Gjest bnanny Skrevet 13. januar 2015 #6421 Del Skrevet 13. januar 2015 Tja....dere har jo hjulpet henne å doble lesere...... http://www.nettavisen.no/na24/til-himmels-etter-a-ha-bli-tatt-med-buksene-nede/8530010.html Tror det er mange som bare er nysgjerrige på hva dette dreier seg om, om en uke er nok lesertallene kraftig redusert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibbis Skrevet 13. januar 2015 #6422 Del Skrevet 13. januar 2015 I følge VG som har snakket med noen sponsorer så er det foreløpig Ving og Get Inspired som fortsetter samarbeidsavtalen med ekteparet. Noen som har fått med seg flere uttalelser? (Jeg har i alle fall tenkt å droppe de som fortsetter å samarbeide fremover ialle fall, i alle fall frem til hun slutter å frata seg skyld på den måten hun gjør nå). Nå kommenterte getinspired på CBEs siste instagram med to hjerter, så det sier jo sitt om seriøsiteten til den bedriften. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 13. januar 2015 #6423 Del Skrevet 13. januar 2015 AT LK ble anmeldt her sier jeg ingenting på. Helt greit at han anmelder, men å skrive om det på åpen side på FB vitner bare om et rop om oppmerksomhet for min del. Hva med å prøve å være "the bigger man" og overse hele fyren i stedet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 13. januar 2015 #6424 Del Skrevet 13. januar 2015 Bra kronikk i Dagsavisen også: http://nyemeninger.no/alle_meninger/cat1000/subcat1028/thread308238/#post_308238 Eriksen er sårbar som enkeltstående blogger. Men å opptre som «PT Åge» eller redigere beina tynnere er ikke noe man gjør fordi man er redd for hva nett-trollene er i stand til å gjøre. Det er kynisk juks for å bygge opp en illusjon om perfeksjon. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #6425 Del Skrevet 13. januar 2015 I følge VG som har snakket med noen sponsorer så er det foreløpig Ving og Get Inspired som fortsetter samarbeidsavtalen med ekteparet. Noen som har fått med seg flere uttalelser? (Jeg har i alle fall tenkt å droppe de som fortsetter å samarbeide fremover ialle fall, i alle fall frem til hun slutter å frata seg skyld på den måten hun gjør nå). Ving Reiser??? I så fall blir det ikke flere turer med dem noensinne mer. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #6426 Del Skrevet 13. januar 2015 Helt greit at han anmelder, men å skrive om det på åpen side på FB vitner bare om et rop om oppmerksomhet for min del. Hva med å prøve å være "the bigger man" og overse hele fyren i stedet? Enig i at han kunne gitt fanden i kunngjøring på FB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 13. januar 2015 #6427 Del Skrevet 13. januar 2015 Dette blir bare dumt. Hvor lenge siden er det Eriksen skrev denne kommentaren da? Hvis han ble så oppskaket over dette så hadde han vel anmeldt det når det ble skrevet, uavhengig av hvem skribenten var. Dette er bare å sko seg på andres ulykke. Det har noe med at gamle sår åpnes på nytt. Og når de i tillegg ligger åpent for alle og enhver å se føler man seg eksponert selv om man ikke vet ens identitet. Man føler det inni seg. Ved å gi seg selv en identitet gir man seg selv en mulighet til å få det ut, få pustet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 13. januar 2015 #6428 Del Skrevet 13. januar 2015 I følge VG som har snakket med noen sponsorer så er det foreløpig Ving og Get Inspired som fortsetter samarbeidsavtalen med ekteparet. Noen som har fått med seg flere uttalelser? (Jeg har i alle fall tenkt å droppe de som fortsetter å samarbeide fremover ialle fall, i alle fall frem til hun slutter å frata seg skyld på den måten hun gjør nå). http://www.nettavisen.no/na24/kan-tape-millioner-pa-bloggskandalen/8529651.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 13. januar 2015 #6429 Del Skrevet 13. januar 2015 Det har noe med at gamle sår åpnes på nytt. Og når de i tillegg ligger åpent for alle og enhver å se føler man seg eksponert selv om man ikke vet ens identitet. Man føler det inni seg. Ved å gi seg selv en identitet gir man seg selv en mulighet til å få det ut, få pustet ut. Fortsatt ingen grunn til å ta det åpent på Facebook. Han bare fortsetter krangelen når han egentlig skulle hevet seg over det. Eller i det minste tatt det direkte med Eriksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaMa Skrevet 13. januar 2015 #6430 Del Skrevet 13. januar 2015 Fortsatt ingen grunn til å ta det åpent på Facebook. Han bare fortsetter krangelen når han egentlig skulle hevet seg over det. Eller i det minste tatt det direkte med Eriksen. Han har prøvd tidligere med å ta det direkte med LK, men det eneste LK gikk med på var å fjerne bilde av hans barn. Det er grenser på hva man gidder å gjøre med saken når det å snakke med LK er som å snakke med en vegg, men så ble saken mye mer alvorlig med en trussel om kule i panna. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #6431 Del Skrevet 13. januar 2015 Han har prøvd tidligere med å ta det direkte med LK, men det eneste LK gikk med på var å fjerne bilde av hans barn. Det er grenser på hva man gidder å gjøre med saken når det å snakke med LK er som å snakke med en vegg, men så ble saken mye mer alvorlig med en trussel om kule i panna. Godt poeng. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 13. januar 2015 #6432 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Fortsatt ingen grunn til å ta det åpent på Facebook. Han bare fortsetter krangelen når han egentlig skulle hevet seg over det. Eller i det minste tatt det direkte med Eriksen. Det er ikke sikkert alle har en slik styrke. Ihvertfall ikke når en blir angrepet fra flere hold i et kommentarfelt. Mulig han er sterkere nå. Dette kan ha flere årsaker: Han kan befinne seg på en annen plass i livet. Han er på trygg grunn: i eget forum: Facebook. Han føler at han har flere bak seg nå som LK er avslørt.... Jeg synes det er flott når folk snakker ut. Jeg er glad han gjorde det. Endret 13. januar 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DitteH Skrevet 13. januar 2015 #6433 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Det forundrer meg hvor langt enkelte er villige til å gå for å unnskylde mennesker (CBE/LK/Treasures) som bør si unnskyld. Endret 13. januar 2015 av DitteH 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 13. januar 2015 #6434 Del Skrevet 13. januar 2015 Det forundrer meg hvor langt enkelte er villige til å gå for å unnskylde mennesker (CBE/LK/Treasures) som bør si unnskyld. Hvis det er meg du snakker om så har jeg overhodet ikke unnskyldt LK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #6435 Del Skrevet 13. januar 2015 Vel, dette innlegget passerte sensur ganske med en gang. Men ingen replikk til denne. Kan det være en strategi? La kritiske innlegg slippe gjennom, og så slette tilsvar til disse? Jeg vet dette er spekulering, men det hadde vært flott om noen kunne teste å svare på mitt innlegg hos CBE. Håper noen gjør det! Jeg er Citronella der inne også. Det blir ikke meg, jeg viser meg ikke på bloggen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 13. januar 2015 #6436 Del Skrevet 13. januar 2015 Mannebloggeren Espen Hilton dreit seg ut. Dette her var jo helt håpløst. Jeg skjønner for eksempel ikke hvorfor frua er så redd og Hilton blir så sjokka dersom sheriff Eriksen uansett fjerner alle de potensielt støtende kommentarene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #6437 Del Skrevet 13. januar 2015 Dette her var jo helt håpløst. Jeg skjønner for eksempel ikke hvorfor frua er så redd og Hilton blir så sjokka dersom sheriff Eriksen uansett fjerner alle de potensielt støtende kommentarene? Ja, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DitteH Skrevet 13. januar 2015 #6438 Del Skrevet 13. januar 2015 Hvis det er meg du snakker om så har jeg overhodet ikke unnskyldt LK. Vel, indirekte gjør du jo det. Ellers tenkte jeg på de som har gått i forsvar på blogg og instagram uten å sette seg inn i problemet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åge Mustafa Skrevet 13. januar 2015 #6439 Del Skrevet 13. januar 2015 Hvis det er meg du snakker om så har jeg overhodet ikke unnskyldt LK. Men å bagatellisere og tåkelegge alvorlighetsgraden i drapstrusselen hans ved å blant annet så tvil om motivet til en mann du ikke aner noe om, det har du vel gjort. Og det blir en slags unnskyldning. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 13. januar 2015 #6440 Del Skrevet 13. januar 2015 Fra og med i dag skal jeg slutte å gå inn på den bloggen. Ikke gi henne flere klikk enn nødvendig 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg