Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Synes helt ærlig denne indirekte kritikken av dommerne fra FF-familien er smakløs!

hva heter hun på twitter, hun som kritiserte dommerne?

Anonymous poster hash: b3d69...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er bare mitt idol! At hun klarer å holde seg så slank og tynn selv når hun har barn og mye stress imponerer meg.

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/08/IMG_9514.jpg

Flere som ønsker de var så tynne som FF?

Anonymous poster hash: dfe5b...5df

Kan man bli et idol pga at man holder seg slank? Jøss, håp for meg også

Anonymous poster hash: 4be0b...4f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å glemme nakenbildet hun postet på bloggen mens hun var gravid ;)

Anonymous poster hash: 0542e...05a

Er forskjell på det vet du. Hun har ikke mulighet til å redigere TV2 ;)

Anonymous poster hash: 9095e...ac4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk ganske sykt å se forskjellen fra bloggen til TV. Hun MÅ jo redigere seg tynnere?? På TV ser hun jo helt normalvektig ut! Eller stemmer det at man ser større ut på TV??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk ganske sykt å se forskjellen fra bloggen til TV. Hun MÅ jo redigere seg tynnere?? På TV ser hun jo helt normalvektig ut! Eller stemmer det at man ser større ut på TV??

Man blir visst litt bredere på TV. Men samtidig redigerer hun bildene sine, og er svært bevisst på vinkler. På enkelte bilder på bloggen har hun bredere legger enn midje...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandma alert! Seriøst! Kan ikke mene dette seriøst? http://fotballfrue.no/2014/09/13/a-walk-in-the-park/

Over til noe annet. Ser hun skal danss som nr 3 i dag, vært nr 2 og 4 tidligere. Litt rart hun aldri får senere startnr? Noen som vet hvordan "startlista" bestemmes?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Overretusjert midje igjen. Tror hun at i ikke ser hvor bred midje hun i virkeligheten på tv?? Hun latterliggjør bloggfansen sin i hvert innlegg, skjønner ikke at hun har 100 000, mange idioter der ute. Det er HELT sikkert!

Anonymous poster hash: fd2a9...de3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man ser større ut via en kameralinse, og det gjelder både for TV og kamera. Men som nevnt over så er hun ekstremt flink med hvilke vinkler hun viser seg fra, og det slipper man ikke unna med når man er på TV.

Anonymous poster hash: 51dce...95d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt bloggen til fotballfrue, ei heller lagt så veldig merke til henne bortsett fra "magebildet" og nå i det siste.

Synes hun virker stiv og unaturlig i Skal vi danse, og hun er vel ingen vinnerkandidat.

Men jeg leste et sted at hun var 27 år, og det ble jeg veldig overrasket. Jeg var helt sikker på at hun var noen år eldre enn meg, ville tippet 35. Tror kanskje det er fordi hun er såpass tynn at hun ser eldre ut? Eller så er hun veldig sliten? Synes også det så ut som hun hadde tatt restylane i kinnbena når jeg så henne på SVD, og det kan vel også gjøre at man ser eldre ut (selv om hensikten er det motsatte).

Jaja, ingen viktig sak akkurat, men jeg ble bare så overrasket over hvor mye eldre hun ser ut.

Anonymous poster hash: 9527e...2c0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt Riise familien følelsen over det hele med sånn dritt slengen. Er noe som burde vært tatt på private rett og slett.

Anonymous poster hash: 82b99...11e

Riisevibber her også ..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riisevibber her også ..

Er ikke de fra ca samme sted??? Litt sånn Sunnmøre-greier kanskje?

Uansett faller nok bare denne oppførselen tilbake på dem selv, i dette tilfelle tilbake på FF...

Forøvrig er jeg overrasket over nivået hennes, kanskje hun ikke legger nok tid i det? Eller kanskje hun bare ikke har det i seg?

I forkant hadde jeg aldri i verden tippet at Per Heimly skulle sanke FFs doble poengscore i tredje sending!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett faller nok bare denne oppførselen tilbake på dem selv, i dette tilfelle tilbake på FF...

Forøvrig er jeg overrasket over nivået hennes, kanskje hun ikke legger nok tid i det? Eller kanskje hun bare ikke har det i seg?

I forkant hadde jeg aldri i verden tippet at Per Heimly skulle sanke FFs doble poengscore i tredje sending!

Jeg fryktet i forkant av SVD at Per Heimly ikke ville gjøre det så bra, men skal si han overrasker, gang på gang. Så er det FF da, henne var jeg sikker på ville gjøre det knallbra, med bakgrunn i både teater, sang og dans, men jeg nå skjønner jeg ingenting. Det ser jo ut som at hun ikke får det helt til. Får håpe det tar seg opp i neste dans. PS. Hun må se litt mer på makkeren, ikke opp i taket. Hva er der, siden hun ser så mye opp?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryktet i forkant av SVD at Per Heimly ikke ville gjøre det så bra, men skal si han overrasker, gang på gang. Så er det FF da, henne var jeg sikker på ville gjøre det knallbra, med bakgrunn i både teater, sang og dans, men jeg nå skjønner jeg ingenting. Det ser jo ut som at hun ikke får det helt til. Får håpe det tar seg opp i neste dans. PS. Hun må se litt mer på makkeren, ikke opp i taket. Hva er der, siden hun ser så mye opp?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Helt enig, jeg hadde trodd at hun, tross mangel på evne til å by på noen overdreven sjarmlevering på skjermen (ref. 4 stjerners samt detnyejenta), ville danset ihvertfall NOE bedre.

Men dama eier rett og slett ikke talent for showbiz. Det er jo tross alt ikke der årsaken bloggsuksessen ligger. Det kommer nok mer av kombinasjon god timing, oppsiktsvekkende merkenavn, lettkledde bilder og glanspapirliv.

For min del bruker jeg dette som lett underholdning jeg kan le av, i likhet med paradise hotel og annet junk tv.

Blir dog spennende å se hvor langt hun rekker i konkurransen. Så hodestups betatt som enkelte av de leserne hennes er, skulle du jo tro hun ligger an til å vinne hele driten. Til tross for rundt15 poeng, runde etter runde...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, jeg hadde trodd at hun, tross mangel på evne til å by på noen overdreven sjarmlevering på skjermen (ref. 4 stjerners samt detnyejenta), ville danset ihvertfall NOE bedre.

Men dama eier rett og slett ikke talent for showbiz. Det er jo tross alt ikke der årsaken bloggsuksessen ligger. Det kommer nok mer av kombinasjon god timing, oppsiktsvekkende merkenavn, lettkledde bilder og glanspapirliv.

For min del bruker jeg dette som lett underholdning jeg kan le av, i likhet med paradise hotel og annet junk tv.

Blir dog spennende å se hvor langt hun rekker i konkurransen. Så hodestups betatt som enkelte av de leserne hennes er, skulle du jo tro hun ligger an til å vinne hele driten. Til tross for rundt15 poeng, runde etter runde...

Hun kan komme et godt stykke på vei medbeundrernes stemmer, men etter hvert som andre ryker ut vil jo de som har stemt på disse finne nye å stemme på, og med mindre FF blir mye bedre, vil hun jo ikke kapre nye stemmer, og da ryker hun.

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser i kommentarfeltet at enkelte stemmer 7-8 ganger hver gang! Hanker inn bra med poeng fra fanskaren sin, uansett hvor lav poengsum dommerene gir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge fra Ålesund ja. LK og lillebroren til John Arne har vel spilt sammen på LSK også, om jeg ikke husker feil? Kanskje der forbindelsen ligger :P

Har ingenting vondt å si om FF, ikke 'heiagjengen' hennes for den del, men jeg må si meg hjertens enig med trådstarter, de gjør henne nok en bjørnetjeneste ved å lange ut mot dommerpanelet og andre kritikere på den måten. Har Caroline danset mest standard så langt? Har ikke fulgt særlig godt med enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, føler snart at jeg må begynne å stemme, om så bare for at rettferdigheten skal vinne frem. Kommentarene på FFs blogg er skremmende:

du er herlig caroline,stemte på deg 18 ganger,haha <3

Nei, på lørdag skal jeg bure meg inne med bestemor, og sammen skal vi nistemme Per Heimly til seier,haha<3

Anonymous poster hash: 9095e...ac4
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sa jo det, fanskaren redder henne. Hun trenger ikke danse så sinnsykt bra. De digger henne uansett :)

Anonymous poster hash: cf5ef...056
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide med en ny tråd, det er jo snart lørdag (hei lørdag!) og carolinebergeriksenno skal danse samba.

på hennes blogg nu kan dere se henne helt uten extensions. meget smukt og flink frisør!

Anonymous poster hash: dd3d8...5b8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...