Liver Skrevet 26. juli 2018 #58161 Del Skrevet 26. juli 2018 Akkurat nå, Surikatt skrev: De fortsetter ferien på IG og snap. De folka logger aldri av. Men, etter oppstyret med MtM så har de ikke lagt ut noe av de mindreårige. Så kan krysse fingrene for at de slipper resten av oppholdet. Om de ansatte i CBE har lyst å vise frem trening og brekki så må de bare det, så lenge det er av de over atten. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 26. juli 2018 #58162 Del Skrevet 26. juli 2018 4 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Hvor selvsentrerte er ikke disse to da de ikke nevner noe som helst om brannen og antall døde / skadde? Det er normalt å ta fokuset bort fra seg selv når landet du besøker opplever en slik krise. CBE; Skjerp dere! Men det er fortsatt ikke en nyhets kanal så hvorfor skal de informete og nevne antall døde/skadde, det er da ikke informasjon hun sitter med noe mer enn det som kommer ut i media ellers. Det blir for dumt, men skjønnert det er agurk tid og lite ellers å pirke på for noen som leter med lupe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 26. juli 2018 #58163 Del Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, virkelig skrev: Hva vet du om det ? Fordi hun ikke skriver om det på bloggen ? Det blir for dumt å pirke på. Skal hun begynne å skrive om dette så bør hun vel engasjere seg i alle brannene her hjemme, i Sverige, vann mangel, bønder som sliter. Hva skulle hun ha skrevet da, det er en forferdelig tragedie men det å skrive noe på det på bloggen sin vil kommet helt feil ut uansett. Vi lar vel ikke alt stoppe opp selv om det er nok branner rundt om i vårt land også, de er på Karpathos og ikke i Athen eller områdene rundt. De fleste blir faktisk emosjonelt påvirket av disse brannene og snakker om hvor fælt det er. Tenk alle de som har mistet alt de eier? Tenk på alle de døde og skadde.. Det finnes viktigere ting i livet en å blogge om svada og selge produkter som ingen egentlig trenger! Av respekt burde de skrevet om dette på bloggen og hvor heldige de er som ikke er berørt av denne katastrofen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 26. juli 2018 #58164 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Nei, hun har virkelig ikke en samfunnsengasjert blogg, men å totalt ignorere at landet de ferierer i opplever en slik tragedie er mildt sagt spesielt! En setning som viser medfølelse er alt som skal til for å ikke fremstå fullstendig som sukkerspinn 6 timer siden, virkelig skrev: Nå har hun skrevet på bloggen at hun tar ferie resten av uka så kanskje det er grunnen. Og dette med at hun ikke har lagt ut noen bilder er muligens samme grunn. De er på ferie og ikke sikkert de har fått med seg oppstyret med disse umodne menneskene som har "SOME krangel". Hva mener du hun skal skrive ja det er helt forferdelig, det sier seg jo selv at det er. Det er ikke så mye å kommentere utover det som står i aviser uansett. Det blir liksom bare noe ekstra å pirke på bloggeren for, er det fordi hun har vært så glad for solskinn og flotte dager at det blir feil ? Eller fordi hun er i Hellas det blir feil ? Hun annonserte på forhånd at hun kom til å ta helt fri (fra bloggen), så det er ikke tilfelle. Du kan ikke på ramme alvor sammenligne brannene og vannmangelen her med det at hele landsbyer er brent ned - med innbyggerne inni? De har funnet foreldre som ligger og holder om barna sine - brent til døde!!! De skal selvsagt hverken avbryte eller la ferien bli ødelagt, men et snev av omtanke for andre hadde jeg faktisk forventet. Tross alt. Ryddet for slettet sitat. Edie, adm. Endret 26. juli 2018 av Edie 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. juli 2018 #58165 Del Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, virkelig skrev: Men det er fortsatt ikke en nyhets kanal så hvorfor skal de informete og nevne antall døde/skadde, det er da ikke informasjon hun sitter med noe mer enn det som kommer ut i media ellers. Det blir for dumt, men skjønnert det er agurk tid og lite ellers å pirke på for noen som leter med lupe Herlighet. Det er da fullt mulig å skrive på snap eller IG at hun tenker på de som er rammet? Voksne folk gjør sånt. 🙄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 26. juli 2018 #58166 Del Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, virkelig skrev: Men det er fortsatt ikke en nyhets kanal så hvorfor skal de informete og nevne antall døde/skadde, det er da ikke informasjon hun sitter med noe mer enn det som kommer ut i media ellers. Det blir for dumt, men skjønnert det er agurk tid og lite ellers å pirke på for noen som leter med lupe Hvorfor blander du inn at dette ikke en en nyhetskanal? Hvem har sagt at hun skal leke journalist? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 26. juli 2018 #58167 Del Skrevet 26. juli 2018 Akkurat nå, Snaskesnusken skrev: De fleste blir faktisk emosjonelt påvirket av disse brannene og snakker om hvor fælt det er. Tenk alle de som har mistet alt de eier? Tenk på alle de døde og skadde.. Det finnes viktigere ting i livet en å blogge om svada og selge produkter som ingen egentlig trenger! Av respekt burde de skrevet om dette på bloggen og hvor heldige de er som ikke er berørt av denne katastrofen. Og du trenger ikke følge bloggen om det er så svada, det er jo ikke noe du må. Om de blir påvirket og snakker om dette så må de ikke dele det på en blogg uansett. Men nå har de tatt ferie fra bloggen så da er det vel ikke noe å vente på heller. Snakk om å lage noe for å pirke uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 26. juli 2018 #58168 Del Skrevet 26. juli 2018 6 minutter siden, Surikatt skrev: De fortsetter ferien på IG og snap. De folka logger aldri av. Der ser du.. det å blogge er ikke 8-16 jobb også det er mye jobb. De som lykkes i denne bransjen vet at de må være på, til din glede som da følger henne. Ikke skjønner jeg hva du klager på! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 26. juli 2018 #58169 Del Skrevet 26. juli 2018 Akkurat nå, virkelig skrev: Og du trenger ikke følge bloggen om det er så svada, det er jo ikke noe du må. Om de blir påvirket og snakker om dette så må de ikke dele det på en blogg uansett. Men nå har de tatt ferie fra bloggen så da er det vel ikke noe å vente på heller. Snakk om å lage noe for å pirke uansett Du trenger ikke å følge denne tråden heller da du ikke takler at CBE får berettighet kritikk. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 26. juli 2018 #58170 Del Skrevet 26. juli 2018 2 minutter siden, Kollontaj skrev: Herlighet. Det er da fullt mulig å skrive på snap eller IG at hun tenker på de som er rammet? Voksne folk gjør sånt. 🙄 Ikke vet jeg, deller ikke sånt på hverken FB eller IG snap har jeg ikke, men ser ingen jeg følger som har delt om dette, hverken de som ferierer i Hellas eller ei, alt må ikke deles. Dette er kanskje noe de deler privat og snakker seg imellom, men som de ikke vil dele på sine some 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 26. juli 2018 #58171 Del Skrevet 26. juli 2018 Akkurat nå, Lin10 skrev: Der ser du.. det å blogge er ikke 8-16 jobb også det er mye jobb. De som lykkes i denne bransjen vet at de må være på, til din glede som da følger henne. Ikke skjønner jeg hva du klager på! Blogging er ikke en ordentlig jobb. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 26. juli 2018 #58172 Del Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Blogging er ikke en ordentlig jobb. Så lenge hun skatter av det og har en inntekt så er det en jobb, en ordentlig jobb også enten du liker det eller ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 26. juli 2018 #58173 Del Skrevet 26. juli 2018 6 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Hvorfor blander du inn at dette ikke en en nyhetskanal? Hvem har sagt at hun skal leke journalist? Måten det skrives på at hun må skrive om brannen og antall døde/skadede, da blir det nyhets kanal. Og hun er utdannet journalist også, men jobber ikke i hverken en avis eller nyhetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. juli 2018 #58174 Del Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, virkelig skrev: Ikke vet jeg, deller ikke sånt på hverken FB eller IG snap har jeg ikke, men ser ingen jeg følger som har delt om dette, hverken de som ferierer i Hellas eller ei, alt må ikke deles. Dette er kanskje noe de deler privat og snakker seg imellom, men som de ikke vil dele på sine some Forskjellen på de du viser til og CBE er at CBE er en influencer og ligger på blogglisten, de lever av bloggen og de holdningene de viser frem i sine kanaler. Alt må ikke deles? Nei, bare nippler og barn, kanskje. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undreguri Skrevet 26. juli 2018 #58175 Del Skrevet 26. juli 2018 8 minutter siden, virkelig skrev: Så lenge hun skatter av det og har en inntekt så er det en jobb, en ordentlig jobb også enten du liker det eller ikke. 8 minutter siden, virkelig skrev: Så lenge hun skatter av det og har en inntekt så er det en jobb, en ordentlig jobb også enten du liker det eller ikke. Også så viktig jobb; jeg har blitt inspirert til å spise lite, trene sykelig mye og ha en kjempefokus på meg selv! Ja, å ha et høyt forbruk da( da bidrar jeg vel til arbeidsplasser...??) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 26. juli 2018 #58176 Del Skrevet 26. juli 2018 Akkurat nå, Kollontaj skrev: Forskjellen på de du viser til og CBE er at CBE er en influencer og ligger på blogglisten, de lever av bloggen og de holdningene de viser frem i sine kanaler. Alt må ikke deles? Nei, bare nippler og barn, kanskje. snakker om andre bloggere og folk med store Ig kontoer, andre influencere, ikke sett en eneste som har delt tankene sine om dette. Og jeg er ikke opptatt av nipplene til andre, det er lavmål å diskutere. Men det å la hva som har skjedd og skjer rundt om med store ødeleggende branner er vel ikke akkurat noe å lage underholdning av og la gå igjen som diskusjoner hverken her eller på blogger. Det er ufint, rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 26. juli 2018 #58177 Del Skrevet 26. juli 2018 8 minutter siden, Lin10 skrev: Der ser du.. det å blogge er ikke 8-16 jobb også det er mye jobb. De som lykkes i denne bransjen vet at de må være på, til din glede som da følger henne. Ikke skjønner jeg hva du klager på! Jeg bruker verken IG eller snap så jeg følger faktisk ingen. God «ferie»! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 26. juli 2018 #58178 Del Skrevet 26. juli 2018 9 minutter siden, Liver skrev: Men, etter oppstyret med MtM så har de ikke lagt ut noe av de mindreårige. Så kan krysse fingrene for at de slipper resten av oppholdet. Om de ansatte i CBE har lyst å vise frem trening og brekki så må de bare det, så lenge det er av de over atten. Både MH og CBE og co.vet nok at det er en forskjell på hva og hvor mye som blir publisert på Anna Rasmussens blogg og CBE sin blogg, så det er nok ingen som ville prøvd å ta CBE for noe som helst. Eller de ville ha nok fått svar på tilltale av LK. Han vet å svare for seg💪🏼En annen ting.. de trenger ikke din tillatelse på hva de ønsker å publisere, enten man er under 6 år eller over 18 år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 26. juli 2018 #58179 Del Skrevet 26. juli 2018 2 minutter siden, Undreguri skrev: Også så viktig jobb; jeg har blitt inspirert til å spise lite, trene sykelig mye og ha en kjempefokus på meg selv! Ja, å ha et høyt forbruk da( da bidrar jeg vel til arbeidsplasser...??) Hvem har sagt det ? Jeg svarte på at det var en jobb, ikke viktigheten av jobben, men ikke alle jobber er like viktige i samfunnet vårt heller. Men de har nå skapt sin egen arbeidsplass, bidrar til inntekter både for seg og sitt firma, sine agenter og management, samarbeids parnere etc. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. juli 2018 #58180 Del Skrevet 26. juli 2018 Ridder LKE, ja. Klart. CBE forventes å ikke kunne svare for seg selv. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg