Milio Skrevet 15. januar 2016 #21861 Del Skrevet 15. januar 2016 13 minutter siden, Atp skrev: Det handlet om dette på God Morgen Norge i dag. Nevnte ikke noe om dette. De som var utestengt hadde fått beskjed Hun skal vurderes på nytt. Betyr ikke at hun er disket, men at hun kan bli det. Andre bloggere har blitt disket for lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 15. januar 2016 #21862 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) 18 minutter siden, Atp skrev: Det handlet om dette på God Morgen Norge i dag. Nevnte ikke noe om dette. De som var utestengt hadde fått beskjed Hvis du leser artikkelen står det at hun skal vurderes på nytt, og at de vil gjøre det helt til siste sekund, så om juryen faktisk har baller nok og er rettferdige kan hun bli disket helt i siste liten. Endret 15. januar 2016 av SjiraffenLaffen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 15. januar 2016 #21863 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg er veldig for at annonser skal merkes men dersom Caroline blir diskvalifisert grunnet dette må de gjøre det samme med samtlige finalister for ingen har merket perfekt på bloggen av dem. Jeg synes det er verre med Styleconnection og SE som regelrett håner merkingen og gjør stort nummer over hvor tåpelig det er at de blir "passet på" slik de har uttrykt seg i tidligere blogginnlegg. SE har itillegg ulovlig reklamert for botox og delt ut koder for å få redusert pris på behandling. Det er mye grums i bloggverdenen og hadde det vært opp tol meg så hadde jeg valgt å droppe hele prisutdelingen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. januar 2016 #21864 Del Skrevet 15. januar 2016 2 timer siden, Atp skrev: Kan jeg få spørre om hva dette har med saken her inne å gjøre.? Troverdighet. Mulig hun aldri har sagt at hun er blond, det er det jeg spør om. Hun er tydeligvis like mørk som søsteren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 15. januar 2016 #21865 Del Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, Tarese skrev: Jeg er veldig for at annonser skal merkes men dersom Caroline blir diskvalifisert grunnet dette må de gjøre det samme med samtlige finalister for ingen har merket perfekt på bloggen av dem. Jeg synes det er verre med Styleconnection og SE som regelrett håner merkingen og gjør stort nummer over hvor tåpelig det er at de blir "passet på" slik de har uttrykt seg i tidligere blogginnlegg. SE har itillegg ulovlig reklamert for botox og delt ut koder for å få redusert pris på behandling. Det er mye grums i bloggverdenen og hadde det vært opp tol meg så hadde jeg valgt å droppe hele prisutdelingen. Da burde de gjøre som de har gjort med instagram og snapchat prisen, droppa det helt. Kan like gjerne gjøre det med hele vixen tullet siden ingen tydeligvis klarer å gjøre en ordentlig jobb med bloggjobben sin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 15. januar 2016 #21866 Del Skrevet 15. januar 2016 22 minutter siden, Tarese skrev: Jeg er veldig for at annonser skal merkes men dersom Caroline blir diskvalifisert grunnet dette må de gjøre det samme med samtlige finalister for ingen har merket perfekt på bloggen av dem. Jeg synes det er verre med Styleconnection og SE som regelrett håner merkingen og gjør stort nummer over hvor tåpelig det er at de blir "passet på" slik de har uttrykt seg i tidligere blogginnlegg. SE har itillegg ulovlig reklamert for botox og delt ut koder for å få redusert pris på behandling. Det er mye grums i bloggverdenen og hadde det vært opp tol meg så hadde jeg valgt å droppe hele prisutdelingen. Jeg tror ikke de disker henne... Da er det som du sier mange som må diskes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 15. januar 2016 #21867 Del Skrevet 15. januar 2016 1 time siden, Francis skrev: Troverdighet. Mulig hun aldri har sagt at hun er blond, det er det jeg spør om. Hun er tydeligvis like mørk som søsteren. Troverdighet? Hun har da vitterlig blondt hår på alle barne- og ungdomsbilder vi har sett av henne. Å bli mørkere med årene er helt naturlig, og hvert fall det håret som ligger helt i nakken. Denne delen av håret får ikke sollys på seg. Jeg skal ikke spekulere, men man kan fundere på om noen her i verden er en smule hengt opp i fotballfrue, og ønsker å ta henne på alt. Dette minner meg om da dere skulle ta henne på at hun løp på mølla inne, for det var jo sol i Siljan, det hadde dere sjekket på yr.no. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. januar 2016 #21868 Del Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, Angstkvinnen skrev: Troverdighet? Hun har da vitterlig blondt hår på alle barne- og ungdomsbilder vi har sett av henne. Å bli mørkere med årene er helt naturlig, og hvert fall det håret som ligger helt i nakken. Denne delen av håret får ikke sollys på seg. Jeg skal ikke spekulere, men man kan fundere på om noen her i verden er en smule hengt opp i fotballfrue, og ønsker å ta henne på alt. Dette minner meg om da dere skulle ta henne på at hun løp på mølla inne, for det var jo sol i Siljan, det hadde dere sjekket på yr.no. Ro deg ned. Jeg spør, fordi jeg lurte, mener å ha lest at hun er blond, har heller ikke sett noen barnebilder av henne. Nei, jeg sjekket ikke yr, ta det opp med den som skrev det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 15. januar 2016 #21869 Del Skrevet 15. januar 2016 16 minutter siden, Francis skrev: Ro deg ned. Jeg spør, fordi jeg lurte, mener å ha lest at hun er blond, har heller ikke sett noen barnebilder av henne. Nei, jeg sjekket ikke yr, ta det opp med den som skrev det. Men hvorfor måtte du ha med at søster er mørk? Hun har da ikke noe med dette å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 15. januar 2016 #21870 Del Skrevet 15. januar 2016 24 minutter siden, Angstkvinnen skrev: Troverdighet? Hun har da vitterlig blondt hår på alle barne- og ungdomsbilder vi har sett av henne. Å bli mørkere med årene er helt naturlig, og hvert fall det håret som ligger helt i nakken. Denne delen av håret får ikke sollys på seg. Jeg skal ikke spekulere, men man kan fundere på om noen her i verden er en smule hengt opp i fotballfrue, og ønsker å ta henne på alt. Dette minner meg om da dere skulle ta henne på at hun løp på mølla inne, for det var jo sol i Siljan, det hadde dere sjekket på yr.no. Jeg vet ikke hvem dere er men jeg har ikke sett noen barne- og ungdomskolebilder av henne. Jeg synes det er et helt uskyldig spørsmål, hun ser like naturlig ut, om ikke mer, med mørkt hår. Hvis man klarer å lese noe hets eller forfølgelse inn i et sånt spørsmål så ser man virkelig spøkelser på høylys dag. Jennfier Lawrence for eksempel, er hun naturlig blond? Og hva med Scarlet Johanson? Jeg har ingen aning, bare spør. Kommer ikke til å dukke opp på døra deres av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. januar 2016 #21871 Del Skrevet 15. januar 2016 Et øyeblikk siden, Snøsøta skrev: Jeg vet ikke hvem dere er men jeg har ikke sett noen barne- og ungdomskolebilder av henne. Jeg synes det er et helt uskyldig spørsmål, hun ser like naturlig ut, om ikke mer, med mørkt hår. Hvis man klarer å lese noe hets eller forfølgelse inn i et sånt spørsmål så ser man virkelig spøkelser på høylys dag. Jennfier Lawrence for eksempel, er hun naturlig blond? Og hva med Scarlet Johanson? Jeg har ingen aning, bare spør. Kommer ikke til å dukke opp på døra deres av den grunn. Jeg mener å huske at CBE la ut barne- og ungdomsbilder av seg selv for noen år siden. På bilder av CBE som tenåring så man at håret var mørkt. Uansett, for å kanskje være litt kjip og hoverende: Er en diskusjon rundt hårfargen til CBE som barn vs. voksen faktisk nødvendig? Jeg mener nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 15. januar 2016 #21872 Del Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev: Jeg mener å huske at CBE la ut barne- og ungdomsbilder av seg selv for noen år siden. På bilder av CBE som tenåring så man at håret var mørkt. Uansett, for å kanskje være litt kjip og hoverende: Er en diskusjon rundt hårfargen til CBE som barn vs. voksen faktisk nødvendig? Jeg mener nei. Er mye rart som blir diskutert her inne,dette er en av de. om hun var rød,svart,brun,blond,lys som liten har da ingen betydning for noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 15. januar 2016 #21873 Del Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev: Jeg mener å huske at CBE la ut barne- og ungdomsbilder av seg selv for noen år siden. På bilder av CBE som tenåring så man at håret var mørkt. Uansett, for å kanskje være litt kjip og hoverende: Er en diskusjon rundt hårfargen til CBE som barn vs. voksen faktisk nødvendig? Jeg mener nei. Jeg er en sterk tilhenger av at tråden her skal være fri for hets og urimelige angrep. Man skal ha respekt for både den man kritiserer og hverandre. Men i det siste synes jeg selvjustisen har begynt å gå på steroider, kanskje begynner den å bli litt selvhøytidelig til og med. Ærlig talt, et spørsmål om noen er naturlig mørk eller naturlig blond er da virkelig ikke noe å slå på bremsene for? Det er et diskusjonsforum om en blogger som til og med skifter hår ofte. Mange har ikke lest verken bloggen eller tråden i mange år. Det er virkelig ingen big deal, bare et spørsmål, en opplysning og virkelig ingen diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 15. januar 2016 #21874 Del Skrevet 15. januar 2016 44 minutter siden, Angstkvinnen skrev: Troverdighet? Hun har da vitterlig blondt hår på alle barne- og ungdomsbilder vi har sett av henne. Å bli mørkere med årene er helt naturlig, og hvert fall det håret som ligger helt i nakken. Denne delen av håret får ikke sollys på seg. Jeg skal ikke spekulere, men man kan fundere på om noen her i verden er en smule hengt opp i fotballfrue, og ønsker å ta henne på alt. Dette minner meg om da dere skulle ta henne på at hun løp på mølla inne, for det var jo sol i Siljan, det hadde dere sjekket på yr.no. Hahahah, nå lo jeg godt! Seriøst? Det viser jo litt av nivået på debatten her inne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 15. januar 2016 #21875 Del Skrevet 15. januar 2016 5 minutter siden, Anim92 skrev: Hahahah, nå lo jeg godt! Seriøst? Det viser jo litt av nivået på debatten her inne Vel - det sier nok mest om etterretteligheten hos kritikerne av debatten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 15. januar 2016 #21876 Del Skrevet 15. januar 2016 8 minutter siden, Anim92 skrev: Hahahah, nå lo jeg godt! Seriøst? Det viser jo litt av nivået på debatten her inne Ikke ta slike sleivspark seriløst, en fjær blir litt for ofte til fem høns når man er ute etter å latterliggjøre tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. januar 2016 #21877 Del Skrevet 15. januar 2016 5 minutter siden, Snøsøta skrev: Jeg er en sterk tilhenger av at tråden her skal være fri for hets og urimelige angrep. Man skal ha respekt for både den man kritiserer og hverandre. Men i det siste synes jeg selvjustisen har begynt å gå på steroider, kanskje begynner den å bli litt selvhøytidelig til og med. Ærlig talt, et spørsmål om noen er naturlig mørk eller naturlig blond er da virkelig ikke noe å slå på bremsene for? Det er et diskusjonsforum om en blogger som til og med skifter hår ofte. Mange har ikke lest verken bloggen eller tråden i mange år. Det er virkelig ingen big deal, bare et spørsmål, en opplysning og virkelig ingen diskusjon. Beklager, siste halvdel av innlegget mitt var ikke myntet på deg, Snøsøta. Mea culpa. Det var mer diskusjonen/avsporingen rundt jeg ville til livs, da det er slikt som kan føre til at denne tråden blir ansett som et møtested for slarvekjerringer, og at det glemmes/ignoreres hva denne tråden faktisk har klart å utrette i positiv forstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 15. januar 2016 #21878 Del Skrevet 15. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lafemmemauvaise skrev: Beklager, siste halvdel av innlegget mitt var ikke myntet på deg, Snøsøta. Mea culpa. Det var mer diskusjonen/avsporingen rundt jeg ville til livs, da det er slikt som kan føre til at denne tråden blir ansett som et møtested for slarvekjerringer, og at det glemmes/ignoreres hva denne tråden faktisk har klart å utrette i positiv forstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 15. januar 2016 #21879 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) 3 timer siden, Francis skrev: Troverdighet. Mulig hun aldri har sagt at hun er blond, det er det jeg spør om. Hun er tydeligvis like mørk som søsteren. Hvis du googler Carolne Berg Eriksen barndom, finner du et bilde som viser et blondt barn med en litt mørkere storesøster. Tipper hårfargen til N er noe i nærheten av hårfargen til CBE da hun var liten, men jeg orker ikke å sjekke bloggen for å finne ut av det. Endret 15. januar 2016 av MinnaMilanda Justert tekst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. januar 2016 #21880 Del Skrevet 15. januar 2016 2 timer siden, Snøsøta skrev: Jeg er en sterk tilhenger av at tråden her skal være fri for hets og urimelige angrep. Man skal ha respekt for både den man kritiserer og hverandre. Men i det siste synes jeg selvjustisen har begynt å gå på steroider, kanskje begynner den å bli litt selvhøytidelig til og med. Ærlig talt, et spørsmål om noen er naturlig mørk eller naturlig blond er da virkelig ikke noe å slå på bremsene for? Det er et diskusjonsforum om en blogger som til og med skifter hår ofte. Mange har ikke lest verken bloggen eller tråden i mange år. Det er virkelig ingen big deal, bare et spørsmål, en opplysning og virkelig ingen diskusjon. Helt enig. Det må da være måte på å være hårsår! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg