Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg leser bloggen innimellom men syns dessverre det er lite nyskapende og trendy over antrekkene hennes. Litt rart med tanke på at hun er så opptatt av mote :( Jeg føler ikke at hun har noen spesiell stil, det er ikke en type stil som er "henne". En dag er det amish-hatt og neste dag er det prinsessekrøller, blir ikke en identitet i hva hun bruker. Snur kanskje nesa litt for mye etter sponsorene hun har tilgjengelig? Håper hun finner sin stil etter hvert, hun har en flott kropp å kle opp hvert fall :)

Anonymous poster hash: ad816...29d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun ikke allerede designet en kjole? Og sko? Mener å huske det fra den tida jeg leste bloggen hennes. Treningstøy er hun jo veldig glad i, og bruker mye, så der har hun sikkert noe å bidra med. Programleder? Nei, syntes ikke hun gjorde noen god figur som programleder i Det-Nye-jenta. Det er sikkert kjekt å bli invitert som gjest i diverse programmer, men da må hun øve på å svare, synes jeg, og ikke si så mye : "jeg veeet ikke", som hun f.eks. gjorde som gjest i God morgen Norge etter exiten i SVD.

Hun bør også øve på å si: Kjøtt, kjole og skjørt korrekt.

Anonymous poster hash: b2cfa...2a5

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er ikke mitt stilikon. Hun har ingen identitet stilmessig som moteblogger i mine øyne.

Syns aldri hun er kul eller virker tilpasse i klærne, alt virker så tilgjort og unaturlig. Mange ganger så er også plaggene direkte harry og svært ofte "overmatchet".

De gangene jeg synes hun får ting til å stemme er når hun noen ganger har hatt skikkelig fine "ballkjoler" for jeg synes hun passer å være elegant. Men der igjen krasjer ofte stylingen for hun tar det for langt med prinsesselook, korketrekkere og stiletthæler.

Synes hun har vært kul noen ganger når andre har stylet henne til shoots. Var det det nye nå sist? Var kult og laidback med naturlig hår og sminke. Det likte jeg mye bedre.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser bloggen, men må innrømme at jeg ikke er spesielt opptatt av hva hun går med. Hun inspirerer ikke meg. Kanskje fordi stilen hennes ofte er usannsynelig upraktisk med skyhøye hæler og strømpebukse (eller bare bein) i kuldegrader og sne? Og også fordi kroppsfasongen hennes er så umenneskelig at det som ser bra ut på henne, ser garantert ikke bra ut på meg. Hun har mange fine plagg da, og synes jo hun er fin - men stilikon blir hun nok aldri for meg :)

Anonymous poster hash: a0ebe...27a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har jo fått med seg det. Men det folk lurer på er vel om hun skal BLI akkurat som CP. En ting er at hun vil vekk fra det lyserosa FF imaget- men hun trenger jo ikke bli en kopi av CP ;)

Nei, jeg reagerte også på at hun plutselig hadde skinnjakken til Camilla :)

Aner et stilbytte ja.. men om det er Fotballfrue som står bak eller om frøken Pihl også er blitt stylisten hennes er uvisst ;)

Anonymous poster hash: 334e6...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo ingen definert stil og kan derfor heller ikke bli et stilicon!

Anonymous poster hash: 9685f...dd9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo ingen definert stil og kan derfor heller ikke bli et stilicon!

Anonymous poster hash: 9685f...dd9

I følge henne selv er stilen hennes "klassisk og sofistikert". 😜

For meg er hun aldeles ikke et stilikon nei. Blir en alt for merkelig miks av billige h&m-varer og dyrere plagg som det er helt tydelig at hun kun bruker fordi hun får betalt for det.

Anonymous poster hash: e797f...19a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la igjen en kommentar om det ikke kanskje hadde vært hyggelig for Angelica Blicks om hun oppga henne som inspirasjon for antrekket, siden det var så og si helt likt. Ble kommentaren godkjent? Nei! Og de som gir uttrykk for at de kun siler ut veldig ufine kommentarer som går på personangrep osv...

Anonymous poster hash: 1de67...f52

Jeg la også igjen en kommentar her om dagen, som overhodet ikke var negativ. Men den ble heller ikke godkjent. Jeg skrev på LadyGaga-innlegget hvor sinnsykt bra hun så ut på håret og at jeg digget antrekket, og at jeg generelt liker bedre de antrekkene hun faktisk bruker i sosiale sammenhenger kontra de antrekkene hun viser på bloggen hvor det virker oppstilt og kun for å selge. Ble ikke godkjent :klo:

Anonymous poster hash: 4c58e...5db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la igjen en kommentar for lenge siden om at det så fint/koselig ut, bare en enkel, liten kommentar. Ble ikke godkjent

Anonymous poster hash: 1fc85...ed3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bor ganske langt inn i Siljan og bruker en god stund på å komme seg bare til Skien sentrum. Vil tro at det vil hjelpe en del å bare komme seg litt nærmere. Også med tanke på barnehageplass til datteren. Om hun syntes hun har det hektisk nå så kan hun jo bare vente og se hvordan det blir når man plutselig må forholde seg til en barnehage som stenger på slaget 16.30. DA setter man pris på den ekstra timen man sparer ved å bo i Porsgrunn fremfor Siljan.

Anonymous poster hash: f7ad2...873

Siljan er nærmere Oslo enn Porsgrunn i kjøretid. Hvis du tenker å bo mer sentrumsnært i forhold til barnehage (Skien/Porsgrunn), så skjønner jeg hva du mener. Forøvrig finnes det barnehage i Siljan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bor ganske langt inn i Siljan og bruker en god stund på å komme seg bare til Skien sentrum. Vil tro at det vil hjelpe en del å bare komme seg litt nærmere. Også med tanke på barnehageplass til datteren. Om hun syntes hun har det hektisk nå så kan hun jo bare vente og se hvordan det blir når man plutselig må forholde seg til en barnehage som stenger på slaget 16.30. DA setter man pris på den ekstra timen man sparer ved å bo i Porsgrunn fremfor Siljan.

Anonymous poster hash: f7ad2...873

Eh. Du vet Siljan er en egen kommune, som dermed har egne barnehager? Og at de fleste fra Skien kjører over Siljan for å dra til Oslo?

Anonymous poster hash: 0124d...a14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la igjen en kommentar for lenge siden om at det så fint/koselig ut, bare en enkel, liten kommentar. Ble ikke godkjent

Anonymous poster hash: 1fc85...ed3

Tror hun har ganske heftig spamfilter. Hvis du feks har kommentert negativt tidligere fra samme ip-adr så har hun mest sannsynlig blokka hele deg. Eller hvis du ha brukt et ord i kommentaren din hun har blokkert. Et eksempel kan være at hun siler alle kommentarer som feks inneholder begge ordene "Nelia" og "stygg" feks.

Anonymous poster hash: 04e71...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun tatt med kopper til svigers?

Anonymous poster hash: c0743...807

Ha ha ha, lite å gjøre på en lørdag?

Anonymous poster hash: b28d4...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hun journalist? Noen som vet hvor hun er utdannet hen?

Anonymous poster hash: aa2d6...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har gått 1 år på Norges Kreative Fagskole. Journalist er ikke en beskyttet tittel så alle som vil kan kalle seg det.

Anonymous poster hash: 4f17c...14b
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke stilen hennes, synes det er for "over the top" med masse farger og altfor mange plagg og detaljer på en gang. Men jeg synes hun var flott da hun ble stylet sist for "Det Nye" (?), da så hun mer casual og røff ut. :)

Anonymous poster hash: 70e7d...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...