Gå til innhold

Hva er nøkkelen til bakdøra på dere damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bare å kjøre den rett inn?

Anonymkode: ff748...4eb

Ja, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vilje.. HUN må vile det like mye som du, uten å ha blitt mast på frem til hun sier ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
14 timer siden, canacas skrev:

Finnes ingen slik nøkkel. Nei betyr nei. 

Du har rett....isolert sett at nei betyr faktisk nei.

Men jeg likte ikke surkål da jeg var barn og sa bestandig nei, selv om foreldra maste. Jeg ble grinete av maset. Nå som voksen elsker jeg surkål og julemiddag uten er ikke julemiddag ;) (You see what I just did there?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HarryDotter skrev:

Du har rett....isolert sett at nei betyr faktisk nei.

Men jeg likte ikke surkål da jeg var barn og sa bestandig nei, selv om foreldra maste. Jeg ble grinete av maset. Nå som voksen elsker jeg surkål og julemiddag uten er ikke julemiddag ;) (You see what I just did there?)

Dette kan ikke være noe problem for deg, du har liten penis?

Anonymkode: adf02...894

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
13 timer siden, antbug skrev:

Den kan bare låses opp fra innsiden og har automatisk lukking.

Du må prøve din egen bakdør først og kjenne hvor samarbeidsvillig den er før du overtaler en kvinne til å gå med på det. Det synes jeg bør være obligatorisk for alle menn som går med slike tanker. 

Alle sin endetarmsåpning er like samarbeidsvillig om man går riktig frem, så det argumentet der fungerer ikke. Om man er mann eller kvinne, hjelper det ikke å teste selv før man prøver på partner. "Oisan der fikk jeg en agurk inn hos meg selv gitt, ok da glir den nok like lett inn hos dama tenker jeg!"

To smarte mennesker som begge har lyst er nøkkelen. Og med smart mener jeg at som mann bør man få henne trygg på at hun bestemmer og fører tempoet og at hun kan si nei og stopp akkurat når det passer henne. Å si nei av rent prinsipp er litt rart syntes jeg. Og da inkluderer jeg meg selv og mine grenser også. Om f.eks dama ønsket sterkt å spanke meg hardt (Noe jeg finner lite tennende på meg selv) eller prøve strapon på meg, så ville jeg i det minste gitt det et forsøk. Og aldri i verden om jeg hadde bedt/halvveis tvunget henne til at jeg først kunne gjøre det på henne først så hun "skal forstå hva hun tenner på".

Barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan ikke være noe problem for deg, du har liten penis?

Anonymkode: adf02...894

 

Nei. Den er helt vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HarryDotter skrev:

 

Nei. Den er helt vanlig

Her står det at den er liten, er det ikke deg?

 

Anonymkode: adf02...894

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her står det at den er liten, er det ikke deg?

 

Anonymkode: adf02...894

 

Du så den ikke den gangen bilde lå ute? Ikke kjempestor men ikke mikropenis heller. Godt innenfor gjennomsnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet talk hjelper virkelig ikke. Respekter ett nei, noen vil aldri åpne bakdøra for noen, andre er kanskje villig til å prøve det og mener ikke nei for annet enn akkurat der og da. 

Kjæresten spurte åpent om jeg hadde gjort det fordi han syns jeg har gjort så mye rart. Selv hadde han aldri har hatt noen interesse av å prøve det fordi han syns det er nasty, noe jeg er enig i. Jeg fortalte at det hadde jeg prøvd, og erfaringen min rundt det, og at det ikke er noe jeg har veldig lyst til å gjøre igjen. Men en kveld etter vi hadde drukket begge to, endte det med at vi prøvde. Han sørget for å gjøre meg ekstremt kåt, og tilnærmet seg rumpa veldig forsiktig. Var til stor hjelp at han var litt der nede når han slikket meg, selv om jeg ikke liker å innrømme det. 

Så det som var nøkkelen til min var forsiktighet og alkohol (foretrekker at begge har drukket, skjer ikke når han er edru), og det viktigste; at han er drømmemannen. Hadde jeg ikke stolt fullstendig på ham eller sett for meg resten av livet med ham, hadde han ikke fått lov. 

 

Anonymkode: 96be9...e2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg ikke stolt fullstendig på ham eller sett for meg resten av livet med ham, hadde han ikke fått lov.

Dette er nøkkelen folkens. Få dama til å fantasere om fremtiden og bakdøra settes på vidt gap.

Anonymkode: ff748...4eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er nøkkelen folkens. Få dama til å fantasere om fremtiden og bakdøra settes på vidt gap.

Anonymkode: ff748...4eb

Nope. Heller ikke da, gitt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sweet talk hjelper virkelig ikke. Respekter ett nei, noen vil aldri åpne bakdøra for noen, andre er kanskje villig til å prøve det og mener ikke nei for annet enn akkurat der og da. 

Kjæresten spurte åpent om jeg hadde gjort det fordi han syns jeg har gjort så mye rart. Selv hadde han aldri har hatt noen interesse av å prøve det fordi han syns det er nasty, noe jeg er enig i. Jeg fortalte at det hadde jeg prøvd, og erfaringen min rundt det, og at det ikke er noe jeg har veldig lyst til å gjøre igjen. Men en kveld etter vi hadde drukket begge to, endte det med at vi prøvde. Han sørget for å gjøre meg ekstremt kåt, og tilnærmet seg rumpa veldig forsiktig. Var til stor hjelp at han var litt der nede når han slikket meg, selv om jeg ikke liker å innrømme det. 

Så det som var nøkkelen til min var forsiktighet og alkohol (foretrekker at begge har drukket, skjer ikke når han er edru), og det viktigste; at han er drømmemannen. Hadde jeg ikke stolt fullstendig på ham eller sett for meg resten av livet med ham, hadde han ikke fått lov. 

 

Anonymkode: 96be9...e2f

Din hva da? Kan du forklare og beskrive?

Anonymkode: 151e9...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din hva da? Kan du forklare og beskrive?

Anonymkode: 151e9...5d3

Vel, det var et svar til HI, så min "bakdør". Eller anal.. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er nøkkelen folkens. Få dama til å fantasere om fremtiden og bakdøra settes på vidt gap.

Anonymkode: ff748...4eb

Her leser man det man vil ser, jeg. 

Anonymkode: 96be9...e2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er nøkkelen folkens. Få dama til å fantasere om fremtiden og bakdøra settes på vidt gap.

Anonymkode: ff748...4eb

Og får du pumpet baken hennes så har du vunnet? 

Anonymkode: 4e31a...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, HarryDotter skrev:

Alle sin endetarmsåpning er like samarbeidsvillig om man går riktig frem, så det argumentet der fungerer ikke. Om man er mann eller kvinne, hjelper det ikke å teste selv før man prøver på partner. "Oisan der fikk jeg en agurk inn hos meg selv gitt, ok da glir den nok like lett inn hos dama tenker jeg!"

To smarte mennesker som begge har lyst er nøkkelen. Og med smart mener jeg at som mann bør man få henne trygg på at hun bestemmer og fører tempoet og at hun kan si nei og stopp akkurat når det passer henne. Å si nei av rent prinsipp er litt rart syntes jeg. Og da inkluderer jeg meg selv og mine grenser også. Om f.eks dama ønsket sterkt å spanke meg hardt (Noe jeg finner lite tennende på meg selv) eller prøve strapon på meg, så ville jeg i det minste gitt det et forsøk. Og aldri i verden om jeg hadde bedt/halvveis tvunget henne til at jeg først kunne gjøre det på henne først så hun "skal forstå hva hun tenner på".

Barnslig.

Liker barnslig som å kalle andres meninger og grenser barnslige.

Kommer aldri til å prøve analsex. Jeg vil nyte sex, ikke ha det vondt. Ikke rart menn klager på kvinners manglende sexlyst. Hadde jeg truffet på mennene i denne tråden hadde min sexlyst også forsvunnet.

Anonymkode: 76e61...c2f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Andrea93

Alkohol er nesten alltid med i bildet. Første gangen det skjedde, var det absolutt ikke planlagt - det bare føltes rett i øyeblikket. Siden har det vel alltid skjedd på mitt initiativ (som er viktig for meg, det er jeg som vet om det er aktuelt den dagen eller ikke) etter noen glass vin. Pluss at jeg må være veldig, veldig kåt - og det bør være i sammenheng med veldig røff sex. God tid og glidemiddel og alt det der er en selvfølge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk endrer seg jo gjennom livet så hvem vet hva de selv liker seksuelt om 10 år, men noen er så anti anal at den nøkkelen ikke finnes, du har ikke kjangs i havet (på nåværende tidspunkt iallfall). Det er bare å gi opp.

Så er det de som kan gjøre det med (eller for) riktig mann. Du har de som egentlig ikke liker det, men kan gjøre det for ektemannen til bursdag og jul liksom. Og så er det de som bare synes det er for intimt for en one night stand, som trenger å være helt trygg med en person først, og da kan de ta initiativ til det selv en gang i blant. Så hvis du forelsker deg i ei som kanskje ikke vil gjøre det i forelskelsesfasen, men ikke virker helt anti, så kan det nok skje når dere har blitt så trygge på hverandre at tanken på at du skulle få bæsj på penisen ikke er verdens største tragedie.

Hvis jeg skulle prøvd å "overtale" en kvinne, ville jeg startet med å lufte det bare, høre hva hun tenker om det, bygge opp litt seksuell spenning om det (prøve iallfall, den berømte nøkkelen er jo tross alt å faktisk gjøre henne litt lysten på det selv). Ikke bare mase midt under sexen. Særlig anal-jomfruer trenger å være både mentalt og fysisk forberedt på det. Selv anal-veteraner har jo dager man har vondt i magen eller av andre grunner ikke har lyst/er klar for det, eller liker å få vasket seg først eller andre forberedelser, det er liksom ikke bare å putte ting opp der anytime sånn som det er med det andre hullet. Dama må få bestemme den biten 100%.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
7 timer siden, HarryDotter skrev:

Du har rett....isolert sett at nei betyr faktisk nei.

Men jeg likte ikke surkål da jeg var barn og sa bestandig nei, selv om foreldra maste. Jeg ble grinete av maset. Nå som voksen elsker jeg surkål og julemiddag uten er ikke julemiddag ;) (You see what I just did there?)

Sukk... sammenligner du surkål med analsex? Really? Skriver du virkelig til meg nå som om jeg er en ni år gammel jente som ikke vil spise kjøttkakene mine fordi de ser annerledes ut enn forrige mandag? *oppgitt* Det er litt gjenganger desverre, å bli snakket/skrevet ned til her på KG. Jeg tror desverre det er fånyttes å nevne det flere ganger. Dere ser det bare ikke.

Jada, jeg ser hva du skriver. Og jeg vet hva du prøver å si. Men ville du sagt det samme om trådens tema var dop, røyk eller alkohol? Tror ikke det. Jeg svarte på trådens tema. Om det er en nøkkel til min bakdør. Og svaret er nei. Hva vet vel du om jeg har prøvd eller ei?

Så så HarryDotter, så så... jeg liker fortsatt ikke surkål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, HarryDotter skrev:

Alle sin endetarmsåpning er like samarbeidsvillig om man går riktig frem, så det argumentet der fungerer ikke. Om man er mann eller kvinne, hjelper det ikke å teste selv før man prøver på partner. "Oisan der fikk jeg en agurk inn hos meg selv gitt, ok da glir den nok like lett inn hos dama tenker jeg!"

To smarte mennesker som begge har lyst er nøkkelen. Og med smart mener jeg at som mann bør man få henne trygg på at hun bestemmer og fører tempoet og at hun kan si nei og stopp akkurat når det passer henne. Å si nei av rent prinsipp er litt rart syntes jeg. Og da inkluderer jeg meg selv og mine grenser også. Om f.eks dama ønsket sterkt å spanke meg hardt (Noe jeg finner lite tennende på meg selv) eller prøve strapon på meg, så ville jeg i det minste gitt det et forsøk. Og aldri i verden om jeg hadde bedt/halvveis tvunget henne til at jeg først kunne gjøre det på henne først så hun "skal forstå hva hun tenner på".

Barnslig.

Begges lyst og ønske om å gjøre det er en selvfølge. Menn som faktisk prøver på seg selv før de gjør det med en kvinne(eller en annen mann) vil selvfølgelig få en langt bedre forståelse om hva det egentlig dreier seg om og hvordan det gjøres riktig. Derfor bør alle som er inne på tanken på å gjøre det med noen teste selv først. Hvis alle menn gjorde det vil de gjøre seg ulike erfaringer, og da vil flere ha forståelse for de som overhodet ikke vil og kutte ut masing og overtalelser. Det oppleves slett ikke likt for alle selv om det gjøres etter oppskriften. Mannens utstyr kommer i ulike størrelser, noen har veldig stram lukkemuskel og lett for å få rifter, noen har ømfintlige slimhinner, noen har hemorroider, noen har så kort urinrør at de får infeksjoner av nesten ingenting, osv osv. Det er ikke så enkelt som du vil ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...