Skrottefar Skrevet 9. september 2018 #60501 Del Skrevet 9. september 2018 Det er vel bare å sende et oppfølgingsspørsmål til MH om det er andre grunner, som f.eks LKE, at han ikke har noe å si om CBE-bloggen når han er på sine tokt mot bloggere 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 9. september 2018 Forfatter #60502 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) 2 timer siden, Asti skrev: @Kalunka det går kanskje an å vise til https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/Kommentar-Caroline-Berg-Eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-Det-er-kanskje-lov_-men-ikke-greit--Sarah-Sorheim Det ble prøvd for noen uker siden, jeg hadde en kjapp passiar med ham i fbm første gangen han satte fokus på Anna Rasmussen: https://imgur.com/a/oege0Uk Endret 9. september 2018 av Ultiva 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 9. september 2018 #60503 Del Skrevet 9. september 2018 6 minutter siden, Ultiva skrev: Det ble prøvd for noen uker siden, jeg hadde en kjapp passiar med ham i fbm første gangen han satte fokus på Anna Rasmussen: https://imgur.com/a/oege0Uk Bra at du gjorde et forsøk. Forstår jeg det slik at han ikke svarte? I så fall sier det en hel del og ut fra dine poster kan ha ikke lenger sies å være uinformert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Max Potente Skrevet 9. september 2018 #60504 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) Jeg har hele tiden hatt sansen for Mads og hans effektive måte å få budskapet sitt ut på. Nå begynner jeg derimot å få en litt dårlig smak i munnen, for det begynner å minne meg litt om Lars-Kristian Eriksens utallige krangler med unge kvinner. -Utelukkende unge kvinner, for han våger tilsynelatende ikke å krangle med noen på sin egen størrelse. Forhåpentligvis så kan Mads enten gå litt i tenkeboksen eller faktisk ta seg tid til å forklare hvorfor det er greit at CBE & LKE gjør alt det som han kritiserer de andre for. Implantatene er kanskje ikke like store og barna blir kanskje eksponert på en mer "delikat" måte, men det at det hele presenteres i en mer spiselig form gjør det ikke noe bedre, mener jeg. Snarere tvert imot. Endret 9. september 2018 av Max Potente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 9. september 2018 #60505 Del Skrevet 9. september 2018 1 minutt siden, Max Potente skrev: Jeg har hele tiden hatt sansen for Mads og hans effektive måte å få budskapet sitt ut på. Nå begynner jeg derimot å få en litt dårlig smak i munnen, for det minner litt om Lars-Kristian Eriksens utallige krangler med unge kvinner. -Utelukkende unge kvinner, for han våger tilsynelatende ikke å krangle med noen på sin egen størrelse. Forhåpentligvis så kan Mads enten gå litt i tenkeboksen eller faktisk ta seg tid til å forklare hvorfor det er greit at CBE & LKE gjør alt det som han kritiserer de andre for. Implantatene er kanskje ikke like store og barna blir kanskje eksponert på en mer "delikat" måte, men det at det hele presenteres i en mer spiselig form gjør ikke det hele noe bedre, mener jeg. Heller tvert imot. Mitt poeng også! Takk 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 9. september 2018 #60506 Del Skrevet 9. september 2018 8 minutter siden, Max Potente skrev: Jeg har hele tiden hatt sansen for Mads og hans effektive måte å få budskapet sitt ut på. Nå begynner jeg derimot å få en litt dårlig smak i munnen, for det minner litt om Lars-Kristian Eriksens utallige krangler med unge kvinner. -Utelukkende unge kvinner, for han våger tilsynelatende ikke å krangle med noen på sin egen størrelse. Forhåpentligvis så kan Mads enten gå litt i tenkeboksen eller faktisk ta seg tid til å forklare hvorfor det er greit at CBE & LKE gjør alt det som han kritiserer de andre for. Implantatene er kanskje ikke like store og barna blir kanskje eksponert på en mer "delikat" måte, men det at det hele presenteres i en mer spiselig form gjør det ikke noe bedre, mener jeg. Snarere tvert imot. Ikke at det er en unnskyldning, men har alltid forstått det som at Mads Hansen kommenterer de yngre bloggerne fordi hans følgere ofte er yngre. For han er det uinteressant å ta for seg CBE og Anne Brith fordi det er voksne damer som følger dem (i hans hode kanskje?) og det derfor er mennesker hans følgere ikke vet hvem er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 9. september 2018 #60507 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) 29 minutter siden, Ultiva skrev: Det ble prøvd for noen uker siden, jeg hadde en kjapp passiar med ham i fbm første gangen han satte fokus på Anna Rasmussen: https://imgur.com/a/oege0Uk Tusen takk. Jeg tenker at Mads Hansen selv må bestemme hva han vil ta opp, men det blir helt feil hvis han i pm-er gir uttrykk for at cbe&co sin bruk av barna i sine SoMe-kanaler ikke er (minst like) kritikkverdig. Viser til "Carolinebergeriksen.no - Bruk av barn i sosiale medier": https://imgur.com/a/svoRE Endret 9. september 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. september 2018 #60508 Del Skrevet 9. september 2018 Kanskje Mads Hansen burde få overbrakt hele imgursamlingen, så han kan oppdatere seg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 9. september 2018 #60509 Del Skrevet 9. september 2018 Kom til å tenke på noe. Treasures/Cbe.no har valgt å delta i realityshowet Bloggerne. Hva er det kjent for? Utlevering av blant annet bloggerbarn. Ved å delta, så mener jeg at de støtter programmet og alt hva det har stått for og kommer til å stå for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 9. september 2018 #60510 Del Skrevet 9. september 2018 5 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Kanskje Mads Hansen burde få overbrakt hele imgursamlingen, så han kan oppdatere seg. Den inneholder ikke dokumentasjon av cbe.no sitt bruk av barn i sine SoMe-kanaler. Der har gått en grense for min del, da jeg ikke ønsker å lagre det. Det er gale nok at cbe.no selv gjør det. Det som ligger lagret er hva andre har skrevet om cbe.no sitt bruk av barn. Jeg har forresten lagt merke til at de har flyttet mer og mer av eksponeringen over på instastory, men de siste dagene har det vært stille... Vi får håpe at det skyldes BOTB sitt innlegg - https://bloggomtoppbloggere.com/2018/09/06/10-gjesteinnlegg/ . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 9. september 2018 #60511 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) Slettet Endret 9. september 2018 av Kariannne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 9. september 2018 Forfatter #60512 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) 3 timer siden, Liver skrev: Dumt at Mads ikke tørr eller kan sette lys på CBE's virksomhet. Ble oppriktig skuffa siden han ikke ser på fruens dukke reklame som over grensen. Jeg vil også presisere at min samtale med MH på Instagram var for 7 uker siden; like etter at han postet innlegget "en eneste dag hvor mamma ikke bruker meg i jakten på annonseinntekter": https://www.instagram.com/p/Blil94RHKiD/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1m8egnqez3m9n Altså 6 uker før Rasmussens "spesial-dukke" ble lansert. Vår passiar foregikk da slik: https://imgur.com/a/oege0Uk Det at Aftenpostens kulturredaktør Sarah Sørheim valgte å kritisere CBE for å bruke sin mindreårige som annonse - vel det gadd Mads Hansen altså ikke engang å svare på. Til tross for sitt "brennende engasjement" for Annas datter 🙄 Endret 9. september 2018 av Ultiva 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. september 2018 #60513 Del Skrevet 9. september 2018 43 minutter siden, Asti skrev: Den inneholder ikke dokumentasjon av cbe.no sitt bruk av barn i sine SoMe-kanaler. Der har gått en grense for min del, da jeg ikke ønsker å lagre det. Det er gale nok at cbe.no selv gjør det. Det som ligger lagret er hva andre har skrevet om cbe.no sitt bruk av barn. Jeg har forresten lagt merke til at de har flyttet mer og mer av eksponeringen over på instastory, men de siste dagene har det vært stille... Vi får håpe at det skyldes BOTB sitt innlegg - https://bloggomtoppbloggere.com/2018/09/06/10-gjesteinnlegg/ . Vet at imgursamlingen ikke inneholder den type dokumentasjon. Men hvis MH skal beholde litt integritet og ikke bare være en Insta-bajas som sparker nedover, så burde han sette seg inn i nettopp hva eksponering av barn dreier seg om i det fulle og hele. Akkurat nå fremstår han bare som atter en klikk-profil, ikke så langt unna de han "avdekker". 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 9. september 2018 #60514 Del Skrevet 9. september 2018 1 time siden, Vitting skrev: Ikke at det er en unnskyldning, men har alltid forstått det som at Mads Hansen kommenterer de yngre bloggerne fordi hans følgere ofte er yngre. For han er det uinteressant å ta for seg CBE og Anne Brith fordi det er voksne damer som følger dem (i hans hode kanskje?) og det derfor er mennesker hans følgere ikke vet hvem er. Nja. Han var jo mest kjent for spårtsklubben og som fotballspiller, så en del følgere er nok voksne sportsinteresserte folk. Så gikk han i gang med harselas over PH-deltakere og bloggere og da ble sank nok gjennomsnittalderen betraktelig. Synes forøvrig ikke at det er et godt argument for genuinitet at han tilpasser innholdet til følgerne. Har du et engasjement for noe så bør det jo være uavhengig av følgerne. I det øyeblikket du begynner å bry deg for mye om å tilpasse meningene dine til følgerne, da taper du raskt integritet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 9. september 2018 #60515 Del Skrevet 9. september 2018 45 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Vet at imgursamlingen ikke inneholder den type dokumentasjon. Men hvis MH skal beholde litt integritet og ikke bare være en Insta-bajas som sparker nedover, så burde han sette seg inn i nettopp hva eksponering av barn dreier seg om i det fulle og hele. Akkurat nå fremstår han bare som atter en klikk-profil, ikke så langt unna de han "avdekker". Skal du ha han til å ta for seg funkygine, eller er det kun CBE som er i alles interesse nå. CBE er hverken størst eller verst når det kommer til utleveroing av barn . Der slår funkygine hun alle dager, i alle kanaler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 9. september 2018 #60516 Del Skrevet 9. september 2018 7 minutter siden, virkelig skrev: Skal du ha han til å ta for seg funkygine, eller er det kun CBE som er i alles interesse nå. CBE er hverken størst eller verst når det kommer til utleveroing av barn . Der slår funkygine hun alle dager, i alle kanaler Syns du skal hinte til MH om Funkygine 👍 Du virker til å ha oversikt over og følge godt med på hennes SoMe. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 9. september 2018 #60517 Del Skrevet 9. september 2018 2 minutter siden, Inocybe skrev: Syns du skal hinte til MH om Funkygine 👍 Du virker til å ha oversikt over og følge godt med på hennes SoMe. Hvorfor skal jeg det ? Men jeg får opp vedkommende på IG og ser utleveringen og i reklame for bloggerne, så vet hun er en versting, med halvnakne barn i alle settinger . Støtter ikke MH i det han driver med, men artig at mange håper med alt de har at han skal ta for seg CBE. Det ville vel reddet dagene for mange. Men nå starter vel bloggerne til uken så da blir det lliv 🙈 . Regner det som garantert at tastatur får kjørt seg etterpå da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. september 2018 #60518 Del Skrevet 9. september 2018 12 minutter siden, virkelig skrev: Skal du ha han til å ta for seg funkygine, eller er det kun CBE som er i alles interesse nå. CBE er hverken størst eller verst når det kommer til utleveroing av barn . Der slår funkygine hun alle dager, i alle kanaler Du må da gjerne varsle Mads Hansen om Funkygine selv, siden du poengterer at du har interesse for eksponeringen Funkygine bedriver. Denne tråden handler om cbe.no. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 9. september 2018 #60519 Del Skrevet 9. september 2018 Akkurat nå, Revenge of Cthulhu skrev: Du må da gjerne varsle Mads Hansen om Funkygine selv, siden du poengterer at du har interesse for eksponeringen Funkygine bedriver. Denne tråden handler om cbe.no. Hvor har jeg skrevet at jeg har interesse for eksponeringen og poengtert dette ? Ikke jeg som dro MH inn i tråden her. Nevnte det bare siden det var så viktig at MH skulle ta for seg CBE , men F nevnes aldri, kanskje ikke like lett å være kritisk til henne siden hun virker å være super populær. da er det liksom ikke så farlig hva hun driver med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 9. september 2018 #60520 Del Skrevet 9. september 2018 🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg