Alice123 Skrevet 28. juli 2018 #58361 Del Skrevet 28. juli 2018 23 minutter siden, BearMama skrev: Boligvideo? Viste de hele eller var det en snutt 😂😂😂😂 Det der var vel bare en snutt, om jeg ikke husker feil. Natt&Dag hadde også et stykke om nevnte video. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 28. juli 2018 #58362 Del Skrevet 28. juli 2018 1 time siden, Skogspike skrev: Det hadde vært interessant å se hvordan dette iscenesatte showet de fremstiller ser ut for ikke-ansatte. Ja, vis oss... Forresten ikke rart da at de må bo på en slik plass nesten uten folk når de styrer slik rundt omkring. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 29. juli 2018 #58363 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) 6 timer siden, Alice123 skrev: Det der var vel bare en snutt, om jeg ikke husker feil. Natt&Dag hadde også et stykke om nevnte video. Herre...jeg trodde det var en spøk det lille jeg så...🤣 Endret 29. juli 2018 av BearMama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 29. juli 2018 Forfatter Populært innlegg #58364 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) På 28.7.2018 den 13.34, Chrisssi skrev: Skjønner ikke frua hvor latterlig det er å svinse rundt i en olivenlund og svinge på skjørtet og fnise og flørte mot kamera mens hun holder på hatten og de vakre små med nøye utvalgte penkjoler og store sløyfer leker lykkelig i bakgrunnen. Det er så hinsides sukkersøtt at man blir sittende og lure på hvilken verden de lever i. Kan det noensinne være skyer i dette paradiset? Det er freaky Når disse er vel hjemme igjen i sin vakre villa kommer sukkersøte billeddryss fra en perfekt ferie for en perfekt familie......and so the story goes.......... Det ble "saltvannskysset hår, vidunderlige venner og 14 helt magiske dager" med fruen poserende med morgenkaffen i vinduet iført gullfarget, rynkete aftenkjole (!) 🧚💝🎉 Unicorns farting rainbows and all that 🎀🦄🐩🌸 https://imgur.com/p3snaye Hun klarte simpelthen ikke å holde seg unna de fine leserne sine lenger (les: sånn passe panikk nå som bloggen var nede på 9. - 10. plass). Hun forteller at de har tatt mengder av fine bilder av henne som hun gleder seg til å gå gjennom og glede leserne med etter hjemkomsten. Denne selvforherligende bloggen har virkelig utspilt sin rolle. Nå er fokuset på pupper, rumpe og eksponering av mindreårige; den velkjente og kontroversielle oppskriften til ti år yngre Anna Rasmussen. Dette haler de neppe i land igjen. Reality-showet Bloggerne kan gi dem et midlertidig blaff, der gjorde de sitt beste for å skape innhold i hverdagen med ekstravagant sponsebursdag til småbarnsfaren og "visningstur" til granka, men de har knapt nok vært innom blogglistens topp 3 siden mars/april. Engasjementet er på bånn med 99,8 % uengasjerte lesere på Instagram og usle 15-20 kommentarer på blogginnlegg. At en del annonsører fremdeles er villige til å betale i dyre dommer for denne eksponeringsflaten er mildt sagt merkelig. Endret 29. juli 2018 av Ultiva 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 29. juli 2018 #58365 Del Skrevet 29. juli 2018 Hvorfor merker hun enkelte bilder med pinterest? Som i det siste innlegget der hun har en kjole som passer bedre for bargata enn middag med småbarn på et søvnig sted. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Le Fay Skrevet 29. juli 2018 #58366 Del Skrevet 29. juli 2018 Slik jeg forstår det kan disse bloggerne trekke fra alt de viser på bloggen i regnskapet sitt (utgift til inntekts ervervelse). Klær, reiser, hotellopphold - så lenge det figurerer i bloggen. Kan tenke meg at det er såpass enkelt som : for at hele familien sin ferie skal kunne kostnadsføres må hele familien figurere på bildene. Så da har man ikke noe "valg", man har valgt en livsstil der alt "må" dokumenteres, for å kunne føres som en utgift før skatt - og dermed spare enorme summer. Det merkeligste med en slik oppvekst er etter min mening at man som liten knapt får oppleve at foreldrene er ordentlig tilstede i opplevelsene, men der de hele tiden må dra fram kameraet og diktere motiver og poseringer - i en helt annen skala enn det som er vanlig blant andre. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. juli 2018 #58367 Del Skrevet 29. juli 2018 Hun har savnet å være «her inne» dvs på bloggen. Hæ? Nøyaktig hva er det man savner? Å distribuere slike bilder som i innlegget? Å skrive teksten til bildene? (For dette er ikke en tekstbasert blogg, den dreier seg om bildene.) Nei, panikken for lesertallene ble for stor, helt klart. (Leser på Bloglovin, tror ikke alle bilder er med der, men igjen; må leserene få stive nippler servert hele tiden? ) 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 29. juli 2018 #58368 Del Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, Morgan Le Fay skrev: Slik jeg forstår det kan disse bloggerne trekke fra alt de viser på bloggen i regnskapet sitt (utgift til inntekts ervervelse). Klær, reiser, hotellopphold - så lenge det figurerer i bloggen. Kan tenke meg at det er såpass enkelt som : for at hele familien sin ferie skal kunne kostnadsføres må hele familien figurere på bildene. Så da har man ikke noe "valg", man har valgt en livsstil der alt "må" dokumenteres, for å kunne føres som en utgift før skatt - og dermed spare enorme summer. Det merkeligste med en slik oppvekst er etter min mening at man som liten knapt får oppleve at foreldrene er ordentlig tilstede i opplevelsene, men der de hele tiden må dra fram kameraet og diktere motiver og poseringer - i en helt annen skala enn det som er vanlig blant andre. Jeg er nok rimelig sikker på at f eks en ferie består av mye mye mer en posering for bilder. Si det tar 10% av tiden. Da gjenstår 90%tilstedeværelse. Tror vi skal droppe å mene på vegne av barna. Farlig vei å gå 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor loff Skrevet 29. juli 2018 #58369 Del Skrevet 29. juli 2018 På 21.7.2018 den 10.55, filifjonka skrev: Når man er på ferie på gamle trakter, roter rundt i bortlagte ting og finner gamle nostalgiske skatter, ja da. Som regel legger man bort barndommens litteratur etter noen sider og sukker, "hva var det man leste"! Ikke vær så nedlatende, da. Og ikke skriv "man legger bort" når du ikke har noe annet enn din egen oppfatning å bygge det på. Skriv "Jeg legger bort". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 29. juli 2018 #58370 Del Skrevet 29. juli 2018 Jeg er bare meget imponert over at nipplene konstant er stive i den varmen. Der kan jeg faktisk si jeg er misunnelig, for mine ser ut som to triste ører i varmen 😅 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor loff Skrevet 29. juli 2018 #58371 Del Skrevet 29. juli 2018 1 time siden, Ultiva skrev: Hun klarte simpelthen ikke å holde seg unna de fine leserne sine lenger altså (les: sånn passe panikk nå som bloggen var nede på 9. - 10. plass). Hun forteller at de har tatt mengder av fine bilder av henne som hun gleder seg til å gå gjennom og glede leserne med etter hjemkomsten. Dette er ren spekulasjon om årsakssammenheng. Jeg kan også spekulere. Some, positive tilbakemeldinger og liker-klikk skaper avhengighet. man MÅ ha sin daglige dose av denne bekreftelsen. Det er et heroin. Eller, å blogge/vise verden hvor man er og hva man gjør er en innarbeidet vane etter å ha vært en dårlig greie i 10 år. Det er rart å bryte vaner. For eksempel. Årssakssammengenger skal man være utrolig forsiktig med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. juli 2018 #58372 Del Skrevet 29. juli 2018 Ryddet for persondebatt og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Le Fay Skrevet 29. juli 2018 #58373 Del Skrevet 29. juli 2018 55 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: Jeg er nok rimelig sikker på at f eks en ferie består av mye mye mer en posering for bilder. Si det tar 10% av tiden. Da gjenstår 90%tilstedeværelse. Tror vi skal droppe å mene på vegne av barna. Farlig vei å gå Da kan du ikke ha fulgt nøye med. Hvis du ser på Instastory og snap et par dager, så vil du se at det ikke er veldig mye som IKKE dokumenteres. Heisen, måltider, turer, lek, bading osv. Og om det så bare er 10% av tiden (hvor har du det tallet fra, forresten) - synes du ikke at det er veldig mye? Poenget er jo at det ikke er ferie i vanlig forstand. Det er jobb. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bun9 Skrevet 29. juli 2018 #58374 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) Jeg leste en artikkel på Daily Mail om opphavet til Christohper Robin (Ole Blumm-bøkene), og dette avsnittet fikk meg til å tenke om CBE og foreldrenes utlevering av barna; Sitat (...) The children’s stories may have been a mere 70,000 words in total, but they were enough to cause pain that would last a lifetime. For the next 60 years, Christopher would angrily go on to claim that his father had exploited precious and important moments from his pivotal childhood years without bothering to consult him first. He was furious that he had never given permission for his childhood to be made public property, and to Christopher, the best-selling books would always be a source of ‘toe-curling, fist-clenching, lip-biting embarrassment’. Takk til alle som orker å bidra til debatten og ta opp kampen mot disse umoralske individene. Jeg vet vitterlig ikke hvordan de tør å gamble på barnas ve og vel for noen kroner i kassa. Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm. Endret 29. juli 2018 av Edie 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. juli 2018 #58375 Del Skrevet 29. juli 2018 Første og siste gang med kløft, uttalte CBE i 2016. Veel... https://www.vg.no/rampelys/i/q5ggo/caroline-berg-eriksen-paa-kjendisgalla-foerste-og-siste-gang-jeg-har-kloeft 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 29. juli 2018 #58376 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) De bildene i vinduskarmen med gullkjole er komiske. Først et bakfra hvor formålet er å vise frem rumpe. Så et forfra men kuttet av hode. Nå kan lesene vente seg et bildedryss med saltvannskysset hår når bare paret får gått igjennom de x antall modellbildene de har tatt av seg selv. Jeg tror ikke jeg kjenner til noen annen blogger i dette landet som er mer kroppsfiksert enn CBE. Det er sykt. (...) Ryddet for persondebatt. Edie, adm. Endret 29. juli 2018 av Edie 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 29. juli 2018 #58377 Del Skrevet 29. juli 2018 2 hours ago, Professor loff said: Ikke vær så nedlatende, da. Og ikke skriv "man legger bort" når du ikke har noe annet enn din egen oppfatning å bygge det på. Skriv "Jeg legger bort". Dagens, takk for latteren... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 29. juli 2018 #58378 Del Skrevet 29. juli 2018 2 timer siden, Kollontaj skrev: Hun har savnet å være «her inne» dvs på bloggen. Hæ? Nøyaktig hva er det man savner? Å distribuere slike bilder som i innlegget? Å skrive teksten til bildene? (For dette er ikke en tekstbasert blogg, den dreier seg om bildene.) Nei, panikken for lesertallene ble for stor, helt klart. (Leser på Bloglovin, tror ikke alle bilder er med der, men igjen; må leserene få stive nippler servert hele tiden? ) Jeg oppfatter det som å nøre opp under venninnefølelsen. Det er en teknikk som er i bruk av flere bloggere hvor de later som bloggen faktisk er et treffpunkt mellom leser og blogger. Problemet med narrativet er jo at det ikke finnes dialog eller toveis-kommunikasjon. Leseren er taus mottaker av hva enn «venninnen» har behov for å vise frem, det være seg hva hun har kjøpt, hva hun skal spise, hvilke trening hun har bedrevet, hvilke sminke hun bruker, hvor perfekt livet hennes er. Hvem ønsker seg ikke en sånn venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 29. juli 2018 #58379 Del Skrevet 29. juli 2018 14 timer siden, Nettejea skrev: Bestevenninna mi er på samme sted som CBE og har fått noen snapper av hvor stor operasjon det er å ta bilder i vannkanten på stranda. Jeg flira godt 🤣 CBE/LKE har alltid sagt at de legger ned mye arbeid i bloggen, så nå bekrefter du jo det. Å ta snapper av andre kun i utdritingsøyemed er skikkelig ufint, forresten. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 29. juli 2018 #58380 Del Skrevet 29. juli 2018 På 27.7.2018 den 23.51, pøbelsara skrev: Det var ikke noe jeg fant på. Jeg vil ikke fortelle deg hvem jeg kjenner i medie-Norge - det er en liten andedam og jeg en anonym på forumet. Men for å si det litt vidt - folk i mediebransjen er ikke unisont enige om at LKEs kommunikasjon er et udelt gode for Treasures AS. Med folk i mediebransjen kan jeg mene feks kommunikasjonsrådgivere, bransjejornalister og andre bransjefolk, medievitere etc. Så det du omtaler som "innsidesirklene i bransjen" er i grunnen folk som jobber med "noe innen media" og har en mening om LKE, tilfeldigvis den samme som din? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg