Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

CP som norges beste blogg? Troverdigheten sitter ikke høyt der heller. CBE regner jeg med er blitt disket fra awarden i stillhet. Vanligvis har hun skrevet om nominasjon og stemming til siste slutt.

Det er sant, hun har pleid å være veldig ivrig på å minne de søte leserne sine på å stemme på henne, f. eks. i forbindelse med Skal vi danse.

Nå leser jeg ikke bloggen lenger, men hvis hun ikke har bedt leserne om å stemme på henne på lenge, er det veldig annerledes enn før, ihvertfall...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant, hun har pleid å være veldig ivrig på å minne de søte leserne sine på å stemme på henne, f. eks. i forbindelse med Skal vi danse.

Nå leser jeg ikke bloggen lenger, men hvis hun ikke har bedt leserne om å stemme på henne på lenge, er det veldig annerledes enn før, ihvertfall...

Det har ikke vært noen oppmuntring om det på Instagrammen, der brukte hun å nevne det endel i fjor ihvertfall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det sendt på tv, eller på nettet?

Var en artikkel på side2.no som ble oppdatert. Du kunne streame derfra også, men det var så skrekkelig dårlig "show" at jegskrudde av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Det har ikke vært noen oppmuntring om det på Instagrammen, der brukte hun å nevne det endel i fjor ihvertfall.

Jeg søkte på bloggen hennes og i et innlegg 14. desember 2014 skrev hun: "Jeg håper du vil stemme på meg, jeg kommer i hvert fall til å delta på begge utdelingene med store sommerfugler i magen når januar kommer." (Den andre var Costume sin.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på bloggen hennes og i et innlegg 14. desember 2014 skrev hun: "Jeg håper du vil stemme på meg, jeg kommer i hvert fall til å delta på begge utdelingene med store sommerfugler i magen når januar kommer." (Den andre var Costume sin.)

Ja , nå har jo ting endret seg veldig mye siden 14.12.14 :)

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at det ville blitt for hardt for henne å møte opp på utdelingen. Masse folk, og gjerne mange stygge blikk, for alt jeg vet. Akkurat det unner jeg ingen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke helt at CBE og LK kan tro på at de kan fortsette som før, at de kan fortsette med bloggen som om ingenting var hendt. Vanligvis når et firma ødelegger så mye for seg selv, fører det til en nedleggelse, og at de ansvarlige forsøker seg på en ordinær jobb med en tenkepause for å finne ut hva de egentlig vil jobbe med.

Det er jo latterlig om de virkelig tror at de skal ri av denne stormen og fortsette som før. CBE burde finne ut hva hun egentlig vil gjøre, om hun var helt alene i livet og ikke hadde andre som påvirket eller andre å ta hensyn til. I tillegg burde hun være mer realistisk.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.soltv.no/nyheter/2015/01/28/dette-mente-bloggerne-om-fotballfrue-avsloeringene/9Q20mTz2puTwXHkzyjeDsw

Kjenner jeg blir meget forbannet over all støtten hun egentlig får. At folk mobber henne og driver heksejakt. Han ene gutten som sier det er mobbing. DET ER JO IKKE DET! Herregud, blir oppgitt over hvor dumme folk virkelig kan være :vetikke::rolleyes:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.soltv.no/nyheter/2015/01/28/dette-mente-bloggerne-om-fotballfrue-avsloeringene/9Q20mTz2puTwXHkzyjeDsw

Kjenner jeg blir meget forbannet over all støtten hun egentlig får. At folk mobber henne og driver heksejakt. Han ene gutten som sier det er mobbing. DET ER JO IKKE DET! Herregud, blir oppgitt over hvor dumme folk virkelig kan være :vetikke::rolleyes:

De sier jo dette for å ikke miste ansikt selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, de fleste var ganske konstruktive rundt saken, hva forventer du at de skal si?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye har endret seg siden den datoen, ja.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hva var grunnen til at hun ikke deltok? Ble nomineringa trukket? Trakk hun seg? Hvis det var det første, så ville det vært interessant å se grunnen til at nomineringa ble trukket fra aktørs side. Hvis det var hun selv som trakk seg, så kan det være mange årsaker til det, også private (og dermed strengt tatt ikke noe som resten av omverdenen har noe med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene, får dere aldri nok? Er det bare om å gjøre å ta henne på mest mulig. Hun kan ikke engang skrive er innlegg uten at "hun garantert samarbeider med noen om det og det må varsles!"

Husker for noen år siden når Ida wulff var størst. Da hadde noen meldt henne for å samarbeide med lambi toalettpapir fordi det var et bilde av det på bloggen.

Alt er ikke reklame bare fordi det er bilde på bloggen eller instagram...

Får du aldri nok av å forsvare en juksemaker med nebb og klør?

Det er ikke alle andres feil at CBE fortsetter med ulovlige og umoralske handlinger på bloggen sin. Du forventer liksom at alle bare skal holde kjeft og ikke påpeke åpenbare overtramp?

Her er det snakk om ikke bare åpenbar umerket reklame (for firmaer/produkter hun offisielt har et "samarbeid" med), men også fjerning av kommentarer som påpeker dette.

Ingen har påstått at alt er reklame, men så har du åpenbart ikke lest hva folk faktisk skriver heller.

Dere CBE-fanatikere må til helvete se å skjerpe dere. Dere har jo ikke annet enn pissprat å komme med.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt feil at en bransje skal være fritatt alle lover og etiske regler.

Journalister har vært fritatt for dette i alle år, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spekulerer i ikke å merke reklameinnlegg i de første 12-24 timer. Deretter retter hun i teksten, merker annonselenker, osv. Men da har det umerkede innlegget allerede blitt lest av hovedparten av leserne hennes. Og så ligger det gjerne et nytt innlegg på bloggen; dermed får så få som mulig med seg at det forrige innlegg har blitt reklamemerket i etterkant.

Har du noen skjermdumper fra før/etter?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg forstår at dere er lei juks og løgn. Men hva er målet? Hva ønsker dere å oppnå? Dette er fortsatt oppriktig nysgjerrighet.

Hva ønsker du å oppnå med det du skriver her?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du aldri nok av å forsvare en juksemaker med nebb og klør?

Det er ikke alle andres feil at CBE fortsetter med ulovlige og umoralske handlinger på bloggen sin. Du forventer liksom at alle bare skal holde kjeft og ikke påpeke åpenbare overtramp?

Her er det snakk om ikke bare åpenbar umerket reklame (for firmaer/produkter hun offisielt har et "samarbeid" med), men også fjerning av kommentarer som påpeker dette.

Ingen har påstått at alt er reklame, men så har du åpenbart ikke lest hva folk faktisk skriver heller.

Dere CBE-fanatikere må til helvete se å skjerpe dere. Dere har jo ikke annet enn pissprat å komme med.

Bortsett fra at jeg har fulgt tråden fra start.

Og det var saklig og konstruktivt her, men etter at dere fikk medieoppmerksomhet så fortsatte dere å finne småtteri å pirke for. Som diskusjonen om yoghurten hun hadde til frokost. Hvem i all verden bryr seg om hva hun spiser til frokost.

Og jeg er langt i fra en fanatiker, faktisk sluttet jeg å lese bloggen for mange år siden. Men ene alene på grunn av hetsen her har jeg begynt å lese den igjen for å irritere dere med at hun fortsatt har en haug med lesere:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan da? Jeg poengterte jo at det ikke nødvendigvis var myntet på deg. Jeg forklarte hvorfor mange opplever det som at det virker personlig for mange debattanter her inne.

Men igjen, jeg skjønner ikke at du kan påstå at jeg tar feil. Du sier at du ikke kjenner CBE, hvordan kan du da påstå at hun ikke framstår som seg selv? Jeg vil påstå jeg kjenner mange mennesker jeg ikke nødvendigvis kjenner alle sidene til. Det betyr ikke at de framstår som noe annet enn de er.

Jeg kommer ikke med påstander, jeg gjengir det Frua selv har uttalt gjentatte ganger.

Dersom du er uenig i det jeg skriver, så skjønner jeg ikke hvorfor du diskuterer med meg. Rett adressat for deg ville vært Frua selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Triangel

Meld det inn hit, de andre bloggerne: :-)

http://www.forbrukerombudet.no/om-forbrukerombudet/1608.0

:-)

Jeg ville bare ha svar på om det var fenomenet med bloggere som omgår regler og retningslinjer eller om det er Caroline sin blogg dere vil ha til livs ... og jeg har fått svar på dette nå, takk.

Kanskje på tide dere begynner å kalle en spade for en spade og ikke fremstår som noe annet enn det dere er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...