Gå til innhold

Deere som røyker!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker når jeg var som flere her inne, "mmm, deilig med rød3" :fnise: blir faktisk flau av det i dag, herregud så patetisk :fnise:

Anonymkode: 2dae4...111

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Nora-00 skrev:

At det lukter røyk av meg, pusten min og klærne mine er jo ikke så rart, siden jeg røyker en del, og også røyker inne hjemme! Men, det plager ikke meg! Jeg skammer meg ikke over at jeg røyker, jeg trives med det!

Hvis jeg skal ta buss eller tog så må jeg alltid ha meg en røyk før jeg går på, for da får jeg jo ikke røyka før jeg kommer fram!

Om ikke-røyker syns det lukter vondt, er det dems problem, og ikke mitt! Promp og svette lukter også ille, spesielt på bussen! 

Hva hvis noen blir så kvalme av stanken din at de kaster opp rett i fanget på deg?

Anonymkode: 461af...07a

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker når jeg var som flere her inne, "mmm, deilig med rød3" :fnise: blir faktisk flau av det i dag, herregud så patetisk :fnise:

Anonymkode: 2dae4...111

Jaja, deg om det! Jeg liker røyken min jeg! 😊 Jeg er ikke flau over at jeg røyker!

Endret av Nora-00
Skrevet
12 timer siden, Nora-00 skrev:

Jaja, deg om det! Jeg liker røyken min jeg! 😊 Jeg er ikke flau over at jeg røyker!

Hvis du er opptatt av huden din, bør du slutte. Du kommer til å få veldig dårlig hud og vil se eldre ut veldig veldig tidlig. I tillegg vil stemmen din bli grovere

Skrevet
7 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvis du er opptatt av huden din, bør du slutte. Du kommer til å få veldig dårlig hud og vil se eldre ut veldig veldig tidlig. I tillegg vil stemmen din bli grovere

Ja, huff...! Får bruke gode hudpleieprodukter jeg da! 😝

Skrevet
2 timer siden, Nora-00 skrev:

Ja, huff...! Får bruke gode hudpleieprodukter jeg da! 😝

Det vil nok ikke hjelpe noe særlig

Skrevet
5 timer siden, Honey Dew skrev:

Det vil nok ikke hjelpe noe særlig

Bekymrer meg ikke så mye for det! 

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Hæ, er røyking usunt også nå da? Ikke kan man stole på vitenskapen og ikke på leger...nei nå...

doctors-scientists-vaccine-research-2.jp

Lucky-Strike-Doctor-Cigarette-Ad.jpg

Skrevet
6 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

Hæ, er røyking usunt også nå da? Ikke kan man stole på vitenskapen og ikke på leger...nei nå...

doctors-scientists-vaccine-research-2.jp

Lucky-Strike-Doctor-Cigarette-Ad.jpg

Hehe, den var bra😅

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Honey Dew skrev:

Fysj og fysj da. Har røyket i 24 år, og kan ærlig tørre å påstå at jeg har mindre rynker enn flere jeg vet om som aldri har tatt i en røyk omtrent. Har mye med arv og gener å gjøre det der. Sånn sett bort i fra det så mener jeg ikke at røyk er sunt og klarte å slutte for 2 mnd siden.

Anonymkode: 868ed...fa3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...