Gjest gundagrynte Skrevet 16. januar 2015 #6861 Del Skrevet 16. januar 2015 Angstkvinnen.... Jeg er fan av deg for evig og alltid etter dette! Fakkeltog FOR Angstkvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 16. januar 2015 #6862 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg får ikke avstemmingsgreia til Vixen til å funke. Flere som har problemer i Chrome? Ja.. Må bruke Explorer for å få stemt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 16. januar 2015 #6863 Del Skrevet 16. januar 2015 Ha ha, beklager hvis denne har vært linket til før. Opplysningskontoret melder at FF publiserer retusjert Muhammed-karikatur. Hun tror årsaken til konflikten er at Muhammed ikke har vært pen nok på bildene: http://www.opplysningskontoret.org/fotballfrue-publiserer/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 16. januar 2015 #6864 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Bra skrevet Angstkvinnen. Har ikke vært skrevet i denne tråden siden den spede begynnelse da kildekode-eksemplene begynte å dukke opp. Bloggfirmaet har gjort mye galt og graverende den siste tiden. De har "unnskyldt" seg under press. Hvilke andre firmaer med tilsvarende markedsandel/omsetning og som "driter seg ut", sender adm.dir "gråtende" ut for å komme med en personlig tåredryppende tale, skylde på kunder/lesere og i bunn og grunn ikke ta på seg noe som helst slags ansvar for det som har skjedd? Andre firmaer takler slike kritiske situasjoner ved å opptre som et profesjonelt foretak. De møter kundene sine, de møter pressen, stiller til intervju for å prøve å rette opp for det som har skjedd. Det burde Treasures ha gjort også. De kommer nok ikke til å gjøre det, Caroline og LK virker for feig og for pysete til å gjøre annet enn å sitte ute i Siljan og taste på macen eller sende sms. Under eget eller andres navn. Endret 16. januar 2015 av MiniMjau 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 16. januar 2015 #6865 Del Skrevet 16. januar 2015 Det har nå vært ganske så mange stygge kommentarer i diverse tråder om Caroline og familien hennes her på kg. Ja, fordi hun har ertet på seg folk med sine uttalelser og væremåte. Man kan ikke si og oppføre seg akkurat som man vil, for så å si at folk mobber - man får gjerne tilbake med samme mynt . I et samfunn hvor man lever sammen med andre må man tilpasse seg noen normer og regler. Velger man å kjøre sitt eget løp og finne opp egne regler (som vi har et hav av bevis på at fruen og mannen har gjort) vil man få negative tilbakemeldinger. Dette er ikke mobbing. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 16. januar 2015 #6866 Del Skrevet 16. januar 2015 Nå linker hun til denne på facebook siden sin.. http://brynhildsen.blogg.no/1421370789_fotballfruesyndromet_.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. januar 2015 #6867 Del Skrevet 16. januar 2015 Angstkvinnen: Terningkast seks, tolv poeng, bull's eye, to tomler opp, særdeles godt, magna cum laude! I tillegg poengterte du noe som ikke er kommet frem i særdeleshet i denne tråden: - CBEs veksling mellom en sterk, selvstendig kvinne som står for sine valg og ytringer og en kvinne som pleier et arkaisk syn om svake, uselvstendige kvinner som gjemmer seg bak mannen etter eget velbefinnende. - Tendensen til å vende kappen etter vinden, alt ettersom hva som er mest beleilig, eksempelvis som i lavkarbo-diskusjonene og påvirkning vs. ikke-påvirkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 16. januar 2015 #6868 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Nå linker hun til denne på facebook siden sin.. http://brynhildsen.blogg.no/1421370789_fotballfruesyndromet_.htmlJeg regner ikke med at en mann i femtiårene forstår hva dette bunner i; kroppspress, jug, juks med produkter hun tjener godt på, offerrolle, sensur av kritikk og press på gravide/nybakte mødre. Edit: blei irritert og kom på mer Endret 16. januar 2015 av Bergensia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 16. januar 2015 #6869 Del Skrevet 16. januar 2015 De der kategoriene på vixen.no er jo på jordet.... hvordan kan ff være både moteblogg og trening?? Er det å poste bilde av seg selv i treningstøy nok for å være treningsblogg???? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 16. januar 2015 #6870 Del Skrevet 16. januar 2015 Vet dere hva? Jeg driter i om jeg blir stengt ute av Kvinneguiden på grunn av dette innlegget, jeg har så mye AGGRO inne nå at det er f-meg verdt det. Kjære falske, selvsentrerte Fotballfrue. Du må gjerne bytte brukernavn på Instagram og bloggen, men for meg vil du alltid være en forbanna fotballfrue. Du roper om deg at du er sterk og selvstendig, men hver gang pressen prøver å få tak i deg gjemmer du deg bak mannen din. Mannen din som du ikke syntes var sterk nok så du måtte manipulere bildene av han da dere annonserte gravideteten. I samme bildet reduserte du hoftene dine med flere størrelsen, bare for å skvise inn det også. Du var dritsøt da du begynte å blogge. Du var sprek og fresh, sinnsykt tynn og spinkel, men du hadde i det minste humor. Jo rikere du ble, jo mer uspiselig ble du også. LØGN PÅ LØGN PÅ LØGN. Greit, det er din blogg og du kan gjøre hva du vil, men du fraber deg alt samfunnsansvar når det kommer til påvirkning. Eller gjør du det? Nei for når det kommer til politikk så skal du plutselig holde kjeft fordi du "ikke vil påvirke noen". Da du var gravid redigerte du den lille jenta di i magen, og fikk kvinner over hele Norge til å føle seg feite og kjipe som satt der med en vanlig gravidemage. Folk sier hele tiden at du påvirker UNGE jenter, men det er feil. Du påvirker VOKSENE damer også. Man trenger ikke å være dum eller svak for å la seg påvirke, trynet ditt er overalt og alle avsiene skriver om din tynne mage, din lille baby og din flate post-gravidemage. Så blir du tatt i løgn igjen. Bildene er redigerte, men VENT, BUHU, det er ikke synt på alle du har lurt, nei det er JO DU SOM ER OFFERET. Stakkars deg der du sitter og finner quotes på tumblr som handler om at også snille piker gjør dumme ting. Men er du snill da? For nå ble dere jo avslørt IGJEN. Ikke bare har dere utgitt dere for å være andre i kommentarfeltet, dere har påberopt dere beskytta yrkestitler for å støtte om deres JÆVLA UETISKE kosthold. Og apropos dette kostholdet, de gangene folk enten stille kritiske eller nysgjerrige spørsmål om lavkarbo så er du og mannen på alerten med diverse forskningsartikler og fakta. Men med en gang noen spør om du har tatt stilling til at den dietten er jævlig skadelig for miljøet, NEI DA HAR DU IKKE SATT DEG INN I DET. Du kan ikke svare fordi du ikke vet, du har ikke informasjon og du kan ingenting om det. Så jævlig beleilig da, at du ikke vet noe om akkurat denne siden ved lavkarbo?????? Og når avisene begynner å ringe så legger du deg ikke flat, du bruker hele helgen på å slette bevis, som en jævla jøk som tror at internett er en bok du bare kan rive ut sider av. Og hva skjer når du skjønner at internett aldri sletter? Jo du gjemmer deg bak mannen din. Hvor er sterke og selvstendige Caroline nå da? Glemte du at du ble ferdig med fotballfrue for et halvt år siden? Eller er der greit å dra frem hun når det trengst. Når det ikke passer seg å være feminist og selvstendig? Og ikke la meg begynne med "unnskyldningen" til mannen din. Ikke bare er den skrevet av Peter Peters, den er verken ærlig eller sann. LØGNER OG LØGNER, så mange av de at dere ikke klarer å holde styr på dem. For var det ikke et hackeranrep? Eller nei, det var svar på hets? Hvor er hetsen? Hun som sa du strålte som gravid? Hun som savnet hvitløk i oppskriften? Eller hva med hun som var så frekk å kommentere på treningsteknikken! La oss ikke GLEMME de som henviste til forskningsartikler... Nei vet du kjære FOTBALLFRUE. Jeg har ikke ord for hvor falsk og uærlig dere driver firmaet deres. Jeg skal aldri gå inn på den bloggen igjen, jeg skal aldri gi deg et eneste klikk i media og jeg håper du finner noe annet å drive med. Nå blir jeg vel kasta ut herfra, så lykke til til dere andre også. Bra vi har folk som dere som gidder å snoke slik at man finner ut av løgnene til slike falske mennesker. Bra sagt. Hun er og vil forbli Fotballfrue: hun har gjemt og gjemmer seg tross alt bak mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. januar 2015 #6871 Del Skrevet 16. januar 2015 Nå linker hun til denne på facebook siden sin.. http://brynhildsen.blogg.no/1421370789_fotballfruesyndromet_.html Hmmm, han viser til en tråd som er tre år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 16. januar 2015 #6872 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Hmmm, han viser til en tråd som er tre år gammel. Jeg unner henne forsåvidt å endelig finne én forsvarer som kan stave... (edit: og som hun derfor kan lenke til). Men det ser ikke ut til at han har gjort så god research. Blant annet har han kjøpt Eriksens påstand om at de bare har forsvart seg mot hets. Det er jo ikke tilfelle, og det ville han visst hvis han hadde sett litt utenfor VG. Endret 16. januar 2015 av Bloggleseren 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. januar 2015 #6873 Del Skrevet 16. januar 2015 jeg synes det er ganske forunderlig at han ikke setter seg litt bedre inn i saken før han skriver om den. Når det er sagt, så er det noen eksempler på duste-haters i denne tråden også. Og det er synd, for nettopp slik usaklig kritikk er jo det fruen og fruemannen gjemmer seg bak og henviser til - og det gjør jo at den saklige kritikken drukner i all støyen. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. januar 2015 #6874 Del Skrevet 16. januar 2015 jeg synes det er ganske forunderlig at han ikke setter seg litt bedre inn i saken før han skriver om den. Når det er sagt, så er det noen eksempler på duste-haters i denne tråden også. Og det er synd, for nettopp slik usaklig kritikk er jo det fruen og fruemannen gjemmer seg bak og henviser til - og det gjør jo at den saklige kritikken drukner i all støyen. Ja, artikkelen hans later ikke til å være preget av god research i så henseende. Jevnt over vil jeg si at denne tråden har klart noe de færreste FF-/CBE-relaterte tråder hittil har greid: Å holde et godt nivå på innleggene. Mesteparten er saklige, selv om de er kritiske. Samtidig må man ikke glemme at det til tider har vært omtrent 700 lesere av tråden, og ikke alle disse 700 har oppført seg like saklig. Selv ikke jeg har vært like saklig, og i ettertid har jeg også forståelse for hvorfor enkelte av mine innlegg ble fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monty Skrevet 16. januar 2015 #6875 Del Skrevet 16. januar 2015 Angstkvinnen: Terningkast seks, tolv poeng, bull's eye, to tomler opp, særdeles godt, magna cum laude! I tillegg poengterte du noe som ikke er kommet frem i særdeleshet i denne tråden: - CBEs veksling mellom en sterk, selvstendig kvinne som står for sine valg og ytringer og en kvinne som pleier et arkaisk syn om svake, uselvstendige kvinner som gjemmer seg bak mannen etter eget velbefinnende. - Tendensen til å vende kappen etter vinden, alt ettersom hva som er mest beleilig, eksempelvis som i lavkarbo-diskusjonene og påvirkning vs. ikke-påvirkning. Det der med at hun er en sterk, selvstendig kvinne, er en illusjon. For meg fremstår hun som særdeles lite selvstendig, hun må ha enten mannen, søstera eller mora med seg på det hun foretar seg. Gjør hun noe selvstendig da? Selv da hun og noen andre som var med i SVD ble invitert på middag hos en av dansetrenerene, måtte LKE være med. Svaret på kommentarene om hvorfor det bare var hun som hadde med en som ikke hadde noe med SVD og gjøre, var at hun og LK var et sånt sammensveiset team, så det var helt naturlig altså. Ja, ja, var de kanskje et like sammensveiset team når det kom til å skrive falske kommentarer, spør jeg meg da..... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 16. januar 2015 #6876 Del Skrevet 16. januar 2015 Dere motsier dere selv. Angående trakassering: er dere klar over hvor mange hundre sider med hetsing av FF det finnes her på KG? Så klager der på at FF selv hetser sine mobbere? Angående manipulering av bilder: er dere klar over at 99,9999999% av alle bilder man ser i blader, aviser og på reklamer er redigerte på en eller annen måte? Til og med bryllupsbildene mine er redigerte! Flere av bildene på boligannonser på Finn er redigerte. Er det unaturlig om FF gjør det også? Forstår ikke helt logikken bak det å boikotte både henne og sponsorene hennes. Da må dere boikotte alle bloggere der ute, og slutte å kjøpe blader, aviser, og alt det de reklamerer for. For ikke å snakke om boliger... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 16. januar 2015 #6877 Del Skrevet 16. januar 2015 Nå linker hun til denne på facebook siden sin.. http://brynhildsen.blogg.no/1421370789_fotballfruesyndromet_.html Drar han virkelig sjalusi-/misunnelseskortet, eller leste jeg det med feile briller? I så fall må det være det minst reflekterte såkalte seriøse kommentaren jeg har sett publisert! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 16. januar 2015 #6878 Del Skrevet 16. januar 2015 Dere motsier dere selv. Angående trakassering: er dere klar over hvor mange hundre sider med hetsing av FF det finnes her på KG? Så klager der på at FF selv hetser sine mobbere? Angående manipulering av bilder: er dere klar over at 99,9999999% av alle bilder man ser i blader, aviser og på reklamer er redigerte på en eller annen måte? Til og med bryllupsbildene mine er redigerte! Flere av bildene på boligannonser på Finn er redigerte. Er det unaturlig om FF gjør det også? Forstår ikke helt logikken bak det å boikotte både henne og sponsorene hennes. Da må dere boikotte alle bloggere der ute, og slutte å kjøpe blader, aviser, og alt det de reklamerer for. For ikke å snakke om boliger... Det er vanskelig å forklare når det virker som du ikke forstår saken i det hele tatt. Grunnen til at det er sider opp og sider ned med kritikk er FORDI FF SELV HAR ERTET PÅ SEG OMTRENT ALLE SOM GÅR PÅ TO BEIN. Hun har løyet, vært falsk med overlegg i årevis, og hun nekter hele tiden på at hun har skyld i noe selv. (Det er alltid alle andre som er stygge mot henne). I hennes verden er hun perfekt og alle andre tar feil. For å vinne og få siste ord i alle diskusjoner gikk hun inn selv (eller mannen) på bloggen og bekreftet (med falske profiler - lege osv) at hun selvsagt hadde rett - og alle andre mennesker hadde feil. På den måten kunne hun fortsette å "vise alle" at hun tok ALDRI feil. Ser du ikke at dette er løgn og bedrag? Når hun påstår at hun ikke redigerer bilder men ser ut slik FORDI hun spiser og trener, er det en stor løgn. Hun klipper bort mye av kroppen og narrer (spesielt) unge jenter til å tro at de blir som henne hvis de gjør som henne.( Hun lurer de til å kjøpe produkter for å tjene penger selv.) Forstår du ikke at leserene ikke er i nærheten av å klare å bli som henne? Fordi bildene er falske. (Det er ikke retusjeringen folk reagerer på, men utnyttelsen av andre ved å juge om det). Jeg er engasjert fordi jeg jobber med jenter og ser hva kroppspress gjør med veldig mange. Vi har snakket mye om FF og jeg forteller at ingen kan bli slik, for kroppen hennes er ikke ekte. Det er klipt bort noe her og der, og ansiktet er skjult av filter. Hadde hun vært slik bildene hadde vist hadde hun vært meget syk. (Tro meg - jeg har vært nært innpå anorexia) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 16. januar 2015 #6879 Del Skrevet 16. januar 2015 Hun skriver ikke vakre tekster, de er muligens "skoleflinke", men ikke vakre. Jeg har heller aldri drømt om livet hennes. Ikke en bit av det. Bare for å legge til det også. Har alltid tenkt det virker mer passivt enn perfekt, og de gangene jeg har lest bloggen har jeg fått inntrykk av å krampaktig spille en rolle som absolutt ikke er forlokkende. Jeg glemte å sette "vakre" i gåseøyne, for det jeg mente var at tekstene hennes er "vakre" på den måten at hun beskriver alt som om verden er rosenrød og perfekt. Hun er ikke akkurat noen poet som kiler meg i lykkemuskelen, men jeg er åpen for at hun sikkert gleder mange med tekstene sine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 16. januar 2015 #6880 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg unner henne forsåvidt å endelig finne én forsvarer som kan stave... (edit: og som hun derfor kan lenke til). Men det ser ikke ut til at han har gjort så god research. Blant annet har han kjøpt Eriksens påstand om at de bare har forsvart seg mot hets. Det er jo ikke tilfelle, og det ville han visst hvis han hadde sett litt utenfor VG. Har lest en del slike "kronikker" på diverse nettaviser, hvor frilansskriblenten som skrev teksten ikke har gjort noe bakgrunnsjekk og ikke har noe annet å fare med enn et ønske om å få navnet sitt på trykk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg