Gå til innhold

Hva er nøkkelen til bakdøra på dere damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror du har bedre sjanse for å åpne bakdøra om du er en gud i senga og hun er villig til å ofre litt smerte for å gjøre deg fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Hildur70 skrev:

Det hadde jeg klart. Min drømmemann klarer seg fint uten analsex

Jeg snakket ikke om analsex nå. Tenkte sex generelt. Tror vi har misforstått h erandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 time siden, Hildur70 skrev:

Man trenger ikke innordne seg når det gjelder sex. Jeg er godt voksen og de fleste jeg omgås har ingen interesse av analsex. Jeg har heldigvis aldri fått forespørsel om det, og får jeg det er svaret nei. Er det veldig viktig for en evt partner så får vi bare bli enig om å si takk for nå og lykke til videre. Da nekter jeg ikke han analsex, men det blir ikke med meg. Det er faktisk så viktig for meg å slippe det, at jeg lar han gå videre. Men som sagt aldri vært ett problem i mitt 46 år lange liv.

 

Nei men det er bra det. Man TRENGER ikke å innordne seg. Det er riktig det. Men det bør ikke bety at det vil få dårlige eller negative ringvirkninger for deg å gjøre det heller. You see?  De fleste mennesker vil vel nikke samtykkende til at det å føye seg litt og innrette seg etter andres ønsker og behov, kan være en viktig og positiv ting i alle livets opplevelser og faser. Men sex skal være motsatt? Der skal det være meg selv, meg selv og så meg selv? Der skal altså hensynet utelukkende være på meg selv og mine grenser, så får man håpe at partner liker det jeg kan bidra med? Jeg prøver ikke være vanskelig nå, jeg bare syntes det høres så rart ut....om jeg forstår deg rett her nå.

Jeg snakker ikke da om å la seg undertrykke altså, men om å se andres behov og jenke litt på egne krav for å kunne glede den andre. Jeg syntes bare det er litt rart at når det gjelder sex spesifikt så blir folk veldig vernende, uten at jeg dømmer deg eller andre for det. Ren observasjon. At du aldri har måtte ta noe valg på en seksuell preferanse som kunne ødelegge for deg er bare positivt. Det beste alle ønsker er jo å treffe drømmepersonen som liker allt det en selv liker, så får begge allt de vil og de matcher. Nå tror jeg at det skjer svært sjeldent. Man er som regel aldri helt 100% kompatible. Da syntes jeg det er fint at begge forstår å innrette seg litt for den andre.  Men dette har jeg nå forstått at jeg er alene om her på KG iallefall. Jeg ville absolutt ikke dumpet en virkelig god person med alle andre kvaliteter jeg søker etter, på bakgrunn av at den ene elsker en seksuell greie som jeg ikke enda har prøvd ut. Da ville jeg heller forsøkt å møtes på midten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tråden handler om analsex. Min drømmemann har aldri ymtet frempå om det, heldigvis. Og om han hadde gjort det hadde svaret blitt nei.

Anonymkode: a4b11...db0

Du ville bryte dersom han en dag sa han ønsket sterkt å prøve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, HarryDotter skrev:

Du ville bryte dersom han en dag sa han ønsket sterkt å prøve det?

Han hadde nok godtatt et nei uten problemer.

Anonymkode: a4b11...db0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelen til min bakdør er at du ønsker å ta meg i rumpa for at jeg skal ha det digg, et oppriktig ønske om nytelse for oss begge. Og ikke at du feks ser det som noe du gjør fordi du trenger et kryss i sengestolpen og ønsker å gjøre noe skittent og nedverdigende. 

Anonymkode: 8e28c...7b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2017 den 22.20, NorahLudoAllis skrev:

Noen måneder på å teste?

Altså - enten vil man prøve eller så vil man absolutt ikke. Månedsvis var kanskje litt i overkant?

Nei, det trenger ikke å være i overkant. Erfaringsmessig vil jeg hevde at kvinner jeg har møtt med standhaftige prinsipper om både analsex og andre fobiske redsler rundt egen kropp og nytelse krever en "modningstid" og tilnærmingsstrategi som gjerne kan være på noen måneder, faktisk et år eller to. PS! Dere trenger ikke kommentere med "du har bare møtt rare kvinner du", for det har jeg altså ikke. 

 

Hovedingrediensen er alltid; tillit og trygghet. Da glir det bedre, bokstavelig talt :lur:

 

Endret av Gorgonzola
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70
48 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Nei, det trenger ikke å være i overkant. Erfaringsmessig vil jeg hevde at kvinner jeg har møtt med standhaftige prinsipper om både analsex og andre fobiske redsler rundt egen kropp og nytelse krever en "modningstid" og tilnærmingsstrategi som gjerne kan være på noen måneder, faktisk et år eller to. PS! Dere trenger ikke kommentere med "du har bare møtt rare kvinner du", for det har jeg altså ikke. 

 

Hovedingrediensen er alltid; tillit og trygghet. Da glir det bedre, bokstavelig talt :lur:

 

Har ingen fobiske redsler rundt egen kropp. Har bare rett og slett ikke lyst på analsex. For meg er ikke analen en del av mitt sexliv. Og heldigvis er det mange som er enig med meg. For jeg har aldri fått den forespørselen. De som ønsker å ha analsex får finne hverandre og de som ikke vil får slippe. Verre er det ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Hildur70 skrev:

Har ingen fobiske redsler rundt egen kropp. Har bare rett og slett ikke lyst på analsex. For meg er ikke analen en del av mitt sexliv. Og heldigvis er det mange som er enig med meg. For jeg har aldri fått den forespørselen. De som ønsker å ha analsex får finne hverandre og de som ikke vil får slippe. Verre er det ikke 

Med fare for nok en gang å bli nedsablet men innlegget ditt er både representativt og symptomatisk for hvorfor det er til dels svært vanskelig å diskutere endel intime tema med kvinner på KG. Ja, det er selvsagt helt greit at du hverken har fobier knyttet til egen kropp og at du ikke fristes av analsex. Skulle bare mangle. Problemet derimot er neste setning, sitat; "Og heldigvis er det mange som er enig med meg". Hvorfor i all verden er det bra (og i din verden garantert riktig)? Det er heller ikke sånn at vi alle er ferdig utviklet med tanke på tenningsmønstre og lyster i ung alder og dermed kan finne "den rette" i så måte. Den rette, for hver og en, må heller evalueres med tanke på om han/hun passer oss når det kommer til i hvilken grad av det å leke, utforske, tørre og våge er i tråd med hva man selv tenker. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Med fare for nok en gang å bli nedsablet men innlegget ditt er både representativt og symptomatisk for hvorfor det er til dels svært vanskelig å diskutere endel intime tema med kvinner på KG. Ja, det er selvsagt helt greit at du hverken har fobier knyttet til egen kropp og at du ikke fristes av analsex. Skulle bare mangle. Problemet derimot er neste setning, sitat; "Og heldigvis er det mange som er enig med meg". Hvorfor i all verden er det bra (og i din verden garantert riktig)? Det er heller ikke sånn at vi alle er ferdig utviklet med tanke på tenningsmønstre og lyster i ung alder og dermed kan finne "den rette" i så måte. Den rette, for hver og en, må heller evalueres med tanke på om han/hun passer oss når det kommer til i hvilken grad av det å leke, utforske, tørre og våge er i tråd med hva man selv tenker. 

 

Men man skal jo utforske fordi man er nysgjerrig på å prøve ikke pga overtalelse og mas

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men man skal jo utforske fordi man er nysgjerrig på å prøve ikke pga overtalelse og mas

Yes, det har du helt rett i. Det er derfor jeg snakker om det viktigste, tillit og trygghet. Det går faktisk an å bli mer nysgjerrig og utforskende dersom den plattformen (tillit&trygghet) er etablert. Det sagt - det er fremdeles like prisverdig og troverdig å si, etter å ha utforsket og eventuelt lekt litt, at nei - dette funka ikke for meg. 

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Med fare for nok en gang å bli nedsablet men innlegget ditt er både representativt og symptomatisk for hvorfor det er til dels svært vanskelig å diskutere endel intime tema med kvinner på KG. Ja, det er selvsagt helt greit at du hverken har fobier knyttet til egen kropp og at du ikke fristes av analsex. Skulle bare mangle. Problemet derimot er neste setning, sitat; "Og heldigvis er det mange som er enig med meg". Hvorfor i all verden er det bra (og i din verden garantert riktig)? Det er heller ikke sånn at vi alle er ferdig utviklet med tanke på tenningsmønstre og lyster i ung alder og dermed kan finne "den rette" i så måte. Den rette, for hver og en, må heller evalueres med tanke på om han/hun passer oss når det kommer til i hvilken grad av det å leke, utforske, tørre og våge er i tråd med hva man selv tenker. 

 

Tror hun mener heldigvis som i at hun er glad for at det finnes menn som ikke er interessert i å pule rumpehull. Tenk hvis alle menn hadde den fetisjen. Det hadde vært skikkelig dumt! :( Så det er bra at såpass mange finner det turn off.

Anonymkode: c8649...f6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70
6 timer siden, Gorgonzola skrev:

Med fare for nok en gang å bli nedsablet men innlegget ditt er både representativt og symptomatisk for hvorfor det er til dels svært vanskelig å diskutere endel intime tema med kvinner på KG. Ja, det er selvsagt helt greit at du hverken har fobier knyttet til egen kropp og at du ikke fristes av analsex. Skulle bare mangle. Problemet derimot er neste setning, sitat; "Og heldigvis er det mange som er enig med meg". Hvorfor i all verden er det bra (og i din verden garantert riktig)? Det er heller ikke sånn at vi alle er ferdig utviklet med tanke på tenningsmønstre og lyster i ung alder og dermed kan finne "den rette" i så måte. Den rette, for hver og en, må heller evalueres med tanke på om han/hun passer oss når det kommer til i hvilken grad av det å leke, utforske, tørre og våge er i tråd med hva man selv tenker. 

 

Jeg mener det er bra for meg fordi da kan jeg finne en partner som liker det samme som meg. Mener ikke det er noe galt med å like analsex. Men at det er bra at likesinnede kan finne hverandre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
8 timer siden, Hildur70 skrev:

Jeg mener det er bra for meg fordi da kan jeg finne en partner som liker det samme som meg. Mener ikke det er noe galt med å like analsex. Men at det er bra at likesinnede kan finne hverandre 

Men tror du selv at du og partner på et senere tidspunkt kan få lyst til å prøve noe nytt og spennende? Tenk om det er noe bare den ene ønsker? Eller mener du at når du f.eks har funnet en partner som sier at "jeg liker misjonæren, slikking og suging, så har du funnet din match for evigheten? Mener ikke dette som nedlatende, jeg bare lurer på hvordan dere tenker om det skulle oppstå en uenighet rundt noe i forholdet, og i dette tilfelle det seksuelle. Tenker du da at det er riktig av dere begge å stå på sitt og nekte å fire på prinsippet? Og hvordan vet man 100% sikkert at partner har alle preferansene "riktig" når man er i bli kjent fasen? Hva hadde du gjort om f.eks din faste partner gjennom 15år plutselig ymtet innpå at han ønsket sterkt å prøve analsex? Dumpe han? La ham brenne inne med ønske sitt? Eller vært åpen for å gi det et forsøk?

Som Gorgonzola poengterer, så tror jeg også at preferanser, interesser og slikt er litt flytende for oss alle. Jeg kan personlig skrive under på det. Livet er i stadig omveltning. Ting jeg ikke tålte tanken på for 5år siden har jeg omfavnet og fått stor glede av nå. Det handler altså ikke om at man skal eller må noe som helst, det handler ikke om tvang, men at man beholder et åpent sinn til det meste i livet...også det seksuelle. Det betyr altså ikke at jeg ikke aksepterer nei og at jeg mener folk MÅ ha analsex. Tvert imot.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sannsynligvis en klønete elsker med no skills, det er nok grunnen til de sier nei. Bakdøra kan være himmel eller helvete alt ettersom hvilke mann man har med å gjøre.  Om dama sier nei er det nok fordi du er fullstendig talentløs. 

Anonymkode: 6b018...f28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er sannsynligvis en klønete elsker med no skills, det er nok grunnen til de sier nei. Bakdøra kan være himmel eller helvete alt ettersom hvilke mann man har med å gjøre.  Om dama sier nei er det nok fordi du er fullstendig talentløs. 

Hva når dama sier nei uten å ha prøvd? Er mannen fortsatt en klønete elsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer nok aldri aldri ALDRI til å ha analsex mer for jeg har blitt skremt for livet. Hadde mye analsex før men en gang så skjedde det et uhell og han fikk noe på penis. Da brakk han seg og ropte ææææsj og løp inn på badet og syntes sikkert jeg var dritekkel. Ca 1 uke etterpå kuttet han kontakten. Jeg føler meg som verdens ekleste person.

Anbefaler alle kvinner om å tenke seg godt om før de prøver analsex. Hvis dere ikke er 100% ren bak der så er det ikke verdt det. Da kan du risikere at partneren din synes du er ekkel og vil ikke ha noe mer med deg å gjøre. Snakker av erfaring. Menn som tenner på analsex, tenner ikke nødvendigvis på bæsj. 

Anonymkode: c8649...f6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, HarryDotter skrev:

Hva når dama sier nei uten å ha prøvd? Er mannen fortsatt en klønete elsker?

Hvis mannen tar en dildo i rumpa først så han en god elsker. Så får han se om hun går med på analsex.

Anonymkode: c8649...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis mannen tar en dildo i rumpa først så han en god elsker. Så får han se om hun går med på analsex.

Anonymkode: c8649...f6c

Så hvis jeg ikke ville ha oralsex men dama mi vil ha oralsex og jeg ber henne deepthroate en agurk før hun får suge meg så opptrer jeg verdig og fornuftig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HarryDotter skrev:

Så hvis jeg ikke ville ha oralsex men dama mi vil ha oralsex og jeg ber henne deepthroate en agurk før hun får suge meg så opptrer jeg verdig og fornuftig?

Det er stooor forskjell på oralsex og analsex. De kan ikke sammenlignes.

En mann som har pult mange rumpehull har ikke erfaring med analsex. Han har bare erfaring med å pule i et annet hull. Menn som aldri har fått noe i rumpa vet ikke hvordan det er å bli penetrert og de er dårlige elskere. De som vet hvordan det hullet fungerer er mye mer forsiktige og tar mer hensyn. Mange menn tror det er bare å peise på men slik er det ikke. 

Anonymkode: c8649...f6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...