Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ville bare ha svar på om det var fenomenet med bloggere som omgår regler og retningslinjer eller om det er Caroline sin blogg dere vil ha til livs ... og jeg har fått svar på dette nå, takk.

Kanskje på tide dere begynner å kalle en spade for en spade og ikke fremstår som noe annet enn det dere er?

.. og det er?

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Gjest Triangel
Skrevet

.. og det er?

Hjelpe meg ... hehe .. du begynner å grense til det komiske her nå.

Dere kan si at det er Caroline sin blogg dere vil til livs og ikke fenomenet med at bloggere bedriver skjult reklame og på den måten lurer sine lesere.

Eller har du ikke sett skjult reklame i andre blogger?

• Liker 1
Skrevet

Dere kan si at det er Caroline sin blogg dere vil til livs og ikke fenomenet med at bloggere bedriver skjult reklame og på den måten lurer sine lesere.

Jeg har sett skjult reklame i andre blogger, og tipset Forbrukerombudet om dette.

Jeg er sikker på at hvis du selv starter den generelle bloggtråden du anbefalte at ble startet, vil det bli debatt der og :-)

• Liker 7
Skrevet

Hadde satt pris på om du faktisk kunne svare på spørsmålet fremfor det du bedriver.

• Liker 6
Skrevet

Er dere ikke ferdige med å kritisere denne dama, ennå?

:daane:

• Liker 1
Skrevet

Er dere ikke ferdige med å kritisere denne dama, ennå?

:daane:

Joda! Nå går det for det meste i brukerdebatt..

• Liker 13
Skrevet

Joda! Nå går det for det meste i brukerdebatt..

Ah, ok.

Det var da enda godt.

Skrevet

Jeg antar dere har mye å ta opp med hverandre etter alle de regelrette slagsmåls-trådene dere har hatt gående om denne dama...

Make peace, not war.

• Liker 1
Skrevet

P.S Caroline B.Eriksen er ingen frue.

Fruer er distingverte, voksne damer.

Caroline B. Eriksen er et ungt, pretensiøst kvinnfolk.

Det var min kritikk ;)

Lykke til videre med tråden.

• Liker 8
Skrevet

Det er en grunn til at yrker går i arv, det vil si at barn av leger blir leger selv osv. Det er fordi man lærer mye nettopp ved å leve tett på en person.

Herregud, nå må du ta deg sammen.

• Liker 12
Skrevet (endret)

P.S Caroline B.Eriksen er ingen frue.

Fruer er distingverte, voksne damer.

Caroline B. Eriksen er et ungt, pretensiøst kvinnfolk.

Det var min kritikk ;)

Lykke til videre med tråden.

Jeg er enig i din definisjon av frue.

Frua blir mer et egennavn i denne tråden som henviser til fotballfrue.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Du tar feil, og den ene etter den andre prøver å fortelle deg det, emn du tror jo ikke på det, og tillegger oss (hvis det finnes et felles "oss" eller "dere" i tråden, antagelig ikke, men det er en annen sak) intensjoner vi ikke har. For meg er det revnende likegyldig om vi diskuterer den ene juksebloggen eller den andre, emn siden denne tråden handler om CBE, og er et ganske godt eksempel på problemene med det nye mediebildet, så holder jeg meg til den. Siden det er meg revnende likegyldig HVEM vi diskuterer er det ikke interessant for meg å starte en ny tråd. Derimot foreslår jeg at DU starter en ny tråd, med noen eksempler (siden det ikke fremstår som likegyldig for deg), så er jeg sikker på at du får en debatt der og.

Endret av Amafalathiel
  • Liker 10
Skrevet

hun skal jo på senkveld i morgen, så da får hun jo masse tv-tid til å fremstille seg som det offeret hun er, hvor synd det er på de, hetsen, hvor hardt det er å være blogger bla bla bla. Vedder en hundrings på at det ikke blir noe selvkritikk what so ever. All pr er visst god PR :P

• Liker 19
Skrevet

Ser ikke problmet med det? Hun har da ikke noe lojalitet til lavkarbodietten, det er bare et personlig valg hun har tatt. Kjendiser reklamerer vel for sjokolade og brus og fastfoodkjeder selv om de nærmest sulter seg på privaten. Det handler om å tjene penger, som så mye annet.

Tja, hvis CBE selger bloggen som et innblikk i sitt privatliv så er det litt merkelig hvis hun står for noe annet i bloggen enn hun faktisk gjør privat.

En kjendis som ikke er kjendis på grunn av sitt privatliv er ikke avhengig av troverdighet i forhold til nettopp privatlivet sitt som en som baserer hele sin business på privatlivet sitt.

• Liker 11
Skrevet

Herregud, nå må du ta deg sammen.

Ditto.

Skrevet

Ditto.

må dere slutte å krangle :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er litt spesielt at du stadig kaller bloggen ved fornavn? Dette er en bedrift - er det ikke?

Bloggen måtte jo jammen ha hatt sin virkning på deg :hakeslepp:

• Liker 13
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, innlegg på dialekt, avsporinger, personangrep, samt svar til alt dette

irrlys, mod.

Skrevet (endret)

Mm, nye takter.

Innsyn i spørsmålene på forhånd og konferere med pr-rådgiver underveis uten at journalisten får vite det...

Og hevder hun er glad for at ektemannen gjorde som han gjorde for å beskytte henne mot nettrollene. Journalisten har ikke kjent til, eller ikke gått inn i alle de falske kommentarene som overhode ikke handlet om å beskytte henne mot "nettroll", men å hevde seg selv bl.a. ved å signere med beskyttete yrkestitler. Eller bare for å trolle helt på egen hånd.

http://www.kjendis.no/2015/01/29/kjendis/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/blogg/lars_kristian_eriksen/37412854/

Endret av 9na
  • Liker 17
Skrevet

Er det uvanlig? Jeg har ikke peiling på slike prosesser. Synes dagbladet er utrolig kritisk mot fotballfrue.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...