MissLucy Skrevet 9. mars 2016 #23861 Del Skrevet 9. mars 2016 13 minutter siden, Atp skrev: Jeg har stort sett alltid fått svar om jeg lurer på noe.. Det er derimot lesere av bloggen som legger igjen kommentarer på hvorfor jeg i det hele tatt spør henne om ett råd. Hun er jo ikke "lege,helsesøster,advokat osv,osv" Men vil en person spørre så angår da ikke det noen.. nei, men det må jo være lov å lure på hvorfor man søker råd fra en som i grunnen ikke har studert jus om hvordan det er å studere jus 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 9. mars 2016 #23862 Del Skrevet 9. mars 2016 4 minutter siden, Vitulina skrev: Ja, det er sannelig ikke alle forunt å ha en slik nær og kjær bloggervenninne som bare vil deg vel og som guider dere i forbrukerjungelen... <3 <3 <3 At det går an å være så naiv. Var det meg du mente,når du skrev innlegget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. mars 2016 #23863 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) 33 minutter siden, Atp skrev: Jeg har stort sett alltid fått svar om jeg lurer på noe.. Det er derimot lesere av bloggen som legger igjen kommentarer på hvorfor jeg i det hele tatt spør henne om ett råd. Hun er jo ikke "lege,helsesøster,advokat osv,osv" Men vil en person spørre så angår da ikke det noen.. Det er ikke rart leserne er forvirret da firmaet tidligere også har besvart spørsmål som " PT, lege, fysioeterapeut , osv, osv ". Og fra tid til annen dukker det opp merkelig nok plutselig eksperter når det trengs. Endret 9. mars 2016 av gjestvest Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 9. mars 2016 #23864 Del Skrevet 9. mars 2016 12 minutter siden, Amafalathiel skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 9. mars 2016 #23865 Del Skrevet 9. mars 2016 3 minutter siden, gjestvest skrev: Det er ikke rart leserne er forvirret da firmaet tidligere også har besvart spørsmål som " PT, lege, fysioeterapeut , osv, osv ". Og fra tid til annen dukker det merkelig nok plutselig opp eksperter når det trengs. kommer jo litt Ann på hva folk spør om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsjunkie1 Skrevet 9. mars 2016 #23866 Del Skrevet 9. mars 2016 50 minutter siden, Atp skrev: Jeg har stort sett alltid fått svar om jeg lurer på noe.. Det er derimot lesere av bloggen som legger igjen kommentarer på hvorfor jeg i det hele tatt spør henne om ett råd. Hun er jo ikke "lege,helsesøster,advokat osv,osv" Men vil en person spørre så angår da ikke det noen.. Men det er jo ikke relevant å spørre henne om slike ting, hun er nemlig ikke studieveileder, lærer, lege, helsesøster, psykolog etc. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 9. mars 2016 #23867 Del Skrevet 9. mars 2016 Den 4.3.2016 at 0.22, slipset skrev: 17 minutter siden, Treningsjunkie1 skrev: Men det er jo ikke relevant å spørre henne om slike ting, hun er nemlig ikke studieveileder, lærer, lege, helsesøster, psykolog etc. Jeg gir opp.. Spiller jo ingen rolle hva en annen synes. Har jo ikke akkurat spurt henne om" du,jeg kjenner en kul i brystet. Kan det vøre kreft" " barnet mitt hoster sånn,er det bronkitt" .men det blir jo feil og spørre om det er bedre og bruke Stevia fremfor vanlig sukker i en kake. Hun er jo tross alt ikke en baker eller kokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 9. mars 2016 #23868 Del Skrevet 9. mars 2016 Har hun plutselig fått egen is også nå?? Skjønte ingenting når jeg plutselig så ansiktet og navnet hennes på en is i butikken i dag! Hun og Camilla Pihl tydeligvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 9. mars 2016 #23869 Del Skrevet 9. mars 2016 46 minutter siden, Atp skrev: Det er to ting jeg stusser over når det gjelder å stille viktige spørsmål som handler om mer enn hvor plagget kan bestilles og pynten kan kjøpes : 1) Hvorfor stille spørsmålet i en blogg? Er bloggeren mer kompetent og raskere til å svare enn mamma eller nærmeste venn/fastlegen/fysioterapeuten/studieveilederen på viktige spørsmål som ikke har med bloggerens fokus å gjøre? 2) Hvem gjorde bloggeren/kjendisen så betydningsfull at man tror at disse naturlig innehar de uforbeholdne fasitsvarene på livet, universet og alt? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 9. mars 2016 #23870 Del Skrevet 9. mars 2016 59 minutter siden, literally skrev: Har hun plutselig fått egen is også nå?? Skjønte ingenting når jeg plutselig så ansiktet og navnet hennes på en is i butikken i dag! Hun og Camilla Pihl tydeligvis. UI har solgt navnene deres slik at det danske isselskapet Geia kan selge flere is til jenter på slanker'n som tror at CBE og CP setter standarden for lavkalori is-kvaliteten hos Narvesen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 9. mars 2016 #23871 Del Skrevet 9. mars 2016 Et øyeblikk siden, Cornucopia skrev: UI har solgt navnene deres slik at det danske isselskapet Geia kan selge flere is til jenter på slanker'n som tror at CBE og CP setter standarden for lavkalori is-kvaliteten hos Narvesen. Haha, begynte faktisk å le når jeg så det. Is, av alle ting?? De setter virkelig navnet sitt på hva som helst nå da, altså. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. mars 2016 #23872 Del Skrevet 9. mars 2016 6 minutter siden, literally skrev: Haha, begynte faktisk å le når jeg så det. Is, av alle ting?? De setter virkelig navnet sitt på hva som helst nå da, altså. Bare vent til det kommer tannbørster og tamponger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 9. mars 2016 #23873 Del Skrevet 9. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lafemmemauvaise skrev: Bare vent til det kommer tannbørster og tamponger Lavkarbo og søtet med stevia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. mars 2016 #23874 Del Skrevet 9. mars 2016 1 minutt siden, literally skrev: Lavkarbo og søtet med stevia Hadde det ikke vært for at jeg selv innser at det ville blitt stemplet som harselering og latterliggjøring, så kunne jeg ha spunnet videre på dette hele kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 9. mars 2016 #23875 Del Skrevet 9. mars 2016 14 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Hadde det ikke vært for at jeg selv innser at det ville blitt stemplet som harselering og latterliggjøring, så kunne jeg ha spunnet videre på dette hele kvelden Gjett hvor hardt jeg sitter på hendene mine 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 9. mars 2016 #23876 Del Skrevet 9. mars 2016 1 time siden, Cornucopia skrev: Det er to ting jeg stusser over når det gjelder å stille viktige spørsmål som handler om mer enn hvor plagget kan bestilles og pynten kan kjøpes : 1) Hvorfor stille spørsmålet i en blogg? Er bloggeren mer kompetent og raskere til å svare enn mamma eller nærmeste venn/fastlegen/fysioterapeuten/studieveilederen på viktige spørsmål som ikke har med bloggerens fokus å gjøre? 2) Hvem gjorde bloggeren/kjendisen så betydningsfull at man tror at disse naturlig innehar de uforbeholdne fasitsvarene på livet, universet og alt? Hvorfor folk spør bloggere om råd på viktige ting har jeg ikke svar på. Det jeg har spurt om er ting som ikke har noe med kropp og helse å gjøre. Det spør jeg lege om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 9. mars 2016 #23877 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) . Endret 9. mars 2016 av Cornucopia Forbaskede siteringsfunksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 9. mars 2016 #23878 Del Skrevet 9. mars 2016 5 timer siden, Vitulina skrev: Hvorfor spør du Fotballfrue om noe sånt? Hun er ikke din venninne og hun har tross alt knapt studert juss. Jeg fatter ikke hva som får kvinner til å se på bloggere som vandrende mirakler med magiske svar og løsninger på alt. Det trenger man vel ikke legge noe mer i enn at man spør en forbipasserende om klokken eller en bekjent om man kler den nye hårfrisyren? Mange spør foreldre/venner om hjelp til å velge studier, uten at personene de spør har den utdannelsen eller noe særlig kunnskap om utdanning i det hele tatt. Noen spør på facebook eller på forum som KG om hjelp til å velge hunderase eller hva slags tapet folk synes de bør velge. Men ifølge deg og flere her inne bør man slutte med dette. Hvis man har spørsmål om noe bør man finne noen som har kunnskap om/utdanning innen emnet og spørre dem. For Guds skyld ikke en venninne eller foreldre!!! Og aldri(!) noen som skriver blogg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 10. mars 2016 #23879 Del Skrevet 10. mars 2016 Vanvittig mye annonser på den bloggen, alt for penger hele veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 10. mars 2016 #23880 Del Skrevet 10. mars 2016 9 timer siden, Wonderbitch skrev: Det trenger man vel ikke legge noe mer i enn at man spør en forbipasserende om klokken eller en bekjent om man kler den nye hårfrisyren? Mange spør foreldre/venner om hjelp til å velge studier, uten at personene de spør har den utdannelsen eller noe særlig kunnskap om utdanning i det hele tatt. Noen spør på facebook eller på forum som KG om hjelp til å velge hunderase eller hva slags tapet folk synes de bør velge. Men ifølge deg og flere her inne bør man slutte med dette. Hvis man har spørsmål om noe bør man finne noen som har kunnskap om/utdanning innen emnet og spørre dem. For Guds skyld ikke en venninne eller foreldre!!! Og aldri(!) noen som skriver blogg Er så enig så lenge folk ikke spør om medisinske spørsmål,men om dagligdagse ting,så skjønner jeg ikke at det er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg