Gå til innhold

Fortvilet over penisstørrelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir så deprimert av å føle meg utilstrekkelig. Lengden er forsåvidt grei på 15-16 cm, men omkretsen virker helt ubrukelig. Midt skaftet er jeg 11,5 cm i omkrets. Ved roten 12 cm, og det nevner jeg bare fordi det høres litt bedre ut (lurer meg selv). Med all den prat om hvor mye bedre en tykkere penis er, er det litt trist å tenke på at jeg ikke er bra nok. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Den eneste reelle løsningen jeg ser for meg er fortykkelse igjennom operasjon eller bare gi opp. Jeg har vel egentlig gitt opp, men klarer fortsatt ikke å gi slipp på dette her. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan lære deg å være fornøyd. En penis er ikke sex, alt annet er egentlig viktigere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Silfen skrev:

Du kan lære deg å være fornøyd. En penis er ikke sex, alt annet er egentlig viktigere.

Hvordan kan jeg være fornøyd når kvinner helst vil ha en tykkere penis enn det jeg har? Jeg vet at jeg bare må akseptere at det er slik som det er, men det er ikke lett. Jeg vil jo helst at min partner skal nyte den størrelsen jeg har like godt som de større, men det virker jo helt utenkelig. Hvis penisen min er ubrukelig har jeg heller ikke spesielt lyst til å bruke den. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg være fornøyd når kvinner helst vil ha en tykkere penis enn det jeg har? Jeg vet at jeg bare må akseptere at det er slik som det er, men det er ikke lett. Jeg vil jo helst at min partner skal nyte den størrelsen jeg har like godt som de større, men det virker jo helt utenkelig. Hvis penisen min er ubrukelig har jeg heller ikke spesielt lyst til å bruke den. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Snakk med en lege.

Anonymkode: e5381...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg være fornøyd når kvinner helst vil ha en tykkere penis enn det jeg har? Jeg vet at jeg bare må akseptere at det er slik som det er, men det er ikke lett. Jeg vil jo helst at min partner skal nyte den størrelsen jeg har like godt som de større, men det virker jo helt utenkelig. Hvis penisen min er ubrukelig har jeg heller ikke spesielt lyst til å bruke den. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Det er bare noe du tror.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med en lege.

Anonymkode: e5381...1ee

Hva skal en lege få gjort? H*n får ikke akkurat endret kvinner preferanser.

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg være fornøyd når kvinner helst vil ha en tykkere penis enn det jeg har? Jeg vet at jeg bare må akseptere at det er slik som det er, men det er ikke lett. Jeg vil jo helst at min partner skal nyte den størrelsen jeg har like godt som de større, men det virker jo helt utenkelig. Hvis penisen min er ubrukelig har jeg heller ikke spesielt lyst til å bruke den. 

Anonymkode: eb5d3...08b

 

Det er mange som vil ha ting fra deg du ikke kan tilby, sånn er det for andre også.  Du må bestemme hvor viktige disse forventningene er for deg, er det noe du er interessert i møte? Du kan velge at du ikke er interessert i møte noens krav om penisstørrelse og finne noen som har det helt fint med det du har å tilby. Joda, du vil sile ut noen muligheter - men du siler bort muligheter med alle krav eller ønsker du har. Ingen overvektig? Ingen som er høyere enn deg? Ingen som tjener mer enn deg? Ingen som har barn fra tidligere forhold? Ingen som synes du har for liten penis? same shit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Derpderp skrev:

 

Det er mange som vil ha ting fra deg du ikke kan tilby, sånn er det for andre også.  Du må bestemme hvor viktige disse forventningene er for deg, er det noe du er interessert i møte? Du kan velge at du ikke er interessert i møte noens krav om penisstørrelse og finne noen som har det helt fint med det du har å tilby. Joda, du vil sile ut noen muligheter - men du siler bort muligheter med alle krav eller ønsker du har. Ingen overvektig? Ingen som er høyere enn deg? Ingen som tjener mer enn deg? Ingen som har barn fra tidligere forhold? Ingen som synes du har for liten penis? same shit.

Med den omkretsen jeg har føles det som jeg har et veldig dårlig utgangspunkt og bare vil møte på motstand. Det med å tjene mer og sånt ser jeg på som foranderlig. Med de tingene kan jeg legge inn en innsats og kanskje gjøre en endring, men med tykkelsen får jeg ikke gjort noe noe med foruten kanskje kirurgisk forstørring. 

Anonymkode: eb5d3...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med den omkretsen jeg har føles det som jeg har et veldig dårlig utgangspunkt og bare vil møte på motstand. Det med å tjene mer og sånt ser jeg på som foranderlig. Med de tingene kan jeg legge inn en innsats og kanskje gjøre en endring, men med tykkelsen får jeg ikke gjort noe noe med foruten kanskje kirurgisk forstørring. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Poenget er vel at vi er forskjellig og har forskjellige preferanser, og at du selv setter rammene for hvem du vil møte. Tenker at du fint kan finne en kjæreste som setter pris på størrelsen du har. Eller er problemet å whippe den ut på ONS? 

Jeg kan ikke så mye om kirurgiske inngrep på penis, men den generelle holdningen min er jo at det er din kropp og ditt valg. Synes du det er letter å fortelle noen at du har hat en kirurgisk forstørrelse, enn å stå ved den du har i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad du har en penis som fungerer 😊 det er ikke alle som har det. Og hva skal de da med sin 20cm lange prakt?? Er nok vanligere enn du tror med potensproblemer og din størrelse er da helt gjennomsnittlig?

Anonymkode: 6f677...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Derpderp skrev:

Poenget er vel at vi er forskjellig og har forskjellige preferanser, og at du selv setter rammene for hvem du vil møte. Tenker at du fint kan finne en kjæreste som setter pris på størrelsen du har. Eller er problemet å whippe den ut på ONS? 

Jeg kan ikke så mye om kirurgiske inngrep på penis, men den generelle holdningen min er jo at det er din kropp og ditt valg. Synes du det er letter å fortelle noen at du har hat en kirurgisk forstørrelse, enn å stå ved den du har i dag?

Når det kommer til tykkelse virker det som om flest har en prefereanse for tykkere enn hva jeg besitter. Jeg har vel det mange ville kalt en blyantpenis. Tanken at min penis ikke er like bra gjør at jeg ikke har lyst til å bruke den. Våger ikke å prøve meg på sex, selv om muligheten har vært der. Hvis ei jente blir for pågående trekker jeg meg heller unna. Jeg trekker meg ut før vi kommer til senga for å si det sånn.

Hadde jo ikke trengt å nevne noe om at jeg har forstørret den kirurgisk, men at det er noe jeg kommer til å gå for tviler jeg på. Da vil jeg heller bare gi opp, også håpe at en dag så forsvinner denne lysten på sex og være med en kjæreste.  

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bli en racer på alle de erogene sonene kvinner har på kroppen og gled deg til masse analsex.
jeg får dessverre ikke lov å ha analsex. så det er noe positivt og negativt med alle størrelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, herremann skrev:

bli en racer på alle de erogene sonene kvinner har på kroppen og gled deg til masse analsex.
jeg får dessverre ikke lov å ha analsex. så det er noe positivt og negativt med alle størrelser.

Analsex er dessverre ikke noe som interesserer meg noe særlig. Jeg liker ikke det argumentet i hele tatt, jeg skulle ønske kvinnen kunne nyte min penis i vagina likefullt som de tykkere, men det er jo håpløst. Min er tydeligvis bare bra nok for anal. 

Anonymkode: eb5d3...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Analsex er dessverre ikke noe som interesserer meg noe særlig. Jeg liker ikke det argumentet i hele tatt, jeg skulle ønske kvinnen kunne nyte min penis i vagina likefullt som de tykkere, men det er jo håpløst. Min er tydeligvis bare bra nok for anal. 

Anonymkode: eb5d3...08b

det vet du jo ikke før du prøver. kvinner har forskjellige preferanser.
jeg har ikke fantastisk sex med alle damene jeg møter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Analsex er dessverre ikke noe som interesserer meg noe særlig. Jeg liker ikke det argumentet i hele tatt, jeg skulle ønske kvinnen kunne nyte min penis i vagina likefullt som de tykkere, men det er jo håpløst. Min er tydeligvis bare bra nok for anal. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Vær så snill ikke tenk slik. Det er mange kvinner der ute som kan nyte en penis på din størrelse. Meg inkludert (men ikke for analt siden det kom opp :P) Det er ikke håpløst.

Anonymkode: 17bb0...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er usexy her er tankegangen din. Kunne ikke falt meg inn å ha sex med en så usikker, penisfiksert person som deg. Og det har ingenting med å ikke bli tilfredsstilt av vaginal sex å gjøre, har kommet av mindre pikker enn din. Men holdningen altså, fysj, som om en normalt stor penis er det verste i verden. Går det an, er du 12 år?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil ha kjærlighet - ikke stor penis! ;) For meg handler sex om følelser, innlevelse osv - ikke hvor liten vagina er eller hvor stor penis er :) 

Anonymkode: d021d...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill ikke tenk slik. Det er mange kvinner der ute som kan nyte en penis på din størrelse. Meg inkludert (men ikke for analt siden det kom opp :P) Det er ikke håpløst.

Anonymkode: 17bb0...b5c

Er ikke helt overbevist. Tror det er veldig få som deler ditt syn, som igjen gir meg svært lave odds for å treffe noen som ikke vil bli skuffet.

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke helt overbevist. Tror det er veldig få som deler ditt syn, som igjen gir meg svært lave odds for å treffe noen som ikke vil bli skuffet.

Anonymkode: eb5d3...08b

om du så må knulle 30 damer for å møte ei du har fantastisk sex med hele livet. Vil det ikke være verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Silfen skrev:

Det som er usexy her er tankegangen din. Kunne ikke falt meg inn å ha sex med en så usikker, penisfiksert person som deg. Og det har ingenting med å ikke bli tilfredsstilt av vaginal sex å gjøre, har kommet av mindre pikker enn din. Men holdningen altså, fysj, som om en normalt stor penis er det verste i verden. Går det an, er du 12 år?

Denne usikkerheten er ikke noe jeg viser utad blant folk, så litt kvinnelig oppmerksomhet får jeg da i blant. Det er kun meg selv som stopper det når det blir for varmt. Å si at at den er normalt stor er vel å ta i, tykkelsen er problematisk.

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...