Gjest Keikolina Skrevet 10. september 2014 #1281 Del Skrevet 10. september 2014 Hvitt shit med noe dyrt dritt plassert her og der, ikke noe særlig forskjell, et par kvister i en vase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 10. september 2014 #1282 Del Skrevet 10. september 2014 Hvitt shit med noe dyrt dritt plassert her og der, ikke noe særlig forskjell, et par kvister i en vase. Hva slags dyrt dritt er det FF har plassert her og der? Så vidt jeg har sett går det mest i "dyre" ting fra TM design, spritet opp med et par gipsengler fra Nille her og der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. september 2014 #1283 Del Skrevet 10. september 2014 Mente Camilla dama. FF er jo prinsesse nille, smart egentlig å ikke kjøpe overprrisa ræl også, hun skal ha for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1284 Del Skrevet 10. september 2014 Man kan jo diskutere om det er slemt eller ikke å diskutere en bloggers stil og smak på interiør. Mitt argument er i så fall at dama lever av å vise frem livet sitt, klærne sine, stua si og pulsklokka. Om hun ikke ønsket kommentarer på disse tingene så hadde hun ikke delt det. Bloggere lever av at vi andre snakker om dem, gir dem klikk og har meninger. Uten det er en blogger ingenting. Så hva er ditt argument for at vi ikke kan diskutere interiøret til bloggeren som selv sier at hun blogger om mote livsstil og interiør? At det er slemt? Om hun har åpnet et interiørmagasin fra 2014 så vet hun jo selv at hun har en utdatert stil og det er sikkert derfor englene ryker og velour kommer inn. Slev syntes jeg dessverre ™ Design er griseharry, men det er i det minste bedre en keramikkengler og rosegardiner. Anonymous poster hash: b3d69...55a Jeg sa aldri at det var direkte slemt (det er et ord du selv kom med;) ). Jeg sa at du rakket ned på stilen hennes, og det gjorde du jo? Jeg mener bare at fotballfrue har vel aldri ment å ha en moderne stil, men at hun kjøper det interiøret hun selv liker. Om det er "sååå 2004" bør ikke ha noe å si. Anonymous poster hash: 17c2a...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1285 Del Skrevet 10. september 2014 Ingen har vel lik stil som villa paprika? Jeg mener, kanskje en putebutikk ellernoe, men ellers er hun ganske egen der altså.. Anonymous poster hash: b3d69...55a Villa Paprika-dama har jo ikke akkurat stil hun heller, det er for det meste overfylt av rot! 20-25 puter oppi sofaen osv. Og så mye rot på kjøkkenbordet at jeg lurer på hvordan de får spist eller gjort noe som helst der.Anonymous poster hash: dfbab...0cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1286 Del Skrevet 10. september 2014 Ferdig snakka! Anonymous poster hash: 2c7e2...6ea Aner ikke hvorfor jeg forventet et annet svar enn dette i KGs største kloakkpøl. Men du understreker poenget mitt til gangs, så takk for det i det minste. Anonymous poster hash: bce48...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1287 Del Skrevet 11. september 2014 Om jeg ville hatt kroppen til Caroline? Ja takk! Tenk å være så sterk og sprek at man har masse energi til å holde på med alt mulig. Være slank og lett i kroppen, kunne kle seg i akkurat det man vil. Stil og smak til side, jeg hadde gladelig villet våkne opp i morgen og sett ut som Fotballfrue. Anonymous poster hash: c8acd...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1288 Del Skrevet 11. september 2014 Hun er en elendig programleder på det nye jenta.. Takler for det første ikke dialekten hennes med tykke, harry L'er, og jeg stiller meg undrende til hvorfor de har en programleder som sier ting som "skjøtt, skjole, skjøpe"……. Men ellers er hun en søt jente. :-) Anonymous poster hash: e46cf...90c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1289 Del Skrevet 11. september 2014 Spørs om det ikke blir en tur på spa på holmenkollen til helgen - mtp på den kommentaren i et innlegg for noen dager siden (som også ble postet her, gadd ikke lete den opp) om gratis behandling på holmenkollen park hotell..... Her spør hun om råd om hvor.... http://fotballfrue.no/2014/09/10/boussole-sweater/ Særlig at det ikke ender opp der uansett Anonymous poster hash: e2db1...3e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1290 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg liker Fotballfrue. Føler hun får så enormt mye ufortjent dritt. Hun virker både sterk og snill, og tar vare på de rundt henne. Hun er pen og velstelt, og har en fin familie, jobb og hus. Jeg kan ikke fatte hvor ille det må være, å google seg selv, også kommer det opp en haug av tråder på kvinneguiden, kommentarfelt på diverse nettsider osv, som BARE slenger med leppa om en person som folk ikke kjenner engang! Jeg tror faktisk at mange som kommenterer her inne, har kommentert i tråden "mitt barn mobber andre barn", og er på side med mobbeofferet (selvsagt). Klarer dere ikke åpne øynene deres og se hvor forferdelig det er å si så mye stygt og fælt om et annet menneske? Se for dere om alle disse trådene handlet om datteren din, konen din, venninnen din eller (evnt når Nelia blir eldre) MOREN din? Jeg er klar over at Caroline er en offentlig person, men det får nå være måte på hvor stygge mennesker skal være. Jeg synes alle skal få være og gjøre det de vil med livet, og hva med å heller gi henne ros og kreds for hva hun faktisk tør å begi seg utpå? Hun har en million baller i luften, og klarer det med glans. Akkurat det samme som når dere er glad på deres famlie sin vegne, så må dere være så snill og være litt positiv og hylle mennekser som får til sine mål. Og for the record, så synes jeg hun er kjempeflink som programleder i DetNye Anonymous poster hash: e891c...620 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1291 Del Skrevet 11. september 2014 Det handler nok ikke om at Fotballfrue ønsker flere lesere, men få et image som fører til mer cred i f.eks mote-Norge. Hun er ingen trendsetter og har heller ikke en kulhetsfaktor som av de leserne med mye mindre lesere har. Å ha mange lesere betyr ikke nødvendigvis at det fører til stor suksess. Camilla Pihl og Peter Peters skal nok sørge for at folk ikke har et flåsete inntrykk av Fotballfrue og at folk ser på henne som en smart og seriøs foretningskvinne fremfor en Siljan-fru som tar bloggbilder på et jorde. Anonymous poster hash: b3d69...55a Godt poeng, tror gjerne du har rett i det. Det er kanskje noe med det å omskape lesertall til penger som FF har forbedringspotensiale på. Camilla Pihl ser jo ut til å dra i land den ene lukrative avtalen etter den andre, på tross av at hun bare har en brøkdel av leserne. http://www.side2.no/mote/--jeg-tror-ikke-jeg-forstar-hvor-stort-det-faktisk-er/8484801.html Kan godt hende hun tjener mer enn FF. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1292 Del Skrevet 11. september 2014 Hun er en elendig programleder på det nye jenta.. Takler for det første ikke dialekten hennes med tykke, harry L'er, og jeg stiller meg undrende til hvorfor de har en programleder som sier ting som "skjøtt, skjole, skjøpe"……. Men ellers er hun en søt jente. :-) Anonymous poster hash: e46cf...90c At hun har en dialekt, er da bare sjarmerendei. Det finnes jo så mange dialekter i dette landet vårt. Derimot er det ikke så bra at hun som er utdannet journalist, ikke kan si "kjøtt", men sier "sjøtt"(hun har ingen k der i det hele tatt), det er ikke bra. Du har kanskje hentet dette fra "Det-nye-jenta", selv hørte jeg henne snakke om "sjøtt" på "4-stjerners-middag". Anonymous poster hash: 029f0...1d9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. september 2014 #1293 Del Skrevet 11. september 2014 Godt poeng, tror gjerne du har rett i det. Det er kanskje noe med det å omskape lesertall til penger som FF har forbedringspotensiale på. Camilla Pihl ser jo ut til å dra i land den ene lukrative avtalen etter den andre, på tross av at hun bare har en brøkdel av leserne. http://www.side2.no/mote/--jeg-tror-ikke-jeg-forstar-hvor-stort-det-faktisk-er/8484801.html Kan godt hende hun tjener mer enn FF. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d Sko signert Camilla P som man kan finne overalt. Det er ingenting nytt i denne kolleksjonen. Det er skomote som har vært i flere år allerede. Bare at de er overprisede siden hun har lekedesignet dem. Men folk er som vanlig tjukke i huet og går rett på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1294 Del Skrevet 11. september 2014 Det er sjeldent jeg tenker noe særlig over outfiten til bloggere. Men nå fikk jeg nesten syre på øya her. Hva er det FF har kledd på seg i dag? Er det i regi av Camilla P?? Anonymous poster hash: 0b1b1...87e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1295 Del Skrevet 11. september 2014 Det er sjeldent jeg tenker noe særlig over outfiten til bloggere. Men nå fikk jeg nesten syre på øya her. Hva er det FF har kledd på seg i dag? Er det i regi av Camilla P?? Anonymous poster hash: 0b1b1...87e Ja, det var virkelig ikke lekkert... Med hatten ble det toppen av harrykaka :/Anonymous poster hash: e2db1...3e8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1296 Del Skrevet 11. september 2014 Ja, det var virkelig ikke lekkert... Med hatten ble det toppen av harrykaka :/Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Jeg liker egentlig stilen til FF. Hun kler seg litt kjedelig som meg, så da faller det i smak. Men en sjelden gang får jeg virkelig hakeslep. Blodharry antrekk i dag Anonymous poster hash: 0b1b1...87e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1297 Del Skrevet 11. september 2014 Så ut som et fugleskremsel. Anonymous poster hash: 82b99...11e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leintle Skrevet 11. september 2014 #1298 Del Skrevet 11. september 2014 Antrekket i dag havner også på harrylisten. Minner meg om dette, ett av antrekkene som er veldig høyt oppe på harrylisten. http://fotballfrue.no/2013/08/21/cow-girl/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1299 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg liker egentlig stilen til FF. Hun kler seg litt kjedelig som meg, så da faller det i smak. Men en sjelden gang får jeg virkelig hakeslep. Blodharry antrekk i dagAnonymous poster hash: 0b1b1...87e Enig. De "kjedelige" antrekkene (typ det i går med genser og bukse) nailer hun bra, men de forsøkene på fashionista blir, nesten hver gang, skikkelig kræsj.Anonymous poster hash: e2db1...3e8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1300 Del Skrevet 11. september 2014 Blir dere aldri lei av å diskutere denne dama? Dette må vel være tråd nr 5000 tenker jeg. Anonymous poster hash: f64cc...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg