MissLucy Skrevet 8. mars 2016 #23841 Del Skrevet 8. mars 2016 3 minutter siden, Donpedro skrev: Jeg for min del synes det er dust at folk kommenterer hennes fravær fra barn. Helt uproblematisk i min verden. Men hvorfor skulle de også kommentere mannen? Det er hennes blogg og henne de kommuniserer med. Er det ikke? Helt enig. Tenkte det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. mars 2016 #23842 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Pøbelsara: godt poeng om kommentarmennene. Men saklige uenige kvinner blir holdt til inntekt for at cbe har rett, og se hvor slemme kvinner er. Men de kvinnehatende mennene....??? Det hjelper kanskje at de er enige med henne, så hun ser det kanskje ikke. Endret 8. mars 2016 av Donpedro 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 8. mars 2016 #23843 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) En fotballspiller kan ikke velge å ikke spille kamp eller å dra på treningsleir. FF velger helt selv hva hun bruker tid på, jeg synes det viktigste er at barn opp til 3 år alltid har en forelder i rimelig nærhet, samme hvem. Når det er sagt så er nå vi kvinner ofte viktige i spedbarns liv - amming og morsmelk er ikke noe man bare kan fjerne (med mindre man virkelig mener at jobb trumfer barns behov). Jeg synes ikke det er negativt eller kjønnsdiskriminerende, begge er like viktige omsorgspersoner uansett. Utrolig navlebeskuende og kunnskapsløs artikkel hvor man prøver å please alle parter. Endret 9. mars 2016 av Vitulina 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 8. mars 2016 #23844 Del Skrevet 8. mars 2016 41 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg er forøvrig helt enig med henne i at det peset hun får for å vært borte fra datteren, er ugreit når ingen ser ut til å ha fått med seg eller synes det er verdt å nevne mannens årlige treningsleire på la manga hvor alle ligaspillere i Norge er borte fra hus, hjem, koner og unger i ukesvis i februar hvert eneste år. Det er vel unaturlig å kommentere mannens fravær på hennes blogg? Noe av peset går vel også på at hun titt og ofte gjør en jobbreise om til en oval weekend uten barnet, og at det klages på lite alenetid selv om de har mer avlastning og barnevakt enn hva som er normalt. Eller "jeg ble så redd, ambulanse, herregud ungen min", så fortjente virkelig barnefri dagen etterpå. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 9. mars 2016 #23845 Del Skrevet 9. mars 2016 7 timer siden, Amafalathiel skrev: først klarer hun å få kvinnedagen til å handle om seg selv og sine ikke-problemer, så fortsetter hun med shoppefjas, og til slutt, og fortsatt på kvinnedagen, klarer hun å avslutte med gratisreklame for Nestle (a.k.a. verdens mest kvinnefiendltige selskap). Blir så oppgitt. Man er da bare samfunnsengasjert én gang i uka, og kun på egne vegne med en nok en stadfestelse av at kvinner er magiske om de fremsnakker hverandre. Forøvrig har LKE uttalt at det er naivt å tro at pengemaskinen CBE.no reklamerer for noe som helst gratis, så om det ikke er for kaffe må det være for brunosten i ny, rosa "kjole". Eller begge deler. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 9. mars 2016 #23846 Del Skrevet 9. mars 2016 Aaah.. da vet jeg det (link til blogg)! Det er altså sure kjerringer som skaper ringvirkninger som gjør at kvinner som Caroline Berg Eriksen ikke ønsker å engasjere seg i situasjonen til kvinnene i Asia som syr klærne hun går med til luselønn eller kvinnene som er på flukt pga alle krigene rundt om i verden. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 9. mars 2016 #23847 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Attehæ?! Og i samme svaret hevder hun at siden kronikken ble for lang for NRK, så kuttet hun et avsnitt om solidaritet og påvirkning fremfor å kutte å skrive om et studium som ikke har noe med saken hennes å gjøre? Hva med å bare la være å overfladisk mene noe offentlig bare for å mene noe når man blir fersket ved å ikke kunne svare skikkelig for seg? Tilføyelse: tror jeg parkerer CBE i samme kategori som Jaquesson. Ingen av dem bidrar nevneverdig positivt til begrepene feminisme, likestilling og likeverd gjennom sine egne, ytterliggående og fremferd. Endret 9. mars 2016 av Cornucopia Omformulering 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 9. mars 2016 #23848 Del Skrevet 9. mars 2016 1 time siden, Cornucopia skrev: Tilføyelse: tror jeg parkerer CBE i samme kategori som Jaquesson. Ingen av dem bidrar nevneverdig positivt til begrepene feminisme, likestilling og likeverd gjennom sine egne, ytterliggående og fremferd. som en sa på twitter: "Jeg kvier meg også for å kalle fotballfrue feminist" 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cavatina Skrevet 9. mars 2016 Populært innlegg #23849 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Jeg skal innrømme at på 8. mars er jeg generelt sur. Sur på grunn av at det fortsatt finnes så mange navlebeskuende og priviligerte kvinner som mener seg ferdig med kvinnesak, og heller foretrekker å hevde sin rett til "viktigere" saker. Subjektive saker som å pushe salg av klær fra en sweatshop, blotte en pupp, forskjønne sitt ytre og kategorisere feminisme som "ekstremt" og handle om "misunnelige" og sure kvinner som ikke ønsker å fremsnakke en illusorisk, utdatert og stereotyp kvinnerolle. Og DISSE får man prakket på seg som betydningsfulle fordi de er blitt gitt påvirkningskraft. Av hvem? Og jeg kommer til å være pissesur hvert år fremover, om det fortsatt serveres slik gjennomsiktig selvopptatt og ureflektert vås frontet av nettaviser. Det er et hån og en skuffelse mot alle kvinner. Spesielt for alle de som ikke lever et priviligert liv, i et skandinavisk land. Med rettighetsbelagt tilgang til helsestasjoner, vaksiner, et hjem, utdannelse. Og mulighet for Adams matkasse, sprengt garderobeskap, injeksjoner, redigert gravidmage, og en samling kaffemaskiner på kjøkkenet. Solidaritet og feminisme mister sin betydning når begrepene brukes i samme setning som ordet "kvinneproblem". Dette er langt mer enn et skarve "kvinneproblem". Og igjen glimrer CBE med sitt trumfkort: Det er andres feil at hun ikke vil kalle seg feminist, samt tiden strekker ikke til for å bry seg. Det er i kommentarfeltet man får se reelle holdninger. Endret 9. mars 2016 av Cornucopia 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 9. mars 2016 #23850 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) 52 minutter siden, Cornucopia skrev: Jeg skal innrømme at på 8. mars er jeg generelt sur. Sur på grunn av at det fortsatt finnes så mange navlebeskuende og priviligerte kvinner som mener seg ferdig med kvinnesak, og heller foretrekker å hevde sin rett til "viktigere" saker. Subjektive saker som å pushe salg av klær fra en sweatshop, blotte en pupp, forskjønne sitt ytre og kategorisere feminisme som "ekstremt" og handle om "misunnelige" og sure kvinner som ikke ønsker å fremsnakke en illusorisk, utdatert og stereotyp kvinnerolle. Og DISSE får man prakket på seg som betydningsfulle fordi de er blitt gitt påvirkningskraft. Av hvem? Og jeg kommer til å være pissesur hvert år fremover, om det fortsatt serveres slik gjennomsiktig selvopptatt og ureflektert vås frontet av nettaviser. Det er et hån og en skuffelse mot alle kvinner. Spesielt for alle de som ikke lever et priviligert liv, i et skandinavisk land. Med rettighetsbelagt tilgang til helsestasjoner, vaksiner, et hjem, utdannelse. Og mulighet for Adams matkasse, sprengt garderobeskap, injeksjoner, redigert gravidmage, og en samling kaffemaskiner på kjøkkenet. Solidaritet og feminisme mister sin betydning når begrepene brukes i samme setning som ordet "kvinneproblem". Dette er langt mer enn et skarve "kvinneproblem". Og igjen glimrer CBE med sitt trumfkort: Det er andres feil at hun ikke vil kalle seg feminist, samt tiden strekker ikke til for å bry seg. Det er i kommentarfeltet man får se reelle holdninger. det beste innlegget i hele tråden. Amen. Sur, og stolt av det. Endret 9. mars 2016 av Amafalathiel 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. mars 2016 #23851 Del Skrevet 9. mars 2016 54 minutter siden, Cornucopia skrev: Jeg skal innrømme at på 8. mars er jeg generelt sur. Sur på grunn av at det fortsatt finnes så mange navlebeskuende og priviligerte kvinner som mener seg ferdig med kvinnesak, og heller foretrekker å hevde sin rett til "viktigere" saker. Subjektive saker som å pushe salg av klær fra en sweatshop, blotte en pupp, forskjønne sitt ytre og kategorisere feminisme som "ekstremt" og handle om "misunnelige" og sure kvinner som ikke ønsker å fremsnakke en illusorisk, utdatert og stereotyp kvinnerolle. Og DISSE får man prakket på seg som betydningsfulle fordi de er blitt gitt påvirkningskraft. Av hvem? Og jeg kommer til å være pissesur hvert år fremover, om det fortsatt serveres slik gjennomsiktig selvopptatt og ureflektert vås frontet av nettaviser. Det er et hån og en skuffelse mot alle kvinner. Spesielt for alle de som ikke lever et priviligert liv, i et skandinavisk land. Med rettighetsbelagt tilgang til helsestasjoner, vaksiner, et hjem, utdannelse. Og mulighet for Adams matkasse, sprengt garderobeskap, injeksjoner, redigert gravidmage, og en samling kaffemaskiner på kjøkkenet. Solidaritet og feminisme mister sin betydning når begrepene brukes i samme setning som ordet "kvinneproblem". Dette er langt mer enn et skarve "kvinneproblem". Og igjen glimrer CBE med sitt trumfkort: Det er andres feil at hun ikke vil kalle seg feminist, samt tiden strekker ikke til for å bry seg. Det er i kommentarfeltet man får se reelle holdninger. Jeg føyer meg i rekken av beundrere! Vær så snill og publiser dette på Ytring eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 9. mars 2016 #23852 Del Skrevet 9. mars 2016 "Vi kvinner er ofte våre egne verste fiender i kampen for likestilling." Jeg kan anbefale CBE en realitetsorientering. Det er mye å ta tak i, men søk f.eks på Amnesty.no Kvinner i krig og konflikt. Det er ikke for ingenting at seksuelle overgrep gjennom flere resolusjoner er satt på dagsorden i FNs sikkerhetsråd, som en trussel mot internasjonal fred og sikkerhet. Dette er forøvrig en trussel som heller ikke er helt fjern for oss i fredelige Norge. Jeg nevner nettopp dét eksemplet fordi det antakelig er noe enhver kvinne klarer å relatere seg til, og se ondskapen i. Vi har det trygt og godt i Norge, men det er også en frihet og trygghet som må bekyttes. Dessuten bør vi som har det trygt, fritt og godt evne å føle solidaritet med kvinner, jenter, småjenter som utsettes for fryktelige ting. Den som strever med kvinnedag og feminismebegrep kan bare hoppe over det, men å konkludere med at kvinners verste fiender er kvinner, vitner om et sneversyn som er litt skremmende. Begrepet fiender er jo i seg selv uheldig, det er ikke det saken handler om. Ikke noe forsøk på feminismedebatt, dette. Jeg følte bare for å skrive det. Det er mange veldig unge jenter som leser her, og jeg synes det er viktig at de får øynene opp for at frheten vi har i Norge ikke er en selvfølge, og noe vi ikke trenger å kjempe for å beskytte. Jenters frihet til å kle seg akkurat som de vil og gå trygt ute om kvelden er f.eks mye mindre enn for få år siden. Utvikling i feil retning, og et stort tankekors, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri sprett Skrevet 9. mars 2016 #23853 Del Skrevet 9. mars 2016 Hei, jeg er faktisk en av dem som aldri har kommentert på bloggen, før nå. Jeg er en relativt ny leser av både forumet her på Kvinneguiden og bloggen, så da jeg så at noen hadde spurt om hvor Caroline har studert jus under fun light-innlegget ble jeg veldig inspirert, for jeg vurderer å bytte fagområde til høsten, og jeg kjenner ikke til noen andre jeg kan spørre om dette. Jeg stilte et spørsmål angående studieområde og studiested i kommentarfeltet for to dager siden, kommentaren ble godkjent, men den er ikke besvart. Jeg kom på at jeg hadde lest i "hvordan takle kritikk-innlegget" at hun tok selvkritikk for at hun var dårlig på å besvare kommentarer. Jeg skrev da en veldig hyggelig kommentar og minte henne på kommentaren min, i dag tidlig. Tidligere i dag så jeg at kommentaren ventet på moderering, men nå er den borte. Betyr det at den er slettet? Hvis det er tilfelle så blir jeg veldig irritert og begynner å forstå det både dere og andre mener med at det er streng sensur i kommentarfeltet. Skjønner likevel ikke hva som var så farlig med den kommentaren. Den var jo helt uskyldig. Sukk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 9. mars 2016 #23854 Del Skrevet 9. mars 2016 11 minutter siden, Siri sprett skrev: Hei, jeg er faktisk en av dem som aldri har kommentert på bloggen, før nå. Jeg er en relativt ny leser av både forumet her på Kvinneguiden og bloggen, så da jeg så at noen hadde spurt om hvor Caroline har studert jus under fun light-innlegget ble jeg veldig inspirert, for jeg vurderer å bytte fagområde til høsten, og jeg kjenner ikke til noen andre jeg kan spørre om dette. Jeg stilte et spørsmål angående studieområde og studiested i kommentarfeltet for to dager siden, kommentaren ble godkjent, men den er ikke besvart. Jeg kom på at jeg hadde lest i "hvordan takle kritikk-innlegget" at hun tok selvkritikk for at hun var dårlig på å besvare kommentarer. Jeg skrev da en veldig hyggelig kommentar og minte henne på kommentaren min, i dag tidlig. Tidligere i dag så jeg at kommentaren ventet på moderering, men nå er den borte. Betyr det at den er slettet? Hvis det er tilfelle så blir jeg veldig irritert og begynner å forstå det både dere og andre mener med at det er streng sensur i kommentarfeltet. Skjønner likevel ikke hva som var så farlig med den kommentaren. Den var jo helt uskyldig. Sukk! Hvorfor spør du Fotballfrue om noe sånt? Hun er ikke din venninne og hun har tross alt knapt studert juss. Jeg fatter ikke hva som får kvinner til å se på bloggere som vandrende mirakler med magiske svar og løsninger på alt. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 9. mars 2016 #23855 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) 42 minutter siden, Siri sprett skrev: Hei, jeg er faktisk en av dem som aldri har kommentert på bloggen, før nå. Jeg er en relativt ny leser av både forumet her på Kvinneguiden og bloggen, så da jeg så at noen hadde spurt om hvor Caroline har studert jus under fun light-innlegget ble jeg veldig inspirert, for jeg vurderer å bytte fagområde til høsten, og jeg kjenner ikke til noen andre jeg kan spørre om dette. Jeg stilte et spørsmål angående studieområde og studiested i kommentarfeltet for to dager siden, kommentaren ble godkjent, men den er ikke besvart. Jeg kom på at jeg hadde lest i "hvordan takle kritikk-innlegget" at hun tok selvkritikk for at hun var dårlig på å besvare kommentarer. Jeg skrev da en veldig hyggelig kommentar og minte henne på kommentaren min, i dag tidlig. Tidligere i dag så jeg at kommentaren ventet på moderering, men nå er den borte. Betyr det at den er slettet? Hvis det er tilfelle så blir jeg veldig irritert og begynner å forstå det både dere og andre mener med at det er streng sensur i kommentarfeltet. Skjønner likevel ikke hva som var så farlig med den kommentaren. Den var jo helt uskyldig. Sukk! Spørr her på forumet da vel, under økonomi-jus tråden/ utdanning-karriere tråden helt sikker på noen kan hjelpe deg der, lykke til. Endret 9. mars 2016 av morhjertegod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. mars 2016 #23856 Del Skrevet 9. mars 2016 23 minutter siden, Vitulina skrev: Hvorfor spør du Fotballfrue om noe sånt? Hun er ikke din venninne og hun har tross alt knapt studert juss. Jeg fatter ikke hva som får kvinner til å se på bloggere som vandrende mirakler med magiske svar og løsninger på alt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 9. mars 2016 #23857 Del Skrevet 9. mars 2016 2 timer siden, Cornucopia skrev: Jeg skal innrømme at på 8. mars er jeg generelt sur. Sur på grunn av at det fortsatt finnes så mange navlebeskuende og priviligerte kvinner som mener seg ferdig med kvinnesak, og heller foretrekker å hevde sin rett til "viktigere" saker. Subjektive saker som å pushe salg av klær fra en sweatshop, blotte en pupp, forskjønne sitt ytre og kategorisere feminisme som "ekstremt" og handle om "misunnelige" og sure kvinner som ikke ønsker å fremsnakke en illusorisk, utdatert og stereotyp kvinnerolle. Og DISSE får man prakket på seg som betydningsfulle fordi de er blitt gitt påvirkningskraft. Av hvem? Og jeg kommer til å være pissesur hvert år fremover, om det fortsatt serveres slik gjennomsiktig selvopptatt og ureflektert vås frontet av nettaviser. Det er et hån og en skuffelse mot alle kvinner. Spesielt for alle de som ikke lever et priviligert liv, i et skandinavisk land. Med rettighetsbelagt tilgang til helsestasjoner, vaksiner, et hjem, utdannelse. Og mulighet for Adams matkasse, sprengt garderobeskap, injeksjoner, redigert gravidmage, og en samling kaffemaskiner på kjøkkenet. Solidaritet og feminisme mister sin betydning når begrepene brukes i samme setning som ordet "kvinneproblem". Dette er langt mer enn et skarve "kvinneproblem". Og igjen glimrer CBE med sitt trumfkort: Det er andres feil at hun ikke vil kalle seg feminist, samt tiden strekker ikke til for å bry seg. Det er i kommentarfeltet man får se reelle holdninger. Et fantastisk innlegg Takk for det. 8. mars må handle om både de utfordringene som kvinner i Norge møter og de utfordringene som mindre privilegerte kvinner i utviklingsland står over for. CBE klarte i kronikken på "imponerende" vis å få det til å handle om seg selv. Om de tingene hun sliter med (å skille saklig og usaklig kritikk og motta saklig kritikk på en grei måte) og forbløffende lite om de tingene hun har innflytelse på (for eksempel arbeidsforholdene i de fabrikkene som lager "hennes" produkter). Kjenner jeg blir sur og frustrert på vegne av min gamle bestemor. Hun var veldig aktiv kvinnesaksforkjemper i over 60 år. Fra den dagen hun fikk sparken fra jobben sin da hun ble forlovet med min bestefar. Hun skulle jo snart giftes og da måtte hun være hjemme og passe mann og barn mente de. Og hva ville da ikke kundene tenke hvis de skulle ekpederes av en gravid kvinne Slikt gikk virkelig ikke an. At hun ikke en gang var gravid ennå hadde ikke noe med saken å gjøre - hun kunne jo bli det. Kvinners utfordringer har forandret seg siden da. Heldigvis for det! Men helt ærlig CBE. At du ikke takler at noen kvinner er uenige med deg og sier i fra gjør det ikke til en kvinnekamp. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 9. mars 2016 #23858 Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg sitter igjen med veldig blandede følelser etter å ha lest NRK-kronikken til CBE. På ene siden er jeg veldig fornøyd med at hun tar opp emner med mer substans og samfunnsengasjement. Veldig bra! Men jeg hat fulgt med en stund og må innrømme at jeg blir mer og mer likegyldig til det hun skriver. Gang på gang har hun kommet med sterke uttalelser men sjeldent blir de fulgt opp i ord og handling. Jeg tror ganske enkelt ikke på det mer og orker ikke å bli entusiastisk for å bli "skuffet" igjen etterpå. Likevel er jeg vist engasjert nok til å skrive innlegg nå - ha ha Men jeg sliter litt med å forstå hva budskapet hennes egentlig går ut på. Hva er det hun vil at jeg skal sitte igjen med etter å ha lest kronikken? At det er kvinners skyld at veldig mange kvinner har det vanskelig? At det at hun har suksess gjør at hun per definisjon er feminist? Men at hun ikke tør si det høyt for så blir folk slemme mot henne? Ja det er mange som roper høyt blant feminister. Jeg er på ingen måte enig i alt det de sier og jeg syns noen av dem burde hatt vett til å holde kjeft. Men jeg kan da ikke forvente at alle skal være enige i mine synspunkter eller i min måte å framlegge argumentene mine på i et demokrati. Jeg kan si dem i mot og prøve å få til en debatt med dem. Og få andre til å forstå at selv om noen roper høyt så er feminisme mer og annet enn bare det akkurat de sier. Hun siterer en kronikk fra 2012. Tror jeg leste den da men husker ikke. Det er jo en del år siden. Fullt mulig jeg tar feil nå og det er noe hun har gått og ruget på de siste 4 årene og av en eller annen grunnet ventet til nå med å få det ut. Men får litt følelsen av at hun googlet litt og fant noe som stemte med det hun ville skrive om. Kanskje ikke noe galt i det men tja... Jeg personlig kjenner meg ikke igjen i at kvinner ikke ønsker andre kvinner opp og fram. Jeg har i min karriere fått like mye hjelp fra kvinner som fra menn. Godt mulig det er tendens til at kvinner meler sin egen kake mer enn menn, men jeg tror at "personlighetsfaktoren" spiller en mye større rolle her. Hun nevner en artikkel for å understøtte påstanden sin. Jeg er absolutt for å underbygge påstandene sine med forskning. Det er også en viktig del av jobben min. Jeg har (ennå) ikke lest den aktuelle artikkelen så jeg kan på ingen måte mene noe om hvorvidt den er bra eller ikke. Erfaringen min er at artikler som blir referert til fra Treasures kan være alt fra veldig gode til elendige. Jeg har ikke inntrykk at Treasures er spesielt sterke i god vitenskapelig metode. Jeg føler ikke jeg kan tillegge den artiklen vekt før jeg selv har lest den. Med tidligere erfaring fra Treasures som grund til det. I et tidligere innlegg har jeg prøvd å forklare hvorfor jeg mener kronikken til en vis grad diskrediterer kampen for likestilling. Med min bestemor som eksempel. Kanskje jeg utdyper dette mer etterpå. CBE er blant de mest privilegerte i verden. Det er absolutt noe å kjempe for framover. Både i Norge og i resten av verden. Så det jeg sitter igjen med er: Hæ og tja. Dagene framover vil vise om CBE viser at jeg tar feil. Jeg håper det 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 9. mars 2016 #23859 Del Skrevet 9. mars 2016 1 time siden, Vitulina skrev: Hvorfor spør du Fotballfrue om noe sånt? Hun er ikke din venninne og hun har tross alt knapt studert juss. Jeg fatter ikke hva som får kvinner til å se på bloggere som vandrende mirakler med magiske svar og løsninger på alt. Jeg har stort sett alltid fått svar om jeg lurer på noe.. Det er derimot lesere av bloggen som legger igjen kommentarer på hvorfor jeg i det hele tatt spør henne om ett råd. Hun er jo ikke "lege,helsesøster,advokat osv,osv" Men vil en person spørre så angår da ikke det noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 9. mars 2016 #23860 Del Skrevet 9. mars 2016 Ja, det er sannelig ikke alle forunt å ha en slik nær og kjær bloggervenninne som bare vil deg vel og som guider dere i forbrukerjungelen... <3 <3 <3 At det går an å være så naiv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg