MissLucy Skrevet 24. august 2018 #59661 Del Skrevet 24. august 2018 2 timer siden, *Prøver igjen* skrev: Datt over Stina blogg på Snapchat, der hun filmer kjapt fra rundt bordet på festen, hvor fruen selv sitter og prater med Anne Brith og utbryter, «Ja, jævla kvinnfolk» lurer på hvem hun refererer til🤪 de søte leserne sikkert 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 24. august 2018 #59662 Del Skrevet 24. august 2018 På 22.8.2018 den 13.24, Emilie112 skrev: https://imgur.com/a/m0hBE8y Legger ved bildet av LKE også som løfte på tunge vekter.. typisk tegn på dobbelt kommunikasjon hos bloggen. Ansiktsuttrykket tilsier at vekten skal være veldig tung å løfte, men musklene i armen sier at armen bare holder i vekten. Morsomt bilde det også. Det faktum at vekten ikke har forlatt gulvet gjør også grimasen overflødig. Med mindre han har vondt noe sted? 🤕 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truka Skrevet 24. august 2018 #59663 Del Skrevet 24. august 2018 1 time siden, FotbaIlflua skrev: Det faktum at vekten ikke har forlatt gulvet gjør også grimasen overflødig. Med mindre han har vondt noe sted? 🤕 Han er dotrengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 24. august 2018 #59664 Del Skrevet 24. august 2018 7 timer siden, *Prøver igjen* skrev: Datt over Stina blogg på Snapchat, der hun filmer kjapt fra rundt bordet på festen, hvor fruen selv sitter og prater med Anne Brith og utbryter, «Ja, jævla kvinnfolk» lurer på hvem hun refererer til🤪 De som ser bilder av frua på stinablogg vil se et mere normalt utseende på henne. Bildene er fra høstlanseringen til tv2. Her ser man muligens noen mindre fordeler enn på cbe.no? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 24. august 2018 #59665 Del Skrevet 24. august 2018 19 minutter siden, Kleenex skrev: De som ser bilder av frua på stinablogg vil se et mere normalt utseende på henne. Bildene er fra høstlanseringen til tv2. Her ser man muligens noen mindre fordeler enn på cbe.no? Hun var veldig pen på bildene på bloggen til hun Stina! Hvorfor vil hun ikke se sånn ut på egen blogg? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 24. august 2018 #59666 Del Skrevet 24. august 2018 Anne B og cbe ser like gamle ut. Ser og tydelig frontpartiet har økt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 24. august 2018 #59667 Del Skrevet 24. august 2018 26 minutter siden, Xstrella skrev: Anne B og cbe ser like gamle ut. Ser og tydelig frontpartiet har økt. Det blir vel å overdrive litt? Ser tydelig at AB er eldre 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 24. august 2018 #59668 Del Skrevet 24. august 2018 1 time siden, Irja skrev: Det blir vel å overdrive litt? Ser tydelig at AB er eldre Ja det er ikke mange årene. AnneB sent i 40 åra og cbe tidlig 40 årene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jhh Skrevet 24. august 2018 #59669 Del Skrevet 24. august 2018 8 minutter siden, Xstrella skrev: Ja det er ikke mange årene. AnneB sent i 40 åra og cbe tidlig 40 årene. Litt voldsomt å kalle det tidlig 40 årene når hun er 31 vel.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 24. august 2018 #59670 Del Skrevet 24. august 2018 4 minutter siden, jhh skrev: Litt voldsomt å kalle det tidlig 40 årene når hun er 31 vel.. Vet hun blir 32, men ja hun ser eldre ut. Klærne og fillersene gjør det. Hun ser mye yngre ut før hun begynte fikse på ansiktet. Min mening. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 24. august 2018 #59671 Del Skrevet 24. august 2018 30 minutter siden, Xstrella skrev: Vet hun blir 32, men ja hun ser eldre ut. Klærne og fillersene gjør det. Hun ser mye yngre ut før hun begynte fikse på ansiktet. Min mening. Hun ser litt eldre ut ja, men ikke over 40.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 24. august 2018 #59672 Del Skrevet 24. august 2018 1 time siden, Irja skrev: Hun ser litt eldre ut ja, men ikke over 40.. Ok, nær 40 da. 38 hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 25. august 2018 #59673 Del Skrevet 25. august 2018 8 timer siden, Irja skrev: Det blir vel å overdrive litt? Ser tydelig at AB er eldre Absolutt! Jeg måtte inn og se på disse bildene selv etter påstandene om at de så "like gamle ut". Bare se på halsen! Synes bildene var lite flatterende for AB sin del, her var aldersforskjellen veldig tydelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 25. august 2018 #59674 Del Skrevet 25. august 2018 1 time siden, Fjugur skrev: Absolutt! Jeg måtte inn og se på disse bildene selv etter påstandene om at de så "like gamle ut". Bare se på halsen! Synes bildene var lite flatterende for AB sin del, her var aldersforskjellen veldig tydelig Utseendet til hun Stina... Det går det jo førti av på dusinet. Ser sånne jenter i tenårene/tyveårene hver eneste dag. Syns iallfall AB og CBE ser litt mer egenartet ut. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 25. august 2018 #59675 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) 3 timer siden, Fjugur skrev: Absolutt! Jeg måtte inn og se på disse bildene selv etter påstandene om at de så "like gamle ut". Bare se på halsen! Synes bildene var lite flatterende for AB sin del, her var aldersforskjellen veldig tydelig * Endret 25. august 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. august 2018 #59676 Del Skrevet 25. august 2018 Synes Caroline ser mye yngre og mere naturlig på bilder som er tatt av andre i en naturlig setting enn de oppstilte «modellbildene» mannen hennes tar, Hun kler å ikke bli redigert (eller, justert lys og skygge på..). 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 25. august 2018 #59677 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Hun er ingen modell rett og slett. Hun blir så anstrengt og, i mange av bedre ord, usympatisk på "modellbildene" sine. Retouchen gjør inntrykket bare enda verre. Det at hun omtrent bare lar seg fotografere fra ene siden, eller med lugg delvis foran ett øye (eller retouchet), skyldes åpenbart at hun har ganske stor forskjell på øynene. Den forskjellen blir jo tydeligere jo mer vipper hun klistrer på seg. Det er like vanlig å ha litt ulike øyne som det er å ha litt ulike bryster. Forfra ser hun veldig annerledes ut. Langt mer levende og normalt søt kvinne. Ser yngre ut på samtlige bilder andre tar. Ergo: Utseendet til frua er det ikke noe i veien med, det er det faktum at enten hun eller fotografen er misfornøyd med utseendet som er problemet. I det minste har hun ikke tatovert forbilde på hånda og skrevet en bok med den tittelen. Endret 25. august 2018 av Sandin 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truka Skrevet 25. august 2018 #59678 Del Skrevet 25. august 2018 Sitat fra dagens innlegg: «Jeg koste meg masse og synes Bloggerne er en kjempefin gjeng å være med, rett og slett utrolig fine folk ❤️ « Klart det, like barn leker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 25. august 2018 #59679 Del Skrevet 25. august 2018 Er AB og CBE blitt nye bestevenninner? Jf. snapper og IG Stories? Og AB bakte vel ei kake eller to til en av de mindreåriges dåp om jeg ikke husker feil . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 25. august 2018 #59680 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) 7 timer siden, Truka skrev: Sitat fra dagens innlegg: «Jeg koste meg masse og synes Bloggerne er en kjempefin gjeng å være med, rett og slett utrolig fine folk ❤️ « Klart det, like barn leker best. Tenker jeg også. Klart det må være behagelig å omgi seg med personer som er like ekshibisjonistiske, utleverende, selvsentrerte og med like lav moral som en selv. Ingen som maser om barns privatliv, kroppspress og reklamemerking. Bare oppbakking og forståelse for plastiske operasjoner og sprøyter her og der. Alle har like stivt ansikt. Klart CBE føler seg akseptert og som hjemme i den gjengen. Innlegget er ryddet for krenkende utsagn. Endret 25. august 2018 av Papirfly 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg