Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #6401 Del Skrevet 13. januar 2015 Aftenposten har forstått det i hvertfall. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 13. januar 2015 #6402 Del Skrevet 13. januar 2015 Nå er det noen ganske krasse kommentarer på instagram fra CBE-fans ovenfor ei som har kommet med konstruktiv kritikk. Merkelig at de får stå med tanke på hvor opptatt CBE har blitt av stoppe nettmobbing da🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 13. januar 2015 #6403 Del Skrevet 13. januar 2015 https://www.facebook.com/pages/Mat-er-min-medisin/101285086597054?fref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 13. januar 2015 #6404 Del Skrevet 13. januar 2015 Mannebloggeren Espen Hilton dreit seg ut. Igjen, er det å kritisere måten noen utfører en treningsøvelse så hetsende at man må kommentere falskt for "å beskytte familien sin"? Meget lav terskel for tilbakemeldinger! Synd, jeg har alltid likt Espen, forstår at han ikke klarer å skille saken her siden de faktisk er venner privat og har jobbet sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DitteH Skrevet 13. januar 2015 #6405 Del Skrevet 13. januar 2015 Aftenposten har forstått det i hvertfall. En av de beste, Aftenposten. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #6406 Del Skrevet 13. januar 2015 https://www.facebook.com/pages/Mat-er-min-medisin/101285086597054?fref=ts Hjelp, hårene på armen reiste seg da jeg leste det som stod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvm Skrevet 13. januar 2015 #6407 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) . Endret 26. april 2015 av kvm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 13. januar 2015 #6408 Del Skrevet 13. januar 2015 https://www.facebook.com/pages/Mat-er-min-medisin/101285086597054?fref=ts Dette blir bare dumt. Hvor lenge siden er det Eriksen skrev denne kommentaren da? Hvis han ble så oppskaket over dette så hadde han vel anmeldt det når det ble skrevet, uavhengig av hvem skribenten var. Dette er bare å sko seg på andres ulykke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 13. januar 2015 #6409 Del Skrevet 13. januar 2015 Mange gode poeng du trekker frem der. Jeg måtte lese gjennom forklaringen til LK i VG og CBE på bloggen en gang til, og i mine øyne er det absolutt en beklagelse, spesielt fra LK. Han innrømmer at det er han, han innrømmer at det var dumt, han sier han er lei seg (som på noen dialekter betyr "jeg beklager"), og han sier at det ikke vil gjenta seg. Nå er det vel ikke lov med direkte sitater her, men er spesielt noen elementer i forklaringen til LK som jeg tolker som en god og ydmyk beklagelse. Når det gjelder CBE sitt innlegg, så er det ingen direkte "beklagelse" der. Det er jo ikke en riktig beklagelse når han lyver om hvorfor han gjorde det han gjorde. Det var ikke svar på hets, men et ønske om å alltid ha rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sannhetssøker Skrevet 13. januar 2015 #6410 Del Skrevet 13. januar 2015 Dette blir bare dumt. Hvor lenge siden er det Eriksen skrev denne kommentaren da? Hvis han ble så oppskaket over dette så hadde han vel anmeldt det når det ble skrevet, uavhengig av hvem skribenten var. Dette er bare å sko seg på andres ulykke. Forskjellen i dag er vel at man har en mistanke om hvem som skrev kommentaren. Tidligere ville muligens saken bli henlagt grunnet anonymitet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DitteH Skrevet 13. januar 2015 #6411 Del Skrevet 13. januar 2015 Dette blir bare dumt. Hvor lenge siden er det Eriksen skrev denne kommentaren da? Hvis han ble så oppskaket over dette så hadde han vel anmeldt det når det ble skrevet, uavhengig av hvem skribenten var. Dette er bare å sko seg på andres ulykke. Jeg syns det var på rett plass. LK skal ha brukt bilde av hans sønn også. Det er godt vi har lover her til lands om hvor lenge etter en kan anmelde en sak. Ikke sant? Ellers ville alt være fånyttes. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaMa Skrevet 13. januar 2015 #6412 Del Skrevet 13. januar 2015 Dette blir bare dumt. Hvor lenge siden er det Eriksen skrev denne kommentaren da? Hvis han ble så oppskaket over dette så hadde han vel anmeldt det når det ble skrevet, uavhengig av hvem skribenten var. Dette er bare å sko seg på andres ulykke. Lars Kristian skrev under et annet navn at han fortjente "et skudd i panna", det er ikke før nå at han har fått vite at dette er Lars Kristian.. Hadde du likt at det var et langt inlegg om deg i en blogg av en person som hadde sånne meninger om deg? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibbis Skrevet 13. januar 2015 #6413 Del Skrevet 13. januar 2015 Nå er det noen ganske krasse kommentarer på instagram fra CBE-fans ovenfor ei som har kommet med konstruktiv kritikk. Merkelig at de får stå med tanke på hvor opptatt CBE har blitt av stoppe nettmobbing da🙈 Det der var trist å lese. Fatter ikke at enkelte kvinner kan få seg til å fremstå så ufattelig enkel og naiv på internett. Mobbing, sjalusi og jantelov-orda kastes ut over en lang sko, og verste av alt er at flesteparten av de gjør akkurat det samme mot de de er uenige med. Hersketeknikkene smøres tjukt på. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 13. januar 2015 #6414 Del Skrevet 13. januar 2015 Lars Kristian skrev under et annet navn at han fortjente "et skudd i panna", det er ikke før nå at han har fått vite at dette er Lars Kristian.. Hadde du likt at det var et langt inlegg om deg i en blogg av en person som hadde sånne meninger om deg? Hvorfor anmeldte han ikke da? Selv om han ikke visste at det var Eriksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sannhetssøker Skrevet 13. januar 2015 #6415 Del Skrevet 13. januar 2015 Hvorfor anmeldte han ikke da? Selv om han ikke visste at det var Eriksen? Motivet for å anmelde er vel det underordnede her. Lovbruddet skjedde først. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvm Skrevet 13. januar 2015 #6416 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) . Endret 26. april 2015 av kvm 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaMa Skrevet 13. januar 2015 #6417 Del Skrevet 13. januar 2015 Hvorfor anmeldte han ikke da? Selv om han ikke visste at det var Eriksen? Nå har han faktisk begått et lovbrudd, har mer å vise til når det anmeldes. Han skrev også at han ikke orket å snakke mer med LK. Hvis du har fulgt med litt i tråden så har du nok sett hvordan LK har funnet frem til kritikere og faktisk sendt dem sårene meldinger på facebook, ei har lagt ut litt av meldingen hu fikk, men ville ikke legge ut hele fordi innholdet faktisk var "for vondt". En slik person er det bedre at en tredjeperson håndterer. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #6418 Del Skrevet 13. januar 2015 AT LK ble anmeldt her sier jeg ingenting på. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 13. januar 2015 #6419 Del Skrevet 13. januar 2015 I følge VG som har snakket med noen sponsorer så er det foreløpig Ving og Get Inspired som fortsetter samarbeidsavtalen med ekteparet. Noen som har fått med seg flere uttalelser? (Jeg har i alle fall tenkt å droppe de som fortsetter å samarbeide fremover ialle fall, i alle fall frem til hun slutter å frata seg skyld på den måten hun gjør nå). 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åge Mustafa Skrevet 13. januar 2015 #6420 Del Skrevet 13. januar 2015 Hvorfor anmeldte han ikke da? Selv om han ikke visste at det var Eriksen? Dette vet verken du eller andre noe om? Hvis det er slik at han først nå bestemte seg for anmeldelse- hva er galt med det? Om det var meg, kan det hende andres kritikk av personen og støtte til å gjøre det ville vært dråpen som fikk meg til å anmelde. Hva så? Det er betenkelig når folk har mer sympati for bedriftseiere som kommer med det som er drapstrusler enn for den som er utsatt for denne. Offerklandring er aldri rett. Det spørs om 'Et digitalt teppe av rosa føleri' som Aftenpostens journalist skrev om spiller en rolle. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg