt størrelsen på puppestellet...…. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. september 2018 #60549 Del Skrevet 10. september 2018 2 minutter siden, Berga skrev: Viktig spørsmål! Oppdarerte innlegget mitt med lenke, siden både Rasmussen og Raad nevner honorarer for deltakelse i Bloggerne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 10. september 2018 #60550 Del Skrevet 10. september 2018 Rundt mai sådan ca var det vel et par stykker her inne som lurte på graviditet. Kanskje også en eller annen i kommentarfeltet på bloggen tror jeg. Det var Fruens plutselige intense glede i å vise fram bryster og brystvorter som utløste spekulasjonen. Husker ikke noen har kommentert det siden da. Voldsomt med rykter med andre ord. Bra de fikk naglet dem til jorden. 😜 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. september 2018 #60551 Del Skrevet 10. september 2018 2 minutter siden, Inocybe skrev: Rundt mai sådan ca var det vel et par stykker her inne som lurte på graviditet. Kanskje også en eller annen i kommentarfeltet på bloggen tror jeg. Det var Fruens plutselige intense glede i å vise fram bryster og brystvorter som utløste spekulasjonen. Husker ikke noen har kommentert det siden da. Voldsomt med rykter med andre ord. Bra de fikk naglet dem til jorden. 😜 de bygger vel opp spenningskurven til den store avsløringen om - tada!! - nye pupper! Det fine med at vi har gjettet alt på forhånd, er at vi slipper å se på dette mølet. Jeg har forresten gjettet en ting til: Vi kommer ikke til å bli kjent med noen annen Caroline enn hun vi kjenner alt for godt fra før. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. september 2018 #60552 Del Skrevet 10. september 2018 (endret) 10 minutter siden, *Emma* skrev: Det har faktisk vært flere kommentarer på bloggen hennes hvor folk skriver at de tror hun er gravid. Alle jeg har sett - er kommet etter at størrelsen på frontpartiet økte. Så det er vel noen som er så "naive" at de tror at det er en graviditet som har økt størrelsen på puppestellet...…. Såpass.. All fokus på alkohol og kropp på insta samt bloggen, særlig med oppmerksomhet mot stram mage og enkelte lesere spør om bloggeren er gravid.. jaja Endret 10. september 2018 av Snaskesnusken 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. september 2018 #60553 Del Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, MissLucy skrev: det der er ikke e gyldig logisk resonnement altså! Glad i fotografi er IKKE det samme som å ta selfies!! Nei, nettopp 😏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 10. september 2018 #60554 Del Skrevet 10. september 2018 27 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Oppdarerte innlegget mitt med lenke, siden både Rasmussen og Raad nevner honorarer for deltakelse i Bloggerne. Hm ... Ser ikke noen lenke, men det er uansett viktig å gjøre oppmerksom på bloggernes dobbel-trippelrolle. Hvem er det vi ser i programmet, tro ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 10. september 2018 #60555 Del Skrevet 10. september 2018 Og de hadde ikke fått plass til et tredje barn i det huset, nei. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hege899 Skrevet 10. september 2018 Populært innlegg #60556 Del Skrevet 10. september 2018 De hadde trengt mer tid dersom de skulle hatt et barn til... Tuller du, LKE?? Kanskje dere hadde hatt mer tid dersom dere ikke redigerte bilder, kommentarer og malte en hel nisselandsby hvit! 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emilie112 Skrevet 10. september 2018 Populært innlegg #60557 Del Skrevet 10. september 2018 Haha, har sett episoden på bloggerne og ler godt. Cbe sier «folk blir irritert fordi jeg har det pent og ryddig» 😂😂🤣 hjelpe meg, snakk om å bo på en annen planen. Tror hun folk blir provosert av at hun har det ryddig? og ja, her var det alle mann til pumpene og kjemp komisk at mor på 30 har mer babystemme enn barna. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 10. september 2018 Populært innlegg #60558 Del Skrevet 10. september 2018 Det var faktisk verre enn jeg trodde. Barn: check, manglende selvinnsikt (kritikk pga rydding?) check, selvsentrert (snakker om seg selv konstant) check. Hvis de tror at imaget forbedres av dette, tar de feil. Inntrykket av dem forsterkes. De er ikke annet enn tanketomme mennesker som ikke gjør noe nytte for samfunnet. 89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. september 2018 #60559 Del Skrevet 10. september 2018 32 minutter siden, Kollontaj skrev: Det var faktisk verre enn jeg trodde. Barn: check, manglende selvinnsikt (kritikk pga rydding?) check, selvsentrert (snakker om seg selv konstant) check. Hvis de tror at imaget forbedres av dette, tar de feil. Inntrykket av dem forsterkes. De er ikke annet enn tanketomme mennesker som ikke gjør noe nytte for samfunnet. Så da er det en annen Caroline seerne blir kjent med allikevel? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. september 2018 #60560 Del Skrevet 10. september 2018 1 time siden, Kollontaj skrev: Det var faktisk verre enn jeg trodde. Barn: check, manglende selvinnsikt (kritikk pga rydding?) check, selvsentrert (snakker om seg selv konstant) check. Hvis de tror at imaget forbedres av dette, tar de feil. Inntrykket av dem forsterkes. De er ikke annet enn tanketomme mennesker som ikke gjør noe nytte for samfunnet. Fikk helt «Krystle fra Dynastiet» vibber 🙈 tragikomisk! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg