KaraThrace Skrevet 14. oktober 2017 #41281 Del Skrevet 14. oktober 2017 5 timer siden, Topptur skrev: Altså - hvis det faktisk er slik at en stor del av leserene hennes sender inn spørsmål som hva spiste du til frokost, (...) Nei, du. Leserne til CBE.no spør henne om HVOR frokosten er fra. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 14. oktober 2017 #41282 Del Skrevet 14. oktober 2017 Ser vi noen gang disse som spør hvor frokosten er fra? Spør de i kommentarfeltet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. oktober 2017 #41283 Del Skrevet 14. oktober 2017 16 minutter siden, Fantastica skrev: Ser vi noen gang disse som spør hvor frokosten er fra? Spør de i kommentarfeltet? De sender mail. Hilsen baker Hansen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 14. oktober 2017 #41284 Del Skrevet 14. oktober 2017 16 minutter siden, Fantastica skrev: Ser vi noen gang disse som spør hvor frokosten er fra? Spør de i kommentarfeltet? Det skjedde en gang da hun hadde kjøpt frokost fra Morgenlevering. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 14. oktober 2017 #41285 Del Skrevet 14. oktober 2017 Akkurat nå, penny_ skrev: Det skjedde en gang da hun hadde kjøpt frokost fra Morgenlevering. Tilfeldigvis, den dagen? Flaks for sponsoren! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 14. oktober 2017 #41286 Del Skrevet 14. oktober 2017 1 time siden, KaraThrace skrev: Nei, du. Leserne til CBE.no spør henne om HVOR frokosten er fra. Hvor jækla sexy er det å svare; joa, den er fra Rema borti gata der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. oktober 2017 #41287 Del Skrevet 15. oktober 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Tekola, teamleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 15. oktober 2017 #41288 Del Skrevet 15. oktober 2017 Jeg postet dette på bloggen. Tenk om vi hadde fått svar. "https://www.dagbladet.no/nyheter/bilder-av-emma-kathrine-blir-brukt-som-sexvitser-over-hele-verden-og-hun-far-ikke-stoppet-det/68771274 Jeg kom til å tenke på dere såkalte mammabloggere som deler tusenvis av bilder av barna deres da jeg leste denne artikkelen. Hva er dine tanker om at bilder du som mor deler av dine umyndige kan bli misbrukt på denne måten? Hva tenker du om at de fleste andre foreldre knapt deler bilder av ungene på sin private FB konto fordi vi vet hva som kan skje i ytterste konsekvens? Jeg regner med st dere har tatt et veloverveid valg mtp dette, og det hadde vært spennende å høre tankene dine/deres rundt dette aktuelle emnet." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 15. oktober 2017 #41289 Del Skrevet 15. oktober 2017 12 minutter siden, Topptur skrev: Jeg postet dette på bloggen. Tenk om vi hadde fått svar. "https://www.dagbladet.no/nyheter/bilder-av-emma-kathrine-blir-brukt-som-sexvitser-over-hele-verden-og-hun-far-ikke-stoppet-det/68771274 Jeg kom til å tenke på dere såkalte mammabloggere som deler tusenvis av bilder av barna deres da jeg leste denne artikkelen. Hva er dine tanker om at bilder du som mor deler av dine umyndige kan bli misbrukt på denne måten? Hva tenker du om at de fleste andre foreldre knapt deler bilder av ungene på sin private FB konto fordi vi vet hva som kan skje i ytterste konsekvens? Jeg regner med st dere har tatt et veloverveid valg mtp dette, og det hadde vært spennende å høre tankene dine/deres rundt dette aktuelle emnet." De er nok - om ikke smertelig - klar over problemstillingen. Men velger å fortsette fordi: 1. Økonomi. De små er jo verdt mange ganger sin egen vekt i gull. 2. Ikke innrømme feil. Å snu nå er jo det samme som å gi kritikerne rett (bla KG), og innrømme at de selv har gjort feil. 3. En kombinasjon av disse to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. oktober 2017 #41290 Del Skrevet 15. oktober 2017 @Topptur: Veldig bra. Hadde vært svært interessant å lese CBEs tanker og overveielser rundt dette, selv om jeg tror at det vil bli en særdeles varm dag i helvete før du får svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 15. oktober 2017 #41291 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Skremmende egentlig, hvordan deres syn på barneeksponering har forandret seg siden dette sto på trykk: http://www.varden.no/nyheter/vi-onsker-bare-a-beskytte-nelia-1.1068033 "– Ja, vi har blitt vant med oppmerksomheten. Men samtidig er det klart at vi ønsker å beskytte datteren vår. En ting er vi som foreldre, som har valgt å være i rampelyset. Noe annet er et lite barn, sier Eriksen." De hadde tydeligvis ambisjoner om noe annet en gang. Men noe gikk galt et sted på veien. Endret 15. oktober 2017 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. oktober 2017 #41292 Del Skrevet 15. oktober 2017 Det som gikk galt, var at de tjener 80 000 på et innlegg med ungene. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 15. oktober 2017 #41293 Del Skrevet 15. oktober 2017 43 minutter siden, Kollontaj skrev: Det som gikk galt, var at de tjener 80 000 på et innlegg med ungene. Å selge barna sine er skikkelig ille! Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 15. oktober 2017 #41294 Del Skrevet 15. oktober 2017 On 13.10.2017 at 1:10 PM, Skribent said: I kommentarfeltet under alpeluene besvarer hun spørsmål om merking, blant annet, i tillegg til kommentarer med «elsk på alpeluer!» fra lesere. Vet sannelig ikke om man skal le eller gråte. Veldig spot on, @Aricia og @pøbelsara - når mottakerne av budskapet ditt (som faktisk også er kundene dine) kan være noen som systematisk går bedriften din etter i sømmene, hvorfor har du ikke lyst til å fremstå proff og ålreit? Se for deg Treasures med besøk av Undercover Boss... kunne fort blitt pute-tv av det Eller, produktene, da.. (^uthevet) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 15. oktober 2017 #41295 Del Skrevet 15. oktober 2017 6 timer siden, Kollontaj skrev: Det som gikk galt, var at de tjener 80 000 på et innlegg med ungene. Håper at det er verdt det.... Det er en uting å selge barna sine på den måten og sjappa deres burde blitt stengt ned til de innser at barn ikke er en vare som de kan utnytte for å selge. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 15. oktober 2017 #41296 Del Skrevet 15. oktober 2017 9 timer siden, Topptur skrev: Jeg postet dette på bloggen. Tenk om vi hadde fått svar. "https://www.dagbladet.no/nyheter/bilder-av-emma-kathrine-blir-brukt-som-sexvitser-over-hele-verden-og-hun-far-ikke-stoppet-det/68771274 Jeg kom til å tenke på dere såkalte mammabloggere som deler tusenvis av bilder av barna deres da jeg leste denne artikkelen. Hva er dine tanker om at bilder du som mor deler av dine umyndige kan bli misbrukt på denne måten? Hva tenker du om at de fleste andre foreldre knapt deler bilder av ungene på sin private FB konto fordi vi vet hva som kan skje i ytterste konsekvens? Jeg regner med st dere har tatt et veloverveid valg mtp dette, og det hadde vært spennende å høre tankene dine/deres rundt dette aktuelle emnet." Flott innlegg men regner ikke med at du får et ordentlig svar. Konsekvenser som dette er noe som de garantert ikke har tatt inn over seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 16. oktober 2017 #41297 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Jeg vet ikke om dette er postet tidligere (orker ikke å bla meg flere sider bakover), men leste migreneinnlegget med tilhørende photoshoot av CBE. La merke til at halsen så veldig kantete ut.Team CBE er jo ikke ukjent for å redigere Caroline tynnere, er dette en praksis som fortsatt eksisterer? Endret 16. oktober 2017 av gjestgitt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 16. oktober 2017 #41298 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Slettet siden innlegget ikke lenger gir mening etter moderering, uten sitat. Endret 16. oktober 2017 av Aricia Slettet sitat fjernet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 16. oktober 2017 #41299 Del Skrevet 16. oktober 2017 En liten digresjon; er det ikke påfallende hvor få likes og kommentarer CBE har på Facebook? Nesten 60000 følgere, men knapt 20 likes pr post, og mange poster har ingen eller svært få kommentarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter #41300 Del Skrevet 16. oktober 2017 1 minutt siden, SelinaKyle skrev: En liten digresjon; er det ikke påfallende hvor få likes og kommentarer CBE har på Facebook? Nesten 60000 følgere, men knapt 20 likes pr post, og mange poster har ingen eller svært få kommentarer.. På Instagram har hun 345 000 følgere og usle 4-5000 likes i snitt. Henger vel ikke helt på greip det heller. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg