Gå til innhold

Fortvilet over penisstørrelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke noe som gjelder universalt for alle kvinner nei. Jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg har ikke til nå hatt sex hvor jeg har tatt størrelse på penisen med i beregningen på om sexen var god eller dårlig.

Anonymkode: b31ba...abc

Det som viser at dette egentlig er en tapt kamp er at når jeg skrev at penisen hans er mer enn bra nok for meg så har ikke det noen betydning. Når du skriver at større kan være bedre for deg så er det bevis på at større alltid er bedre og at hans penis er ubrukelig. Får meg til å tro at han allerede har bestemt seg og det er umulig å overbevise om noe annet uansett hva kvinner eller menn sier.

Anonymkode: 17bb0...b5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor prøve når dama mest sannsynlig ville ønsket at jeg var tykkere? 

Anonymkode: eb5d3...08b

Hva vil du egentlig høre i denne tråden? Er jo bare slitsomt å både lese og svare! 

Alle damer vil ha tykk pink. Din er for tynn. Du skal aldri ha sex. Sånn, ferdig oppsummert. 

Anonymkode: b31ba...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes sikkert, men de må være i mindretall. I så fall ville man hørt mye mer om det, men alt man hører er hvor mye bedre større er...

Anonymkode: eb5d3...08b

la meg rette på den setningen for deg "alt jeg ser er hvor mye bedre større er..." 

Les gjennom tråden på nytt igjen, med åpne øyne denne gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har komplekser på ett eller annet, det er normalt. Ikke alt skal fikses,  du lærer deg å leve med det. Fint at du vil tilfredsstille dama, men det kan du gjøre uansett om det er det du vil. Det er ikke sånn at verdien din som person ligger i penisstørelsen. 

Anonymkode: 6bf93...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kattepusen skrev:

Nå må også mannfolk huske at veldig få kvinnfolk faktisk får orgasme av ren PiV sex! ;)

Det jeg synes å ha lest mange steder er at større fortsatt er bedre uansett om en ikke får vaginal orgasme. En tykkere penis stimulerer til bedre nytelse...

Anonymkode: eb5d3...08b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes å ha lest mange steder er at større fortsatt er bedre uansett om en ikke får vaginal orgasme. En tykkere penis stimulerer til bedre nytelse...

Anonymkode: eb5d3...08b

 

Hos noen så stemmer dette, hos andre ikke. Igjen fordi kvinner er like forskjellige nedentil som menn er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2017 den 19.54, AnonymBruker skrev:

Blir så deprimert av å føle meg utilstrekkelig. Lengden er forsåvidt grei på 15-16 cm, men omkretsen virker helt ubrukelig. Midt skaftet er jeg 11,5 cm i omkrets. Ved roten 12 cm, og det nevner jeg bare fordi det høres litt bedre ut (lurer meg selv). Med all den prat om hvor mye bedre en tykkere penis er, er det litt trist å tenke på at jeg ikke er bra nok. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Den eneste reelle løsningen jeg ser for meg er fortykkelse igjennom operasjon eller bare gi opp. Jeg har vel egentlig gitt opp, men klarer fortsatt ikke å gi slipp på dette her. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: eb5d3...08b

Dude slapp av!
Jeg aner ikke hvor gammel du er, men dette høres litt ut som pubertetsproblemer.
Penisen din er helt normal og jeg er sikker på at du vil få positive bemerkninger for den.
Å tukle med utstyret er ikke lurt, bare les litt om alle de som helt har mistet evnen til ereksjon eller ender opp med en arrete, smertefull pølse mellom bena... Ikke hyggelig lesing det.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uansett om dere ikke får vaginal orgasme, foretrekkes en tykkere penis gjør det ikke? En tykkere penis stimulerer til bedre nytelse for kvinnen, og det er bare noe jeg kan drømme om. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Den penisen som har gitt meg vaginal orgasme igjen og igjen var tynn. Har prøvd større saker før det men det ga ikke like mye nytelse så synes du burde begynne å ta deg sammen TS. Det handler ikke om størrelse, men hvor tent dama er mentalt. Du sitter her å klager som en liten drittunge, på tide å ta seg selv i nakken og gå ut døra for å møte damer! Du kaster bort livet ditt på å sitte å synes synd på deg selv!

Anonymkode: 24e45...507

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner sier ikke det slik som det er skjønner du. De sier det har med penis størrelsen, men egentlig handler det ikke om størrelse på penis i det hele tatt, men om du har et godt selvbilde. Når menn med stor penis får bedre selvbilde, så er det naturlig at damer sier det er en fordel med stor penis, men så er sannheten så enkel at det handler kun om et bra selvbilde og tillit. 

Hvis man går rundt å utleverer kroppen sin til noen som ikke liker deg som person, så ville jeg nok gått til psykolog. Men for all del ikke gå utifra at andre ikke liker deg, da er du dømmende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kim skrev:

Dude slapp av!
Jeg aner ikke hvor gammel du er, men dette høres litt ut som pubertetsproblemer.
Penisen din er helt normal og jeg er sikker på at du vil få positive bemerkninger for den.
Å tukle med utstyret er ikke lurt, bare les litt om alle de som helt har mistet evnen til ereksjon eller ender opp med en arrete, smertefull pølse mellom bena... Ikke hyggelig lesing det.
 

Mange menn som sliter med dette her, og som er langt over pubertetsstadiet. Noen er flinkere til å håndtere det, men jeg tror de har akseptert at deres penis er mindreverdig seksuelt. Den eneste løsningen er vel en operasjon, men jeg tror jeg heller bare gir opp over det. Har ikke helt klart å akseptere det ennå, dessverre.

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den penisen som har gitt meg vaginal orgasme igjen og igjen var tynn. Har prøvd større saker før det men det ga ikke like mye nytelse så synes du burde begynne å ta deg sammen TS. Det handler ikke om størrelse, men hvor tent dama er mentalt. Du sitter her å klager som en liten drittunge, på tide å ta seg selv i nakken og gå ut døra for å møte damer! Du kaster bort livet ditt på å sitte å synes synd på deg selv!

Anonymkode: 24e45...507

Det er langt i fra normen. Det du hører mest er hvor mye bedre tykkere er. Det du fremlegger her er sjelden kost. Jeg har ikke lyst til å være tynn. Jeg hadde gjerne gått ned 2 cm i lengde for å få 2 cm tykkere rundt...

Anonymkode: eb5d3...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du spør jenta, som du sikkert synes er fin, om hva slags komplekser hun har så har hun sikkert en laaang liste til deg. Du er ikke aleine om å ha komplekser, men livet går videre likevel.

Anonymkode: 6bf93...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1/17/2017 den 19.54, AnonymBruker skrev:

Blir så deprimert av å føle meg utilstrekkelig. Lengden er forsåvidt grei på 15-16 cm, men omkretsen virker helt ubrukelig. Midt skaftet er jeg 11,5 cm i omkrets. Ved roten 12 cm, og det nevner jeg bare fordi det høres litt bedre ut (lurer meg selv). Med all den prat om hvor mye bedre en tykkere penis er, er det litt trist å tenke på at jeg ikke er bra nok. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Den eneste reelle løsningen jeg ser for meg er fortykkelse igjennom operasjon eller bare gi opp. Jeg har vel egentlig gitt opp, men klarer fortsatt ikke å gi slipp på dette her. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: eb5d3...08b

jeg har 1 cm kortere en deg og jeg har aldrig hatt noe problemer :) det ligger nok kunn i hodet ditt. har hatt mange elskere gjennom livet og hatt mye bra sex. det ligger veldig lite i selve penisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kim skrev:

Er målet å være over gjennomsnittet da TS?
Jeg blir bekymret når du definerer deg selv som "seksuelt mindreverdig" det er du jo på ingen måte.
Hva sier de jentene eller guttene du har sex med da?

De gangene jeg har hatt jenter som har vist litt ekstra interesse og det godt kunne endt med sex, har jeg backet ut. Er redd størrelsen vil skuffe så det er ingen sjanse jeg har villet ta. Det at jenter har vist sånn interesse i seg selv har jo vært en liten selvtillitsboost og jeg har bestandig prøvd å si meg fornøyd med det. Jeg nevner ingenting om det, jeg bare ignorerer jentene hvis de blir for påtrengende selv om det kanskje ikke det jeg egentlig har lyst til. Enklest sånn. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 x 13, ikke noen kjempekule akkurat, men jeg er fornøyd. Det er heller ingen partnere som har vært misfornøyd, mener jeg. Gå inn i deg sjøl, prøv så godt du kan å fortrenge tankene dine.

Anonymkode: 3085e...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, brownbrown skrev:

jeg har 1 cm kortere en deg og jeg har aldrig hatt noe problemer :) det ligger nok kunn i hodet ditt. har hatt mange elskere gjennom livet og hatt mye bra sex. det ligger veldig lite i selve penisen. 

Har de du har vært med vært fornøyde da? Eller tror du de kanskje skulle ønsket at du var større? Du er sikkert tykkere da, som gir et bedre utgangspunkt. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 15 x 13, ikke noen kjempekule akkurat, men jeg er fornøyd. Det er heller ingen partnere som har vært misfornøyd, mener jeg. Gå inn i deg sjøl, prøv så godt du kan å fortrenge tankene dine.

Anonymkode: 3085e...375

13 i omkrets er jo mye bedre enn det jeg besitter...

Anonymkode: eb5d3...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer veldig langt her i livet kun med god selvtillit. Jenter liker selvsikre gutter.

Anonymkode: 6bf93...ae0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får slå deg til ro med at du ikke har vunnet "penis-lotteriet", eller operere den større da.

Anonymkode: f9a0a...a88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...