Gjest gjestvest Skrevet 31. januar 2015 #8441 Del Skrevet 31. januar 2015 Og hvordan vet du hvor mye Caroline trener? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monty Skrevet 31. januar 2015 #8442 Del Skrevet 31. januar 2015 Enig. I tillegg handlet det om egoet til LKE (som det stod på CBE-bloggen). Han har/hadde problemer med å takle at andre er uenige med han. Husk kommentarjuksingen var verst på "suntvett"/LKE sin blogg. Kommentarjuksingen verst på "suntvett"/LKE sin blogg? Kom det stygge kommentarer mot CBE på hans blogg, som han så måtte forsvare henne mot da? Jeg har visst misforstått dette. Trodde dette dreide seg om CBE og henne blogg, og alle de stygge kommentarene som han følte han måtte skjule for henne, og at det etterhvert ble for mye for ham. Har LKE forklart seg noen steder om kommentarjuks på egen blogg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 31. januar 2015 #8443 Del Skrevet 31. januar 2015 Og hvordan vet du hvor mye Caroline trener? ;-) Blir dere aldri lei denne "du er ikke enig med oss så du må være LK" greia? Latterlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 31. januar 2015 #8444 Del Skrevet 31. januar 2015 Og hvordan vet du hvor mye Caroline trener? ;-) Jeg vet bare det jeg har lest på bloggen og det er vel det man går utifra, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 31. januar 2015 #8445 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Enig. I tillegg handlet det i mange tilfeller om å beskytte egoet til LKE, jfr. http://carolinebergeriksen.no/2015/01/17/kjaere-fine-lesere/ Han har/hadde problemer med å takle at andre er uenige med han. Husk kommentarjuksingen var verst på "suntvett"/LKE sin blogg. Hvis man ser antall falske kommentarer i forhold til det totale antall kommentarer på bloggene, så var det nok mest på LK sin blogg, men det er langt flere enn de som ble lagt frem her som han/de har skrevet på Carolines blogg. Endret 31. januar 2015 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 31. januar 2015 #8446 Del Skrevet 31. januar 2015 Blir dere aldri lei denne "du er ikke enig med oss så du må være LK" greia? Latterlig. Nei du - det blir de aldri lei av. Som du også ganske sikkert har funnet ut så er det den kommentaren som kommer når de ikke helt vet hva de skal svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 31. januar 2015 #8447 Del Skrevet 31. januar 2015 Blir dere aldri lei denne "du er ikke enig med oss så du må være LK" greia? Latterlig. Ja, da kan man snakke om hersketeknikk og avsporing av debatten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 31. januar 2015 #8448 Del Skrevet 31. januar 2015 Jeg vet bare det jeg har lest på bloggen og det er vel det man går utifra, er det ikke? Man kan aldri gå ut fra det som kommer frem på en blogg. Hvis du har fulgt med de siste ukene så vet du at det er en veldig retusjert fasade som vises der. Som bloggleser kan man ikke uttale seg om hun trener en gang i uken eller tre ganger for dagen. Vi ser det hun vil fortelle, verken mer eller mindre. Du uttalte deg veldig bombastisk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 31. januar 2015 #8449 Del Skrevet 31. januar 2015 Blir dere aldri lei denne "du er ikke enig med oss så du må være LK" greia? Latterlig. Du må gjerne la være å kommentere meg for det er jeg faktisk lei av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 31. januar 2015 #8450 Del Skrevet 31. januar 2015 Og du bare MÅ kommentere alt mulig som ikke angår deg? Skjerp deg. Dette er et diskusjonstråd, om du ikke takler svar får du finne et forum hvor bare du kan skrive. Og som du tidligere proklamerte skulle du fjerne tråden fra dine innlegg. Du klager over at du fortsatt får meldinger, vel, bare overse de svarer jeg. Så slipper du å bidra med dine herlige personangrep og avsporinger i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 31. januar 2015 #8451 Del Skrevet 31. januar 2015 Nok en løgn altså. Og når det gjelder kommentarene jeg har lagt inn (som ikke har blitt godkjent), har jeg ingen "kommentarhistorikk" som hun kaller det. Jeg har aldri lagt igjen noen kommentarer hos henne før, verken positive eller negative, så at de jeg har forsøkt å legge inn ikke blir godkjent dreier seg vel mer om at hun ikke vil ha fokus på en av de flaueste bitene av de falske kommentarene; at de har brukt falske, beskyttete yrkestitler for å sette andre på plass og framheve eget ego, ikke for å beskytte CBE mot hets. IP-adresser kan være faste (statiske) eller dynamiske.[3][6] Forskjellen er at en fast IP-adresse vil være den samme hver gang datamaskinen kobles til internett (kan sammenlignes med et telefonnummer), mens en dynamisk IP-adresse kan være ulik ved hver oppkobling.[7][3] Brukere som har behov for kontinuerlig nett-tilgang, for eksempel bedrifter, vil gjerne ha en fast linje, hvilket innebærer at de stort sett benytter den samme IP-adressen gjennom abonnementsforholdet. På internett fins databaser som gir en viss oversikt over hvem som disponerer faste IP-adresser(whois).[8][9] En slik database kan sammenlignes med en telefonkatalog.[8] Abonnenter med dynamiske IP-adresser kan i prinsippet få tildelt en ny IP-adresse fra internettleverandøren hver gang de kobler seg til nettet.[7][3] Hvor ofte en maskin med dynamisk IP-adresse faktisk bytter adresse, vil variere fra internettleverandør til internettleverandør.[7] Systemet vil kunne innebære at samme IP-adresse benyttes av forskjellige abonnenter over et tidsrom.[8] 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 31. januar 2015 #8452 Del Skrevet 31. januar 2015 Du må gjerne la være å kommentere meg for det er jeg faktisk lei av Da får du heller ignorere meg. Så lenge du skriver på et offentlig forum, så har jeg full rett til å kommentere det du skriver når jeg er uenig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 31. januar 2015 #8453 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Endret 3. juni 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 31. januar 2015 #8454 Del Skrevet 31. januar 2015 Kan ikke gjøre annet enn å le. Et forum betyr visst liv og død for visse personer. " Full rett " !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. januar 2015 #8455 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) 400 000 kommetarer har han lest, 99% er positive og resten kritiske dvs også de som inneholder hets er blant de 1%. Det blir uansett ikke mer enn et par negative kommentarer om dagen, så at de overøses av hets har jeg vansker med å tro. Endret 31. januar 2015 av Francis 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 31. januar 2015 #8456 Del Skrevet 31. januar 2015 Nei du - det blir de aldri lei av. Som du også ganske sikkert har funnet ut så er det den kommentaren som kommer når de ikke helt vet hva de skal svare. En ting er jeg hjertens enig med deg i, Triangel: Du er definitivt ikke hverken CBE eller LKE. Så langt derifra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 31. januar 2015 #8457 Del Skrevet 31. januar 2015 Kan ikke gjøre annet enn å le. Et forum betyr visst liv og død for visse personer. " Full rett " !! Du tilfører denne diskusjonen så mye saklig konstruktiv kritikk, syns jeg. Kudos til deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 31. januar 2015 #8458 Del Skrevet 31. januar 2015 400 000 kommetarer har han lest, 99% er positive og resten kritiske dvs også de som inneholder hets er blant de 1%. Det blir uansett ikke mer enn et par negative kommentarer om dagen, så at de overøses av hets har jeg vansker med å tro. Hvor har du de tallene fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 31. januar 2015 #8459 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Endret 3. juni 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 31. januar 2015 #8460 Del Skrevet 31. januar 2015 Står i dette innlegget: http://carolinebergeriksen.no/2015/01/12/gi-aldri-opp/comment-page-25/ (Jeg googlet "400 000 kommetarer har han lest, 99% er positive" og fikk da opp det). Ok, takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg